Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lissabon feest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lissabon luidt de zomer in met Festas de Lisboa 2009

    De gehele maand juni 2009 zindert Lissabon van de festiviteiten en evenementen

     

     

     

     

    Vier de komst van de zomer samen met de bevolking van Lissabon tijdens de Festas de Lisboa! Gedurende de hele maand juni 2009 staat Lissabon bol van de jaarlijks terugkerende festiviteiten en evenementen. Er zijn straatfeesten in de diverse stadswijken, concerten en, zoals gebruikelijk in Lissabon, veel lekker eten. Een van de hoogtepunten van de Festas de Lisboa, is het Fado festival dat onder andere in het Castelo de São Jorge plaatsvindt en in de beroemde tram 28, waar artiesten tijdens tramritten optreden. De festiviteiten van de Festas de Lisboa trekken jaarlijks gemiddeld ruim een miljoen bezoekers.

     

    Tijdens de Festas de Lisboa staan ook een aantal heilige dagen centraal met als hoogtepunt het Festa de Antonio Santo, het feest van de beschermheilige van Portugal: Sint Antonio. Dit op 13 juni, de avond ervoor, op 12 juni, vindt de Marchas Populares, de grote parade, plaats ter ere van deze heilige. Een vrolijke optocht van (volks-)dansers, acrobaten en muzikanten trekt door de Avenida da Liberdade. Tijdens deze bonte parade wedijveren parochies met elkaar wie de meest kleurrijke kostuums heeft.

    Ieder jaar is de parade een van de grote publiekstrekkers mede door het enthousiasme van de deelnemende groepen waarvan de leden veel tijd en energie steken in hun fantasievolle creaties, maar tevens door de kracht van de Fado en sambamuziek. Langs de paraderoute staan eetkraampjes met onder meer verkoop van sangria en gegrilde sardientjes. RVH.

    www.egeac.pt - www.visitlisboa.com   

    18-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groene sleutel

     

     

    Radisson SAS Hotel in Hasselt krijgt Groene Sleutel

     

     

     

     

     

     

    Het Radisson SAS Hotel in Hasselt kreeg zopas de Groene Sleutel uitgereikt: hét internationale keurmerk voor bedrijven in de toeristische sector die serieus en controleerbaar bezig zijn met milieuzorg. Het Radisson SAS Hotel in Hasselt wordt hierbij het eerste officiële groene hotel in Limburg!

     

    In het kader van de wereldwijde Responsible Business politiek van de Rezidor Hotel Group, waarvan het Radisson SAS Hotel in Hasselt deel uitmaakt, heeft het hotel maandenlang hard gewerkt om aan alle strenge milieueisen te voldoen en zo dit belangrijke keurmerk te verdienen.

     

    De Groene Sleutel is een internationaal keurmerk voor milieuvriendelijke toeristische bedrijven. Met het behalen van de Groene Sleutel engageert dit bedrijf zich om op een duurzame manier te werk te gaan. Er wordt zorgvuldig omgesprongen met water, energie en afval, zonder toe te geven op vlak van comfort. In 2008 werd meer dan 29.000 EUR geïnvesteerd om het hotel nog milieuvriendelijker te maken en te voldoen aan de vereisten om de Groene Sleutel te behalen. Dankzij een energie audit en een geïntegreerd computersysteem kon de energieconsumptie tijdens de tweede helft van 2008 met liefst 14% naar beneden gehaald worden.

     

    De ‘Groene Sleutel’ is een programma van FEE (Foundation for Environmental Education) met programma's in zowat 40 landen. In Vlaanderen wordt de Groene Sleutel beheerd door Bond Beter Leefmilieu, met de steun van Toerisme Vlaanderen. RVH.

    www.groenesleutel.be

    18-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.milieu

    Tien tips om te zien of het hotel waarin u verblijft rekening houdt met het milieu

     

     

     

    Op de nieuwe website van ibis, de economy hotelketen van Accor, is te zien dat de keten het milieu belangrijk vindt. Milieuvriendelijke reizigers krijgen er goede tips over het kiezen van een hotel. Tien punten om rekening mee te houden, van de receptie tot de badkamer.

     

    ibis, de economy hotelketen van Accor, kondigde onlangs de lancering van een website aan die aan het milieu is gewijd. Op www.ibisenvironment.com krijgen reizigers goede informatie en laat ibis zien dat de keten rekening houdt met het milieu. “Klanten hebben nieuwe ethische verwachtingen en respect voor het milieu is in onze bedrijfstak zeer belangrijk geworden.” legt Helen Lalitte, vice-president ibis Global Marketing uit. “Reizigers willen dat de keten van hun keuze daadwerkelijk bewijst dat ze milieubewust is en dat niet alleen in reclame of enkele gevallen gebruikers laat zien.”

     

    De speelse en gebruikersvriendelijke interface brengt je met een paar keer klikken bij de diverse aandachtspunten. RVH.

    www.ibishotel.com 

    18-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leonard cohen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leonard Cohen World Tour 2009 op zaterdag 4 juli 2009 in het Antwerps Sportpaleis

     

     

     

     

    Wie er vorig jaar in Brugge of Brussel bij was, zal het beamen. Leonard Cohen  speelde er - op een zeer bescheiden manier - legendarische  concerten. De media bleken het er roerend over eens: de oude vos  beschikt nog steeds over een gouden stem, smetteloos krijtpak, grijze hoed en  een ontwapenende glimlach.

     

    Toen hij op 20 oktober 2008 na ‘Closing Time’ terugkwam voor een ironisch  gebracht  ‘I tried to leave you’ en ‘Whither  Thou Goest’ hield iedereen zijn adem in. Men geloofde dat het Cohen’s laatste minuten op een Belgisch podium zouden zijn. Maar zijn lofbetuigingen aan België en zijn publiek bleken gemeend, want net als in het bovenvermelde lied lukt het hem niet om in één of meerdere bewegingen afscheid te nemen.  Cohen komt nog één maal terug met zijn fantastische band op zaterdag 4 juli 2009. Ditmaal naar het Sportpaleis in Antwerpen.

     

    Omdat de vraag naar Leonard Cohen concerten groot  blijft en de man niet eeuwig kan blijven optreden, zal hij tijdens het derde Europese Luik van de World Tour enkel grote zalen aandoen. Geluidspuristen hoeven helemaal niets te vrezen. Voor de technici die ervoor  zorgden dat de concerten in Vorst Nationaal vorig jaar van op iedere stoel perfect hoorbaar waren, is de schaalvergroting naar het Sportpaleis slechts een kleine stap.

     

    Nog één keer, en dan nooit meer? Lang twijfelen is geen optie want de drie concerten vorig jaar (Minnewaterpark Brugge en Vorst Nationaal) waren in een oogwenk uitverkocht. RVH.

    www.teleticketservice.com

    18-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ecotruck

    EEN NIEUWE ECO-VRACHTWAGEN BIJ DELHAIZE BELGIË

     

     

     

     

    Delhaize België lanceert een nieuwe ecologische, multi-temperatuur vrachtwagen teneinde de impact op milieu en mobiliteit in te perken. Dankzij zijn twee laadniveaus met elk hun eigen temperatuur, heeft deze Ecotruck een grotere laadcapaciteit. Dit maakt dat minder vrachtwagens nodig zijn om de goederen te vervoeren. Minder vrachtwagens betekent een lagere CO2-uitstoot en minder files, wat het milieu ten goede komt!

     

    Door het belang van transport in de distributiesector, heeft deze een belangrijke impact op milieu en mobiliteit. In het kader van zijn duurzaamheidsstrategie, onderneemt Delhaize tal van inspanningen om zijn vloot groener te kleuren. De vrachtwagenchauffeurs kregen bijvoorbeeld een opleiding ‘eco-proactive driving’ om ecologischer en zuiniger te rijden.

     

    De nieuwe Ecotruck van Delhaize beschikt over 60% meer laadcapaciteit, waardoor per rit meer goederen kunnen worden vervoerd. Deze extra laadruimte wordt gecreëerd door een multiniveaulaadvermogen die de lengte van de oplegger niet langer maakt, wat een voordeel betekent op de weg en voor de bestuurder. RVH.





    18-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bad reichelhall
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rezidor kondigt het Radisson Blu Axelmannstein Resort,

    Bad Reichenhall in Duitsland aan

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, opent weldra het Radisson Blu Axelmannstein Resort in Bad Reichenhall in Duitsland. Het 152 kamers tellende hotel zal aangepast worden aan de Radisson Blu normen en zal vanaf 30 juni 2009 de Radisson familie vervoegen. “Met dit nieuwe contract bereikt onze gestaag groeiende resort portfolio 40 hotels met meer dan 9.500 kamers doorheen Europa en het Midden Oosten”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. Tegelijkertijd brengt het de hotelportfolio in Duitsland naar bijna 50 hotels met meer dan 10.000 kamers. "We zijn verheugd onze samenwerking met Rezidor verder uit te breiden”, zegt Bodo Sikora, Managing Director EP Group Duitsland die het hotel uitbaat.  "Onze ervaring met het Radisson Blu Hotel Stralsund leert ons dat deze samenwerking vruchten zal afleveren voor zowel het hotel als de hele stad Bad Reichenhall bij de promotie als toeristische bestemming”, zegt Sikora nog.

     

    Het originele gebouw van het Radisson Blu Axelmannstein Resort dateert uit 1846 , een mooie gevel in Grand Hotel stijl, gelegen in een privé park van 30.000 vierkante meter, met een meer, fonteinen en exotische bomen. De 152 ruime kamers (inclusief 11 suites en 4 appartementen) ondergaan momenteel een grondige renovatie en zullen alle unieke Radisson Blu diensten aanbieden, waaronder ook de gratis internet connectie.

     

    Het hotel biedt verscheidene restaurants en bars, zoals het “Parkrestaurant” met internationale en Franse gerechten op de kaart, het “Axelstüberl” met Beierse specialiteiten, het “Wiener Café” en de “Axelbar”. De hotelspa, verdeeld over een ruimte van 600 vierkante meter biedt indoor zwembad, sauna, solarium, fitnessruimte en individuele behandelingskamers.

     

    Bad Reichenhall is een bekend wellness resort in het zuiden van Duitsland – dicht bij de Oostenrijkse grens en Salzburg (op slechts 15 minuten rijden). Het ligt midden de Beierse bergen en kristalheldere meren. De talrijke wandelroutes, skimogelijkheden en golfparcours, maar ook het winkelen en muziekfestivals bekoren menige toerist. RVH.

    www.rezidor.com.

     

     

     

    17-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crowne plaza
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CROWNE PLAZA BRUSSELS – ‘LE PALACE’

    VOOR DE DERDE MAAL ONDERSCHEIDEN MET

    DE ‘QUALITY EXCELLENCE AWARD’

     

     

     

     

    Eric van Dalsum, Managing Director van het Crowne Plaza Brussels – ‘Le Palace’ ontving afgelopen week namens Kirk Kinsell, President EMEA van de InterContinental Hotel Group (IHG), voor de derde achtereenvolgende keer de jaarlijkse ‘Quality Excellence Award’.

     

    De Quality Excellence Award wordt ieder jaar aan hotels uitgereikt die de hoogste kwaliteitsnormen nastreven op gebied van tevredenheid van gasten en klanten over de algemene uitvoering, het management en over het onderhoud van het hotel.

     

    Het Crowne Plaza Brussels– ‘Le Palace’ is één van de 31 hotels die geselecteerd werd voor de Quality Excellence Award uit een totaal van 620 hotels van de InterContinental Hotels Group in de regio Europa,  Midden Oosten en Afrika.

     

    “Ik ben heel trots dat wij voor de derde opeenvolgende keer deze onderscheiding ontvangen. Het bevestigt overduidelijk dat wij consistent zijn in de kwaliteit en service die wij onze gasten bieden” aldus Eric van Dalsum. “Mijn dank gaat uit naar een fantastisch team van medewerkers!”

     

    InterContinental Hotels Group PLC (IHG) uit Groot-Brittannië is de grootste hotelgroep ter wereld wat het aantal kamers betreft. IHG heeft een portefeuille erkende en vermaarde hotelmerken, waaronder InterContinental® Hotels & Resorts, Crowne Plaza® Hotels & Resorts, Holiday Inn® Hotels and Resorts, Holiday Inn Express®, Staybridge Suites®, Candlewood Suites® en Hotel Indigo®, en beheert ook ’s werelds grootste getrouwheidsprogramma voor hotels, Priority Club® Rewards genaamd, dat wereldwijd meer dan 42 miljoen leden telt.

    IHG heeft 18 hotels in portefeuille in België, waarvan 5 Crowne Plaza, 8 Holiday Inn en 5 Express by Holiday Inn. RVH.

    17-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lufthansa

    Lufthansa speelt in op dalende vraag

     

     

     

     

     

    Voor het zomerschema wordt een capaciteitsdaling van 0,5 procent verwacht in het routenetwerk – Lancering van Lufthansa Italia leidt tot lichte stijging met 0,6 procent van het algemene aanbod in vergelijking met vorige zomer.

     

    Voor het geplande zomerschema 2009 zal Lufthansa zijn capaciteit aanpassen met 0,5 procent als gevolg van de dalende vraag. De aanpassing zal gebeuren door bepaalde frequenties te schrappen en routes en vluchten te combineren. Tegelijk zal Lufthansa ook investeren in specifieke groeimarkten. Dit betekent dat bepaalde regio's in het routenetwerk strategisch uitgebreid zullen worden door de lancering van nieuwe verbindingen.

     

    In het zomerschema worden 206 bestemmingen opgenomen in 78 landen (in de zomer van 2008 waren dat 207 bestemmingen in 81 landen). De apaciteitsdaling met 0,5 procent wordt ruimschoots gecompenseerd door de succesvolle lancering van Lufthansa Italia. De aangeboden capaciteit van stoelkilometers in het hele routenetwerk van Lufthansa zal in de zomer van 2009 dan ook toenemen met 0,6 procent in vergelijking met vorig jaar. Voor het Europese luchtverkeer is dit een stijging met 1,5 procent.

     

    Via de routemap van Lufthansa op www.lufthansa.com  kunnen passagiers hun reis makkelijk plannen. De interactieve wereldkaart geeft een snel en eenvoudig overzicht van de bestemmingen die rechtstreeks bereikbaar zijn vanaf een specifieke luchthaven van vertrek en geeft ook opties voor aansluitende vluchten. De kaart heeft een handige zoomen sleepfunctie. RVH.

     

    17-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis antwerpen

    ibis Antwerpen Centrum ondergaat gedaanteverwisseling en krijgt voortrekkersrol voor innovaties bij ibis in België

     

     

     

     

     

    ibis richt permanent zijn aandacht op de evoluerende noden van zijn klanten en op de nieuwe trends in de  markt. Daarom geeft dit wereldwijde merk van voordelige hotels van de  groep Accor zijn hotels een makeover. Allereerst met een origineel concept voor de bar 'Rendez-vous' en een vernieuwde stijl voor de  receptie en publieke ruimtes, daarna ook met een totaal nieuwe look  voor de kamers, met als thema de klaproos of 'Coquelicot'.

     

    Het ibis-hotel in het centrum van Antwerpen is het tweede hotel in België dat deze nieuwe stijl introduceert. Het hotel - dat vanaf nu 100% niet-rokers is - werd van top tot teen gerenoveerd. Het biedt 150 nieuwe kamers aan die zijn uitgerust met een splinternieuw  ergonomisch bed en met een MediaHub die optimale connectiviteit  biedt. Ook de gangen zijn vernieuwd in een aangename en rustgevende  stijl.

     

    Sinds 2006 engageert ibis zich voor een stapsgewijze transformatie van zijn hotelpark naar 100% niet-rokershotels. In België zal het  hotel ibis Antwerpen Centrum het derde hotel zijn van de keten dat  compleet rookvrij zal zijn. Dit initiatief oogst veel succes bij de  klanten die het voordeel voor hun gezondheid en voor de hygiëne van  de ruimtes appreciëren.

     

    De nieuwe Coquelicot-kamer is warm en harmonieus, maar vooral ook milieuvriendelijk dankzij de ecologische materialen en systemen die het water- en energieverbruik verminderen.

    Om zijn klanten een nachtrust van een goede kwaliteit te garanderen,  introduceert ibis een ergonomisch '2-in-1'-bed. Dit bed combineert  een boxspring en een matras en werd speciaal voor ibis ontworpen door het bedrijf Simmons. ibis zocht immers een bed dat tegelijk aan de onderhouds-  en reinigingsnormen zou beantwoorden én aan de eisen van de klanten op het vlak van comfort. Op het verhoogde bed prijkt nu ook een donsdeken waarin een sprei is verwerkt - voor een moderne look en een  onberispelijke hygiëne. RVH.

     

    17-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michel Stalport
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Rezidor: Michel Stalport Area Vice President Zuid-Europa en Afrika

     

     

    The Rezidor Hotel Group heeft Michel Stalport benoemd tot Area Vice President Zuid-Europa & Afrika. Hij wordt opgevolgd in Rusland en de CIS landen door Tom Flanagan, die benoemd werd tot Regionaal Directeur.

     

    Met deze 2 benoemingen versterkt Rezidor zijn amibitieuze ontwikkelingsplannen in deze 2 belangrijke groeimarkten. In Rusland en de CIS is de groep met 40 hotels en 10.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling de leidende internationale hoteloperator. Het Afrikaanse continent is een nieuwe groeimarkt voor Rezidor – de groep opende zijn eerste hotel in de regio in 1999 en heeft vandaag een hotelportfolio van 25 hotels met 6.500 kamers in beheer of onder ontwikkeling.

     

    De Belg Michel Stalport (54), tot vandaag Area Vice President Rusland, CIS, Baltische Staten, Turkije, Azerbeidjaan & China, keert terug van Moskou naar Nice – als Rezidor’s nieuwe Area Vice President Zuid-Europa & Afrika. Stalport, afgestudeerd aan de prestigieuze hotelscholen van Namen en Lausanne, vervoegde de Rezidor Groep in 1993 als Algemeen Directeur in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel.

     

    “De functie als Area Vice President Zuid-Europa & Afrika is een nieuwe positie in onze groep en in lijn met het strategisch ontwikkelingsplan in beide regio’s.”, zegt Stalport. “Rezidor ziet een aanzienlijk groeipotentieel voor internationale hotelmerken rond de Middellandse Zee en zeker in Afrika – ik kijk er dan ook naar uit om onze hotels te leiden en bij te dragen tot de groei in deze regio’s.” RVH.

    www.rezidor.com.

     

     

    17-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.philip mountford
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Philip Mountford nieuwe CEO HUNKEMÖLLER

     

     

     

    Philip Mountford startte per 1 april als CEO van Hunkemöller. Mountford heeft ruime ervaring in de fashion retail in het Verenigd Koninkrijk en Europa. Zijn internationale retailkennis en expertise zullen een belangrijke rol spelen om Hunkemöller weer een stap verder te brengen in een economisch uitdagende tijd. “Ik heb heel veel zin in de uitdaging om van dit mooie bedrijf een geweldig bedrijf te maken.”

     

    Philip Mountford heeft een brede retailachtergrond, waarin hij diverse senior functies heeft gehad. Tot begin dit jaar was hij CEO van Moss Bros Group PLC, een gerenommeerde fashion retailer in mannenmode dat meer dan 150 winkels heeft in het Verenigd Koninkrijk en franchiseconcepten van merken als Hugo Boss en Canali. Voor zijn komst naar Moss Bros was hij Managing Director bij Gianni Versace, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en opkomende landen.

    Daarvoor werkte hij bij Nautica als Directeur Sales en Marketing Europa en als Directeur Retail bij Daks PLC, een Brits topmerk in vrouwen-en mannenmode, wereldwijd actief in zowel wholesale als retail. Mountford startte zijn carrière als inkoopdirecteur bij Simpson Piccadilly, een groep van luxe warenhuizen.

     

    Mountford volgt Martin Zieger op, die sinds 1 maart zijn CEO-functie neerlegde om terug te gaan naar zijn thuisland Oostenrijk. Onder diens leiding bereikte Hunkemöller een sterke positie in de markten waarin het opereert. Hunkemöller breidde uit in nieuwe landen zoals Spanje, Rusland, Polen, Egypte, het Midden-Oosten en het Caribisch gebied. Ook Bodique, de internationale naam van Hunkemöller, werd succesvol geïntroduceerd. RVH.

    16-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sultana de saba

    LA SULTANE DE SABA

     

     

     

     

    TAHITI KOFFERTJE : VERGEET UW MAMA NIET !

     

     

    Deze lente-zomer 2009, nemen we u mee voor een droomreis naar de Polynesische eilanden (Tahiti, Bora Bora,…) : luxe, rust en wellust en ver van de stress. Laat u erleiden door het Tahiti gamma van LA SULTANE DE SABA : bekoring verzekerd !

    De verzorgingen van het lichaam, de handen, de voeten en het haar staan garant voor uren van wellust, wegdromen en stiekem exotisch plezier en dompelen u onder in de aroma’s van de eilanden.

     

    Het Tahiti Koffertje verzamelt al het nodige voor een heus Tahitiaans schoonheidsritueel. U droomt er gegarandeerd bij weg ! Dit koffertje bestaat uit 4 magische producten ! Een lichaamsolie, een peeling, een Karitéboter met tiare-bloem en aloë vera en een exfoliërende handschoen (100% natuurlijke vezels).

     

    Het Hammam-koffertje :

    Heuse ceremonie van het hammamritueel. Ontspanning en een knipoog naar
    de vakantie verzekerd. U kan bij u thuis de sfeer van de hammam creëren dankzij dit koffertje bestaande uit :
    1 zwarte zeep (125 ml), 1 lichaamsolie amber (125 ml), 1 kessahandschoen en 1 puimsteen. RVH.

    www.lasultanedesaba.be



    16-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.urban chic

    Voor koffie met Urban Chic

     

     

     

     

     

    Magimix biedt met de M190 Citiz collectie in ivoor en zwart gelakt een nieuw gamma voortkomend uit de knowhow van Magimix en Nespresso. De toestellen met compacte vormgeving zijn zelfs geschikt voor de kleinste keuken en geven met hun elegante en chique-kleuren een schitterend silhouet aan de keuken.

     

    De M190 Citiz & Co is een glamour shockduo, ieder zijn kant en zijn koffie, tegelijk en /of apart. De M190 Citiz & Milk maakt van elke koffie een genot voor de zintuigen. Hij zorgt voor een zelfgemaakte café latte en cappuccino, bij ieder moment van de dag hoort immers een andere koffie. De M190 Citiz & Milk maakt duizend-en-één koffie- en melkdranken mogelijk waarbij de ene nog lekkerder is dan de andere.RVH.









    16-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe landen


     

    Rezidor voegt drie nieuwe landen toe aan groeiende hotelportfolio

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, voegt 2 nieuwe landen toe aan zijn portfolio. Vandaag is Rezidor aanwezig in 58 landen doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. Rezidor voorziet de opening van het Radisson Blu Hotel Lusaka in Zambië (Q3 2009, 142 kamers), het Radisson Blu Hotel Skopje in Macedonië (Q1 2011, 210 kamers), en het Radisson Blu Hotel Luanda in Angola (Q1 2012, 257 kamers). “We zijn vooral trots om twee nieuwe landen toe te voegen op het Afrikaanse continent. Rezidor heeft nu 25 hotels met 6.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling in Afrika – één van onze belangrijkste ontwikkelingsgebieden”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Het Radisson Blu Hotel Lusaka is al in opbouw en ligt in de prestigieuze commerciële wijk van Lusaka, de hoofdstad van Zambië. Het ligt net naast het Mulungushi International Conference Centre en recht tegenover het Arcades Shopping & Entertainment Complex. Naast 142 kamers, biedt het hotel ook een restaurant, bar, 5 conferentie- en vergaderzalen, balzaal, zwembad met bar en zonneterras, wellness faciliteiten en een casino.

     

    Het Radisson Blu Hotel Skopje zal gelegen zijn in één van de meest moderne en vibrerende wijken van de hoofdstad van Macedonië. Het gebouw zal deel uitmaken van een groter bouwproject met 50.000 m² winkelcentrum en 16.000 m² luxekantoren. Het hotel zal 210 kamers, 2 restaurants, een bar, meer dan 700 m² vergader- en banketzalen en een spa & wellness ruimte bieden. Skopje’s historische hart ligt binnen wandelafstand.

     

    Het Radisson Blu Hotel Luanda zal gelegen zijn op een exclusieve locatie aan het strand, midden in het centrale zakenkwartier aan de ingang van het prestigieuze lha de Luanda. Sommige van de 257 kamers zullen een gigantisch zicht hebben op de Atlantische Oceaan; andere zullen uitkijken op de Luanda Baai. Het hotel zal meer dan 1.000 m² vergaderruimte bieden, verscheidene restaurants met buitenterrassen, een zwembad en een spa & fitrness ruimte. Dé perfecte locatie voor de organisatie van zakelijke bijeenkomsten. RVH.

    www.rezidor.com.

    16-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brumatiseur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Ontdek de Brumisateur Autobronzant Parfait met henna en sjabloon van La Sultane de Saba

     

     

     

     

    Een nieuwe generatie zelfbruiners voor een stralende teint, het hele jaar door. Na de zomer wordt uw gebruinde huid en stralende gezicht opnieuw bleek. Geen leuk vooruitzicht.

     

    De oplossing voor een stralende teint? De ‘‘Brumisateur Autobronzant Parfait’’ van La Sultane de Saba. Een innoverend concept met een evenwichtige combinatie van een lotion verrijkt met vitamine E met een milieuvriendelijke spray die een fijne snelbruinnevel verspreidt. Zowel in de zomer als in de winter onthult uw lichaam zijn mooiste troeven en ziet uw teint er stralend uit zonder gevaar voor de huid én uw vingers.

     

    De ‘‘Brumisateur Autobronzant Parfait’’ bevat henna, een eeuwenoude natuurlijke kleurstof gewonnen uit een paradijselijk blad en begiftigd met talloze symbolen en krachten. De huid bruint onmiddellijk, maar blijft zacht dankzij de hydraterende bestanddelen in de vloeistof. RVH.

    16-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    15-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomer !

    Dat ruikt naar de zomer!

    ICI PARIS XL zorgt voor een frisse, geurige zomer…

     

     

     

     

     

    De zomer is in het    land! Na de lenteschoonmaak in je kleerkast, hoog tijd voor vervanging van je wintergeurtje door een frisser exemplaar. Zwoele, oosterse geurwaters maken plaats voor lichte en alcoholarme parfums. ICI PARIS XL maakte een selectie van de meest populaire zomerluchtjes alsook een zicht op de nieuwkomers.

     

    Top van de zomerparfums

    Voor de zomer kies je best een bloemig, fruitig en fris watergeurtje. Net zoals je favoriete zomerjurkje of het lekkere zomerslaatje, is “light” de beste optie voor je zomerparfum. Vele klassieke parfums hebben voor de zomer een light-editie. Sommige merken brengen ’s zomers zelfs een heuse “limited edition”

     

    Parfum? Eau de parfum? Eau de toilette?

    Parfum wordt gemaakt van alcohol, water en parfumoliën. Hoe groter het percentage parfumoliën, hoe sterker de geur. Als dat percentage tussen 20 à 30% ligt, spreekt men van parfum. Tussen de 15 en 18% spreekt men van eau de parfum en tussen de 4 à 8% van eau de toilette. De meeste zomerparfums bevatten slechts 5% parfumoliën die opgelost zijn in minder alcohol dan hun traditionele broertjes, of zelfs helemaal geen alcohol zoals bij sommige zomeredities. Er bestaat bij deze alcoholvrije versies dus geen gevaar voor vlekken op je huid of op je kleding. Deze zomergeurtjes vervliegen wel sneller, maar dat hoeft geen probleem te zijn: hou je flesje binnen handbereik en wees niet te zuinig met het lekkere goedje! RVH.

    Consumenten Infoline: 02/643 66 50

    www.iciparisxl.be

     

     

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aspergekoker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Koningin der potten: de aspergekoker van Demeyere

     

     

     

     

    De verticale aspergekoker zorgt voor perfect gekookte asperges tot in de puntjes.  Mooi, gezond en vooral heel erg lekker. De asperge wordt niet voor niets de koningin der groenten genoemd. En daarom heeft Demeyere de koningin der potten ontwikkeld: een verticale aspergekoker voor een smakelijk resultaat tot in de puntjes.

     

    Asperges zijn het best te bereiden in een hoge, cilindrische pan met deksel waarin ze rechtop kunnen worden klaargemaakt. De zachte punten komen dan boven het water uit en worden gestoomd in plaats van gekookt. De aspergekoker van Demeyere leent zich hier perfect toe. Het is een hoge, smalle kookpot met twee handgrepen, een deksel en een aspergemand met haakje waardoor je het op de rand van de kookpot kan hangen. Uniek aan deze aspergekoker: hij is niet alleen ideaal voor het verticaal koken van groenten zoals asperges of witloof, maar ook voor het bereiden van pasta. Bovendien kan je erin blancheren, koken en stomen.

     

    De aspergekoker is gemaakt van roestvrij staal 18/10 en is voorzien van een 3-lagige capsulebodem van 4 mm dikte voor een goede warmtegeleiding. De pot zelf: 16 cm diameter, is mat gepolijst, het deksel is blinkend. Hij is geschikt voor alle vuren, inclusief inductie. Hij wordt geleverd met 2 jaar garantie. RVH.

    www.demeyere.be

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.galeria inno gift list
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leven van liefde en grote merken

    Galeria Inno Gift List voortaan online.

     

     

     

     

    Een geschenkenlijst samenstellen, een feestje organiseren én van alle kortingen en voordelen van een Gift List genieten? Dat kan! Vanuit uw luie zetel nog wel, via www.galeriainnogiftlist.be!

     

    Galeria Inno Gift List: voor alle mooie dagen van het leven. Geboorte? Huwelijk? Verjaardag? Communie? Pensioen? Of gewoon lentekriebels? Genoeg redenen om een feestje te geven en geschenken te krijgen. Met Galeria Inno Gift List kiest u uit 600 merken binnen de categorieën kleding, lingerie, modeaccessoires, schoenen, interieurdecoratie en -inrichting, horloges en klokken, parfums en cosmetica. En wat nog beter is: u kunt uw geschenkenlijst nu ook zelf online openen, beheren en bekijken. Zo eenvoudig is het.

     

    Via Galeria Inno Gift List stelt u in een handomdraai uw geschenkenlijst samen en beschikt u meteen ook over een eigen pagina met gastenboek. Daarnaast ontvangt u 10% korting in de vorm van een Giftcard. Deze wordt bij afsluiting van uw rekening op al uw aankopen bij Galeria Inno berekend. Bovendien geniet u van de voordelen van de Galeria Inno Advantage Loyalty Service.RVH.

     

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.two some
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    INNOVATIEVE “TWO SOME” BH BIJ HUNKEMÖLLER

     

     

     

     

     

    De speciale bh, de ‘Two Some’, is nu verkrijgbaar bij Hukemöller. De bh is ontworpen door Patricia Vernooij, die hiermee afstudeerde aan de Design Academy in Eindhoven in Nederland. De cups van de bh bestaan uit 2 delen die over elkaar heen kunnen schuiven, waardoor de cups zich aan de grootte van de borsten aanpassen. Hiermee wordt het alom bekende probleem van het vinden van de juiste maat bh opgelost.

     

    De bh is niet alleen zeer functioneel maar biedt ook veel stylingopties. De twee delen van de cups kunnen uit verschillende materialen en kleuren bestaan, ook de twee schouderbandjes bieden veel mogelijkheden qua trends en mode. RVH.

    www.hunkemoller.com

    Info Consumenten : 03.232.66.50

     

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.two some
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    INNOVATIEVE “TWO SOME” BH BIJ HUNKEMÖLLER

     

     

     

     

     

    De speciale bh, de ‘Two Some’, is nu verkrijgbaar bij Hukemöller. De bh is ontworpen door Patricia Vernooij, die hiermee afstudeerde aan de Design Academy in Eindhoven in Nederland. De cups van de bh bestaan uit 2 delen die over elkaar heen kunnen schuiven, waardoor de cups zich aan de grootte van de borsten aanpassen. Hiermee wordt het alom bekende probleem van het vinden van de juiste maat bh opgelost.

     

    De bh is niet alleen zeer functioneel maar biedt ook veel stylingopties. De twee delen van de cups kunnen uit verschillende materialen en kleuren bestaan, ook de twee schouderbandjes bieden veel mogelijkheden qua trends en mode. RVH.

    www.hunkemoller.com

    Info Consumenten : 03.232.66.50

     

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.koffiekapsones

    Koffiekapsones met Capsules

    Lavazza introduceert nieuwe espressomachine 'A Modo Mio'

     

     

     

    Het Italiaanse koffiemerk Lavazza brengt de smaak van een échte espresso regelrecht van een pittoreske piazza naar je thuis. Sterk en smeuïg? Of zinnenstrelend zacht? Met de nieuwe espressomachine van de koffiespecialisten Lavazza en Saeco, met capsules, mag je zoveel koffiekapsones hebben als je wilt...

    Frank Sinatra deed graag zijn zin denk maar aan ‘My Way’. Maar ook het Italiaanse koffiemerk Lavazza weet wat het wil: zoveel mogelijk mensen laten genieten van een authentieke espresso. Geen toeval dat de nieuwe espressomachine van Lavazza ‘A Modo Mio’ heet. Voortaan drink je de échte Italiaanse espresso gewoon bij je thuis. Hoe jij het wil.

     

    Voor ‘A Modo Mio’ sloegen de koffiebrander Lavazza en de espressomachinebouwer Saeco de Italiaanse handen in mekaar. Resultaat is een aantrekkelijke én vernuftige espressomachine die je in een handomdraai een koffie op maat schenkt. Met het sterke koffiearoma en de krachtige stoomfunctie creëer je keer op keer die unieke koffieervaring, van karaktervolle espresso over fluweelzachte cappuccino tot smeuïge caffe latte met schuimlaagje. Bovendien geeft het exclusieve design, met afgeronde vormen en gelakte zijkanten, je interieur extra kleur.

     

    A Modo Mio bestaat in twee versies: Saeco Extra in het zwart (semi-automatisch) en Saeco Premium in het rood (automatisch). Stijlvol, compact én gebruiksvriendelijk. Met de stoomfunctie kan je melk doen schuimen ook kan je er thee of andere warme dranken mee bereiden. RVH.

    www.lavazzamodomio.com en www.lavazza.com  





    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuven, stad van de smaak

     

    Leuven, stad van de smaak

     

     

     

    Tijdens het slotevenement van de vorige editie van de Week van de Smaak werd in Lier officieel bekendgemaakt dat Leuven in 2009 verkozen is tot Stad van de Smaak. Het stadsbestuur van Lier gaf de fakkel door aan de Leuvense delegatie. kandidatuur werd ingediend mede onder impuls van stadskok Jeroen Meus die het peterschap van de Leuvense editie aanvaardde.

     

    Turkije werd tot gastland uitgeroepen en zal Leuven in die hoedanigheid in haar culinaire opdracht bijstaan. Het land is zelf één grote brug: tussen Oost en West, tussen Europa en Azië, tussen traditie en vernieuwing. Istanbul is een bruisende stad, niet toevallig culturele hoofdstad in 2010. De Turkse regionale keuken is een schitterende, spannende mengeling van culturen, met sporen van de rijke Ottomaanse geschiedenis. Er is de wereldbefaamde Turkse gastvrijheid, en er is die grote enthousiaste Turkse gemeenschap in Vlaanderen.

     

    Onder de noemer “Passie voor Smaken” en met een duidelijke link naar de opening van haar nieuwe museum M in september 2009 zal Leuven allerhande activiteiten organiseren waarvan je in vuur en vlam komt te staan. Deze titel betekent het startschot voor een intense samenwerking tussen de directie cultuur, toerisme Leuven, de horecasector, scholen, verenigingen en verschillende cultuurhuizen.

     

    Een aantal activiteiten werden ondertussen al opgestart: een publicatie over Leuvense volkscafés, de ontwikkeling van een nieuw bier, de lancering van een Leuvens streekgerecht, de “Leuvense paté”.

     

    Toerisme en lekker eten en drinken: het hoort bij elkaar. Gastronomie is vaak een drijfveer om een bepaalde regio te bezoeken. Beleving wordt ook steeds belangrijker voor een toerist. En het maakt niet uit of het dan over een binnen- of buitenlandse toerist gaat. Gezellig samen eten en drinken is een essentieel onderdeel van de totale toeristische beleving en zorgt in belangrijke mate voor het tevreden gevoel dat men mee naar huis neemt.

    Authenticiteit is één van de dingen die hoog op het verlanglijstje van de toerist staat. Culinair genieten is zo oud als de straat en supertrendy. Op het platteland zijn de troeven de streekproducten en traditionele gerechten. In de steden zijn het de juist de buitengewone diversiteit en de allernieuwste trends die helemaal in lijn zijn met de dynamiek en de beleving van de stad.

     

    De Leuvense Gidsenbond heeft een belevingswandeling uitgestippeld door Leuven vol smakelijke verhalen over eten en drinken. Van middeleeuwse markten tot de huidige succesvolle vrijdagmarkt, van bloemenmarkt tot minimarkt van brocante en artisanale producten, van armoedige maaltijden in universiteitscolleges tot culinaire hoogstandjes nu, van een universitaire bier- en wijnkelder tot de hedendaagse fakbar. De wandeling duurt ongeveer twee uur. Onderweg kan je genieten van een vijftal proevertjes waaronder een aperitiefdrankje en de Leuvense paté.

    www.leuven.be/stadvandesmaak

     

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.screwpull lm440

    Screwpull LM-400 - Onweerstaanbaar. De eenvoud zelf.

     

     

     

     

     

    Bijna 20 jaar geleden vond Herbert Allen de meest feilloze kurkentrekker ter wereld uit. Sindsdien is het Lever Model blijven evolueren : hij verleidt telkens opnieuw de professionele en amateur wijnliefhebbers en veroorzaakt daardoor de nodige jaloezie bij zijn concurrenten. Juist omdat Screwpull geïnspireerd wordt door een ware pioniersgeest, is ze nu in staat het Lever Model van de toekomst voor te stellen. Speciaal voor de meest fanatieke fans …

     

    De Lever voor de “Vrijheid”-fans

    De kurkentrekker die alle soorten kurken verwijdert, zelfs kunststoffen! Een handleiding heeft u niet nodig om het te gebruiken. De werkwijze van de LM-400 spreekt voor zichzelf : het lichaam van de kurkentrekker past rond de flessenhals, met de hendel verwijdert u de kurk. In een zeer eenvoudige beweging, die geen kracht en geen techniek vergt. Laat de kurkentrekker zijn job doen en geniet van zijn handigheid, want doordat hij geen enkele kurk beschadigt – echte kurk of kunststof, broos of meegaand – zorgt hij ervoor dat de wijn op zijn best geserveerd kan worden. RVH.

    www.screwpull.be

     











    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.code share

    Brussels Airlines en Lufthansa bieden gezamenlijk vluchten aan tussen België en Duitsland

     

     

     

     

     

     

    Sinds 29 maart bieden Brussels Airlines en Lufthansa gezamenlijk de vluchten aan die beide maatschappijen verzorgen tussen België en Duitsland. Passagiers kunnen vluchten van zowel Lufthansa als Brussels Airlines combineren en krijgen hierdoor veel meer afreis-en connectiemogelijkheden.

     

    Dankzij de codeshare overeenkomst kunnen passagiers van Brussels Airlines en Lufthansa dagelijks gebruik maken van alle vluchten die Brussels Airlines en Lufthansa verzorgen tussen Brussels Airport en Frankfurt, Berlijn, Hamburg, Hannover, Nürnberg en Stuttgart. Zo wordt het bijvoorbeeld mogelijk om met een Brussels Airlines service naar Berlijn te reizen en terug te keren met een Lufthansa vlucht.

     

    Lufthansa en Brussels Airlines gaan ook samen talrijke connectievluchten aanbieden die beide maatschappijen naar verschillende Europese steden verzorgen. Brussels Airlines gaat bijvoorbeeld via Frankfurt zeer vlotte connectiemogelijkheden aanbieden naar Gotenburg, Lissabon, Praag, Warschau, Vilnius en Krakow.

    Bedoeling is dat op korte termijn ook de vluchten tussen Brussels Airport en Munchen door beide maatschappijen samen gecommercialiseerd worden. De aanvang van deze vluchten wordt tijdens de lente verwacht. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ISO 9001
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Radisson SAS Royal Hotel in Brussel behaalt het ISO 9001 certificaat

     

     

     

     

     

     

    Willem van der Zee, District Director Benelux & Algemeen Directeur Radisson SAS Royal Hotel: « De tevredenheid van onze klanten is altijd onze topprioriteit geweest. Het leek ons dus goed om de kwaliteit van onze organisatie officieel te laten erkennen en de nodige middelen vrij te maken om ze steeds te verbeteren en zo nog beter de verschillende partijen te bevredigen. We kozen, om te beginnen de ISO 9001 – versie 2000 als internationale norm. »

     

    Na 12 maanden werken behaalde het Radisson SAS Royal Hotel de ISO 9001 certificatie. Het Radisson SAS Royal Hotel creëerde belangrijke referentiepunten, dit zowel om het bedrijf op lange termijn te laten groeien, als om de dagelijkse praktijk in goede bannen te leiden. Deze referentiepunten zijn gebaseerd op de bedrijfsfilosofie van de hotelketen, de transparantie van de acties, en de waarden en ethische principes van de bedrijfscultuur van de Groep.

     

    Willem van der Zee  vervolgt: « ISO 9001 richt zich vooral op de verbetering van de kwaliteit van de werkprocessen, de volgende stap is het behalen van het ISO 14001 certificaat dat zich meer richt tot het milieu en de omgeving. Afspraak in 2010/2011! » RVH.

    www.rezidor.com.

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    14-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lente in oostkantons

    " En nu naar de natuur...de lente komt eraan ! "

     

     

     

     

     

    Onder dit motto verschijnt de lente-uitgave van de vakantiekrant van de Oostkantons, het  " Tourist-Journal ", geldig voor de maanden april, mei en juni en gratis beschikbaar in alle toeristische plaatsen van de regio. Over het geheel van de 24 pagina's in vier kleuren, in formaat A3 is deze krant een echte informatiebron voor de bezoekers in de regio. De actieve vrijetijdsbestedingen in de open natuur nemen een grote plaats in, maar andere hoofdstukken zijn gewijd aan de toeristische attracties, aan de uitstapbestemmingen, aan de tuinfeesten, de muziek en aan de begeleide bezoeken in de stad. Natuurlijk omvat hij eveneens de volledige kalender van de manifestaties voor deze periode in de regio.

          

    Alle wandelaanbiedingen zijn tot in de bijzonderheden weergegeven met de schijnwerper gericht op een groot evenement van de zomer, de raid " Oxfam Trailwalker ". Meer dan 100 data voor de begeleide wandelingen komen erin voor evenals de suggesties voor een individuele wandeling, waarvan u vooral de wandelingen naar de narcissen moet onthouden, een echte natuurattractie in de maand april.

     

    Het hoofdstuk gewijd aan de fiets omvat goede plannen voor een uitstap op het net "Vélo-Tour Hoge Venen-Eifel", bewegwijzerd volgens het schema van de " knooppunten " met suggesties voor een forfaitair verblijf " vélotourisme zonder bagage" en een gedetailleerde kaart van de grensoverschrijdende trajecten " RAVEL ".

     

    De muziekfeesten in Malmedy " Vibrations " en in Eupen " Musik Marathon " van de maand juni zijn ruim geïllustreerd en dit geldt eveneens voor het lenteprogramma van het festival voor klassieke muziek " Ostbelgienfestival ".

     

    De laatste pagina's zijn gewijd aan de verblijven in de Charme-Hôtels van de regio, aan de grensoverschrijdende uitgaven van Ardennen-Eifel, aan de ontdekking van Eupen, Malmedy, St.Vith en Kelmis en aan de regionale producten. RVH.

    Downloaden op www.oostkantons.be

    Dienst voor Toerisme van de Oostkantons - 4780 ST.VITH - Tel.: +32(0)80/22 76 64

    info@eastbelgium.com - www.oostkantons.be

    Huis voor Toerisme van de Oostkantons - 4960 MALMEDY - Tel.: +32(0)80/33 02 50

    maisondutourisme@eastbelgium.com - www.oostkantons.be

     

    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson SAS Royal Hotel in Brussel:

    Eerste hotel met “3 sterren” eco-dynamisch label

     

     

     

     

     

    Het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel behaalde haar derde ster in het Ecodynamisch Label voor Ondernemingen, initiatief van het Brussels Instituut voor Milieubeheer.

     

    Op dinsdag 31 maart reikte Mevrouw Evelyne Huytebroeck, Brussels Minister van Leefmilieu en Energie, de Eco-dynamische labels uit aan verschillende privé-ondernemingen en openbare instellingen uit het Brusselse Gewest, als officiële erkenning van hun milieu-management.

     

    In 1999 riep Leefmilieu Brussel -BIM het Label “Ecodynamische onderneming” in het leven. In de loop der jaren is dit uitgegroeid tot een officiële erkenning  van de goede praktijken inzake milieumanagement. De uitreiking van de ecolabels is een waardering van de stappen die de ondernemingen zetten om verder te gaan dan de eenvoudige reglementaire verplichtingen en te anticiperen op een duurzame ontwikkeling.

     

    Sinds zijn opening in 1990 is het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak, ook wat betreft respect voor het milieu. Als pionier in de sector, ontwikkelde het Radisson SAS Royal Hotel een aantal acties ten voordele van het milieu. Speciale aandacht ging uit naar het sorteren van afval en het verbruik van energie en water met het nauwkeurig bijhouden van het verbruik ervan en een berekening van de prestatie-indicatoren teneinde de consumptie te verminderen. Verder organiseert het hotel elk jaar een milieumaand waarin de medewerkers bewust gemaakt worden rond de milieuproblematiek, door bijvoorbeeld deel te nemen aan de aanplant van bomen in het Zoniënwoud of projecten zoals carpooling te stimuleren.

     

    “Dit alles kadert in de algemene “Responsible Business” politiek van de Rezidor Hotel Group wereldwijd. Het engagement naar het milieu is een zaak van elkeen in het hotel maar ook op niveau van de Groep, door het sensibiliseren van elke werknemer, maar ook elke klant in de Rezidor hotels”, zegt Barbara Buyssens, Regionaal Responsible Business Coördinator voor de Benelux.

     

    Willem van der Zee, District Directeur Benelux & Algemeen Directeur Radisson SAS Royal Hotel besluit: “Wij zijn sinds jaren actief bezig met de milieuproblematiek. De drie sterren zijn het resultaat van de gedrevenheid en de samenwerking tussen alle medewerkers in het hotel. De drie sterren zijn geen eindpunt, we engageren ons om iedere dag te voldoen aan de verwachtingen en de eisen van een ecodynamische onderneming.” RVH.

    www.rezidor.com en  www.leefmileubrussel.be

    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.modeflash

    Modeflash voorjaar 2009

     

     

     

    Damescollectie: ’Vrouwelijk en kleurrijk’

               

    In het komende modeseizoen staat de speelse omgang met een vrouwelijke uitstraling op de voorgrond. De mode voor jurken, shirts, rokken en blouses staat in het teken van lichte materialen, vrolijke kleuren en prints. Zwart en wit zijn ook van de partij, toch is het modebeeld niet puristisch. Drapeereffecten, kleine, liefdevolle details, hoogwaardige prints en eenvoudige belijningen zijn de meest kenmerkende facetten van het nieuwe modebeeld. Sportieve outfits met een vrouwelijke uitstraling voeren de boventoon. In het middelpunt van de belangstelling staan afzonderlijke kledingstukken met een eigen identiteit.

    Het thema natuur speelt een hoofdrol. Natuurlijkheid uit zich enerzijds in het gebruik van natuurlijke materialen, als katoen, zijde en linnen, anderzijds in het gebruik van bloemen- en bladerprints in natuurlijke, frisse tinten.

     

    Herencollectie: ‘Urban look meets casual wear’

     

    Het nieuwe modeseizoen voor de heren wordt bepaald door urbane moderniteit. De grenzen tussen formele- en casual mode gaan bijna vloeiend in elkaar over. City stijlen hebben een ontspannen en nonchalante uitstraling. Urbane mode met een casual look bepaalt de trend.

    De nieuwe colberts passen zich aan de tijdgeest aan en laten zich van een superzachte kant zien.De slank afkledende kostuums met kortere tweeknoops colberts en smalle broeken met lagere tailleband, gecombineerd met witte hemden, blijven actueel.

     

    Kindercollectie: ‘Stars & stripes‘

     

    Krachtige kleuren, vrolijke prints en geraffineerde details leggen accenten bij de sportieve, speelse kindermode van het nieuwe modeseizoen. Wit is de belangrijkste basiskleur en gaat in het begin van het nieuwe seizoen een alliantie aan met klassiekers als zwart, marine, grijs, rood en felroze. Tegen de zomer geven zachte pastelkleuren met veel wit de toon aan. RVH.









    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.modeflash

    Modeflash voorjaar 2009

     

     

     

    Damescollectie: ’Vrouwelijk en kleurrijk’

               

    In het komende modeseizoen staat de speelse omgang met een vrouwelijke uitstraling op de voorgrond. De mode voor jurken, shirts, rokken en blouses staat in het teken van lichte materialen, vrolijke kleuren en prints. Zwart en wit zijn ook van de partij, toch is het modebeeld niet puristisch. Drapeereffecten, kleine, liefdevolle details, hoogwaardige prints en eenvoudige belijningen zijn de meest kenmerkende facetten van het nieuwe modebeeld. Sportieve outfits met een vrouwelijke uitstraling voeren de boventoon. In het middelpunt van de belangstelling staan afzonderlijke kledingstukken met een eigen identiteit.

    Het thema natuur speelt een hoofdrol. Natuurlijkheid uit zich enerzijds in het gebruik van natuurlijke materialen, als katoen, zijde en linnen, anderzijds in het gebruik van bloemen- en bladerprints in natuurlijke, frisse tinten.

     

    Herencollectie: ‘Urban look meets casual wear’

     

    Het nieuwe modeseizoen voor de heren wordt bepaald door urbane moderniteit. De grenzen tussen formele- en casual mode gaan bijna vloeiend in elkaar over. City stijlen hebben een ontspannen en nonchalante uitstraling. Urbane mode met een casual look bepaalt de trend.

    De nieuwe colberts passen zich aan de tijdgeest aan en laten zich van een superzachte kant zien.De slank afkledende kostuums met kortere tweeknoops colberts en smalle broeken met lagere tailleband, gecombineerd met witte hemden, blijven actueel.

     

    Kindercollectie: ‘Stars & stripes‘

     

    Krachtige kleuren, vrolijke prints en geraffineerde details leggen accenten bij de sportieve, speelse kindermode van het nieuwe modeseizoen. Wit is de belangrijkste basiskleur en gaat in het begin van het nieuwe seizoen een alliantie aan met klassiekers als zwart, marine, grijs, rood en felroze. Tegen de zomer geven zachte pastelkleuren met veel wit de toon aan. RVH.









    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe bestemmingen

    Zomerseizoen Brussels Airport : tal van nieuwe bestemmingen         

     

     

     

     

     

    Tegelijk met de omschakeling tussen het zomer- en winteruur wisselen ook telkens de seizoenen voor de luchtvaart. Het nieuwe zomerseizoen 2009, dat begint op 29 maart, biedt tal van nieuwe rechtstreekse bestemmingen vanaf Brussels Airport.

     

    Op lange afstand is de belangrijkste nieuwkomer Royal Jordanian Airlines. Na jaren afwezigheid herstart de Jordaanse luchtvaartmaatschappij haar rechtstreekse vluchten tussen Amman en Brussel. De twee vluchten per week, op woensdag en zaterdag  uitgevoerd met een Airbus 319, starten vanaf 1 april.

     

    Voor andere, reeds bestaande rechtstreekse bestemmingen wordt de frequentie verhoogd. Etihad Airways verhoogt verder het aantal wekelijkse vluchten naar Abu Dhabi van vier naar zes, El Al voegt twee vluchten toe naar Tel Aviv (van zeven naar negen per week), Egyptair voegt een vierde wekelijkse vlucht toe naar Cairo en Air Transat voegt een vierde wekelijkse vlucht toe op het Canadese Montreal. Brussels Airlines verdubbelt zijn aanbod op Luanda (Angola) van één naar twee vluchten per week. Andere maatschappijen zetten voor de zomer grotere toestellen in. Zowel American Airlines (op Chicago) als Continental Airlines (Newark) maken tijdens het zomerseizoen voor hun dagelijkse transatlantische vlucht gebruik van de grotere Boeing 777.

     

    Ook op korte afstand worden nieuwe vluchten en bestemmingen toegevoegd. Lufhthansa Italia beet enkele weken geleden reeds de spits af met de start van twee dagelijkse vluchten op Milaan Malpensa, en voegt daar vanaf 29 maart nog een derde dagelijkse vlucht aan toe. Aegean start met dagelijkse vluchten naar Athene, die ze uitvoeren in samenwerking met Brussels Airlines. Brussels Airlines brengt ook andere nieuwe bestemmingen: wekelijks één vlucht op Palermo, drie op Sevilla en vier naar Vilnius.

    De Italiaanse lagekostenmaatschappij WindJet opent voor Brussel een geheel nieuwe bestemming in Noordoost Italië: Forli, nabij Rimini.

    Turkish Airlines biedt vanaf de zomer directe vluchten naar Eskisehir en verhoogt zijn frequentie op Istanbul van 18 naar 21 vluchten per week. JetairFly is afgelopen winter al gestart met twee wekelijkse vluchten naar Boa Vista / Sal, op de Kaapverdische eilanden en een rechtstreekse vlucht naar Taba. Thomas Cook heeft het Jordaanse Aqaba toegevoegd aan zijn aanbod van rechtstreekse vluchten. Het Tunesische Tabarka is voor Thomas Cook nieuw deze zomer.

     

    Andere, bestaande Europese verbindingen worden uitgebreid. easyJet start extra dagelijkse vluchten op Milaan Malpensa en op Nice. AirBaltic verhoogt zijn frequentie op Riga, Brussels Airlines op Manchester, Finnair op Helsinki, Tunisair op Tunis en Ukraine International op Kiev. Lagekostenmaatschappij MyAir verhoogt zijn aanbod op het Italiaanse Bari.

     

    In totaal worden tijdens de komende zomer 191 passagiersbestemmingen rechtstreeks aangevlogen vanuit  Brussel. 55 daarvan zijn bereikbaar voor minder dan 50 euro, zelfs 82 voor minder dan 100 euro, enkele reis. RVH.

    www.brusselsairport.be 

    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kooklessen

                                                                           

    Kooklessen bij ’t Notenhof

     

     

     

     

    Kooklessen blijven populair. Ilse Van Keer deelt voortaan haar passie voor de keuken. In april 2009 start restaurant Notenhof met het geven van kooklessen. Het is de bedoeling zoveel mogelijk de verfijning en behendigheid in het daglicht te stellen die nodig is om uw gasten thuis een lekker menu voor te schotelen. In groep worden  gerechten klaargemaakt die haalbaar zijn, met ingrediënten  die gemakkelijk terug te vinden zijn.

     

    De lessen gaan door op dinsdagmiddag  van 9u15 tot 14u30 of dinsdagavond van 17u45 tot 22u30. Om deel te nemen moet je geen ervaren thuiskok zijn. Iedereen die plezier en interesse heeft in koken is van harte welkom.

    Elke les bereiden wij een volledig menu. Met een hapje, voorgerecht, hoofdschotel, dessert of mignardises. Na elke bereiding zullen wij dit menu degusteren met aperitief en gepaste wijnen. Dit wordt aan tafel bediend door Pascal en dit met een toelichting over de geselecteerde wijnen. RVH.

    Restaurant ’t Notenhof, Meerstraat 113 te Londerzeel.

    Telefoon: 052/311.500  Email: notenhof@pandora.be

    14-04-2009 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DESIGN AWARD
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Design award voor Niko

    Mysterious wint red dot design award

     

     

     

     

    Met zijn opmerkelijk en innovatief design won Mysterious van Niko een van ‘s werelds meest befaamde en bikkelharde internationale designwedstrijden. In de categorie ‘productdesign’ van de red dot award kreeg Mysterious van de jury met topexperten het “red dot” kwaliteitszegel voor hoge designkwaliteit. Deze award wordt enkel toegekend aan uitzonderlijk creatieve, innovatieve en kwaliteitsvolle producten. Dit jaar werden in totaal 3.231 producten uit 49 landen aan de jury van experten voorgelegd. De feestelijke awarduitreiking met meer dan 1.000 gasten gaat door op 29 juni 2009 in het Aalto-Theater in Essen, Duitsland.

     

    “Succesvolle producten verschillen van minder succesvolle producten doordat ze ook in de echte wereld standhouden,” zegt designexpert prof. dr. Peter Zec, initiatiefnemer van de red dot design award. “Een succesvolle deelname aan een designwedstrijd kan al een indicatie zijn van het latere commerciële succes van een product, omdat deze wedstrijden een objectivering mogelijk maken van de anders heel subjectieve beslissingen op het vlak van design.” Een award winnen op een internationaal erkende designwedstrijd zoals de red dot design award geeft daarom al een belangrijke indicatie van het feit of een product potentieel heeft om internationaal door te breken. RVH.

    13-04-2009 om 18:31 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs