Inhoud blog
  • Verdrietig nieuws
  • Tevreden zijn ... oefen tot het spontaan gaat!
  • Terug van weggeweest
  • Nieuwjaarsgroet vanuit zonnig India
  • Gezondheid
    Zoeken in blog

  • Tevreden zijn: oefen tot het spontaan gaat!

    02-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strand
    De fysio van mijn zus werkt op donderdagen in een praktijk in Zandvoort ... dus we hebben het nuttige met het aangename gecombineerd en hebben al een heerlijke strandwandeling en een rondje warme chocomelk met slagroom achter de rug. Het is een goed vooruitzicht om zo de komende donderdagmorgens te besteden.  De hond is mogelijk nog blijer op het strand dan wij. Zijn vrolijkheid werkt aanstekelijk. Zo meteen gaan we met goede zin aan de massagewerkzaamheden. ​Be happy, be healthy, be helpful ... vanaf maandag is er nog wat ruimte in de agenda.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    02-11-2017 om 13:13 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    31-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergelijkenderwijs
    Vorig jaar om deze tijd waren we nóg drukkere baasjes dan nu ... Morgen is het een jaar geleden dat de verhuisauto reed en voor het zo ver was ... ik wil er niet meer aan denken ... wat een boel werk hebben we verzet ... inpakken op de ene plek ... treinen tussen Zwolle en Haarlem .. soppen en verven op de andere plek .... meer visite dan dit jaar ...én we werkten ook nog 2 maal daags.  ​Vandaag ruimden we in de keuken ... en het lijkt wel of het huis ' verkoopklaar' zou moeten zijn. ​Ik dichtte gaten en gaatjes ... de muis bewandelde  routes bovenlangs waar ik normaal gesproken niet kijk en poets nu mijn zus er is. ​Vergeleken met vorig jaar hebben we het erg rustig en dat is heerlijk . We genieten van onze samenwerking en de mensen op de bank dubbel. ​Be happy, be healthy, be helpful ... Morgen al weer een nieuwe maand ... nog twee te gaan.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    31-10-2017 om 15:45 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    30-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nee verkopen
    Het hangt natuurlijk samen met het feit dat ik maar twee maal daags wil werken ... én met het feit dat mijn zus slechts tijdelijk in Nederland is ... maar we zijn in de luxe situatie dat we voor nieuwe afspraken deze week NEE moeten verkopen ... de hele week is twee maal daags volgeboekt. Maar voor de weken er na is er nog ruimte in de agenda.  ​We krijgen leuke mensen op de bank, en iedereen gaat tevreden de deur weer uit. Sommige mensen maken zelfs gelijk de volgende afspraak ... De andere uren vullen zich vanzelf ... lekker koken ... wandelen ... poetsen ... filmpje kijken ... bezoek ontvangen en ook ieder voor zich weten we ons zelf bezig te houden. Zo vliegen de dagen voorbij ... maar voorlopig hebben we nog een dikke maand ... een gezellig vooruitzicht! ​Be happy, be healthy, be helpful ... weet u welkom een afspraak te plannen. Voorpret!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    30-10-2017 om 16:52 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    29-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klus
    Mijn afwasmachine gaf 'rommel' af ... tot het punt waarop ik vanmorgen bedacht dat er misschien wel een servicemonteur eens met een deskundig oog zou moeten komen. Maar voor het zo ver kwam zag ik, met het schaamrood op de kaken, dat het een kwestie van alle onderdelen serieus poetsen zou kunnen zijn ... Het apparaat is in zeven jaar nooit 'uit elkaar' geweest. Je wilt niet weten hoeveel aanslag je dan treft ... geen wonder dat hij niet meer blinkend afwaste. Mijn zus is een inspirator en grote steun op zo'n moment. Zij is van grondig en alleen ben ik van de Franse slag ... ​Gestoomd, gedoucht, gevreven en gedroogd staat er een zo goed als nieuwe machine ... Als morgen de afwas er écht schoon uitkomt weet ik zeker dat we zelf het probleem hebben weten op te lossen. ​Be happy, be healthy, be helpful ... grondig is beter dan de Franse slag .

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    29-10-2017 om 13:41 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    28-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mma
    Klonk al bijna als oma ... Saar, met weer een ander KDV virusje ... nu met 39,5 en hoesten, doet dan het beste dat een mens kan doen ... de hele dag slapen tegen je warme moeder aan en 's nachts weer ... tot je de volgende dag weer goed bent. Mijn dochter laat zich zo'n dag liefdevol gijzelen, met aan de andere kant de laptop, op de bank en deelt haar nachtelijke warmte op het logeerbed. Geschiedenis herhaalt zich, Van oma wilde Saar wél hapjes van de lepel .... de cheesecake gleed naar binnen als cheesecake ... en ontlokte een ander klinkend mmmmmmmmmmmm .. die van dat is lekker. ​Be happy, be healthy, be helpful ... Vannacht een uurtje langer en dan is het vroeger licht.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    28-10-2017 om 16:27 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    27-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slordig
    Voor de tweede maal in een behoorlijk aantal jaren bleek ik vergeten te hebben een afspraak in mijn agenda te schrijven ... en omdat er geen twee mensen tegelijk op de bank kunnen zijn moest ik iemand teleurstellen en een nieuwe afspraak plannen ... Die kwam onder zijn wakend wél in de agenda. Hoewel vergissen en vergeten menselijk is ... baal ik als een stekker en ben genoeg uit mijn hum om er de dag erna nog over te schrijven . Natuurlijk is brand erger ... en niet echt een man overboord ... maar toch! De agenda vult zich met 4 handen afspraken ... maar er zijn nog mogelijkheden voor komend weekend. Wie zich aangesproken voelt ... bel 06-29489984 of stuur een mailtje. ​Be happy, be healthy, be helpful ... op naar het weekend waarin het 's morgens vroeger licht wordt.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    27-10-2017 om 08:54 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    26-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muis
    Ik dacht van het muizenprobleem verlost te zijn nadat ik er gisteren een verdronken in een sopemmertje had gevonden ... De hele dag was ik in een hoekje van mijn hoofd me er van bewust dat het muisstil was in huis ... en een beetje schuldig voelde ik me ook wel ... gelokt in een val die er niet eens voor bedoeld was. ​Vanmorgen vond ik 3 keuteltjes op het aanrecht ... Mijn vriendin die zei: "als je er 1 ziet heb je er waarschijnlijk wel meer ..." had misschien wel gelijk.  Toch is het nog steeds muisstil . ​Be happy, be healthy, be helpful ....  maak er een mooie dag van ... glimlach ... drink water en zing!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    26-10-2017 om 09:29 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    25-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.speels
    Hondje Woezel kwam, zeer tegen zijn gewoonte in, met een speeltje ... een kong ... onverwoestbaar stuitermateriaal ... een hit van zijn zusje Didi. Gedachteloos gooide ik het een paar maal voor hem heen en hij bracht het weer ... Tot de laatste keer .. een prachtige, hoge vaas met zonnebloemen sloeg kapot en leeg, een schaal vol met vetplantjes, en een derde kamerplant veroorzaakten rotzooi en tumult.  Inmiddels uren later is alle leed weer geleden ... de vloer bijna droog en schoongezogen ... de bloemen verplaatst naar een nieuwe vaas en morgen krijgen de vetplantjes nieuwe aarde in nieuwe schaaltjes. Bij de recycle-winkel vonden we als dat moois voor een grijpstuiver. De kong gaat uit het zicht. ​Be happy, be healthy, be helpful ... heb een gezeliige avond. Wij genieten van een vrije avond.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    25-10-2017 om 18:23 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    24-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luxe?
    Het begon met een échte klacht ... ik had last van tintelende vingers ... voortkomend uit mijn nek ... ​Na 4 wekelijkse fysiotherapie behandelingen waren die klachten over ... Sindsdien permiteer ik mezelf de luxe van elke 3 weken 'onderhoud' ... Vandaag waren mijn benen aan de beurt ... en hoewel niet persé 'lekker' te noemen ... voel ik dat het goed voor me is. Mijn massages zijn wel persé lekker ... maar als je echte klachten hebt ben je bij de fysio op een beter adres. ​Be happy, be healthy, be helpful ... geniet van de deskundigheid van een prof.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    24-10-2017 om 11:44 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    23-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vondeling
    Er staat een plantenpotje in mijn stoeptuintje ... met daarin 2 planten, een cactusachtige en een klimmer ... op een schoteltje ... op het enige plekje dat nog vrij was in de rij. Ik heb geen idee wie het daar heeft neergezet of waarom. Ik heb geen idee of het überhaupt buitenplanten zijn ... Maar ik glimlachte en zei welkom! Mijn stoeptuintje overleeft niet alleen ... het groeit en bloeit ... tegen de verwachting van vele buren die voorspelden dat er gesloopt of gestolen zou worden ​Be happy, be healthy, be helpful ...  soms valt het heel erg mee!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    23-10-2017 om 14:57 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    22-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grote zus
    Ook al is ze 60 ... ik blijf de 'grote zus' ... en dat is prima ... Natuurlijk kan ze alles zelf en ook alleen, maar samen uitvogelen hoe al die sites die te maken hebben met het krijgen van een visum ook al weer werken is minder eenzaam als je dat samen doet .... Maar het is weer gelukt en met alle papieren, foto's, documenten, euro's die nodig zijn is mijn zus nu een paar dagen in Den Haag om te regelen dat ze weer 5 jaar in India zou mogen blijven.  Vanaf woensdag zijn we graag weer samen, 2 maal daags, aan het werk. Het gaat weer prima samen. ​Be happy, be healthy, be helpful ... soms is het geheel meer dan de som der delen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    22-10-2017 om 20:41 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    21-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.No show
    is de term die de horeca gebruikt voor iemand die reserveert maar niet op komt dagen ...Ook ik heb er af en toe 'last' van dat iemand zonder bericht niet komt. Het is toch niet veel moeite om een berichtje te sturen ... desnoods een dagje later ... We vergeten allemaal wel eens wat. ​Gisteren investeerde ik in een voetmassage-waterapparaat. Een heerlijke sensatie voor je voeten. Wie wil mag het ervaren tijdens het kennismakings kopje thee, voorafgaand aan de massage. ​Be happy, be healthy, be helpful ... verwen je zelf ... af en toe

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    21-10-2017 om 08:24 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    20-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lopen
    We liepen naar de nieuwe fysiotherapeut al waar mijn zus haar voeten laat behandelen met shockwavebehandelingen ... Op de kaart ziet 3,7 km er niet ver uit ... maar in het echt waren het 3700 meters en voelde het zelfs als nog meer. Daarna maakten we in 2 etappes dezelfde meters, met een stop bij de kapper, weer terug. Mooi geknipt, zelfs Woezel  uitgeteld, namen we een kant en klaar maal van een favoriete toko mee naar huis. Het werd een korte avond en een lange nacht ... ​Vandaag hebben we onze eerste 4 handen massages van dit jaar ... aan bekenden ... een prettige manier om weer aan elkaar te wennen. Vanmiddag gaat zij zien hoeveel Saar groter en wijzer is geworden in een jaar ... ik weet dat al . ​Be happy, be healthy, be helpful ... geniet van de herfst!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    20-10-2017 om 08:50 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    18-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heel gewoon
    Het voelt heel gewoon dat mijn zus in huis is ... alsof ze niet een jaar er niet was ... Waarschijnlijk omdat we veelvuldig skypen en van veel van elkaars wel op de hoogte zijn. Nu slaapt ze haar reisvermoeienissen weg. Net als de rest van de familie heeft zij een goed-kunnen-slapen-gen.  Ik verheug me op de komende weken ... en weet NU al dat er een tijd komt dat het weer heel gewoon voelt hier alleen te wonen . ​Be happy, be healthy, be helpful ... maak het gewone bijzonder en het bijzondere gewoon.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    18-10-2017 om 19:24 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    17-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evolutie
    Ik hoop dat elke volgende generatie het beter doet dan de vorige. ​Gisteren werd kleindochter Saar voorzien van buisjes in haar oren. Haar beide ouders waren bij haar in het ziekenhuis, mochten er bij zijn terwijl ze onder narcose ging en waren er bij het ontwaken wéér. ​Toen mijn dochter 28 jaar geleden dezelfde ingreep kreeg was alleen haar vader bij haar. ​Ik versierde het huis met slingers, bakte appeltaart en was bang ... bang dat ze niet uit de narcose zou komen. Gisteren was ik weer bang ... en veranderde mijn hele stoeptuin ... een goede manier om de onrust nuttig te maken.  Mijn dochter stuurde heel attent een appje met een doezelig kindje dat haar flesontbijt nuttigt. Uren wakker zijn zonder ontbijt is iets dat ze niet gewend is. De geschiedenis herhaalt zich ... maar dan beter ... dat heet evolutie . ​Be happy, be healthy, be helpful ... nog 1 nachtje slapen en dan komt mijn zus aan op Schiphol.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    17-10-2017 om 08:14 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    16-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blog
    Soms zijn mijn blogstukjes dé aanleiding voor iemand om een massage-afspraak te maken ... Een van mijn inmiddels dierbaarste vrienden leerde ik jaren geleden kennen dankzij mijn blog. Ik herinner me nog ons eerste telefonisch contact waarin hij zijn naam zei op een toon, waardoor ik vroeg: 'kennen wij elkaar dan?" ... met een glimlach in zijn stem antwoordde hij: "ik heb het idee ik jou al wel ... maar jij mij nog niet ... ik volg al een tijdje je blog...". ​Woensdag komt er ook iemand dankzij mijn blogjes... Hij heeft zelfs speciaal een vergadering verplaatst omdat ik op het door hem gewenste tijdstip op Schiphol ben om mijn zus op te halen. Ik blijf het bijzonder vinden ... hoe woorden weten te verleiden . ​Be happy, be healthy, be helpful ... als je van schrijven houdt ... start een blog ... een mooie manier om herinneringen vast te leggen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    16-10-2017 om 17:37 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    15-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NURU
    Onder videoverwijzingen, op mijn site, staat een documentaire met de naam NURU. Het is een docu gemaakt op verzoek van de TBS en de ZZG over de missieposten in Kilangala en Kantembo, destijds gesticht door evangeliste Trijntje Beimers. Voor iedereen die een beeld wil krijgen hoe mensen in de landelijke gebieden van Tanzania wonen een uurtje de moeite waard. ​Missiemanager Moses Siame heeft de droom kleinschalig toerisme zijn kant op te willen ontwikkelen. Als ik de beelden zie ... wil ik zo weer die kant op. Ik weet zeker dat het voor vele mensen een onvergetelijke ervaring zou zijn.  Zijn droom om van Kilangala een plek van onderwijs te maken is dankzij Protanz, de ZZG én de betrokkenheid van de Tanzaniaanse overheid al een heel eind uitgekomen.  Be happy, be healthy, be helpful ... om te reizen hoef je vandaag niet in een vliegtuig te stappen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    15-10-2017 om 11:58 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    14-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOS!
    Kleindochter Saar loopt los sinds een week ... Als het snel moet heeft de kruipmodus nog de voorkeur, maar in principe ligt de hele wereld aan haar voeten ... als je 1 stap kunt zetten kun je de wereld door.. met één stap tegelijk nu al de hele kamer. Als ze naar buiten gaat in de wandelwagen moeten van haar tegenwoordig de schoenen aan ... binnen mogen ze wel weer uit ... lopend met schoenen lijkt op de man op de maan.                          Het is verbluffend hoe ze zonder woorden duidelijk kan maken wat ze wel en niet wil ... Hoewel ... de hond kan dat ook. ​Van de week wilde ze een peer ... en at die ook helemaal op ... het was niet willen om te willen, maar willen om de peer te willen. ​Ze kan halve uren alleen spelen met een theeserviesje en de poppetjes van de lego zitten op visite ... En dan op eens is er baldadigheid ... gooien met dingen en herrie maken ... gevolgd door uitbundig willen knuffelen ... Verdriet, schrik of boosheid gaan gepaard met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke tranen, die zich ook weer snel weg laten troosten. Saar ... het is een heerlijk mens. ​Be happy, be healthy, be helpful ... zie de wonderen in het gewone en je ziet er veel.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    14-10-2017 om 08:55 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    13-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontspullen
    Ik begon er jaren geleden al mee ... toen ik verhuisde van 150 m2 naar een schattig 45 m2 huisje in Zwolle ... ontspullen ... Ik kan nog wel een dag of wat zoet zijn voor alles wat niet meer functioneel, mooi of leuk om te erven is is weggeruimd. Gisteren las ik over een boek dat de focus had ..  "Je dierbaren zitten met die zooi ... als jij opeens dood bent ... en jij zit met die zooi ... zolang je er nog bent". Hoe vaak herlees je een boek dat interessant stof staat te verzamelen in een boekenkast ... Wil je écht dat je nabestaanden die oude liefdesbrieven lezen ... hoeveel kleren zijn eigenlijk niet meer jummie ... is je beddengoed alsof je in een hotelbed stapt? Schoenen knappen op van aandacht van de schoenmaker ... die schoenen heb je al betaald en ingelopen. Vandaag lever ik een 3e op te lappen paar in en ben weer helemaal gesteld voor de winter. ​Rust in je hoofd maak je met minder spullen om je heen ... van bijzondere ervaringen houd je mooie herinneringen. Binnenkort in dit theater ... de ervaring van een 4 handenmassage . ​Be happy, be healthy, be helpful ... investeer in ervaringen en goede spullen!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    13-10-2017 om 10:44 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    12-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gastvriendelijk
    Een beetje uit eigenbelang, dan blijven alle spullen van haar op een eigen kamer, sta ik mijn slaapkamer af tijdens de logeerperiode. Ik verschoof in mijn eentje, steeds denkend ... vraag toch een sterke man ... mijn elektrische eenpersoons boxspring  het hele huis door, naar mijn woonkamer. Ik slaap liever een paar weken wat ruimer dan in mijn inloopkast. Ik maak ruimte in laden en kastjes en daarmee mijn huis nóg ordelijker. Op donderdag staat een afspraak bij de kapper ... Mooie Westerse coupe is nooit weg . Ik ben zoet met voorbereidingen en verheug me over binnenkomende boekingen! ​Be happy, be healthy, be helpful ....soms is more more ... dat geldt zeker voor 4 handenmassage.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    12-10-2017 om 12:04 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/05-07/05 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/09-19/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs