Inhoud blog
  • Verdrietig nieuws
  • Tevreden zijn ... oefen tot het spontaan gaat!
  • Terug van weggeweest
  • Nieuwjaarsgroet vanuit zonnig India
  • Gezondheid
    Zoeken in blog

  • Tevreden zijn: oefen tot het spontaan gaat!

    07-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bubbel
    Schrikt u niet van de leegte" zei de beveiliger voor ik de danszaal om 20.15 uur binnen ging ... Iemand moet de eerste zijn ... en ik was de derde. Een uur lang danste ik heerlijk op de royale dansvloer ... Een groepje van vier dames posteerde ik op de dansvloer ... zonder echt te dansen ... De hele vloer vulde zich zo ... een beetje bewegend ... een beetje kijkend naar videoclips ... De dansvloer als kroegvloer. Inmiddels had ik me geposteerd naast een relatief rustige bar. Opvallend weinig mensen betalen nog met geld ... ieder swaffelt een pasje. Opvallend weinig mensen maken meer dan oogcontact ... Dat is ook moeilijk met muzieksterkte die luisteren lastig maakt ...Iedereen leek in een eigen bubbel ... of een groepjesbubbel.  Om 22.30 bezocht ik het toilet en om daar te komen moest ik door een dikke haag van mensen ... De zaal was inmiddels voor mijn genoegen te vol ... Voldaan en tevreden liep ik om 23.00 uur huiswaarts. Uitbundige pret heb ik niet gezien noch gevoeld ... wel lekker swingen. Voor herhaling vatbaar ... tussen 20.00 en 23.00.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    07-01-2018 om 11:00 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    06-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vreugde
    In het Engels heet het Joy ... Vreugde ... plezier ... verheugend ... andere nuances van vrolijkheid ...Allemaal aan de lichte kant van het gevoelsspectrum ... anders dan tobben, piepen, zorgelijk. Ooit las ik: "Tobben is bidden voor de slechtste uitkomst ..." Waar je je hoofd mee vult, met  gedachten, herinneringen, beelden maak je je eigen (binnen)wereld ... zorg je voor meer of minder stress hormonen in je bloed ... bepaal je hoe makkelijk en royaal je kunt ademhalen ... beinvloed je uiteindelijk je gezondheid ... Probeer je hoofd te vullen met licht ... lichte gedachten ... vul je lijf met gevoel van Joy ... van liefde ... van genoeg ... van ontspanning.  Een glimlach ... een lach ... een schaterlach ... allemaal wegen naar een lichter gevoel. Probeer maar.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    06-01-2018 om 09:10 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    05-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koffieshop
    Vanmorgen waren we al vroeg op pad ... dochter, kleindochter en ik op jacht naar een maatje grotere leuke kleren ... De collectie bij de Hema was nog niet veranderd, dus daar kochten we nuttig en niet meer van hetzelfde in een grotere maat. De H&M die de klandizie zou krijgen bleek nog gesloten ...  we verpoosden in een heel gezellige barista shop ... met in de speelhoek een heuse Nyntje computer ... Ik  grap wel eens: "iedereen van na 1986 is met een muisduim geboren" ... ik denk dat het geen grap is ... het computer-snap-gen is er heus. ​Vandaag is de stand: 716 niet gerookte sigaretten .... 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    05-01-2018 om 19:53 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    04-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.40 up
    Onder deze titel is er zaterdagavond een dansavond voor 40 plussers in Haarlem. Elke 3 maanden is er zo'n avond en zij gingen in 2017 zonder mij voorbij.  Ik heb mij voorgenomen daar dit jaar wél naar toe te gaan.  Van dansen word ik altijd blij en vrolijk ...  met de zaterdagavond op de bank is niets mis  maar vaak meer van hetzelfde. Op weg naar de stad om schoenen te laten verzolen kwam ik langs een jurkje dat perfect dansavond geschikt is .... ook op de terugweg was de winkel nog gesloten ... Misschien zaterdag even passen ... als ik de schoenen weer ga halen .... voorpret ...  ook zonder dat jurkje kan ik prima gaan dansen. Dromen ... durven ... doen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    04-01-2018 om 11:06 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    03-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AlphaGo
     Een docu op Netflix laat de ontwikkeling van AI (zelf lerende computers) zien in combinatie met het spel GO. Achtienvoudig wereldkampioen GO Lee Sedol speelde 5 wedstrijden tegen de computer ... en won er, tot verbijstering van velen slechts 1. ​Veel, heel veel media aandacht, miljoenen mensen volgden de wedstrijden, van alle kanten commentaar ... De wereldkampioen had moeilijke, maar ook zeer leerzame  dagen. ​Het grappigste vond ik dat de computer in het laatste spel volgens analysten fouten maakte of luie zetten deed ... maar het maakt de computer, die geprogrammeerd is op winnen, niet uit met hoeveel punten verschil hij wint ... een halve punt is genoeg ... en de laatste partij won de computer met 2,5 punt ... meer dan genoeg.  De serie partijen stimuleerde de wereldkampioen tot nog beter, creatiever spel ... volgens de programmeurs is AlphaGo een simpel programma ... Ik weet nog niet goed of en wat ik er van vind ... maar boeiend en onderhoudend was het wel. Ben vrolijk, verdraagzaam en voorzichtig vandaag!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    03-01-2018 om 13:27 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    02-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zingen
    "Ik ben vandaag zo vrolijk .. zo vrolijk ..zo vrolijk" is een regel uit een liedje van Herman van Veen als Alfred Jodocus Kwak ... een cartoon uit de tijd dat mijn dochter kleuter was. Ik loop het nu te zingen als ik buiten loop en vul de regels rijmelend met wat ik ZIE als ik KIJK ... vogels ... parkieten ... knoppen aan bomen ... mijn hond kwispelend ... En net zoals een glimlach je in een betere stemming brengt doet zingen dat ... omdat je dieper adement ... omdat je meer HIER en meer NU kijkt .... Het is een 'truc' ... een bewuste oefening ... met als resultaat dat ik blijer thuis kwam.  Probeer het eens.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    02-01-2018 om 10:27 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    01-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijkheid
    Mijn wens voor het nieuwe jaar voor mezelf en voor wie hier leest is VROLIJKHEID ... Meer vrolijkheid geeft meer luchtigheid ... minder tobben ... minder narrig ... minder klagen ... meer lachen. Vrolijkheid gaat verder dan tevredenheid ... is anders dan gelukkigheid ....  ​Vrolijkheid leer ik van kleindochter Saar ... die lacht omdat lachen heerlijk is ... die schatert omdat ze zich verbaast ... die knuffelt om te kroelen ... die glimt omdat haar puzzel lukt ... Vrolijkheid gaat om een moment ... één moment waarvan je de lol, de grap, de absurditeit, de humor kan zien .... ​Ik gun ons allemaal veel vrolijke momenten.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    01-01-2018 om 10:35 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    31-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.speer!
    Dit is een heerlijke dag ... swingend en zingend ruim ik wat op ... Op YouTube kwam de suggestie te luisteren naar de Top2000 voorbij ... ik schakelde over en viel in het blokje reclame-nieuws-reclame ... en nog voor het eerste muzieknummer gedraaid werd schakelde ik al weer terug naar YouTube ... De reclame gaat over kopen ... kopen ... of hebben (een andere bank voor meer vermogen!) ... en houden .... zelfs om arbeidsgeschikt te blijven kun je een 24 uur beschikbare anti-stress-coach regelen .... Het nieuws meldt dat er voor 68 miljoen euro vuurwerk afgestoken gaat worden .... ​Soms ben ik hoopvol... en denk dat we met elkaar wijzer worden ... 10 minuten radio luisteren ... en ik ben er niet meer zo zeker van. Ik bedenk dat ik kan kiezen ... waar en naar wie ik naar luister ... wat ik in mijn mond stop ... hoeveel ik beweeg ... waar ik geld aan uitgeef ... hoeveel ik wil werken. Al die keuzes vullen met elkaar de uren, de dagen ... dagen maken weken ... en zo kijk ik terug op een nóg beter jaar ... dankzij betere keuzes. 

    Bijlagen:
    http://ontspanningscentrumhaarlem.com   

    31-12-2017 om 12:22 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    30-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna klaar
    2017 is bijna klaar ... Het jaar waarin Saar groeide van baby naar dreumes ... waarin ze leerde rollen en kruipen en lopen ... Het jaar waarin ze zelf haar bord leeg eet ... de eerste puzzels maakt ... kleurt met kleurpotloden. Het jaar waarin ze mij veel heeft laten lachen en mij blij heeft doen voelen. Het jaar waarin ze regelmatig haar immuunsysteem prikkelde met nieuwe Kinderdagverblijfvirusjes ... maar gelukkig steeds minder ... Het jaar waarin ik wederom genoeg tevreden terugkomende en nieuwe klanten op de bank kreeg om iedere maand de huur te kunnen betalen ... Het jaar dat ik supergezond bleef ... Het jaar dat ik rookloos werd ... Het jaar waarin trouwe vrienden trouw bleven en een paar nieuwe vriendschappen zich ontwikkelen ... Het jaar dat beter werd dan de jaren ervoor ...terwijl ik dacht dat dat niet zou kunnen. ​Ik ben dankbaar voor het afgelopen jaar en wens iedereen een liefdevol, tevreden, vrolijk en gezond 2018. 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    30-12-2017 om 17:30 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    29-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beetje teleurgesteld
    Ik zorgde voor een oppas voor de hond voor een half uur ... liep door de sneeuw ... naar de 3e afspraak met de stop-help-mevrouw. De weegschaal geeft wat meer kilo's aan dan 3 weken geleden. Ik ratelde vrolijk hoe goed het met me gaat ... Na 15 minuten kwamen we op het punt om de volgende afspraak te plannen ... dus ik zei: GRAAG, volgende week ... De eerste mogelijkheid bleek 2 februari te zijn ... Ook de huisarts, die zij als alternatief wilde aanbieden gezien mijn teleurstelling, bleek  volgende week vrij. Als ik het tot 2 februari op eigen kracht, met mijn eigen 'vangnet' weet vol te houden ... dan heb ik haar daarna vast ook niet meer nodig. Uiteindelijk moet ik het tóch zelf doen ... of eigenlijk laten . so far.... so good.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    29-12-2017 om 16:09 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    28-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allen Carr's Stoppen met roken
    Ik herlas Allen Carr's stoppen met roken in de afgelopen dagen ... een hele aardige: begroot eens hoeveel geld je nog uit gaat geven aan je rookwaar ... Hij stelde het op 30.00 euro zo maar ...Als ik er van uit ga dat ik nog wel 15 jaar mee ga  ... kom een heel eind.... Hij stelde ... wat ik al lang weet ... dat die ENE wél kwaad kan ... omdat die leidt naar de 2e en 3e ... DUS ... vraag jezelf af of die ENE je  30.000 euro waard is ... mij niet 😊... tot nu toe .... ​Jammer dat het niet direct uitgeefbaar geld is ... hoewel ... ik kreeg een heerlijke fles parfum van mezelf ... van de eerste week besparing.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    28-12-2017 om 12:20 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    27-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbij
    Hoe ze ook waren ... ze zijn weer voorbij ... en het duurt weer een heel jaar voor iedereen het probleem "wat doen we met moeder met de kerst" weer heeft op te lossen ... Ik ben al meer dan 20 jaar wees en heb mijn dochter bezworen dat zij mij nooooooit mag vragen omdat ik anders zielig zou zijn. In het rookloos worden helpt het mij om alleen te zijn ... mét iemand erbij ga ik tegen de ander lopen narren ... en die kan het toch  niet voor je oplossen.  ​Vandaag heb ik met veel plezier weer gewerkt ... en dat blijft zo tot 8 januari ... daarna mag ik een weekje naar de zon.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    27-12-2017 om 17:10 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    24-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het kan minder ....
    Vanmorgen kreeg ik een verrukkelijke massage van mijn collega-vriendin die er een paar uurtjes was ... Daarna verwende mijn dochter ons met een super High Tea. Zij had vanmorgen de Haarlemse binnenstad doorgefietst om op verschillende adressen de lekkerste scoones, de beste brownies én handgemaakte bonbons te scoren. Met een glaasje bubbels, heerlijke theetjes, frambozen en sandwiches zalm was het een 5 sterrenfeest. Saar weet al dat eten altijd feest is ... maar soms is het nóg meer feest dan anders. Mijn kleurpotloden zijn een schot in de roos voor Picasso in de dop. De score van vandaag is weer 100 procent rookloos!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    24-12-2017 om 19:13 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    23-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blijer
    "Je bent blijer met jezelf als je volhoudt" schreef mijn zus in een hart onder de riem briefje ... en later hoorde ik mezelf zeggen: 'ik hoef van niemand ... niet van de dokter ... niet om iets te bewijzen ... niet om punten te verdienen ..." Ik heb gewoon geen ander probleem meer om mijn hoofd mee bezig te houden ... Het is goed om jezelf bezig te houden ... er waarom dan niet met iets dat zoveel gunstige neveneffecten heeft als gestopt zijn met roken? Al 200 sigaretten NIET gerookt en counting, dat doet de app KWIT voor mij. ​Morgen heb ik een 'onder de mensen dagje' ... een supergezellig vooruitzicht. 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    23-12-2017 om 20:02 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    22-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dagje verder
    Vandaag was een heerlijke, niet zo moeilijke dag. Omdat ik gisteren gesmokkeld had wilde de stop-help-mevrouw vandaag als 1e stopdag laten ingaan ... Ik was dat, zelfs verontwaardigd, NIET met haar eens ... en ze trok het schielijk terug ... It is all in a name ... all in a game ... maar wel serieus.  ​Daarna had ik een heerlijk uur met dochter en kleindochter ... Met elkaar sorteerden we de pedagogisch verantwoorde speelgoederen zó dat ze weer meer zijn dan een enorme berg kleurige vormen en blokken. Wat heeft een dreumes 'zomaar' een boel speelgoed. ​Na een heerlijke lunch werkte ik met plezier aan een nieuwkomer die al had afgesproken voor mijn werkstop ... wandelde uitgebreid met de hond ... keek een Netflixfilm over hoe gevaarlijk American Football is voor je hersenen ... ga zo een laatste rondje doen en dan vroeg naar bed ... met een trotse glimlach voor een 100% gelukt dag.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    22-12-2017 om 20:15 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    21-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.95% niet
    is niet helemaal 0 sigaretten over de afgelopen 24 uur .... maar wél een boel minder dan het was. Ik weet dat het niet slim is ... maar soms is het té moeilijk .... en geef ik toe .... Op andere zwakkere momenten verdwijnt er een stukje amandelstaaf of een heerlijk belegd broodje in mijn mond .... of Woezel krijgt een extra ommetje ... of ik doe een slaapje ... Aan werken doe ik even niet .... Ik kan het niet opbrengen om voor onbekenden een feestje te maken .... dan moet ik me groter houden dan ik ben. Ik heb vaak wel wat van een kluizenaar ... maar zeker in moeilijker tijden zit ik het liefst alleen mezelf in de weg ... Alles gaat voorbij ... maar soms verdomd langzaam.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    21-12-2017 om 18:25 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    20-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van alles niets
    Geen koffie, geen werk, geen shagjes .... wél meer slapen ... veel thee en vit c en af en toe een snoepje ... Ik kocht voor Saar speciale dreumespotloden en een groot schetsboek en ben daar zelf al uren 'zoet' mee .... je handen moeten toch wat te doen hebben. Natuurlijk moet je geen ho roepen voor je over de dam bent ... maar tot nu toe valt het mee. In een overdagdroom droomde ik dat ik rookte ... ik ben benieuwd hoe lang het daar nog doorgaat. Ik houd mezelf voor: 'het is maar ééntje moeilijk ....' je hoeft er maar een te laten ... steeds dezelfde.  Be happy, be healthy, be helpful ... na de Kerstdagen ga ik weer aan het werk.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    20-12-2017 om 17:01 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    19-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rookloos
    Vannacht werd ik beroerd wakker ... een soort buikgriep leek het wel ... koortsig, rommelbuik, misselijk ... met elkaar goed om mijn morgenritueel van koffie met een eerste sigaret niet te willen doen. Ik liet Woezel uit, zegde mijn afspraken af ... en viel terug in slaap tot Woezel er weer uit wilde en viel daarna wéér terug in slaap. Ik heb ooit gezegd: "als er een kliniek mij 3 dagen in slaap zou kunnen houden ... dan zou stoppen niet zo moeilijk zijn ..." De eerste dag slaap en rookvrij heb ik te pakken ... Ik heb er de rommelbuik en koorts graag voor over .... Ik hoop op nog 2 dagen slaap. Be happy, be healthy, be helpful ...alles gaat voorbij.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    19-12-2017 om 17:37 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    18-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mars
    Een combinatie van docu en sf film draait op Netflix onder de titel Mars ... fascinerend de inspanningen die vele vele mensen leveren om als mens  interplanetaire wezens te kunnen worden. Volgens Elon Musk noodzakelijk omdat er vast een moment komt waarop menselijk leven op aarde niet meer zal kunnen .... omdat we slordig en onnadenkend omgaan met ons huis. Opvallende parallel: om Mars te bereizen moet je 8 maanden in gewichtsloze toestand reizen om daarna met een klap terug te vallen in zwaartekracht ... iedere austronaut en reiziger gaat het avontuur aan in de wetenschap dat het de laatste reis kan zijn ...  Het lijkt op als mens geboren worden op aarde ... na negen maanden gewichtsloosheid zijn daar zwaartekracht en zuurstof ... en na veel vallen en opstaan, leren, liefhebben en lijden wacht voor ons allemaal ergens een onvermijdelijk eind. ​Toch werden we allemaal geboren ... de reis is het doel .

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    18-12-2017 om 14:11 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    17-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leerzame pret
    Saar stopte een blokje in mijn rechterhand ... en ik bracht hem achter mijn rug langs naar in mijn andere hand ... bracht beide handen gesloten terug naar voren en vroeg haar het blokje te pakken. . Ze tikte op mijn rechterhand ... keek verbaasd naar de leegte en schaterde het uit toen ik mijn andere hand opende ... We herhaalde eea tot ze er genoeg van kreeg ... ze tikte steeds rechts en keek uiteindelijk  met een blik: "daar moet ik eens diep over nadenken" .... ​Je moet toch een boel verwerken als dreumes .... Vanmiddag komt ze de kerstboom bekijken ... zolang ik geen koekjes in de boom hang ... gaat ze er vast niet aanzitten. Het is misschien gewoon  een plant zoals er wel meer zijn in Oma's huis. 

    ​Be happy, be healthy, be helpful ... maak er een mooie zondag van.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    17-12-2017 om 11:33 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/05-07/05 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/09-19/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs