Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    14-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon

    CORENDON DUTCH AIRLINES

    NIEUWSTE NEDERLANDSE AIRLINE

     

     

     

    Corendon Dutch Airlines (CDA) is de naam van de gloednieuwe Nederlandse airline die sinds kort op Schiphol operationeel is. Het toestel van het type Boeing 737-800 met de naam Cornelis Haga werd door de Corendon-top, onderwie Corendon CEO Atilay Uslu, opgehaald in Dubai en nadien gedoopt.

    De eerste vlucht vertrok op 30 april van thuisbasis Amsterdam naar Dalaman aan de Turkse kust. De luchtvaartmaatschappij is het Hollandse zusje van het Turkse Corendon Airlines en gaat vliegen op bestemmingen in Turkije en rond de Middellandse Zee. CDA start met één toestel.

     

    De vrij nieuwe Boeing 737-800 (1,5 jaar oud), bekend om zijn zuinige en geluidsarme motoren, staat gestationeerd op Schiphol. CDA voert vluchten uit voor Corendon Vliegvakanties. De eerste vluchten gaan naar Turkije, Macedonië, Egypte (Luxor,  Hurghada, Sharm el Sjeik), Marokko (Nador, Marrakech, Tanger), Bulgarije (Bourgas) en Griekenland (Kreta, Rhodos, Kos). Dit najaar komen daar bestemmingen bij in Israël (Eilat). RVH.

    www.corendon.be

     





    14-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Desperados

    ALKEN-MAES WORDT DE BELGISCHE VERDELER VAN DESPERADOS

    Nieuw en uniek partnership met Jet Import biedt trendy merk Desperados alle groeikansen

     

     

     

     

    Alken-Maes wordt vanaf 1 juni 2011 de Brand Owner en verdeler van Desperados voor de Belgische markt. Desperados, “the tequila flavoured beer”, is een van de trendy merken die vandaag duidelijk aan populariteit winnen, en vormt een mooie aanvulling op de bestaande merkenportefeuille van Alken-Maes. De beslissing om Desperados, dat vandaag op de Belgische markt verdeeld wordt door Jet Import, in portefeuille te nemen kadert in de strategie van Alken-Maes om als innovatieve challenger te blijven groeien op de Belgische biermarkt. Deze operatie sluit ook aan bij de bredere ambitie van Heineken, het moederhuis van Alken-Maes en de eigenaar van het merk Desperados, om dit merk fors te doen groeien.

     

    De aansturing van Desperados zal gebeuren vanuit een nieuwe business unit die Alken-Maes creëert onder de naam Fun&Cool. Doelstelling van deze dedicated business unit die goed is voor 6 nieuwe jobs, is om innovaties in de markt te zetten of

    verder uit te bouwen en zo bij te dragen tot de versteviging van de positie van Alken- Maes. Voor het segment horeca en nightlife blijft Jet Import de vaste Desperadospartner van Alken-Maes. De combinatie van de kennis en ervaring van beide partners biedt immers de beste garantie op het verdere succes van Desperados.

     

    Alken-Maes speelt zijn rol als innovatieve challenger

    De voorbije drie jaar heeft Alken-Maes een zeer positieve turnaround gerealiseerd, na een aantal moeilijke jaren voordien. Zo werd Maes op een zeer succesvolle manier geherlanceerd, evenals het abdijbier Grimbergen, en wint het bedrijf sinds geruime tijd aan marktaandeel. In die context positioneert Alken-Maes zich meer dan ooit als dé innovatieve challenger op de Belgische biermarkt en heeft als ambitie om te blijven groeien door middel van sterke merken. In die optiek wordt Alken-Maes vanaf 1 juni 2011 de exclusieve verdeler van het trendy merk Desperados voor de Belgische markt.

     

    Desperados, het bier met zijn unieke tequilasmaak, is een merk dat 14 jaar geleden zijn intrede op de Belgische markt heeft gemaakt via het distributienetwerk van Jet Import en onder impuls van die laatste is uitgegroeid tot een succesnummer. Toch kent het merk nog een forse groeimarge. Het is met andere woorden het merk bij uitstek dat kadert binnen de strategie van Alken-Maes om zijn portefeuille verder te versterken. RVH.

     

     

    13-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Disney Antwerpen

    opening DISNEY STORE antwerpen groot succes

     

     

     

     

    Op 5 mei 2011 opende de allereerste Disney Store in België op feestelijke wijze zijn deuren. Mickey Mouse, Minnie Mouse en Fleur, de jonge winnares van Disney Channel, draaiden voor de eerste keer de sleutel in het grote slot en daarmee werd de magie over Antwerpen losgelaten. De winkel op de Meir telt 400m2 verdeeld over twee verdiepingen en biedt naast alle exclusieve Disney producten ook interactieve magie!

     

    Honderden Disney fans wachtten ongeduldig op deze eerste openingsceremonie die de winkel op magische wijze inhuldigde. Vanaf nu wordt de magie zes dagen per week onthuld en volgt er iedere dag een bijzondere openingsceremonie. 

     

    The Walt Disney Company (TWDC) is het nummer één entertainmentmerk van de wereld. Daarnaast is het bedrijf terug te vinden in de top tien van ’s werelds grootste en sterkste merken. TWDC bestaat uit vijf onderdelen waaronder parks en resorts, studio’s, merchandise, interactieve en tv- en mediadistributie. TWDC Benelux maakt onderdeel uit van TWDC Europe, Middle-East en Africa (EMEA) dat actief is in 23 landen met meer dan 5500 werknemers. RVH.









    12-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mystic

    Mystic gaat de zomer tegemoet met 2 nieuwkomers

     

     

     

    Wat hebben witbier en fruitbier met elkaar gemeen ? Witbier is in de eerste plaats een dorstlesser waar traditiegetrouw mannen graag mee gezien worden, maar ook steeds meer en meer vrouwen weten zijn smaak te appreciëren. Fruitbieren daarentegen zijn zeer toegankelijke bieren. Ze krijgen vaak het etiket opgespeld ‘te zoet’, ‘te kleverig’, ‘vrouwenbier’, …

     

    Geheel onterecht blijkt wanneer je het Mystic assortiment bekijkt en proeft. Het moederbier van de Mystic fruitbieren is witbier. De pure smaak en kracht van de toegevoegde vruchten vormen een harmonieus geheel met de verfrissende eigenschappen van het witbier. Vandaag kiest men uit 3 fruitbieren, van zoet en zuiders tot iets pittiger.

     

    Nieuw: Mystic Perzik

     

    De fruitbierenmarkt is bekend terrein voor Brouwerij Haacht. In 2006 werd de succesvolle

    Mystic Krieken in het leven geroepen en een jaar later werd Mystic Limoen geïntroduceerd. Recent werd Mystic Perzik gelanceerd, een veelzijdig biertje dat ook

    de volledige tafelgang, van aperitief tot dessert, begeleidt. Gerechten met een exotisch tintje houden alvast van zijn friszoete verfrissing. Mystic perzik beantwoordt eveneens aan een stijgende vraag naar perziksmakende producten in Wallonië.

     

    De Mystic fruitbieren:

    -zijn dankzij het witbier niet plakkerig in de mond en dus goede dorstlessers;

    -zijn toegankelijke bieren met een lager alcoholgehalte (Mystic Perzik 3.7% vol.alc.)

    -worden geproduceerd met natuurlijk sap (Mystic Perzik bevat 26% perziksap) en bevatten geen bewaarmiddelen;

    -hebben een trendy flesje en een bijhorend elegant, opvallend Mystic-glas.

     

    Nieuw: WHITE by Mystic

     

    Voor diegenen die het fruit liever achterwege laten, is er nu ook het nieuw en puur witbier ‘WHITE by Mystic’. De lancering van een nieuw witbier is opmerkelijk omdat de witbiermarkt sinds decennia daalt. Desondanks is het een logische keuze: ‘Witbier Haacht’ verdwijnt uit het assortiment. Het merk was niet mee geëvolueerd met zijn tijd en beantwoordde niet meer aan de verwachtingen van de doelgroep.

     

    WHITE by Mystic is nieuw, hip en plaatst de essentie van witbier op de voorgrond: dorstlessend met een vol, aangenaam mondgevoel. De subtiele koriander toetsen zorgen voor een verfijnd kruidig aroma en de toegevoegde sinaasappelschil geeft extra verfrissing. De lichte troebeling in het bier wordt op een natuurlijke wijze bekomen door de aanwezige gistcellen en eiwitten.

    WHITE by Mystic (5.1% vol.alc.) dient koel geserveerd te worden in het bijhorende klassieke ‘boerke’ glas met de modern ogende verticale opdruk ‘WHITE’. RVH.

    www.haacht.com 





    12-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel Turkmenistand

    Sofitel Ashgabat Turkmenistan

     

     

     

     

    Met de opening van het Sofitel Luxury Ashgabat, een stad die als een oase in de Karakum woestijn is gelegen aan de voet van het Kopet-Daggebergte, zet Sofitel een eerste stap in de verdere ontplooiing van het centraal Aziatisch aanbod van het merk.

     

    Ashgabat is een snel groeiende stad in centraal Azië die vooral bekendheid geniet vanwege de gas- en olievoorraden enerzijds en anderzijds de katoenindustrie. Economische elementen die de bijnaam zwart en wit goud meekregen.

     

    De constructie in witte marmer en grote glaspanelen reflecteert de renaissance van Turkmenistan en de koppeling van de traditie aan een moderne trend. Het hotel biedt 299 kamers waarvan 48 suites, nl 10 junior suites, 24 prestige suites en 14 presidentiele suites van meer dan 300m².

     

    Naar business toe beschikt het hotel over een unieke boardroom waar maximaal 30 leden aan een bespreking kunnen deelnemen, bovendien is er meer dan 2500m² vergaderruimte met alle technische snufjes en bijhorende dienstverlening.

     

    Het hotel beschikt over drie restaurants die zich spiegelen aan de klassieke Franse gastronomie maar toch enkele eigen authentieke facetten uitstralen. Amu Darya met 140 zitplaatsen brengt vooral een internationale keuken. Akhal Teke, 60 zitplaatsen, is een oosters restaurant met Turkse, Libanese en Turkmeense specialiteiten terwijl op de bovenverdieping La Table panaromici uitsluitend de franse keuken eer aandoet.

    Het spa, fitness en health departement neemt meer dan 1000m² in beslag en is voorzien van de meest moderne uitrustingen. RVH.

    www.sofitel.com



    11-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Suite Novotel Malaga

    Suite Novotel is nieuwste generatie Suitehotel.

     

     

     

    De in 1998 opgerichte hotelbrand Suitehotel vervoegt de Novotelfamilie, met hotels in meer dan 60 landen, onder de benaming Suite Novotel. De officiële lancering van dit nieuwe segment vond plaats op 1 juli 2010 in Luxemburg met de opening van het eerste hotel nl. Suite Novotel Luxemburg.

     

    Het samengaan van Suitehotel en Novotel biedt tal van extra opportuniteiten voor de klanten van beide segmenten en kan ongetwijfeld zowel de zakenlui, de frequent reizigers als families bekoren.

    Suite hotelkamers krijgen in flexibele vormgeving een minimale oppervlakte van 30m² en bieden diverse nieuwigheden zowel op het vlak van ontspanning, catering als multimedia. Bovendien bieden ze in diverse stadscentra een aanlokkelijk alternatief voor de middellange verblijven.

     

    Met het nieuwe concept krijgt het hotelverblijf trouwens een extra boost en behoort het saaie decor definitief tot het verleden. De suite is dermate opgebouwd dat men zowel over een kamer als werkruimte beschikt, de ruimte van 30m² voldoet aan alle normen, maar er is eveneens een Suite Box met internet, telefoon, films, muziek ed. het gebruik van deze Suite Box is trouwens gratis. Ook de webcorner in de lobby staat 24/24 gratis ter beschikking, terwijl ook de bibliotheek en het fitnesscentrum permanent ter beschikking staan. Op donderdagavond kunnen de klanten ook genieten van diverse massages.

     

    Nieuw is tevens de 24-hour bar en catering met enerzijds het ‘traditionele’ ontbijt onder de noemer ‘Good Morning’ en anderzijds de "Boutique Gourmande," een concept dat klaargemaakte maaltijden, desserts en dranken aanbiedt.

     

    Algemeen wordt verwacht dat, gelet op het succes van de Novotelbrand en de flexibiliteit van de nieuwe suites uitermate geschikt voor franchisingformules, het nieuwe businessmodel een forse groei zal kennen.

     

    De Luxemburgse ervaring toont een succesverhaal, terwijl anderzijds het Suite Novotel Malaga zopas de deuren opende. Op een steenworp van het Picasso museum en de kathedraal, zijn hier 90 suites beschikbaar waarmee het concept verder kan worden gepromoot. De mix van cultuur, ontspanning en zuiders temperament, betekent een absoluut pluspunt voor de SuiteNovotel.

    De opening van het Suite Novotel Paris-Issy-les-Moulineaux, Frankrijk, meteen het 8ste Novotel project in de regio Parijs, is gepland voor september 2011. RVH.

    www.suitenovotel.com

     







    10-05-2011 om 18:45 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    08-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dolce Indianapolis

    Dolce onthult nieuw stadshotelmodel in centrum van Indianapolis

     

     

     

     

    Dolce Hotels and Resorts gaat een hotel met 157 kamers leiden dat binnenkort gebouwd wordt in de binnenstad van Indianapolis. Daarover ondertekende de hotelketen een overeenkomst. Het hotel wordt het bedrijfsmodel voor toekomstige stadshotels: een kruising van een stedelijke levensstijl en een conferentiehotel.

     

    Het hotel gaat naar verwachting open in de herfst van 2012. Volgens Steven A. Rudnitsky, directeur & CEO van Dolce, richt het zich tot individuele zakenreizigers en toeristen. Daarnaast biedt het complex groepen een gespecialiseerde vergaderlocatie en wordt het een ‘boeiend, verfijnd sociaal ontmoetingspunt’ voor mensen die in het centrum van Indianapolis wonen en werken.

     

    Tussen de handelszaken op de benedenverdieping en de gastenkamers op de tweede verdieping komen 16 vergaderzalen met in totaal 1400 m2 aan functionele ruimte. Bovendien beschikt het hotel over een boardroom op de bovenverdieping die uitkijkt over de stad. Alle vergaderzalen worden gecertificeerd door de International Association of Conference Centers. Er wordt aanzienlijk geïnvesteerd in het conferentiecentrum van het hotel, zodat het over geavanceerde audiovisuele technologie beschikt. Bovendien is het de bedoeling om in het hotelcomplex ook een Cisco TelePresence-systeem uit te bouwen. In het hele gebouw zal razendsnel draadloos internet beschikbaar zijn, standaard voor Dolce.

     

    Er zijn diverse eetgelegenheden gepland. Zo kunnen gasten terecht in een restaurant met volledig aanbod, een brasserie in Amerikaanse stijl en een lounge van 110 m2 met een indrukwekkend uitzicht over de skyline van de stad. Het fitnesscentrum van het hotel zal ook toegang bieden tot een nabijgelegen, ultramodern YMCA van 7000 m2 in het centrum. Er wordt ook gedacht aan een centraal openbaar plein als meesterstuk in dit totaalproject.

     

    Het hotel vormt een cruciaal onderdeel van een gemengd project ter waarde van 155 miljoen dollar dat nationaal projectontwikkelaar Buckingham Companies momenteel realiseert. Het omvat meerdere middelgrote gebouwen voor uiteenlopende doeleinden op een oppervlakte van zo’n 6 hectare tussen Virginia Avenue, South Street en Delaware Street. Het domein grenst aan vier van de grootste bedrijven en werkgevers in Indianapolis: Eli Lilly and Company, WellPoint Inc., Rolls Royce en Indiana Farm Bureau. RVH.

    www.dolce.com

     





    08-05-2011 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs