Dagboek van een aangespoelde
De kerstdagen komen er weer aan!! Het loont beslist de moeite om eens naar ons steedje te komen, want er heerst een fee
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Willekeurig Bloggen.be Blogs
wormengoeroe
www.bloggen.be/wormeng
04-12-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe kerstversiering
Hier zijn we weer!

Als je in deze periode eens naar Blankenberge komt, moet je beslist je fototoestel meebrengen!  Sinds enkele dagen heeft ons steedje
nieuwe kerstversiering.  De oude straatbogen hebben plaatsgemaakt voor fantastisch mooie kerstornamenten verspreid over het centrum.
Op elk plein staat een lichtornament.  Het ene al wat mooier dan het andere!  's Avonds geeft dit een feeĆ«rieke sfeer over de hele stad.
Op het stationsplein staat bijvoorbeeld de kerstman met zijn slee, op de Grote Markt staat een reuze zeilschip, ...

Over de verdere evenementen rond Kerstmis bericht ik jullie later wel!

Tot de volgende keer!!



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)

Gastenboek
  • Re post Community Forum
  • Het nieuwe phpbb 3 Community Forum
  • Zee Online
  • Groeten uit De Haan
  • Zomer in Blankenberge

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aranil
    www.bloggen.be/aranil
    Over mijzelf
    Ik ben myriam, en gebruik soms ook wel de schuilnaam mieke.
    Ik ben een vrouw en woon in blankenberge (belgie) en mijn beroep is momenteel werkzoekende (administratief bediende/medisch secretaresse.
    Ik ben geboren op 18/07/1965 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: denksport, shoppen, wandelen, martial arts, op het strand zitten met een boek, Il Divo, Ayrton Senna.
    Ik woon sedert 3 jaar in Blankenberge, samen met mijn ouders. Ben grote fan van Ayrton Senna, Eros Ramazzotti, Il Divo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Toplijst AmorTop.bestblogs.www.bloggen.be/tekustentekeur
    bestblogs tekustentekeur
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs