Inhoud blog
  • Verdrietig nieuws
  • Tevreden zijn ... oefen tot het spontaan gaat!
  • Terug van weggeweest
  • Nieuwjaarsgroet vanuit zonnig India
  • Gezondheid
    Zoeken in blog

  • Tevreden zijn: oefen tot het spontaan gaat!

    21-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog niet eens zo lang geleden
    Op Netflix ga ik terug in de tijd. Met de serie The Alienist naar het Amerika, New York   van 1896 waarin een 'krankzinnigendokter' met voor die tijd nieuwe psychologische inzichten een seriemoordenaar opspoort.  Los van de bloederigheid en het redelijk onderhoudende detective verhaal is er een boel geschiedenis te zien ... Veel armoede ... nog niet heel veel hoogbouw ... slechts 1 vrouw bij de politie ... transport met paard en wagen ... vrouwen zonder stemrecht, zonder weinig recht. Gruwelijke omstandigheden in gevangenissen en gekkenhuizen. Standverschillen. Al wel de telefoon, een soort bioscoop en de trein.

    In de NRC van vandaag een interview met Marry de Gaay Fortman (1965), succesvol advocaat in nog steeds een mannenwereld. Hier las ik o.a. dat er een eis is dat 30% van topposities door vrouwen bezet zou moeten worden ... en dat bedrijven zich in het jaarverslag moeten verantwoorden als ze dat niet halen. Slecht 6-9 procent voldoet aan die rapportageplicht. In Frankrijk is de eis voor vrouwen in topposities 40%. Daar worden benoemingen desnoods nietig verklaard en beloningen opgeschort ... En guess what ... dan gaat het opeens hard.

    In 130 jaar is er een boel veranderd ... van paard en wagen zijn we bijna bij zelfrijdende auto's en mensen vervoerende drones ... Onze huidige telefoons hebben meer computerkracht dan de computers die de maanlanding hebben begeleid. Ondanks 2 feministische golven en 130 jaar zijn gelijke rechten, plichten en kansen voor mannen en vrouwen nog steeds een issue. Verbazingwekkend als je er bij stil staat.

    Be happy, be healthy, be helpful.

    Bijlagen:
    http://ontspanningscentrumhaarlem.com   

    21-04-2018 om 16:42 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    20-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.emmertjes water halen
    Zelfs 2 maal krijgen de bloeiende plantjes dezer dagen water ... 's morgens voor de zon  en aan het eind van de dag en nóg hebben ze het moeilijk om de hoofdjes fier te houden. Ik moet oppassen geen bijen en hommels een douche te geven ... want ook die genieten van de bloemen.
    De onlangs aangeschafte bruidssluier gaat als een speer ... als ik oplet zie ik hem groeien ...  er zijn genoeg plekken waar hij langs kan, dus voorlopig vind ik het alleen maar geweldig ...
    De serie fruitboompjes die er al een jaar zijn zijn nog dunne staakjes ... maar wel met elk de bij die soort behorende bloesem.  Eigenlijk allemaal wondertjes voor mijn grote ramen. 

    Be happy, be healthy, be helpful 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    20-04-2018 om 14:59 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    19-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goedmakertje
    Tot mijn verbazing willen er ook mensen met dit warme weer wel een rondje op de massagetafel ... en omdat ik gisteren onverwacht een niet werkdag en wel zon dag genoot werk ik zo meteen met plezier een extra rondje  en ben dan nog steeds vanaf 3 uur vrij en ga ik misschien wel een uurtje naar zee. 
    Het voelt luxe om schuivend met mijn eigen tijd de dagen in te vullen.
    Gisteravond had ik een gezellige maaltijd met dochter en kleinkind. Saar at met smaak andijvie stamppot met appelmoes en daarna nog een hele bak vers fruitsalade. Heerlijk om een kokende groenteboer in de buurt te hebben. De dag eindigde met dansen onder de douche ...  alle badeendjes in de goot ... In een verse luchtige trappelzak en met droog geföhnde haren viel ze snel in slaap.

    Be happy, be healthy, be helpful.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    19-04-2018 om 13:47 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    18-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Whatapp
    Whatsapp is een medium dat  uitnodigt om iemand's tijd zoek te maken ... gewoon omdat je je verveelt ... omdat het in je hoofd zo opkomt ... omdat het kan. 
    Voor vanmiddag stond er al dagen een afspraak voor een massage ...  de jonge man is al vanaf 22 januari aan het appen ... toch maar niet ... toch maar wel ... fotootje erbij ... apje in de avond ... Omdat de tijd die ik aan appen 'kwijt' ben langer duurt dan een hele massage vroeg ik daarnet of hij zijn kapper of loodgieter ook zoveel berichtjes stuurt ... Ik had het kunnen weten ... hij voelde zich klote en ziet af van de afspraak ... 
    Lieve mensen ... masseren is een vak ... ik ben een vakvrouw ... verwacht geen dingen van mij die u ook niet zou vragen van de kapper, de boekhouder of uw advocaat.
    Ik gun mezelf een vrije middag in de zon.

    Be happy, be healthy, be helpful ...

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    18-04-2018 om 13:07 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    16-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inspiratie
    Ik keek 2 Engelse series op Netflix ... een waarin amateur interieur designers in 3 dagen met een beperkt budget complete metamorfoses maakten van alle soorten kamers in allerlei soorten huizen. Prachtig om te zien hoe ze in elke ronde verder méér durfden en beter werden. De andere serie ging over mensen die zélf hun eigen tuin te lijf gingen met af en toe een rondje advies van een deskundige.
    Dit weekend rolde in mijn eigen mouwen op en ging binnen en buiten aan het schuiven en poetsen. Het 10 cm verschuiven van de eettafel maakt een uitgebalanceerder beeld ... het gebruiken van een tafeltje, dat hier sinds de verbouwing eigenlijk in de weg staat te staan, als bloementafel geeft een goede plek voor een jaren geleden gekocht prachtig boeket. Mijn slaapkamer kreeg een uplift met een wandvullende Indiase doek van een marktkraam.
    Mijn stoeptuintje vulde ik aan met klimmers  en bloeiers. Met een  beperkter budget en langer de tijd groeien mijn huis en tuin steeds meer naar mij toe.
    Heerlijk dat de zon schijnt ... ook weer in mijn hart .

    Be happy, be healthy, be helpful.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    16-04-2018 om 17:35 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    15-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nestelen
    Een échte kraai maakte vanmorgen voor de deur van het oude-mensen-huis klopgeluiden ... Elke keer als hij de kokosmat terug liet vallen na een draadje losgetrokken te hebben maakte de mat een klopgeluid ... Hij of zij had het er maar druk mee ... en verliet de voorraadkamer van nestspullen pas met een hele bek vol.
    Een paar vroege mensenvogels zwaaiden vanaf de ontbijttafel naar ons ... Misschien is dat wel de aantrekkelijkheid van dát rondje ... er zwaait daar altijd wel iemand naar ons.
    In de nacht zorgde de regen voor de plantjes ... het is nu droog maar nog grijs.

    Be happy, be healthy, be helpful ... geniet van zondagsrust

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    15-04-2018 om 09:28 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    13-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mannen in pak
    Waar zie je tegenwoordig nog 5 mannen in een donker kostuum mét das ... Ik ,vanmorgen tijdens de ochtendronde met de hond  die deze dag langs het oude-mensen-huis kwam.
    Voor de ingang stonden ze, gedempt pratend, naast een nog lege  rouwauto en een volgauto te wachten.
    Om de hoek, bij een andere ingang, stonden 2 verzorgenden  even buiten in de zon ...Ik hoorde de oudere dame uitleggen: "Tegenwoordig krijgen we alleen nog maar zware gevallen ... oud en eenzaam is geen reden voor opname meer" ... 
    Bij mijn ochtendrondje zie ik verzorgenden komen om hun dienst te beginnen ... bij mijn avondrondje zie ik een andere ploeg hun dienst beeindigen ... Als bewoner ben je daar 7 dagen van de week ... 24 uur per dag ... tot de rouwauto komt.

    Be happy, be healthy, be helpful.

    Bijlagen:
    http://ontspanningscentrumhaarlem.com   

    13-04-2018 om 13:42 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    11-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geluidjes
    Woezel stond buiten vastgebonden te wachten terwijl ik wat boodschappen deed in het Kruidvat ... Aan het geluid dat hij maakte te horen kwam er een bekende langs ...Hij heeft voor verschillende bekenden zelfs verschillende geluiden. En ja hoor ... kleindochter Saar in de wagen was samen met haar andere oma  langs hem de winkel ingekomen  ... We shopten een lekkertje bij de bakker en hadden een heel gezellige morgen met ons drietjes. Soms brengen de dagen onverwacht genoegens. Het zijn ook simpele, gewone dingen die  bijzonder kunnen zijn en de dag vrolijk kleuren.

    Be happy, be healthy, be helpful ...

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    11-04-2018 om 12:26 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    10-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stoeptuintje
    ​De chauffeur van de vuilniswagen liet vanmorgen weten ergggggggggggggggggg blij te zijn met de planten rond de boom die maken dat hij gewoon de straat in kan draaien, zonder last te hebben van een kluwe fietsen, om de ondergrondse vuilcontainer te legen. Vlak daarna zag ik een jong jongmens de lekkenbandenfiets terug verplaatsen richting boom ... vol in mijn uitzicht. Ik sprak hem aan en in eerste instantie wilde hij van geen wijken weten ... zijn fiets was geen weesfiets ... en stond op de openbare weg ... Uiteindelijk snapte hij dat het voor mij verschil maakt of ik uitkijk op plantjes of op lekke banden. Hij ging zelfs zover om te vragen of hij óók een plantje mag hangen aan een van de bogen .. hij zag opeens het tuintje vlak voor zijn eigen voordeur. Misschien hangt hij wel een pluktomaat. Be happy, be healthy, be helpful ... de bomen botten uit!

    Bijlagen:
    http://ontspanningscentrumhaarlem.com   

    10-04-2018 om 00:00 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    09-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weesfietsen
    Fietsen die maar ergens blijven staan zonder te worden gebruikt worden in Haarlem weesfietsen genoemd. Je kunt ze melden bij de afdeling Handhaving ... dan krijgen ze een waarschuwingssticker en worden eventueel na x tijd verwijderd. Onlangs las ik dat ze oranje geverfd terugkeren als deelfiets.

    Tegen de boom voor mijn huis dacht ik er 5 te hebben ... Ik ergerde me aan een kluwe slordige, ongezellige roestigheid. Gisteren sprak ik een overbuur meisje aan die een van de fietsen ging gebruiken ... Zij heeft de boom als steun, bij gebrek aan een standaard.
    Ik vertelde haar dat ik zo graag het straatbeeld én mijn uitzicht wil opfleuren met planten en dat al die fietsen daarbij niet helpen ... Ik praatte niet tegen dovenmansoren ...zij heeft kennelijk met haar huisgenoten gesproken. Want vanmorgen waren alle fietsen op 1tje met lekke banden na bij de boom weg. Rondom de boom staan nu mijn plantjes ... De lekke bandenfiets heb ik verplaatst en zal ik over een paar dagen melden als wees ... 

    Be happy, be healthy, be helpful

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    09-04-2018 om 10:38 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    08-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boeking
    Trouwe bloglezers weten dat ik niet echt houd van groots en meeslepend mijn verjaardag vieren op 11 juni ... Meestal krijg ik een hele week aandacht van een of twee dierbare personen tegelijk. Vanaf vandaag heb ik 2 maanden voorpret ... Mijn dochter en kleindochter en ik gaan op vakantie van 5 t.m. 12 juni ... en vieren dus laatste avond op mijn verjaardag ... in de zon. Een mooier vooruitzicht kan ik mij niet wensen. 
    Voorpret is ook pret ... in dit geval veel en lang.

    Be happy, be healthy, be helpful

    08-04-2018 om 19:28 geschreven door Noelle  


    >> Reageer (0)
    07-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 graden
    Het lijkt er op dat het vandaag écht het zonnige lenteweer gaat worden dat voorspeld is en dat maakt dat terraseigenaren extra bedienend personeel hebben ingeroosterd.
    In mijn planning voor de ochtend staat het aanpakken van mijn stoeptuintje. Met nieuwe aarde in wat grotere potten zouden vorig jaar aangeschafte groeiers en bloeiers het beter moeten gaan doen. Net als mensen hebben planten en boompjes zorg en voeding nodig. Vorige week sprak ik met een buurtgenoot die zei: "wat leuk dat u zoveel plezier heeft aan tuinieren ...". In de stemming waarin ik toen was antwoordde ik: "het werk op zich vind ik niet per sé leuk ... ik doe het voor het resultaat ... daar geniet ik van".  En er is toch niets mis met af en toe dingen doen omdat het resultaat je bevalt?

    Be happy, be healthy, be helpful ... voel de zon op je rug.


    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    07-04-2018 om 09:40 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    06-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sreeds leuker
    een boek van Jelle Hermus lag gisteren als liefdevol cadeautje in de brievenbus. Jelle heeft ook een website soChicken.nl ... inspiratie voor elke dag .. Hij noemt zijn eigen observatie's en suggestie's open deuren ... dingen die je kunt doen of laten zodat je niet steeds met je kop tégen de muur blijft lopen ... 

    Als je het leven per dag leeft is het meestal niet onoverkomelijk moeilijk ... en als je dingen waarvan je weet dat ze goed voor je zijn ... consequent en elke dag blijft doen ... dan veranderen dingen of blijven ze goed.
    Een gezond lijf bouw je niet op met hamburgers, wijn en Netflix ... een imperium, als je dat al nastreeft .... komt ook niet uit de lucht vallen ...

    In het kader van pluk de dag ga ik zo weer met kind en kleinkind naar het strand ... vandaag met méér zon dan 2 dagen geleden.  Soms is het fijn als eerder gemaakte afspraken worden afgezegd.

    Be happy, be healthy, be helpful

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    06-04-2018 om 09:16 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    05-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voedsel of vulling?
    Na de strandwandeling was het verstandig om voor kleindochter Saar een lunchhapje te kopen bij de NS kiosk, zodat zij thuis gelijk door kon naar bed voor de middagslaap. Met 2 krentenbollen en een kwartje melk verlieten we het pandje. Er was ook nog keuze geweest voor een appel of banaan in de categorie voedsel .... De rest van de te kopen waar die je in je mond kunt stoppen valt in de categorie vulling ... Dingen die verleidelijk lekker zijn, maar waar je lijf niets nuttigs aan heeft ... maar wel van aankomt. De verkopende mevrouw beaamde dat zij mensen die zij zichzelf dagelijks met vulling ziet verwennen ook ziet groeien ... Voedsel groeit ...

    Be happy, be healthy, be helpful.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    05-04-2018 om 10:46 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    04-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reset
    Bij niemand gaat het leven over rozen ... zonder dat je af en toe last hebt van de doornen ... Ook bij mij niet ... alleen schrijf ik daar niet graag over ... En ik schreef heerlijk een poosje niet ... Trouwe blogvolgers die me lieten weten me te missen ... maken dat ik denk: "het kan wel weer" ... 
     Als er iemand is die weet dat het leven fundamenteel eenzaam is ... en alleenzaamheid zelfs tot een kunst heeft verheven dan ben ik het ... Maar ook ik kan last hebben  van verwachtingen en teleurstellingen ... en ook ik heb ook andere mensen nodig om me weer op te rapen. Mijn dochter en kleindochter gingen met me wandelen aan zee ..., mijn zus belt belangstellend ... vriendinnen masseren mijn voeten en mijn reisvriendin treinde voor de Pasen, menselijke warmte en de eerste asperges.
    Als de zon binnenkort doorzet dan ben ik vast weer 100%.

    Ik keek belangstellend naar docu's op Netflix. Als u tijd hebt ... die over het leven van Trump vond ik verhelderend. De man doet niet anders als president dan hij zijn hele leven heeft gedaan ... Soms bleven er onschuldigen achter met onbetaalde rekeningen ... maar er zijn ook imposante gebouwen verrezen  ... 
    Ook een docu over de Baghwan beweging in Amerika vertelde me veel wat ik helemaal niet wist.
    Een docu over kansen voor onaanraakbaren in India laat zien dat scholing de weg uit de armoede is. Films, serie's en boeken brengen je in een andere wereld en soms in een andere bui ...
    En als het allemaal niet genoeg helpt ... warm onder de dekens extra uren slapen ... voor mij doet het wonderen.

    Be happy, be healthy, be helpful.


    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    04-04-2018 om 16:53 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    17-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met stomheid geslagen :-)
    Vannacht werd ik wakker met veel keelpijn, een verstopt neusgat en een loopneus aan de andere kant in een hoofd dat groter voelt dan normaal en vanmorgen bleek dat er amper geluid is als ik praat. Nou heb ik van dat laatste niet veel last zo lang ik alleen ben ... Ik heb afspraken verschoven en neem vitamine C en weet ... alles gaat voorbij ... ook deze wattigheid in mijn hoofd. Buiten sneeuwde het vanmorgen ... voor het lekkere weer hoef je vandaag de deur niet uit.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    17-03-2018 om 10:28 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    16-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Saar 20 maanden
    Het lijstje herkenbare woorden op het goede moment groeit ... OP ...OPEN ... UIT ... MMMMMMMMMMMMMa Oma ... Ja en nee hadden we al ... bus ... klinkt als bloem ... fiets ... Woez of woef met een beetje fantasie. ​Vanmorgen waren ze er weer een uurtje ... dan werken we het hele repertoire af ... en omdat er een koffertje voor haar mama's zakenreis uit de diepe kast moest komen vonden we gelijk de blokkenkar weer terug ... als een verloren zoon werd hij omarmd. ​Ik heb al een paar dagen last van hoest, loop- en verstopte neus ... eindelijk een voor mij nieuw virusje via het KDV dat mijn immuunsysteem komt prikkelen ... alle eerdere virusjes die Saar wél irriteerden vonden bij mij geen gehoor.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    16-03-2018 om 18:47 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    14-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hawking
    Een bijzondere geest in een heel bijzonder lichaam is overleden. Stephen Hawking overleed na meer dan 50 jaar met ALS te hebben geleefd. Op Netflix zag ik onlangs een gedramatiseerde documentaire over zijn jonge jaren The theory of everything. Een aanrader als je een uurtje over hebt. Als er iemand is de zich al snel beter uit kon drukken ondanks zijn handicap, dankzij een computer was hij het. Met engelengeduld bracht hij letter na letter zijn gedachten onder woorden ... vaak met een humoristische omweg en later hielp een spraakcomputer hem. Ik heb diepe bewondering voor mensen die zich zo weten aan te passen aan een niet meewerkend lijf.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    14-03-2018 om 15:11 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    13-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toch niet .. toch wel ...
    De salarisverhoging van 3 miljoen voor de ING topman gaat tóch niet door onder druk van de publieke opinie ... Stemmen doe je met je beurs. ​Volgend jaar rollen er 100 woningen uit een 3d printer die een cementen huis voor 400 dollar kan maken ... 1 miljard mensen zouden meer dan gebaat zijn bij zo'n soort huis ... ​In Haarlem is het K-weer ... ik neig naar winterslaap.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    13-03-2018 om 10:24 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    12-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkiezingen
    In aanloop naar het stemmen volgende week verdiepte ik me een middag in de lokale politiek ... en ik ben daar nog wel een middag mee zoet. Waarom is er de afgelopen jaren niet meer gebouwd? Nu roept iedereen dat woningen bouwen de komende jaren prioriteit moet krijgen. Inmiddels zijn bouwvakkers zzper geworden ... scholieren niet naar ondergewaardeerde vakopleidingen gegaan ... Naast een tekort aan huizen is er een tekort aan bouwvakkers ... Er zijn nog geen 3d printers voor huizen of bouwplaatsrobots om op korte termijn soelaas te bieden. Een opzichter vertelde mij een paar weken geleden dat hij op zijn grote bouw ploegen uit de hele EU heeft ... via Google translate communiceren de man uit Polen en de man uit Spanje met elkaar.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    12-03-2018 om 20:14 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/05-07/05 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/09-19/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs