Inhoud blog
  • Verdrietig nieuws
  • Tevreden zijn ... oefen tot het spontaan gaat!
  • Terug van weggeweest
  • Nieuwjaarsgroet vanuit zonnig India
  • Gezondheid
    Zoeken in blog

  • Tevreden zijn: oefen tot het spontaan gaat!

    09-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koeler
    Mijn stoeptuintje schreeuwt om aandacht na alle weken hitte. Hoewel ik trouw met emmertjes water in de weer ben geweest moet er een boel gebeuren. De heg moet nodig in fatsoen … en de uitgebloeide geraniums moeten gekortwiekt … De stoep ontdaan van gevallen blad. Kortom: aan het werk .

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    09-08-2018 om 09:16 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    05-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Actief
    De bus naar IJmuiden stopte net toen ik de halte voorbij zou lopen en ik dacht: "Spannend, weer eens wat anders,  daar mag Woezel vast wél los op het strand". In een half uurtje zag ik meer van de omgeving Haarlem dan in de afgelopen  2 jaar. Veel nieuwbouw.
    Vanaf de eindhalte was er nog geen strand en zee in zicht maar wel een prachtige wandeling door duinachtig gebied. Hoogseizoen vakantie in Nederland en je komt geen kip tegen … nou ja … een vriendelijk groetende mevrouw met hond. Met hoog uitzicht op strand en zee vonden we een prima uitspanning voor koffie met een tosti en na een uurtje aangenaam verpozen besloot ik liever terug te wandelen naar Parnassia via de vloedlijn dan te zoeken naar de bushalte.
     De klim naar beneden vond ik best een beetje steil, maar eenmaal met de schoenen uit in het zand gingen de stappen als op de loopband. Woezel's genieten blijft een feest om naar te kijken. Langzaam maar zeker werd het strand drukker … in IJmuiden bijna leeg, aan naaktzonnen doen ook niet heel veel mensen binnen het daartoe aangewezen speciale gebied, maar hoe dichter bij de parkeerplaats van Parnassia des te drukker het werd en des te meer honden verstonden Duits.
    Zelfs de 'lastige' opgang met mul zand namen we moeiteloos en daarna hadden we nog een half uurtje in de volle zon te wandelen naar een bushalte. Aan zo'n middag merk ik dat mijn conditie beter aan het worden is … veel beter. 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    05-08-2018 om 17:21 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    02-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kennis delen
    Van alles wat ik weet en kan denk ik altijd dat andere mensen dat ook weten … en ook kunnen. Daarmee zet ik mijn eigen licht soms onder de korenmaat … want na 64 jaar leven, lezen, luisteren en leren weet ik best een boel van veel. Soms nog wel klokken zonder klepel … maar steeds vaker mét de klepel. Wat opvalt bij sprekers 'met een boodschap' is dat die vaak een bottom line hebben van een minuut of 30. Op YouTube kijk ik dan uren interview na interview,  lezing na lezing van iemand om na die uren luisteren die bottom line wel te kunnen samenvatten.  Vaak schrijf ik daar hier dan een paar zinnen over … en denk dat iedereen dan 'alles' weet.
    Vandaag hoorde ik mezelf  zeggen … DAAR zou ik nou best mijn brood mee willen verdienen de komende paar jaar. Met dit weer zijn mijn haren vaker nat van het werkzweet dan van de douche .

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    02-08-2018 om 12:46 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    01-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blije hormonen *
    Hormonen als serotonine en oxytocine beschermen ons immuunsysteem … als zij in grote hoeveelheid in ons bloed zijn hebben stresshormonen niet de kans om ons immuunsysteem (tijdelijk) uit te zetten. Onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat óók de herinnering aan blije, vrolijke, tevreden, liefdevolle, je verbonden voelende momenten goed zijn om opnieuw de serotonine of oxytocine te laten stromen. Op dezelfde manier als het maken van een glimlach maakt dat je je blijer gaat voelen en gedragen … Onze hersenen zelf hebben geen oogjes … die weten niet of iets echt echt echt is of bedacht echt.
    Ik ben altijd al een groot voorstander van het maken van dierbare herinneringen … maar gewapend met deze kennis weet ik óók dat ik bijdraag aan gezond blijven toen ik vanmorgen koos voor een ochtend strand met Saar en de andere oma ipv een uurtje werken. 
    Op het strand waren er veel wespen. Omdat Saar nog niet weet dat je daar bang voor moet zijn reageerde zij niet … omdat ik weet dat je er beter niet op kan reageren had ik ook geen last … als je in reflex  gaat armzwaaien … ja … dan trek je ze aan. Gelukkig bleven we allemaal ongeprikt …. gekleurder ... en een boel schaterlachen verder  reisden we aan het begin van de middag met de bus weer terug.

    Bijlagen:
    http://ontspanningscentrumhaarlem.com   

    01-08-2018 om 14:35 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    30-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Simon Sinek
    Onder het kopje videoverwijzingen, op mijn website, plaatste ik een nieuwe ontdekking … Simon Sinek … Hij verdient zijn geld als speaker voor bedrijven … weer een andere doelgroep dan spirituele zoekers … Ook hij legt verbanden met de oertijden … met chemische reacties van ons lichaam … en gaat zo ver om een boel van onze 'welvaart-ellende' te wijten aan ongezond makende bedrijfsculturen. Als je een uurtje over hebt … de moeite waard om naar te luisteren.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    30-07-2018 om 10:22 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    29-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feest *
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Saar werd gisteren 2 jaar,  omringd door haar ouders, overgrootouders,  opa's en oma's, bonus oma's en opa's en een echte oom.
    We waren er allemaal en Saar speelde met al onze gaven … Het bouwpakket dat keuken werd werd deskundig in elkaar gesleuteld en geschroefd en kon later op de middag gevuld worden met echte pannen en net- als- of groenten en net- als -of wafels uit de net- als- of wafelmaker … als toetje serveerde ze net- als- of ijs …
    Ze kreeg de wereld aan nieuwe boeken … mijn boekje werd vooral door de grote mensen herkend als bijzonder.

    Op vakantie maakten wij kennis met tekenfilmvarkentjes … Papa Pig in de hoofdrol. Hij is al weken Saar's  held en als ze naar de laptop wil kijken dan knort ze … 
    De Papa Pig figuren stonden als versiering op een échte verjaardagstaart, gevuld met witte chocolade … Een overheerlijk stukje taart. Het huis was vol ballonnen, bloemen en vrolijkheid. Af en toe was ze wat overweldigd … dan is als aapje op mama's arm de beste plek om weer op adem te komen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    29-07-2018 om 10:14 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    28-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.David Hamilton
    Ik heb er weer een … een voor mij nieuwe inspirerende spreker … tot mij gekomen via een nieuwsbrief van Hay House. Zijn naam is David Hamilton … Op mijn site, onder het kopje videoverwijzingen plaats ik een link van een TedTalk van hem … luister er eens naar … en als het je aanspreekt heeft YouTube nog veel meer.
    Bottom line … het is verstandig om aardig te zijn … om blij te zijn … om te geven en delen … om zorgzaamheid van anderen te waarderen en te koesteren … om te vertrouwen, te geloven en te hopen …om in gedachten terug te gaan naar blije momenten ... want dit alles verandert de chemische structuur van je lijf ten gevolge van het vrijmaken van nuttige hormonen door de hersenen … Gedachten bepalen of je al dan niet ontstekingen krijgt in je lijf … of je teleomeren snel of langzaam aan hun laatste draadje toe zijn … Stress kan even nuttig zijn, maar langdurig stresshormonen in de bloedbaan zijn schadelijk. Je brein heeft de power om elke gedachte te denken … om te visualiseren … om je bewust te laten ademen en bewust te laten glimlachen … en om bewust te oefenen … tot het spontaan gaat .

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    28-07-2018 om 13:14 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    26-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beschermengelen
    Het scheelde een K.thaar of Woezel en of ik hadden een heel andere avond gehad dan er een van rustig op de bank. In de Cronjéstraat kreeg een bezorgscooterbestuurster een stopteken van een handhavende gezagsdrager … Zij negeerde hem, gaf gas, ging de hoek om mijn straat in .. ramde een achterlicht van een op de hoek geparkeerde auto … en dacht een vluchtweg te zien over de stoep rijdend  … de stoep waar Woezel en ik op liepen op weg naar huis … de stoep waar de buurman met een bekende op een bankje een biertje zat te drinken … de stoep waar altijd veel fietsen staan. Ik hoorde alleen een versnellende motor en deed een stapje opzij … de goede kant op … en zag de scooter tot stilstand komen na een sliding … De dame ging al maar meer uit haar dak en is uiteindelijk door 3 agenten uit  een van 3 aangesnelde busjes meegenomen. 
    De agenten vroegen zich hardop tegen de handhaver af hoe zij het papierwerk verder in orde konden maken … Waren er voldoende redenen voor het feit dat hij haar 'aangehouden' had verklaard … Het geeft een boel gesprek zo in de straat … iemand zei: "dat is de wereld vandaag de dag" … en ik antwoordde: "niet in mijn wereld tot vandaag" … en dankzij mijn beschermengelen ben ik nog steeds heel en gezond. Ik heb medelijden met de jonge vrouw die nu ergens ingesloten zit … in afwachting van … Ik heb meelij met de handhaver … die gewoon zijn werk deed … ik heb meelij met de nieuwe auto van de buurman die zijn eerste krassen kreeg … en ik ben dolgelukkig dat het dat haartje scheelde … het verschil tussen heel en maar weer heel zien te worden.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    26-07-2018 om 18:54 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    24-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minimalisme
    De verslaggever van Jinek vond gisteren wel 2 Haagse politici op het Binnenhof nog aan het werk onder het motto reces is geen vakantie. De rest was vast op werkbezoeken in den lande.
    Mevrouw Ouwehand van de Partij voor de Dieren kreeg een cadeau aangeboden vanwege deze 'prestatie' … Zij nam het niet aan … samengevat zeggende: "Ik ben een minimalist en wil niet meer spullen dan ik heb …" Geweldig vond ik dat. De heer Pechtold moest na aanvaarding van een minder dan 50 euro kostende barbecue set flauwe grappen over zijn penthouse ondergaan. Hij werd niet ondankbaar genoemd … want hij keek het gegeven paard NIET in de bek. 
    Vandaag meldt MSN 'cadeau van Jinek geweigerd' … ik zou willen dat meer mensen zich durven opstellen als mevrouw Ouwehand … we groeien kapot aan spullen en dat terwijl onderzoek uitwijst dat we van ervaringen langer plezier hebben dan van de meeste spullen. 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    24-07-2018 om 15:09 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    23-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Print the legend
    is een fascinerende docu over start-ups, en verder, in de 3D printer industrie. Er worden diverse bedrijven gevolgd. Twee kleinere, begonnen als vriendenclubjes met een missie en een hele grote speler die, inmiddels naast 100.000 dollar apparaten, ook betaalbaarder versies willen voor het grote publiek. 
    Een van de teleurgestelde, opzij geschoven mannen van het eerste uur zei: 'Als je een CEO hoort zeggen dat het succes allemaal wél veel heeft gekost dan denk je aan tijd, verloren gezinsuren, zorgen … maar ik weet inmiddels dat het betekent … jezelf , je integriteit verliezen voor het zgn grotere goed … ' 
    Het grote bedrijf gooit advocaten en rechtszaken over patenten in de strijd met het ene kleine bedrijfje … het andere is overgenomen voor 600 miljoen … The American Drean come true voor de populaire CEO … die helaas voor hem uiteindelijk geen CEO mocht blijven van zijn ingebrachte divisie. Misschien zit hij er niet mee met veel geld op de bank, maar ik vermoed van wel.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    23-07-2018 om 19:17 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    22-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijzondere interieurs
    Via Netflix keek ik gisteren binnen in tientallen huizen die er van buiten niet bijzonder uitzien … maar eenmaal binnen je van de ene verbazing in de andere doen vallen. Het meest bizar vond ik iemand die 80% van zijn woonoppervlak besteedt aan een skateboard-pipe … Een ander maakt catwalks door zijn hele huis om zijn 22 katten een bewegelijk, spannend leven te bieden. Hij voert ze dan ook nog van die kleine luxe eenpersoonshapjes kuipjes ….dus meer dan 600 per maand. Op de derde plaats een dame in pink … zelfs haar oorspronkelijk witte boomerhondje moet er aan geloven en wordt gewassen met, volgens de dierendokter onschuldig, bietensap. Werkelijk alles, alles tot aan haar eigen haar en toiletpapier toe was een vorm van roze. 
    Een aantal huizen werd verbouwd gedurende de opnames … work in progress ...Opvallend vond ik hoe mensen zichzelf onder stress laten werken door een te krappe deadline te bedenken. Ik herinner me een verbouwing in mijn eigen huis, in een vorig leven, tot Yogastudio. Een maand voor de geplande opening belde ik alle zich reeds aangemeld hebbende leerlingen dat het een weekje later werd … en natuurlijk had iedereen daar vrede mee. Er zijn maar weinig dingen stresswaardig.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    22-07-2018 om 09:41 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    20-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joboffer
    Het gesprekje dat ik gisteren had met een verkopende mevrouw bij Holland en Barret, voor mij nog steeds De Tuinen, over vitamine C maakte dat zij zei: "als u ooit een baan zoekt … bent u bij ons welkom … u heeft kennis en bevlogenheid …". Ik antwoordde … "voornamelijk over vit C … ik zou alleen dat verkopen … bij welke klacht op kwaal dan ook".
    Bv bij allergie … dan minimaal 3000 mg per dag om de hoeveelheid histamine in het bloed te doen dalen met 35% (of dat dan voldoende is om  klachtenvrij te raken vertelt het boek niet) … bv bij hoge bloeddruk omdat dat altijd samenhangt met stress en vit C een goede antistressor is omdat het een antioxidant is. In een Amsterdams ziekenhuis geven ze nu 10 gram C via een infuus bij iemand die een hartinfarct heeft overleefd maar natuurlijk veel vrije radicalen maakte vanwege de stress die je daarvan krijgt. Ook patiënten met een bepaalde vorm van leukemie krijgen wel vit C per infuus.
    Als richtlijn voor mezelf heb ik als ik het idee heb iets onder de leden te hebben dat ik wil bestrijden … als ik 'de dunne" krijg heb ik genoeg vit C in het lijf en kan ik ophouden met iedere twee uur te slikken … Elk nieuw of herontdekt wondermiddel krijgt dat label omdat het een goede antioxidant is ...

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    20-07-2018 om 13:01 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    19-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waterpokken *
    Al twee maanden waren waterpokken rond op het kinderdagverblijf van Saar. Opgelucht stapten we in juni op het vliegtuig … want besmettelijk mag je niet vliegen … We zijn al weer weken terug en vorige week zei mijn dochter: "er zit wat aan te komen … beetje ontstoken oogjes … hoestje … kuchje … onwelriekender luiers …" Maandag 1 vlekje en gisteren een overvloed aan vlekjes en plekjes … werkelijk overal.  Gisteren was Saar hier een uur met de andere oma … en ondanks koortsigheid en jeuk klimt en klautert ze op schoot met puzzelstukjes en kleurpotloden. Ze liet zich zelfs verlokken versgeperste jus te drinken … Die is natuurlijk zuurder dan appelsap en nog niet zo gewend.
    Vanmiddag zit ze tegen haar, eerder uitgewerkte, moeder op de bank geplakt … De beste plek waar je als ziek kind kunt zijn … tegen de hartklop van je mama.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    19-07-2018 om 16:44 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    18-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cadeautjes
    De bloemenwinkel had superlieve vetplantjes in de opruiming … ze mochten alle vier met me mee.  Vorige week heb ik supergenoten van  cadeau gekregen verse bloemen op tafel, zo zeer dat ik eigenlijk voor een nieuwe  bos naar de bloemenwinkel was gegaan. De mevrouw aan de afrekentoonbank vroeg: "wat  pak ik in om cadeau te geven?" Ik antwoordde: "allemaal of geen van allen …". Natuurlijk is het heerlijk als iemand anders bloemen voor je meebrengt … of slingers voor je ophangt … maar ervaring leert dat je daar niet persé op hoeft te wachten. Zelf gemaakte feestjes zijn ook feest. Mijn massagecliënten geven zichzelf het feestje dat mijn handen maken  cadeau … en daar koop ik dan  bloemen van .

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    18-07-2018 om 15:20 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    17-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlekje
    De fysio, de schoonheidsspecialiste én mijn dochter vonden dat het beter ware als ik het vlekje op mijn rug, dat af en toe jeukt en bloedt als ik er daarom aan krab, even aan de deskundigheid van de dokter zou laten zien. Hij pakte er een lampje bij … keek nog een keer … en zei toen: "het is geen moedervlek … ik weet niet zo goed hoe ik het zal zeggen … maar het is een ouderdomsvlekje … en het zal waarschijnlijk nog wel wat groter worden … maar als het blijft jeuken en u het vervelend vindt dan kunnen we hem weg laten halen …"
    De vroedman in Wolvega leerde mij destijds …"alles waar je in knipt is zeker stuk" en hij hoefde bijna nooit te hechten. Analoog daaraan denk ik … alles waar je aan snijdt wordt zeker een litteken … ik leef wel met mijn ouderdomskenmerken.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    17-07-2018 om 10:08 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    16-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opnieuw
    Ik stopte gedurende de 50 jaren die ik rookte meer dan eens … het verschil tussen de laatste keer en alle andere keren is dat ik mezelf en de poging niet geheel mislukt verklaarde als ik af en toe een sigaret rookte en daardoor deze keer NIET in no time weer op het vertrouwde hoge aantal aankwam … Het bleef tobben en smokkelen totdat ik dat nieuwe pakje shag niet kocht en dat nu al weer een dikke week volhoud. Daardoor ben ik sinds een dikke week weer helemaal terug op 0 … en daar ben ik trots genoeg op om er hier melding van te maken … Ook als 'om over na te denken prikkel' voor een ieder die hier leest en het óók wel zou willen proberen. Het is lastig … maar dood ga je niet van stoppen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    16-07-2018 om 09:29 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    15-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aardappelsalade
    De fysiotherapeut via de sportschool vertelde mij tijdens de intake dat gekookte koude aardappels gezonder zijn dan warme of gebakken. Het heeft te maken met het feit dat er geen insulinepiek komt … vanwege … en dat ben ik vergeten. Maar de boodschap vergat ik niet en vandaag maakte ik weer eens een heerlijke royale aardappelsalade die dan goed is voor lunch, avondeten en morgen weer lunch … tenzij er een onverwachte gast zou opduiken. Aardappelsalade maak je niet van 1 pieper en 1 ei … Het proeft gezond, lekker én zorgzaam. Het is meer dan ok om goed voor jezelf te zorgen en langzaam maar zeker leer ik dat me zelf ook op het gebied van eten … ook als ik geen gast aan tafel heb. Oefen tot het spontaan gaat … het motto van mijn eerste boekje. Ik herlas het voor ik het cadeau deed … er staat niets in waar ik me voor moet schamen. sterker nog … ik ben er nog steeds tevreden mee.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    15-07-2018 om 13:02 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    14-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Visje aan de zee *
    Gisteravond hadden we een extra vakantie-gevoel-avond … omdat mijn schoonzoon een gezellig uitje met vrienden had … We treinden naar Zandvoort, wandelden over de boulevard en streken neer op een zonovergoten terras voor een luxer maal dan een visje uit de hand bij een kraam … Onder het motto 'het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat' vind ik dat heel goed besteed geld. Aan het eind van de dag stond de stappenteller die mijn dochter heeft op meer dan 15.000 stappen. Hondje Woezel, dat zich mag verheugen in een groeiende belangstelling van Saar omdat kinderen van gelijke leeftijd hem erg leuk vinden en durven te aaien had kortere pootjes dan normaal van al die stappen die ook hij meemaakte.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    14-07-2018 om 13:36 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    13-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jong geleerd *
    Als er een gen bestaat dat het je leuk laat vinden naar de kapper te gaan … dan heeft Saar vast dat gen ook … Vanmorgen ging ze al voor de 4e keer naar een speciale kinderkapster … Het stukje dat je gebukt moet blijven om de achterkant te laten knippen is het minst leuk … het stukje föhnen om weer droge haren te krijgen is het leukste, want dan laat de mevrouw eerst een vliegtuigproppeller draaien in de wind. Een prachtige dikke vlecht siert nu haar kleine hoofd … knap hoor om dat van fijne dunne haren te maken. Ieder haar vak.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    13-07-2018 om 12:48 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    12-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Windfall winsten
    Vandaag hoorde ik deze term in een podcast over verder stijgende zorgkosten. Boven 75 jaar en zeker boven 80 jaar neemt de behoefte aan zorg toe … De babyboomers zijn nu nog niet de bewoners van verpleeghuizen  …. maar komen er wel aan. Inmiddels mogen de kosten specifiek voor verpleeghuizen stijgen van 8 naar 10,1 miljard … per jaar … en dat dus nog zonder de babyboomers. Pas ná deze kabinetsperiode zijn de boomers zo ver.
    Babyboomers … de meesten bouwden pensioen op … velen kochten een huis in de guldentijd dat nu vrij is en vele vele malen meer opbrengt dan het ooit gekost heeft. Als deze groep 'gewoon'  zelf de kosten van de zorg zou betalen met dat verdiende geld dat eigenlijk niet verdiend is … maar gevolg van windfall winst … de omstandigheden maakten de winst … dan zijn we met elkaar steenrijk en niet straatarm … . Onderzoek leert bij doorvragen dat de ouderen liever zelf niets te kort komen bij leven dan blijven hechten aan het vererven van kapitaal aan nabestaanden. Raar dat ik deze analyse nog niet eerder tegenkwam. 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    12-07-2018 om 14:24 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/05-07/05 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/09-19/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs