Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    07-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moet & chandon

    MOËT & CHANDON PRESENTEERT GESCHENKDOOS ‘THE GIFT’

     

     

     

    De eindejaarsfeesten krijgen een luxueuze toets dankzij Moët. De komende feestdagen kunt u dankzij Moët & Chandon, al sinds 1743 het symbool voor succes en glamour, een echt bijzondner cadeau geven: The Gift by Moët.

     

    Het huis stopt de traditionele geschenkverpakking in een nieuw jasje en lanceert ‘The Gift’, een luxueuze gouden geschenkdoos voor de iconische champagne Moët Impérial. The Gift staat helemaal in het teken van het genereuze karakter van de feestdagen en geeft elk feest een chique en elegante toets.

     

    Moët Impérial is de ultieme champagne voor elke gelegenheid, zijn luchtige, fruitige toets, zijn aanlokkelijke smaak en zijn elegante rijping gaan harmonieus samen met de meest verfijnde gerechten. Deze champagne is de perfecte mengeling van de drie druivensoorten uit de beste wijngaarden van de Champagnestreek. Het is de beste en kenmerkendste uitdrukking van de emblematische stijl van Moët & Chandon.

    ‘The Gift’ is vanaf november 2011 verkrijgbaar bij de betere wijnhandelaar voor 38€ (aanbevolen verkoopprijs). RVH.

     





    07-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe verpakking
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe verpakking

     

     

     

    Het Champganehuis Veuve Cliqout Ponsardin stelt met veel plezier de Shopping Bag Rosé voor, een herbruikbare en opvouwbare tas waarin uw fles Veuve Cliqout Rosé nog minstens 2 uur koel blijft. RVH.

    Lezersinformatie 02- 372 96 48 – www.veuve-cliqout.cm

    07-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe verpakking
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe verpakking

     

     

     

    Het Champganehuis Veuve Cliqout Ponsardin stelt met veel plezier de Shopping Bag Rosé voor, een herbruikbare en opvouwbare tas waarin uw fles Veuve Cliqout Rosé nog minstens 2 uur koel blijft. RVH.

    Lezersinformatie 02- 372 96 48 – www.veuve-cliqout.cm

    07-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    06-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patk inn Hammamet

    Rezidor kondigt het Park Inn by Radisson Hammamet in Tunesië aan

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, kondigt een nieuw middensegment hotel aan in Tunesië: het bestaande Hotel Riu Park El Kebir zal herdoopt worden tot Park Inn Hammamet en na een volledige renovatie terug opengaan in het tweede trimester van 2012. Het zal het derde Rezidor hotel in Tunesië worden – de groep is er al actief met het Park Inn Ulysse Resort & Thalasso en het veelgeprezen Radisson Blu Resort & Thalasso in Djerba.

     

    “We zijn verheugd onze aanwezigheid in Tunesië te verstevigen en neer te strijken in Hammamet – één van de belangrijkste en meest populaire Noord-Afrikaanse  resort bestemmingen”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Hammamet ligt aan de Mediterraanse kust, slechts op 60 kilometer van de hoofdstad Tunis. Het nieuwe Park Inn Hammamet zal een strand aanbieden van 300 meter lang en 4 buiten- en 1 binnenzwembad. Tot de verdere ontspanningsmogelijkheden horen 4 tennisterreinen, 2 kids clubs en een uitgebreide Thalasso Spa. De vier restaurants – waaronder één met Tunesische specialiteiten – zullen elke gast verwennen en de drie bars zullen de perfecte plaats zijn voor een drankje in een ontspannen sfeer. Wie voor zaken komt, kan terecht in de 600 m² grote conferentieruimte en balzaal van 500 m².

     

    Naast de 273 comfortabele en kleurrijke kamers en suites zal het Park Inn Hammamet ook 63 villas aanbieden – de ideale bestemming voor families of vrienden die samen reizen.

     

    Tunesië is één van de topbestemmingen langsheen de Noord-Afrikaanse Mediterraanse kust. Het land is het hele jaar door gezegend met een mild klimaat, mooie stranden, verschillende culturen en unieke landschappen, gaande van weelderige bossen tot het snikhete zand van de Sahara.

     

    Park Inn by Radisson is Rezidor’s jongste en dynamische middensegment merk. Het werd begin 2003 gelanceerd, en telt vandaag meer dan 145 hotels met 26.500 kamers in beheer en onder ontwikkeling doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. RVH.

     www.rezidor.com.

     









    06-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    05-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

    Europcar vereenvoudigt het huren van een wagen dankzij de nieuwe eReady-service

     

     

    Met zijn nieuwe service eReady wil Europcar, Europees leider in  autoverhuur, het huren van een wagen vergemakkelijken. Dankzij eReady kunnen de Europcar-klanten het huurcontract al op voorhand online  invullen en winnen ze tijd bij het ophalen van hun huurwagen. De  eerste resultaten uit de pilootfase onthullen alvast een grote  interesse voor deze extra service. eReady is beschikbaar in Australië/ Nieuw-Zeeland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland. De lancering ervan  illustreert nog maar eens Europcars engagement voor klanttevredenheid.

     

    eReady komt tevoorschijn op het moment dat klanten hun online reservering bevestigen. Om de dienst te activeren, moet de klant  enkel zijn gegevens invullen en twee vakjes met algemene voorwaarden aanvinken. eReady versnelt het afhalen van een wagen aan de balie  aanzienlijk en verbetert de service voor alle klanten.

     

    “Het feit dat onze klanten tijd winnen en gemakkelijker een auto kunnen huren, draagt in grote mate bij tot de klanttevredenheid die  wij vóór alles nastreven. De eReady-service automatiseert een deel van het verhuurproces waardoor het afhalen van de wagen voor onze klanten vergemakkelijkt en de efficiëntie verhoogt” aldus Didier Fenix, Managing Director Europcar / Keddy  Belgium.

     

    05-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    04-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Absolut Mode

    ABSOLUT MODE EDITION - de mode weerspiegeld

     

     

     

    ABSOLUT zet in oktober opnieuw een stapje in de modewereld met de lancering van de beperkte editie van een nieuwe fles - ABSOLUT MODE EDITION. De lancering gaat gepaard met een grensverleggende campagne van fotograaf Sharif Hamza, met in de hoofdrol supermodel Shannan Click. ABSOLUT MODE is de opvolger van ABSOLUT GLIMMER dat vorig jaar een groot succes kende. Daarvoor waren er onder meer nog  ABSOLUT MASQUERADE en ABSOLUT ROCK, eindejaarsedities die stuk voor stuk een gigantisch succes werden.

     

    Het opzet van de ABSOLUT MODE EDITION is eenvoudig. De stijlvolle gefacetteerde fles is gemaakt uit hoogkwalitatief kristal en is omwikkeld in een band uit midnight blue zijde waarop een tekst geborduurd is. Bedoeling is de glamoureuze modewereld te weerspiegelen.

    Voor de campagne deed ABSOLUT beroep op fotograaf Sharif Hamza, bekend van zijn werk voor onder meer Vogue Paris en Dazed and Confused. Hamza liet zich duidelijk inspireren door de vorm van de fles:  hij bouwde er een grote kopie van met spiegelende vlakken, en plaatste er supermodel Shannan Click midden in, gekleed in midnight blue creaties.

     

    "Het was bijzonder creatief werken met Sharif Hamza. We waren meteen gewonnen voor zijn concept. Het is een uitstekende weergave geworden van de basisgedachte en het resulteert in een reeks adembenemende vaste en bewegende beelden," zegt Mathias Westphal, Global Brand Director van The Absolut Company.

    Sharif Hamza is eveneens opgetogen over de samenwerking.  "In het verleden werkte ABSOLUT al samen met een aantal topfotografen zoals Helmut Newton en Herb Ritts. Het is dan ook een grote eer deel uit te maken van deze groep legendarische beeldkunstenaars," reageert hij.

     

    ABSOLUT MODE EDITION  past perfect bij het rijke erfgoed die het merk in de modewereld doorheen de jaren heeft opgebouwd. In het begin van de 1990s, werkte ABSOLUT samen met enkele van de meest succesvolle modeontwerpers, zoals Tom Ford en Versace. Daarna is de mode één van de vaste creatieve uitdrukkingsvormen geworden die ABSOLUT in samenwerking met designers zoals Stella McCartney en Jean-Paul Gaultier met succes verkend heeft.

     

    De ABSOLUT MODE EDITION fles wordt wereldwijd in tachtig markten gelanceerd in beperkte oplage. In België is de fles te koop vanaf oktober 2011. Aanbevolen verkoopprijs: 14,4 euro (zelfde prijs als een "gewone" fles ABSOLUT). RVH.

    www.absolut.com  - www.pernod-ricard-belgium.com





    04-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    03-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cuba

    TWEE MILJOEN REIZIGERS NAAR CUBA !

     

     

     

     

     

     

    Wat al enkele jaren aan de gang is in Cuba, wordt dit jaar voortgezet: het aantal reizigers naar het Caribische eiland blijft ook in 2011 fors stijgen. Al voor het achtste jaar op rij blijft de groeitrend aanhouden want op 17 september 2011 werd de kaap van twee miljoen bezoekers overschreden. Dat is maar liefst 32 dagen vroeger dan in 2010.

     

    De toeristische autoriteiten van Cuba geraken stilaan gewoon aan de groei van het toerisme in hun land, hetgeen niet wegneemt dat ze maar al te graag met het resultaat van dit jaar uitpakken en hierbij ook een aantal zaken vaststellen. Cuba is een ‘world tourism destination’ geworden met niet alleen een groei van het aantal reizigers maar ook een toename van het terugkeerbezoek.

     

    Ongetwijfeld zijn de goede resultaten het gevolg van de grote authenticiteit van Cuba, een unieke eigenheid die werd bekrachtigd door de promotionele campagne Authentic Cuba. Mintur, Ministerio de Turismo de Cuba, wil verder investeren in een competitief en efficiënt toerisme en is alle partners, wereldwijd, erkentelijk in verband met het geboekte succes: reizigers, touroperators, reisagenten, tourist resorts, luchtvaartmaatschappijen, iedereen die werkzaam is in de toeristische sector, zeker de mensen van pers en communicatie.

     

    In 2011 werd een belangrijke groei genoteerd vanuit Canada, Rusland en Zuid-Afrika. Ook het binnenlands toerisme gaat er sterk op vooruit. Canada blijft voor Cuba de belangrijkste markt, gevolgd door Groot-Brittannië als partner nummer één in Europa. Daarna komen Italië, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Mexico, Argentinië en Rusland.

     

    Cuba mikt bij de start van het winterseizoen 2011-2012 op een doorgezette groei met het engagement een toerisme te realiseren gekenmerkt door vrede, gezondheid, zekerheid, vertrouwen voor de toeristen ‘die ons kiezen’.

     

    INFO

    Toeristische dienst van Cuba, Bierstraat 12 B, NL 3011 XA Rotterdam, T 00 31 102 136 403, info@nunaarcuba.nl www.autenticacuba.com : in het Engels, Frans, Duits, Spaanse, Italiaans . RVH.

    03-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exki

    Wintergroenten in de kijker bij EXKi

    In oktober is het tijd voor de pompoen!

     

     

     

     

    De afgelopen maanden heeft EXKi, de specialist in kwalitatieve snelrestauratie, haar klanten seizoensgroenten laten herontdekken door middel van allerlei originele recepten tijdens de campagne ‘Groente van de maand’. Ook de komende maanden gaat deze campagne door met heerlijke herfst- en wintergerechten.

     

    Zoals altijd werkt EXKi met seizoensgroenten die in de buurt gekweekt zijn. Dit jaar wilde het Belgische restaurant voor zijn tiende verjaardag nog verder gaan. Iedere maand wordt een lokale, biologische seizoensgroente in de kijker gezet. In maart werd van start gegaan met de wortel, tevens symbool van het EXKi-netwerk. De groente van de maand wordt op diverse en originele manieren bereid volgens recepten van Frank Fol 'De Groentekok®’. In soep, salades of op een broodje laat ze al haar aroma’s los. Zo kan bovendien de ecologische voetafdruk verminderd worden, en dat is een van de doelstellingen van EXKi. Met dit initiatief wil EXKi aantonen dat het best mogelijk is om het hele jaar rond lokale ingrediënten te eten.

     

    EXKi verbindt zich ertoe om seizoensgroenten te gebruiken uit de geïntegreerde landbouw en vaak zelfs biologische groenten. De hoofdrolgroente is “in topvorm” zijn wat smaak en voedingswaarde betreft.

    Na zomergroenten zoals onder andere courgette, selderij en tomaat, is het in oktober de beurt aan de pompoen. In november volgt nog de pastinaak en in december de champignion. Dé gelegenheid bij uitstek om lekkere winterrecepten te proeven waar je je aan kunt opwarmen tijdens de koude wintermaanden die weer voor de deur staan! RVH.

    www.exki.be





    03-10-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    02-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rodenbach

    Brouwerij RODENBACH verwent bierliefhebbers met twee Limited Editions:

    RODENBACH Caractère Rouge en RODENBACH Vintage 2009

     

     

     

    Naast de RODENBACH VINTAGE die dit jaar reeds voor de derde maal wordt geïntroduceerd ontwikkelde de Roeselaarse Brouwerij, in samenwerking met topkok Viki Geunes, 900 unieke flessen RODENBACH Caractère Rouge. Op vraag van PALM Breweries verleent Viki Geunes, omwille van zijn scherp, uniek proefvermogen en zijn uitzonderlijke creativiteit, medewerking aan de productinnovatie en productontwikkeling van PALM Breweries.

     

    RODENBACH Caractère Rouge: complex, rijk geschakeerd bier

     

    Een eerste testproject dat door Viki Geunes mee ontwikkeld werd, betreft een variant op RODENBACH bier dat traditioneel twee jaar lang op grote eiken foeders rijpt. De brouwers laten het bier gedurende zes maanden verder macereren met verse krieken, frambozen en veenbessen. Na deze maceratie op eik, hergist het bier in de fles. Het resultaat is de RODENBACH Caractère Rouge, een uitzonderlijke RODENBACH met maceratie op fruit en een alcoholvolume van 7°. Dit brouwsel is meer dan uniek en tevens heel exclusief want er werden maar 900 flessen van 75 cl gebotteld. Geunes laat dit eigenzinnige bier, net als een aantal andere unieke biervariëteiten, in zijn restaurant ’t Zilte, in het Antwerpse MAS, schenken.

     

    Over de RODENBACH Caractère Rouge is Viki Geunes duidelijk enthousiast: “Ik heb veel geleerd van brouwerij-eigenaar Jan Toye en Rudi Ghequire, de brouwmeester van RODENBACH. Rudi was blijkbaar tevreden over mijn smaakaanwijzingen. We mogen samen trots zijn op de resultaten. Net zoals in mijn keuken streef ik naar diepgang en complexiteit. De RODENBACH Caractère Rouge heeft een subtiele fruitige neus van framboos en kriek in combinatie met houttoetsen en karamel. Daaronder vind je parfum van viooltjes en tegelijk hints van leder en lichte tabak. Kortom, het is een bier met een vineus aroma. Op het palet proef je eerste prikkelende, scherpe zuren. Die smaakaanzet wordt al snel gecounterd door aangename restzoetheid en een fijne droogheid afkomstig van de veenbessen. Zij geven het bier ook een lange, zuivere en daardoor bijzonder aangename afdronk. De drie gebruikte fruitsoorten hebben hun effect dus duidelijk niet gemist. Wanneer ik deze RODENBACH proef moet ik even denken aan een frisse bourgogne wijn. Daar heeft het delicate fruit met zijn grote expressiekracht en de houtopvoeding natuurlijk wel iets mee te maken.”

     

    RODENBACH brengt de “RODENBACH Vintage 2009 Limited Edition” op de markt. Deze “RODENBACH Vintage 2009” met een alcoholvolume van 7% is het unieke resultaat van de creativiteit van de passionele RODENBACH brouwers. Dit uitzonderlijk VLAAMS ROOD BRUIN bier van gemengde gisting dankt haar uniek karakter aan de rijping op handgemaakte eikenhouten foeders, waarvan sommige ouder dan 150 jaar zijn.

     

    “Deze exclusieve “RODENBACH Vintage 2009” heeft gedurende ruim twee jaar op foeder nummer 145 gerijpt; dit resulteert in een superieure RODENBACH met roodkoperen gloed. De smaak is complex en vol, tevens pittig en verfrissend. Kenmerkend is de appelzurige fruitigheid in combinatie met karamel, wilde honing en eik. “ zegt Peter Buelens, woordvoerder voor RODENBACH. “In het aroma vindt men toetsen van karamel, groene appeltjes vermengd met eikenhout terug. De zachtzure, fruitige afdronk is lang en mooi in balans.”

     

    In totaal werden er 37.000 flessen van 75 cl onder kurk gebotteld. Eén vierde er van wordt naar de USA geëxporteerd. “RODENBACH Vintage 2007” werd op de World Beer Cup 2010 met een zilveren medaille gelauwerd. RVH.

    www.palmbreweries.com





    02-10-2011 om 18:10 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biertappen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Stella Artois bekroont Belgisch Kampioen Biertappen 2011:

     

     

     

    Jan Van Dessel van café Den Deugniet in Haasrode zal België vertegenwoordigen op 15e editie Stella Artois World Draught Master in Buenos Aires.

     

    Op maandag 26 september vond in Den Thuis, het café van de Stella Artois-brouwerij in Leuven, de finale plaats van de Stella Artois Draught Masters, het Belgisch Kampioenschap Biertappen. Met deze wedstrijd, die inmiddels voor de 15e keer op rij plaatsvond, onderstreept het merk steevast het belang van kwaliteit, traditie en vakmanschap. Want laten we eerlijk zijn: een perfect frisse Stella Artois tappen en opdienen volgens de regels van de kunst… het is niet iedereen gegeven.

     

    Na een zeer spannende finale, kan Stella Artois met trots de nieuwe Belgisch Kampioen biertappen aankondigen: Jan Van Dessel van café Den Deugniet uit Haasrode is uit een 50-tal kandidaten verkozen tot beste biertapper van het land. Dit gebeurde door een professionele jury, waarin onder andere de Belgische en Wereldkampioen Biertappen 2010 zetelden, evenals VS Ambassadeur Gutman die bekendstaat als bierkenner. Jan Van Dessel heeft bewezen als geen ander de ‘9 step pouring ritual’ of het schenkritueel in 9 stappen te beheersen: de kunst om een Stella Artois te tappen van het vat en die vervolgens perfect op te dienen aan tafel.

     

    Als ambassadeur van ons land, trekt Jan Van Dessel straks naar Buenos Aires om er onze eer te verdedigen tijdens de Stella Artois World Draught Master 2011, het Wereldkampioenschap Biertappen. Op 26 oktober zal hij het daar opnemen tegen een 30-tal nationale kampioenen van over heel de wereld.

     

    Nieuw dit jaar was dat ook de cafégasten konden deelnemen aan de wedstrijd: via de populariteitspoll kon er tot gisteren online of via (gratis) sms gestemd worden voor de cafés die deelnemen aan het Belgisch Kampioenschap Biertappen van Stella Artois. Het M-Café in Leuven heeft de meeste stemmen verzameld en mag zijn klanten trakteren op een feestje! RVH.

     

     

     

     

     

    02-10-2011 om 18:09 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs