Inhoud blog
  • Verdrietig nieuws
  • Tevreden zijn ... oefen tot het spontaan gaat!
  • Terug van weggeweest
  • Nieuwjaarsgroet vanuit zonnig India
  • Gezondheid
    Zoeken in blog

  • Tevreden zijn: oefen tot het spontaan gaat!

    13-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagsrust
    Het ene geluid is het andere niet. Van sommige vogelgeluiden word ik blij ... andere, die van meeuwen, vind ik irritant, als ik er aan toe geef. Vanmorgen vroeg maakten de meeuwen een heleboel kabaal. Ik maakte een lange ochtendwandeling en tot mijn verbazing hadden de meeuwen elkaar niet laten weten dat er ergens op de stoep een buffet lag ... maar misschien wel dat er nergens een buffet wachtte. Bij de vuilnisbakken waar ik langs kwam was het 'schoon' ... Je wilt nog steeds niet van de stoep eten ... maar dat hoeft ook niet .
    Een stad in rust heeft wel wat .... een enkele jogger ... wat mensen met de hond ... iedereen wenste aardig goedemorgen terug. Zondagsrust!

    Be happy, be healthy, be helpful ... glimlach en de wereld glimlacht terug ... meestal!

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    13-08-2017 om 08:42 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com, massage haarlem,ontspanningsmassage haarlem, ontspanningsmassage, massage noelle,tantra, tantrische massage, warme olie massage,noelle
    >> Reageer (0)
    12-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekend
    Het is al weer weekend ... Omdat ik beperkt wil werken op een dag werk ik wel als het zo uitkomt in het week-end. Met een afspraak om 10.00 uur voor de boeg is alles al op orde. De olie staat op ... de stenen raken door de stoom verwarmd, mijn haren zijn gekamd, de massageruimte oogt welkom met de kaarsjes en de tafel is warm.
    Soms denk ik wel eens: "waarom masseer ik eigenlijk nog ... iemand ligt al volmaakt ontspannen". Warmte is weldadig, koesterend en daar komen mijn met warme olie werkende handen dan nog eens bij .. een waar feest van ontspanning. Wie al eens geweest is, herinnert het zich vast .

    Be happy, be healthy, be helpful ... zoek en koester de warmte rond je hart.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    12-08-2017 om 09:49 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    11-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe planten
    Omdat ze meer zon leuker vinden dan onder de luifel van de bloemenzaak beschikbaar was heb ik voor een zacht prijsje grote, nieuwe bloeiers voor het raam. Hydrangea's in een mooie dieprode kleur én seringenhangers die wit zullen bloeien. Als het waar is bloeien ze tot november ... Ik ben benieuwd. De bloemenman kwam ze kosteloos brengen. Dat is klantenbinding!
    Aan de overkant van de straat wordt wéér een huis goed opgeknapt. De steiger suggereert dat ook dak en misschien wel gevel verbeterd zullen worden. In rap tempo werd de ene na de andere container gevuld en afgevoerd en werden gipsplaten en isolatiemateriaal naar binnen gebracht.
    Als we met elkaar het zwerfvuil de baas kunnen worden én er misschien wel meer stoeptuintjes gaan komen wordt het paradijselijk wonen. In diverse gemeenten kun je stoeptegels ruilen voor planten aan de gevel. Het helpt tegen een teveel aan regenwater ... én het staat gezellig.

    Be happy, be healthy, be helpful ... planten houden van mensen ... mensen worden blij van planten!

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    11-08-2017 om 13:41 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    10-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schaterlachen
    Een persoon kan mij altijd laten schaterlachen ... mijn kleindochter Saar. Haar moeder kan het ook ... als ze haar best doet ... Ik houd van schaterlachen, maar ben er minder goed in dan ik mezelf zou gunnen. Gistermiddag hadden we weer een pretmiddag ... met een boel lachen om .... helemaal niets .... lachen omdat lachen goed voelt.
    Naast een boel lachen was er ook serieuze tijd waarin Saar aan de lopende band, als een lopende band, de rondjes om en van het puzzelboomstokje liet glijden. Voor zichzelf klappend als het weer gelukt was ... Op verzoek, omdat haar trotse oma het wil showen, doet ze het niet ... Aan broodje Aap spelen doet ze niet ... haar moeder deed dat ook niet .

    Be happy, be healthy, be helpful ... glimlach (dat kun jezelf ... zelfs zonder aanleiding ... gewoon omdat het prettig voelt) en drink water.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    10-08-2017 om 08:11 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com, massage haarlem,ontspanningsmassage haarlem, ontspanningsmassage, massage noelle,tantra, tantrische massage, warme olie massage,noelle
    >> Reageer (0)
    09-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorpret
    Steeds meer mensen maken gebruik van de mogelijkheid om een afspraak met potlood te maken voor een massage. Potlood kun je makkelijk uitgummen ... en dat kan als het uiteindelijk toch niet blijkt te passen in uw agenda. Ik werk dan niet of iemand heeft last minute het genoegen gelijk dezelfde dag te kunnen komen. Omdat ik mezelf bij 2 afspraken per dag 'vol' verklaar voor die dag is het steeds vaker een dagje vol ... Voor mij voelt het als luxe ... De resterende tijd, die toch al steeds minder voelde als wachttijd, is echt mijn eigen tijd ... tijd waarin ik lees, luister, van bezoek geniet en heeeeeeeeeeeeel soms zelfs een middagdutje doe. Er is geen beter leven dan een goed leven ... 

    Be happy, be healthy, be helpful ... geniet van deze dag, een andere is er pas morgen weer.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    09-08-2017 om 08:43 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    08-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Troep
    Via het antwoordapparaat liet een medewerker van Spaarnelanden mij weten dat een extra (geactiveerde) pas waarmee ik de vuilcontainer zou kunnen openen en illegaal geplaatst afval zou kunnen dumpen niet tot de mogelijkheden behoorde ... Ik wacht nog altijd op zijn telefoontje met uitleg ... Ik volgde wel zijn aanwijzing op om de afdeling Handhaving te bellen ... De medewerker zei wat lacherig: "ach mevrouw ... meeuwen eten geen karton" ... maar zou toch kijken of collega's in de buurt waren. Vanmorgen waren de 4 al aangepikte zakken er niet meer ... de stoep was weer gewoon begaanbaar ... het karton dat kinderspeelgoed had beschermd weg .... Als het maar minder troep wordt op straat maakt het mij niet uit wie de handen uit de mouwen steekt . Het blijkt dat de gemeente subsidie verstrekt voor het anti-meeuwen-nest-proof maken van daken en het onvruchtbaar maken van eieren. Maar zolang het eten op straat ligt zullen de meeuwen wel blijven en dit jaar is het broedseizoen al weer voorbij.

    Be happy, be healthy, be helpful ... soms helpt het als je DOET, al is het maar het plegen van een telefoontje.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    08-08-2017 om 08:12 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    07-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het menselijk lichaam
    Op zoek naar beeldende informatie hoe ons lichaam écht werkt kwam ik via YouTube bij leuk gemaakt animatiefilmpjes. Vandaag vervolg ik de reizen. Na het hart, de bloedplaatjes, het beenmerg en het skelet ga ik me zo verder verdiepen in de hormonen. Ik denk té vaak ... ik weet een boel klepels maar bij welke klok horen ze ... en van de klok weet ik de klepel dan weer niet ....Ik heb er spijt van mijn studieboeken uit de verloskunde opleiding te hebben opgeruimd. Wat weet ik veel niet meer wat ik eerder wél wist, maar lang niet altijd snapte. Gelukkig heb ik nog een groot verleden voor de boeg en tijd ... tijd om te kijken, te luisteren en na te denken.
    Ik onderbreek de studie graag voor een rondje werk, zelfs voor twee .

    Be happy, be healthy, be helpful ... een mens is nooit te oud om te leren.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    07-08-2017 om 00:00 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com, massage haarlem,ontspanningsmassage haarlem, ontspanningsmassage, massage noelle,tantra, tantrische massage, warme olie massage,noelle
    >> Reageer (0)
    05-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tarwe
     Soms ben ik opgetogen en soms raak ik in verwarring door dingen die ik lees en hoor. Omdat Saar minder uren hier is door uren in het KDV vind ik  dag invulling met lezen en ik las wel 1000 bladzijden verschillende boeken deze week.
    Gister las ik het boek Broodbuik van William Davis uit. Wat weet ik veel niet ... Tarwe is de afgelopen 50 jaar zo veredeld dat het nog maar 60 cm hoog groeit en meerdere oogsten per jaar kan geven ... Een deel van de honger is dankzij genetisch gemanipuleerde tarwe de wereld uit. Keerzijde volgens de schrijver ... het feit dat deze tarweproducten insuline laat pieken,  door het vermogen de hersenen te bereiken verantwoordelijk is voor een nieuwe eetimpuls al na 2 uur ...en het daardoor veroorzaken van zgn buikvet met ontstekingsreacties en allerlei malheur van dien. Van overgewicht via suikerziekte,van artritis tot ADHD, van botontkalking tot dementie  en depressie worden op het conto van hedendaags tarwe geschreven. Het schijnt dat een maand tarweloos eten je al inzicht kan geven of je gezondheid verbetert.
    Gelukkig voel ik mij gezond, en heb niet direct aanleiding voor een dieet-switch ... desondanks wil ik het experiment wel een maandje aan.

    Be happy, be healthy, be helpful ... sommige kennis krijg je niet voor niets ... experimenteer eens.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    05-08-2017 om 09:01 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com, massage haarlem,ontspanningsmassage haarlem, ontspanningsmassage, massage noelle,tantra, tantrische massage, warme olie massage,noelle
    >> Reageer (0)
    04-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eterniet
    De buurvrouw had zijn komst al aangekondigd voor vandaag ... en net klopte hij aan om te melden dat hij aan het werk gaat. De opruimer van mogelijk gevaarlijk materiaal, dat in de jaren dat het gebruik werd nog niet als zodanig bekend was.
    Uit een ver verleden ligt er nog eterniet/asbest op het dak en dat moet deskundig, met pakken waar je ook mee op de maan kunt lopen lijkt het wel, worden afgevoerd. Als extra service neemt hij ook gelijk 'uw plantenbakken van eterniet' mee van het andere dak ... ik wist niet eens dat ze er stonden . Soms lost iemand een probleem op waarvan je niet eens weet dat je het hebt.

    Be happy, be healthy, be helpful ... glimlach en de wereld glimlacht terug!

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    04-08-2017 om 09:19 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    03-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kritisch
    Achteraf denk ik: "ik ben minder kritisch als het om de hond gaat" ... Ik liet hem door de aardige dierendokter inspuiten tegen de jeuk en van een, in een plakje rosbief verstopte,  pil voorzien die maakt dat hij drie maanden beschermd is tegen vlooien en teken. Pas volgend voorjaar als het weer dan weer warmer wordt zijn nieuwe maatregelen nodig. Misschien is hij nu wel een lopend medicijnwinkeltje ... een hormonenbommetje ... Maar hij krabt al een boel minder. De jeuk had ik inderdaad zelf veroorzaakt door hem te kammen met de kam die voor zijn vacht niet geschikt is. Je moet het maar weten.

    Be happy, be healthy, be helpful ... drink water ... adem ... glimlach en (ver)geef.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    03-08-2017 om 08:29 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    02-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Google
    Mijn hondje Woezel heeft zich stukgebeten ... misschien wel als gevolg van een kamactie met een uitdunkam van mij vorige week waarbij hij giga veel haren inleverde ... en daardoor niet meer op mijn dekbed verhaarde. Maar sindsdien bijt hij zichzelf ...tot het punt dat er witte strepen kale huid te zien zijn ... en ik me erger aan zijn gebijt. Dus op zoek naar een nieuwe dierenarts hier in Haarlem. Dan ben ik zo blij met Google ... die alle opties netjes voor me onder elkaar zet.
    Nu nog op zoek naar zijn paspoort en om half 9 bellen voor een afspraak. Ik hoop voor ons allebei dat het met een zalfje of pilletje snel op te lossen is. De kam ga ik maar niet meer gebruiken. Ik was wel een extra keertje.

    Be hppy, be healthy, be helpful ... soms kun je beter nix doen .

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    02-08-2017 om 08:25 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    01-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onderbuik
    Het boek Kanker is geen ziekte maar een overlevingsmechanisme houdt mij bezig. Mijn onderbuik zegt al jaren ... "het kan niet gezond zijn om mensen te bestralen, chemisch te bombarderen of stuk te maken". 
    Dit boek gaat een stap verder ... een die IK nog niet ergens anders gelezen had. Iedere cel heeft zuurstof nodig, iedere cel heeft water nodig. Iedere cel moet afvalstoffen kwijt en ieder lichaam maakt dagelijks de wereld aan nieuwe cellen en moet de oude opruimen. Gewoontes als koffie en alcohol drinken, onttrekken water aan de cellen ... om zich te beschermen maken cellen dikkere wanden ... dikker bloed (hoge bloeddruk) In een lichaam dat door vele redenen vervuild, verhard is maakt het lichaam cellen die geen zuurstof nodig hebben, cellen die kunnen leven van afval ... kankercellen. Schrijver Andreas Moritz gaat zo ver kankercellen te benoemen als een laatste redmiddel van ons eigen immuunsysteem ... we zouden anders eerder doodgaan aan zuurstof- , vochtgebrek en 'afval stoffen'. Ik vind dit best logisch als het om oude lichamen gaat ... maar kan niet bedenken waarom zelfs soms babie's  en jonge mensen dan kanker zouden ontwikkelen.
    Ik weet  mij dagelijks gezegend met mijn gezondheid ... en neem me wederom voor meer water te drinken en bewuster te ademen.

    Be happy, be healthy, be helpful ... water, zuurstof en een glimlach maken je niet ziek(er). 

    01-08-2017 om 10:19 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    31-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verantwoordelijke hoofdstad
    Wat een boeiende uitzending maakte Burgemeester Van der Laan met zomergasten. Wat verdrietig dat hij zo ziek is. We zijn leeftijdgenoten en mij bekruipt het gevoel: "heb ik wel genoeg gedaan met mijn leven ...? Ik laat als erfenis niet een lievere stad na .
    Ik herinner mij de slechte staat van onderhoud van de stad toen ik er woonde als student in de jaren 70, de reden dat ik graag verhuisde naar het platteland in de jaren 80 omdat de junkienaalden zelfs in de zandbak van de school lagen, de snelle overwaarde waar mijn familie van kon profiteren omdat de woningmarkt daar nu booming is ... Amsterdam van nu is een hoofdstad om trots op te zijn.
    Mensen zijn met elkaar verbonden ... maar sommige mensen zijn betere verbinders. Burgemeester Van der Laan is een van de betere .

    Be happy, be healthy, be helpful ... laat je inspireren en doe wat je kunt!

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    31-07-2017 om 12:00 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    30-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Middelpunt
    Wat was ik trots deel uit te maken van de kring vrienden en familie rond Saar. Ze heeft zichzelf een plek veroverd in de harten van velen en er waren er velen ... een huis en tuin vol!
    Slechts een half minuutje moest Saar huilen ... omdat haar papa de vork, waarmee ze zelf haar stuk taart wilde eten, afpakte.
    Ze is tenslotte groot genoeg om met een vork te eten.   
    De rest van de tijd was ze stralend, lachend, knuffelend, af en toe zelf spelend, met om de beurt speciale aandacht voor al de mensen die speciaal voor haar feestje waren gekomen. De cadeautafel kan zo de strijd aan met een goed gesorteerde speelgoedwinkel ... De omslagfoto van mijn boekje Een jaar met Saar ontlokte haar een IKKE ... wijzend op zichzelf ... het kan niet waar zijn ... we noemen haar nooit ikke ...!
    Een bijzonder eerste jaar werd afgesloten ... een vast groots nieuw jaar ingeluid. 

    Be happy, be healthy, be helpful .. van mensen die van je houden kunnen er nooit teveel zijn, zelfs niet tegelijk.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    30-07-2017 om 07:19 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    29-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.70%
    kans op neerslag vandaag meldde de buienradar ... en op dit moment klopt dat. De planten richten zich weer op ... de plassen vormen zich. Vanmiddag begint het verjarenfeest van mijn kleindochter en haar papa om een uur of 14.00 voor familie en vrienden en wie wil mag blijven eten ... Ik hoop dat de regen niet blijft vallen ... er gaan weliswaar een boel makke schapen in een hok ... maar uitloop naar de tuin ontlast de binnenruimte. Ik ben benieuwd wat Saar vindt van zoveel lieve mensen, die ze allemaal wel kent maar nooit tegelijk, om zich heen.

    Be happy, be healthy, be helpful .. het is al weer weekend ... en bijna eind juli!

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    29-07-2017 om 07:34 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    28-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijlpaal
    Vorig jaar kreeg ik ongeveer om deze tijd het telefoontje van mijn schoonzoon dat mijn dochter het laatste stukje bevalling uiteindelijk toch in het ziekenhuis aan het doen was, als gevolg van verminderende weeën op het moment dat je ze nog goed kunt gebruiken. Een paar uur had ik behoorlijke knijp in mijn buik ... elke goed aflopende geboorte blijft een groot wonder. In je hoofd kun je horror films maken, zelfs ik ... af en toe.
    Ik cancelde een afspraak, mijn Zwolse vriendin pikte de hond op, ik kon moeilijk besluiten welke bos bloemen met me mee zou reizen en toen ik uiteindelijk op station Schiphol op de bus stond te wachten was daar mijn dochter al zelf aan de telefoon ... blij ... blij ... superblij ... dochter Saar Liselot was gezond geboren.
    Gisteren deelde Saar op het KDV prachtig verpakte rozijntjes uit, sierde een verjaardagshoed haar hoofdje. Ze is gewend aan liefdevolle aandacht ... voor haar is  elke dag feest ... voor ons heet vandaag haar eerste verjaardag!

    Be happy, be healthy, be helpful ... we zijn allemaal elke dag een beetje jarig.

    28-07-2017 om 07:20 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com, massage haarlem,ontspanningsmassage haarlem, ontspanningsmassage, massage noelle,tantra, tantrische massage, warme olie massage,noelle
    >> Reageer (0)
    27-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tanden
    Met  tanden boven en  onder heeft Saar Liselot na een jaar  'knaag'vermogen. Baby's stoppen alles onderzoekend in hun mond. Een paar tanden maken verschil. De hoekjes van de salontafel bij haar thuis getuigen daarvan, als ook spijlen van haar bedje ... Mijn poef van stof heeft daar geen last van.  Als iets haar écht niet bevalt wil ze haar tandjes ook wel in papa of mama zetten ... Opvoeden begint als dingen gevaarlijk worden ... Eerst dacht ik als dingen voor haar gevaarlijk worden ... nu denk ik ... ook als dingen voor ons gevaarlijk worden . Deze fase kan ik me van Puck niet meer herinneren ... ze zal hem vast hebben gehad. Ik herinner me nog wel een keer toen ze mij driftig en 'klauwend' liet weten niet mee te willen uit de zandbak. In huis gekomen 'gooide' ik haar in haar eigen kamertje en deed de deur dicht ... woedend roepend: "blijf daar tot ik NIET meer boos ben ... je deed me pijn ... en ik zou jou nu pijn willen doen ... maar toch niet ..." We huilden ieder aan een eigen kant van de deur .... totdat het over was ... en daarna nooit meer gebeurde.
    Ooit had ik een paard dat mij beet ... zonder een seconde na te denken beet ik hem in zijn paardenlip ,,, en hij heeft het NOOIT meer gedaan ... Ooit had ik een zorgcliënt die spuugde uit frustratie ... de fluim in mijn gezicht beantwoordde ik met een spuug terug ... Niet perse om trots op te zijn deze  "instinctieve" reacties, maar wel effectief ;-).

    Be happy, be helathy, be helpful ... je ergens in vastbijten is geen slechte eigenschap ... zolang het niet iemand anders vlees is.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    27-07-2017 om 00:00 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    26-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afval
    Dagelijks loop ik een paar keer langs 3 vuilcontainers op weg naar het hondenuitlaatveld. Vaak zie ik 's avonds een of meer zakken naast een container staan en dan weet je zeker dat de volgende dag de straat bezaaid ligt met afval dat de meeuwen niet kunnen eten, maar wel een boel ongezellige aanblik geeft. In de loop van de dag ruimt een veegploeg eea weer op. Het gerucht gaat dat er in de buurt 'illegaal' wordt gewoond, onderverhuurd en dat die bewoners geen pasje krijgen om de ondergrondse container te openen en zich daarom 'gedwongen' voelen de zak dan maar naast de container te zetten, met alle rommel van dien.
    Ik bood Spaarnelanden aan mij te voorzien van 2 extrapassen voor de containers die ik toch passeer ... op proef ... voor een maand ... Ik wil best de moeite doen ... het scheelt iedereen overlast ... en wie weet verhuizen de meeuwen die ook goed zijn voor een boel gekrijs dan wel weer gewoon terug naar het strand.

    Be happy, be healthy, be helpful ... veeg je eigen straatje .... vroeger héél gewoon .

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    26-07-2017 om 08:43 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem, massage noelle, massage noord holland,ontspanningsmassage, massage, tantra, tantrische massage,
    >> Reageer (0)
    25-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boeiende vrouwen
    zag ik in de herhaling van Zomergasten. Een bijzonder, ik vond mooi decor, en twee mooie, slimme vrouwen die leken te praten alsof er géén camera's waren ... en zij gewoon samen de middag zaten vol te praten. Na anderhalf uur pauzeerde ik, om straks weer verder te kijken. Heerlijk  ... televisie kijken op verzoek. Ik hoorde dat binnenkort misschien betaald zal moeten worden voor uitzending gemist ... er komen meer en meer mensen die kijken op momenten die ze zelf kiezen en dat scheelt in de reclame inkomsten.
    Straks begint iemand zijn vakantiegevoel met een uur bij mij op de massagetafel ... ik vind het een 'eer' dat iemand uitkijkt naar een rondje onder mijn handen en tevreden terugkijkt. Maar het beste is natuurlijk dat het uur zélf een prima ervaring geeft. Daar doe ik graag mijn best voor. Door niet meer dan 2 afspraken per dag te maken verkoop ik regelmatig nee ... maar ik blijf wél met plezier werken als ik wél werk en ik houd een boel tijd over voor andere dingen dan werk .... zomergasten kijken bijvoorbeeld ;-).

    Be happy, be healthy, be helpful ... een afspraak met potlood geeft een plek in mijn agenda ... dus voorpret. Kan u toch niet mag u die afspraak altijd afzeggen. Mooier kan ik het niet maken.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    25-07-2017 om 10:10 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com, massage haarlem,ontspanningsmassage haarlem, ontspanningsmassage, massage noelle,tantra, tantrische massage, warme olie massage,noelle
    >> Reageer (0)
    24-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Good as new
    is mijn nek weer na een rondje kundige fysio ... Nek en rug hadden wat 'geleden' van mijn gastvrije actie mijn eigen bed aan mijn logee te laten en zelf in het eenpersoons te verblijven.
    Ik lees lovende recensies over Zomergasten. Na een interview met de presentatrice had ik me al voorgenomen om te gaan kijken ... dus eind van de middag, als ik genoeg gewerkt heb, krul ik mij op de bank voor een paar uur boeiende t.v.
    Nu aan de koffie en rustig opdrogen na de hoosbui waar ik door terug naar huis liep en dan aan het werk.

    Be happy, be healthy, be helpful  ... zomerse regen is alleen maar nat en de planten zijn er blij mee.

    Bijlagen:
    http://www/ontspanningscentrumhaarlem.com   

    24-07-2017 om 10:39 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com, massage haarlem,ontspanningsmassage haarlem, ontspanningsmassage, massage noelle,tantra, tantrische massage, warme olie massage,noelle
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/05-07/05 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/09-19/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs