Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    14-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hippe prints en stoere auto's

    Hippe prints en stoere auto’s

     

     

     

    De nieuwe zomercollectie P’tit Filou heeft een heel eigen kleurenpalet. Zo zijn er felle en zachte schakeringen in rood, groen, blauw en geel. De stoffen zijn licht, bestaan uit katoen en staan een warme speeldag niet in de weg. Ook na 10 keer wassen, blijven ze er als nieuw uitzien.

    Voor de meisjes zijn er leuke jurkjes in zomerse kleuren en met diverse bolletjes en bloemenpatronen. Deze kan je perfect op een broek dragen, met een warmer golfje voor een regenachtige dag. Hippe jongens zijn helemaal in met een gemakkelijke jeans onder een stoer T-shirt met auto’s op en een toffe trui, al dan niet met kap. Zowel casual als een beetje deftig, met de juiste combinatie kan alles! RVH.

    Info consumenten 056-22 99 05







    14-01-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Willem Vander Zee, regionaal directeur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Willem van der Zee benoemd tot Regionaal Directeur Rezidor Benelux en Frankrijk

     

     

     

    Willem van der Zee werd gepromoveerd tot Regionaal Directeur voor alle Rezidor hotels in de Benelux en Frankrijk. Nicolas Meylan, vroegere Algemeen Directeur van het Radisson Blu EU Hotel vervangt hem als Algemeen Directeur van het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel.

     

    Willem van der Zee (°1967, Nederland) heeft een solide achtergrond in het hotelwezen. In 1991 startte hij als Restaurant Manager in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel. Na verscheidene operationele posities in Europa, kwam hij in 1998 terug naar het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel. In 2000 werd hij benoemd tot Algemeen Directeur van het Radisson SAS Balmoral Hotel in Spa. En 2 jaar later werd hij met de opening van het Radisson SAS Palace Hotel als City General Manager verantwoordelijk voor beide Radisson SAS Hotels in Spa. Eind 2006 kwam hij terug naar zijn oude thuishaven aan de Wolvengracht in Brussel als Algemeen Directeur van het Radisson SAS Royal Hotel.

    Begin 2009 kreeg hij, als District Directeur Rezidor Benelux, de verantwoordelijkheid over de Rezidor hotels in België en Nederland.

    Vanaf 1 januari 2010 krijgt hij er de bijkomende verantwoordelijkheid bij over de Rezidor Hotels in Frankrijk.

     

    Willem van der Zee: « Rezidor breidt steeds meer uit in Frankrijk en de Benelux. Ik neem deze nieuwe uitdaging dan ook met beide handen aan en ik ben er van overtuigd samen met het hele team te kunnen slagen. » RVH.

    www.rezidor.com.

     

    13-01-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn chocolade
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat is heerlijker voor Sint-Valentijn dan chocolade?

     

     

    Met het LOVE-assortiment zet chocolatier Neuhaus dit jaar zijn Valentijnscollectie in het teken van Glamour Love. Een buitengewoon vrouwelijke collectie die twee nieuwe creaties telt: een krokant en een zacht hart, heerlijk gevulde chocoladehartjes die het thema perfect illustreren.

     

    De collectie straalt pure glamour uit: het traditionele rood heeft plaatsgemaakt voor intens fuchsia en glanzend zilver... Een heel vrouwelijke collectie waarvan de hartvormige doosjes, zakjes en ballotins alle verliefden gelukkig zullen maken. En vergeet ook niet het extraatje in deze collectie, dat zowel vrouwelijk, glamoureus als modieus is: de sleutelhanger, een echt collector’s item.

     

    De doosjes met Sint-Valentijnsdesign en de hartvormige chocoladecreaties zullen al wie verliefd is op chocolade in de ban houden. Vergeet niet dat chocolade reeds in de 18e eeuw door de Markiezin de Pompadour en Madame du Barry aan hun geliefden werd geserveerd om hen in vuur en vlam te zetten!

     

    Naast deze verwennerijen voor de smaakpapillen heeft Neuhaus nog een paar andere verrassingen in de aanbieding om de harten overstag te doen gaan. Er is een trendy cadeautasje met vier Sint-Valentijnspralines en een ‘LOVE’-sleutelhanger met uiterst vrouwelijk design - echt iets voor verzamelaars. Maar er is eveneens een hartvormig tasje met zes Sint-Valentijnspralines of een hartvormig doosje met 19 Sint-Valentijnspralines, en natuurlijk de onmisbare Neuhaus-ballotins in glamoureus Sint-Valentijnskleedje. RVH.

     

    Chocolade of liefdevolle passie

    Sinds lang vervlogen tijden wordt chocolade erkend en geroemd om zijn liefdesbevorderende kwaliteiten. De Azteken geloofden dat cacao een afrodisiacum was. En deze opvatting doorstond de tand des tijds want in 1624 bracht een theoloog een geschrift uit waarin hij de consumptie van chocolade in de kloosters veroordeelde omdat dit luxeproduct de geest met verdorven gedachten zou vullen en de passie van de kloosterlingen zou aanwakkeren. Het succes van chocolade als stimulans voor de sensuele en passionele liefde kwam er met de courtisanes aan het hof van de Franse koningen vanaf de 17e eeuw. In zijn Traité des Aliments uit 1702 preciseerde Louis Lemery dat door zijn de stimulerende eigenschappen chocolade geschikt is om de passie van Venus aan te wakkeren.

     

    De Sint-Valentijnscollectie is vanaf eind januari beschikbaar in de Neuhaus-winkels.

     

     

    13-01-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les irresiskibles

     

    Maeva lanceert ‘Les Irrésiskibles’ : onweerstaanbaar aanbod voor skifanaten!

    Vanaf 5€ per dag en per persoon!

     

     

     

     

    Dankzij de promo ‘Les Irrésiskibles’ kunt u genieten van een week skiverlof in de mooiste skigebieden van de Franse Alpen en de Pyreneeën aan knalprijzen!

    Skifanaten hebben nog een maand de tijd om hun vakantie te kiezen en deze op te nemen voor 27 maart 2010 (zelfs tijdens de crocusvakantie in februari) in één van de 48 residences van de Groep Pierre & Vacances die aan deze actie deelnemen. De tarieven beginnen al vanaf 5€ per dag en per persoon.

     

    Le Praz de Lys ‘Les Terrasses du Mont-Blanc’ : Gelegen middenin een prachtige natuur tegenover de Mont Blanc, het resort ‘Praz-de-Lys’ voldoet aan de wensen van alle skifanaten (alpenski, langlaufen, sneeuwschoenlopen, enz.) De residentie beschikt over volledig ingerichte appartementen en biedt een prachtig panorama.

    5€ per dag en per persoon in een 2-kamerappartement voor 6 personen tijdens de week van 27 maart 2010.

     

    Chamonix “La Rivière”: Familaal skistation bij uitstek. Chamonix is tevens de internationale hoofdstad van het alpinisme. Geklasseerd als werelderfgoed, dit station biedt talrijke ‘après-ski’ activiteiten. Deze residentie werd volledig gerenoveerd en is ideaal gelegen bij alle animatie en in de buurt van de kabelbaan ‘l’Aiguille du Midi’ (op 300m).

    19€ per dag en per persoon in een studio voor 4 personen tijdens de week van 6 februari 2010.

     

    … EN ZODAT IEDEREEN VAN DIT AANBOD KAN GENIETEN:

     

    De merken Pierre & Vacances, Résidences MGM en Hôtels Latitudes nemen ook deel aan deze actie. Pierre & Vacances: vanaf 248€/week in een 2-kamerappartement voor 5 personen, Residences MGM: vanaf 514€/week in een 3-kamerappartement voor 6 personen, Latitudes Hotels: vanaf 770€/week in een 3-persoonskamer. RVH.

    Om te genieten van dit exclusief en beperkt aanbod, afspraak op:

    www.pv-holidays.be tot 5 februari 2010. – tel : 0900 00 009 (0,40€/min)

     

                                                                                     

     

     

    12-01-2010 om 18:47 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.88ste autosalon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    88ste Auto- en Motosalon

    EUROPEAN MOTOR SHOW BRUSSELS – meer dan een naam alleen

     

     

    Het Auto-en Motorsalon van Brussel koestert zijn naam: European Motor Show Brussels. FEBIAC heeft inderdaad de ambitie om van het Salon van Brussel een op en top Europees salon te maken. Het geniet van een unieke troef: de ligging in het hart van Europa, vlakbij de politieke decision makers die zich over onze sector en onze producten buigen. Daarom besteedt het Salon extra aandacht aan de Europese dimensie van het salon en de beleidsbeslissingen die de sector beïnvloeden.

    Het Salon van Brussel is ook om een andere reden een referentiesalon: Belgen houden van auto’s en doen dat door massaal het Salon te bezoeken. Geen enkel internationaal Salon scoort beter dan Brussel als je de bezoekersaantallen met het aantal inwoners van het land vergelijkt. Dit jaar wordt gerekend op ruim 600.000 enthousiaste auto- en motorliefhebbers.

     

    De crisis heeft het voorbije jaar lelijk huisgehouden in de automobielbranche, overal ter wereld, ook in België. Heel wat internationale Salons dienden zich neer te leggen bij de afwezigheid van meerdere belangrijke auto-en motormerken of verdwenen eenvoudigweg van de kalender. Een dergelijk crisisscenario heeft het Salon van Brussel nooit bedreigd. Vanaf de eerste voorbereidingen, in februari 2009, werd er door organisator FEBIAC naar gestreefd om de kosten-baten verhouding van een deelname aan het Salon zo optimaal mogelijk te houden en waar mogelijk nog te verbeteren. Het Salon van Brussel had al een zeer goede reputatie op dat vlak en doet het dit jaar nog beter.

     

    Een aantal strategische keuzes, het in huur nemen van iets minder oppervlakte en het laag houden van de deelname-en toegangsprijzen, maken dat Brussel zich ook in deze economisch moeilijk periode profileert als een verkoops-en marketing-evenement dat niemand mag missen. Januari is immers automobielmaand in België, en het Salon is zonder twijfel de beste manier om het commerciële jaar goed in te zetten.

     

    Detroit, Amsterdam, Tokyo, Frankfurt, Bologna, … overal en ook bij de allergrootste automobielsalons vielen belangrijke afwezigen te noteren of diende het Salonconcept

    grondig herdacht te worden. Niet in Brussel! De ingeschreven automerken vertegenwoordigen meer dan 99,7% van de automarkt. Het aantal aanwezige merken en de representativiteit van de tentoongestelde producten kan dus perfect de vergelijking met vorige edities doorstaan. Dat is haast uniek de dag van vandaag, en erg pretiig voor de bezoekers. Trouwens ook bij de gemotoriseerde tweewielers hoeven wij geen enkel populair merk te missen! De motorsector vindt onderdak in paleizen 1 en 3; de automerken, hun accessoires, toebehoren en diensten palmen de andere expohallen in.

     

    Salonthema: Heading for tomorrow

     

    Het 88ste Auto- en Motorsalon staat in het teken van de technologische revolutie die de autobranche thans doormaakt in de race naar milieuvriendelijkere voertuigen. ’Heading for tomorrow’ of ‘Onderweg naar morgen’ is de thematische uitwerking van dit concept. Daarom een aanschouwelijke voorstelling van nieuwe aandrijfconcepten die in een heel nabije toekomst steeds frequenter een plaatsje onder de motorkap zullen krijgen. En daarnaast geven we elke salonbezoeker ook de kans om zelf te ervaren dat de nieuwe aandrijfconcepten en milieutechnologieën niet enkel beter zijn voor de natuur, maar ook meerwaarde kunnen bieden op het vlak van comfort, tijd en geld.

    In paleis 6 komt een knappe themastand over nieuwe technologie die vandaag en in de onmiddellijke toekomst in voertuigen geïntroduceerd wordt. Daarbij wordt steeds uitdrukkelijk verwezen naar de voordelen die deze innovaties voor de gebruiker opleveren. Dat kan een financieel voordeel zijn of een ecologisch voordeel, maar net zo goed een voordeel in tijd, in ruimte of in comfort.

     

    Paleis 11 van zijn kant wordt een echte belevingsruimte. Een groot deel ervan zal ingenomen worden door testpistes en demonstraties. In samenwerking met de RACB

    komt er een schitterende piste voor elektrische quads; daarnaast komt er ook een aantrekkelijk testparcours voor elektrische auto’s, scooters en mobiliteitsproducten.

    RVH.

     

    Openingsdata en –uren

    Toegang van donderdag 14 t/m zondag 24 januari 2010, op weekdagen: 10:00 – 20:00 uur; tijdens de weekends: 10:00 – 18:30 uur met een avondopening tot 22:00 uur op maandag 18 en vrijdag 22 januari 2010.

     

    Toegangsprijs

     

    Organisator FEBIAC heeft beslist om de ticketprijs voor het Auto-en Motosalon bijzonder voordelig te houden: 10 euro voor individuele bezoekers (bij de vorige editie was dat 12,5 euro). Een groepskaart voor 10 personen kost 62,5 euro. Let wel, deze groepskaart kan niet worden opgesplitst en is niet geldig tijdens de weekends. Kinderen onder 6 jaar krijgen gratis toegang, kinderen tussen 6 en 12 jaar betalen €6,25.

     

    12-01-2010 om 18:43 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    10-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hotel De Witte Lelie Antwerpen

    Hotel De Witte Lelie

     

     

     

    Gelegen in de historische stadskern van de Scheldestad kreeg de unieke 16de eeuwse meesterwonng “De Witte Lelie”, in 1993 een nieuwe functie als boetiekhotel. Recent veranderde de luxueuze en discrete gastenverblijfplaats van eigenaar, zowel de publieke ruimtes als de kamers kregen hierdoor een meer contemporain cachet. Het hotel werd meteen een geslaagde cocktail van historische grandeur en smaakvol hedendaagse kunst en design.

     

    Als member of the Small Luxury hotels moet je als gastheer over de nodige geloofsbrieven beschikken. Eigenaar Bart Busschop valt met zijn hotel zeker niet uit de toon, of net wel? Weinig leden van deze exclusieve hotelvereniging bieden zo’n unieke sfeer en meerwaarde. Wie de Witte Lelie binnenstapt, komt niet zomaar een boetiekhotel binnen, integendeel. Gasten treden een wereld van hedendaagse kunst en vormgeving binnen.

    Het belletje aan de deur is niet alleen een signaal om de receptie te verwittigen, het is ook een symbolische trigger. Achter de historische gevel in de Antwerpse Keizerstraat vinden we naast tien super comfortabele kamers, vooral een microwereld van rust en sereniteit terug. Discretie en privacy zijn er verzekerd, terwijl men rustig kan toeven tussen een collectie kunstobjecten en unieke designs. De binnentuin met fontein en gekleurd door witte bloemenpracht staat symbool voor de tijdloze rust.

     

    Hotel De witte Lelie geldt dan ook als schoolvoorbeeld van perfecte ruimtelijke invulling. De selectief gekozen meubels en verlichting lijken wel voor dit hotel geboren. ‘Voor mij moet een hotelverblijf een ontspannen en unieke belevenis zijn’ verwoord Bart Busschop krachtig zijn mission statement.

     

    Hotel De Witte Lelie biedt tien verschillend ingerichte niet-rokers kamers en suites uitgerust met klimaatregeling, sommige hebben zelfs een privé-terras. Alle kamers hebben een eigen karakter waarbij de gasten volop kunnen genieten van een intense rust en feilloze service.  Er zijn verscheidene unieke salons, een ontbijtkamer met prachtige open keuken en zicht op de binnentuin. Een ondergrondse parking maakt het plaatje kompleet. Wie hier logeert, moet overdag en ’s avonds wel uit eten gaan, maar in hartje Antwerpen hebben gastronomen en fijnproevers meer dan een klavertje vier aan unieke culinaire mogelijkheden.

     

    Hotel De Witte Lelie is een unieke oase, waar men naar hartelust kan genieten van de Antwerpse charme uit de 16de eeuw overgoten met eigentijdse luxe, kortom meer dan een unieke belevenis. RVH.

     

    Hotel de Witte Lelie – Keizerstraat 16-18 – 2000 Antwerpen

    03-226 19 66 – www.dewittelelie.be

     









    10-01-2010 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs