Inhoud blog
  • I love vintage
  • Kleurenblok
  • nerdbrillen
  • kleuren 2011
  • nieuw
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    mode
    zomertrends 2011
    03-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I love vintage
    I love vintage

    Ik ben gek op vintage! en ook nu zie je het vaak terug in verschillende collecties! 
    Hieronder een aantal afbeeldingen van typisch hotte vintage accessoires die ik zelf ook erg mooi vind!;)
















    03-05-2011 om 22:20 geschreven door tess2801  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleurenblok
    Wat veel opvalt deze zomer en wat ook mijn interesse heeft opgewekt zijn de felle neon kleuren, zoals oranje,paars,geel,groen,roze en goud! 
    Ze zijn leuk te combineren en ook lekker opvallend!!
    Hieronder zie je een aantal afbeeldingen van creaties van de catwalk. 



    Succes!:) 














    03-05-2011 om 21:37 geschreven door tess2801  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nerdbrillen
    Hee allemaal!

    Ook de nerdbrillen zijn al een tijdje hot, maar ook deze zomer blijven ze in de mode!

    Het is een look die voorlopig nog niet uit beeld verdwijnt.
    Hieronder een aantal plaatjes van nerdbrillen: 
    (ook leuk te combineren met rieten hoedjes!)












    15-04-2011 om 19:08 geschreven door tess2801  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleuren 2011
    Hee Allemaal!

    Hieronder even de kleuren die deze mode helemaal hot zijn:

    1. Wit (wit komt deze zomer hélemaal in! ook leuk te combineren met felle kleuren!)

    2. Roze ( voor deze zomer, leuk te combineren met geel en wit)

    3. Koraalrood (komt deze zomer helemaal terug in verschillende collecties) 

    4. Oranje (dit is echt dé kleur voor de durfals! en leuk te combineren met paars, wie durft?!)

    5. Knalblauw (komt deze zomer ook helemaal in! ook erg leuk te combineren met geel)

    6. Geel (leuke vrolijke kleur, die je deze zomer erg vaak terug zal zien)

    7. Natuurkleuren (zoals aardekleuren, pasteltinten etc. Ook deze kleuren zijn helemaal hot deze zomer!)

    Ik hoop jullie zo voldoende te hebben geinformeerd met de kleuren deze zomer en ik hoop dat jullie er iets leuks mee gaan doen! 
    Succes met combineren en nieuwe grenzen op te zoeken! ;)

    15-04-2011 om 18:52 geschreven door tess2801  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuw
    Hee Allemaal!

    Ik ben net nieuw op deze blogsite maar ik ga proberen er wat leuks van te maken!

    Ik hoop dat jullie alles met plezier gaan lezen en misschien een reactie achter gaan laten?!

    Liefs Tessa

    15-04-2011 om 18:42 geschreven door tess2801  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 02/05-08/05 2011
  • 11/04-17/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs