Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    17-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEUHAUS VOOR VADERDAG
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SPECIALE NEUHAUS PRALINE VOOR VADERDAG,

    EEN STOERE COMBINATIE VAN CHOCOLADE EN LIKEUR

     

     

     

     

    Een elegante praline, ideaal na een feestelijke maaltijd. Het nieuwe assortiment likeurpralines van Neuhaus is een ideaal geschenk voor papa's die van elegantie en fijne smaken houden. Het doosje in lederlook bevat 20 pralines, gevuld met befaamde likeuren. Dankzij Neuhaus wordt elke papa op 8 juni schromelijk verwend!

     

    5 chique en trendy smaken

    Cointreau: is een unieke sinaasappellikeur, gedistilleerd volgens een recept dat al meer dan 50 jaar ongewijzigd wordt gebruikt. De perfecte harmonie van zoete en bittere sinaasappelschillen geeft de praline een verrassende toets.

    Absolut Vodka: Deze trendy sterke drank geniet een grote naamsbekendheid en is momenteel helemaal in. De praline heeft een rijke, zachte en romige smaak met een uitgesproken accent van granen.

    Havana Club: wordt uit kwaliteitsvol suikerriet gestookt volgens een oude Cubaanse traditie. De zachte smaak en de uitstekende kwaliteit van de Cubaanse rum geven deze mannelijke praline een onweerstaanbaar karakter.

    Rémy Martin: Deze V.S.O.P. cognac (Very Superior Old Pale) op basis van druiven die afkomstig zijn van de twee beste wijngaarden van Cognac, is wereldberoemd en geeft de Rémy Martin praline een allure van hoge kwaliteit.

    Laphroaig: (uitspraak: 'Lafroyg') van 15 jaar oud is een Schotse pure malt whisky. Zijn bittere aroma met een toets van gebrande turf en zachte hazelnootsmaak harmonieert perfect met chocolade.

     

    Neuhaus heeft een eigen methode ontwikkeld voor de productie van likeurpralines. In een eerste fase wordt de praline gemouleerd en de vulling bereid. Voor de vulling wordt de likeur met suiker en water op zeer hoge temperatuur verwarmd. Het geheim van de bereiding bestaat erin de vulling in zeer korte tijd af te koelen. Zo kan ze direct in de chocolade pralinevorm worden gegoten en vormt er zich een heel dun laagje kristallen dat de likeur van de chocolade scheidt, zodat de chocolade de likeur niet opslorpt. Zonder deze kristallisatie zou de likeur immers in de chocolade dringen. Neuhaus gebruikt in deze bereiding alleen toplikeuren van de beste merken.

    De doosjes met 20 speciale 'Vaderdag'-pralines zijn vanaf 2 juni in de Neuhaus-winkels verkrijgbaar voor de prijs van 20€. RVH.

     

     

     

    17-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    15-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kwaliteitstoerisme

    Nog meer toeristische kwaliteit aan de Vlaamse kust!

     

     

     

    De toeristische ondernemers aan de Vlaamse kust willen de kwaliteit van hun dienstverlening structureel verbeteren. Ze ontwikkelen daarvoor een omvattend kwaliteitszorgsysteem, met o.m. de opleiding van kwaliteitscoaches, de organisatie van kwaliteitsseminaries en individuele begeleidingstrajecten, kwaliteitscontrole met 'mystery guests' en de toekenning van een kwaliteitslabel. Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois maakte via het Kustactieplan meer dan een half miljoen euro vrij voor het project, dat deze zomer van start gaat.

     

    "Kwaliteit is dé troef bij uitstek van het Vlaamse toerisme. Om die troef maximaal te kunnen uitspelen, moeten we steeds op zoek gaan naar verbetering", zegt toerismeminister Bourgeois. "Ik ben dan ook verheugd over het initiatief van de toeristische sector aan de kust, waarmee de ondernemers de kwaliteit van hun dienstverlening permanent willen verbeteren De toerist én de toeristische ondernemer aan onze Vlaamse kust zullen er de vruchten kunnen van plukken."

     

    De basis voor het kwaliteitszorgsysteem berust op een studie van internationale goede praktijken en een klantentevredenheidsonderzoek. Het onderzoek legt bloot welke elementen de tevredenheid van de toeristen aan de Vlaamse kust bepalen. Prioriteiten voor de kusttoerist zijn de professionaliteit van de bediening, het horeca-aanbod en het comfort in het logies. De toeristen zijn over het algemeen tevreden over de servicekwaliteit van horeca, campings en verhuurlogies aan de kust. Vooral over het lekkere eten in de vele restaurants en cafés en de hygiëne en netheid in horecazaken en toeristische verblijven is de tevredenheid hoog. Voornamelijk op het vlak van professionele bediening en logiesinfrastructuur is er nog werk aan de winkel.

     

    De beroepsfederaties HoReCa Vlaanderen, CIB-Kust en Recread nemen samen met het autonoom provinciebedrijf Westtoer en vzw Guidea (Kenniscentrum voor Horeca en Toerisme) de handschoen op. Op basis van het klantentevredenheidsonderzoek werkten ze samen een kwaliteitszorgsysteem uit, waarmee ze de kwaliteit van de dienstverlening structureel willen verbeteren. Speciaal opgeleide en geselecteerde kwaliteitscoaches staan in voor de organisatie van seminaries en studiebezoeken aan goede praktijken.

    Elk deelnemende ondernemer volgt een individueel begeleidingstraject waarbij hij opgeleid wordt om een eigen klantentevredenheidsonderzoek en een klachtenbehandelingsysteem op te zetten. Hij leert ook hoe hij concrete actieplannen kan opstellen om de kwaliteit van de dienstverlening in zijn zaak te verbeteren. Na het succesvol afronden van het traject krijgt elke deelnemer een kwaliteitslabel. In een controlefase toetsen 'mystery guests' het label ook in de praktijk, zodat het bedrijf ook na afloop van het traject gestimuleerd blijft om zijn servicekwaliteit te verbeteren. RVH.

     

     

     

    15-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    13-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bik-eezy

    Over vloeiende lijnen, relaxen en liefde

    Vloeibare stoel

     

     

     

     

    Volop zon, een licht briesje en de geur van de zomer. Dat authentieke zomergevoel pakken, lekker ontspannen genieten van tuin of zwembad? BIK-EEZY van Freeline koppelt hoog comfort aan een relaxte vloeiende uitstraling. Alsof verre vakantiestranden de tuin in komen waaien met dit zonnige vijftal.

     

    Pronkstuk is de relax chair Fluïd. Zoals de naam al doet vermoeden een combinatie van comfort en vloeiende lijnen. Lekker half achterover leunend genieten van de heerlijke zomerzon met een drankje op de Fluïd tafel. De lage ronde tafel is afgewerkt met een houten blad. De kussens op Fluïd zijn handig vast te maken aan de top van de stoel.

    Voortbordurend op het vloeiende design is de ligbank Flow. Aan de top eenzelfde soort naar bovenstaande ronding maar voor de rest een heerlijke chill-out ligbank.

     

    Samen of misschien wel met twee stellen genieten van de ondergaande zon terwijl de liefde opkomt? Lounge en Love Chair draaien er hun kussens niet voor om. Met strakker design zijn deze toch speels moderne banken voor elke veranda of tuin een aanwinst. RVH.

    www.enjoyfreeline.com









    13-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    12-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hotspot

    Modern, speels en comfortabel

    Strandstoel maakt revival

     

     

     

    De zilte zeebries met volop zon trekt hele horden naar het strand. Het strand iets te druk maar toch dat zomerse zon-, zee- en strandgevoel beleven? Freeline biedt uitkomst met Hotspots en Jetsets. Een speelse tuinstoel en tafel met een dikke knipoog naar de strandstoel van weleer.

     

    Het conische design van de Hotspot heeft veel weg van een ultramoderne strandstoel met een knipoog naar de Nederlandse tulpenbol. Naast rugsteun ook uitermate praktisch in het steeds veranderende Belgische weer. Draait de wind? Dan ook de stoel. Zo kan er weer heerlijk van de zon genoten worden. Ideaal voor wie geen beschutte plek in de tuin heeft of gewoon even rustig afgezonderd wil zitten.

    Het bijzettafeltje Jetset doet denken aan een grote strandbal. Met zijn vrolijke felle kleur en houten tafelblad is de Jetset een opvallende verschijning

     

    De handgevlochten meubels zijn kleurecht, UV- en weerbestendig en nagenoeg onderhoudsvrij. Ook de kussens helpen mee aan dat bijzondere Freeline gevoel. Ze zijn voorzien van een Sunbrella hoes die water en vuil simpelweg geen kans laat. RVH.

    www.enjoyfreeline.com

     









    12-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de nieuwe cousteau

    Wordt de nieuwe Cousteau met Liquid Image

     

     

     

    Palmbomen, strand, zee, koraalriffen en een oase aan kleuren en leven. Zonde dat tot nog toe onderwater geen foto’s of films van deze ultieme ervaringen konden worden gemaakt. Want echte duikerscamera’s kosten een fortuin en vertragen de duik gigantisch. Liquid Image komt met de even high-tech als geniale oplossing. Een duikersbril met ingebouwde foto- en videocamera.

     

    Hoewel de prijs anders doet vermoeden is dit niet zomaar een camera. Met een krachtige 5.0 megapixel is iedere foto haarscherp en ook de video’s zijn met een resolutie van 640 x 480 voor geen kleintje vervaard. Stevige getemperde glazen en een uitgekiende techniek zorgen ervoor dat de duikersbril bestand is tegen dieptes tot maar liefst 30 meter. Hierbij moet wel worden aangetekend dat het zicht op zo’n dieptes wel erg beperkt is.

     

    Hoe wordt dan gezien waar foto’s van worden gemaakt? Iedereen is immers ondertussen wel gewend geraakt aan LCD-schermen. De bril maakt zo’n schermen echter compleet overbodig. Op elk glas staat een crosshair, zo kan dus gewoon door de glazen gezien worden wat de lens, er net boven, vastlegt.

     

    De interne opslagcapaciteit van de spectaculaire duikersbril beslaat 29 high-res foto’s of 53 vga-video’s. Voor wie dit niet genoeg is bestaat er natuurlijk de mogelijkheid dit geheugen te vergroten. Normale SD-geheugenkaarten kunnen de opslagcapaciteit verhogen tot maar liefst 4 gig.

     

    Foto’s en video’s overzetten naar pda of laptop is logischerwijs ook erg simpel. Een speciaal tegen water beschermde USB-aansluiting does the trick. Mis geen moment meer en word de nieuwe Jacques Cousteau. RVH.

    www.jokerag.com 

     





    12-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    11-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rezidor
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rezidor benoemt nieuwe Responsible Business directeur

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group heeft Catherine Rubbens benoemd als Responsible Business Directeur. Catherine (41, Nederlandse) heeft meer dan 15 jaar internationale ervaring in het domein van corporate sociale verantwoordelijkheden en duurzame ontwikkeling. Ze werkte als Directeur Producten & Diensten voor de CSR Europa, het leidende Europese zakelijke netwerk voor corporate sociale verantwoordelijkheid. Ze was ook omgevingsconsultant bij C21 in Londen, Junior Professional Officer bij het Departement Economische & Sociale Zaken van de Verenigde Naties, een divisie voor duurzame Ontwikkeling in New York, geassocieerd omgevings- en economisch expert bij de Verenigde Naties Conferenties over Handel en Ontwikkeling in Geneve, en Consultant bij het Environmental Resources Management in Nederland en het Verenigd Koninkrijk.

     

    Catherine neemt haar nieuwe positie over van Pia Heidenmark-Cook, Vice President Responsible Business, die Rezidor verlaat om een nieuwe carrière opportuniteit aan te vatten. Pia kwam bij Rezidor in 2001 en stond aan de wieg van het Responsible Business (RB) programma van de groep in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Sinds 2003 werd Pia ook voorzitter van het Uitvoerend Comité van het IBLF Tourism Partnership.

     

    Rezidor was één van de eerste hotelbedrijven in de wereld met een specifiek Responsible Business programma. Sinds 2001 werden alle Rezidor hotels in Europa, het Midden Oosten en Afrika getraind in de verschillende aspecten van responsible business. Rezidor is ook één van de eerste hotelbedrijven in de wereld dat zijn gasten koolstofneutraliserende mogelijkheden biedt. De groep is actief in CSR sinds midden jaren 1990 en kreeg verscheidene prijzen waaronder in 2004 de Worldwide Hospitality Award. Rezidor is lid en zetelt in het Uitvoerend Comité van het prestigieuze IBLF’s Tourism Partnership. In september 2007 begon Rezidor een nieuw partnership met World Childhood Foundation, een liefdadigheidsorganisatie opgericht in 1999 door H.M. Koningin Silvia van Zweden. RVH.

    www.rezidor.com.

     

     

     

    11-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Billenbijter !

     

    Billen bijten deze zomer

    Krokodil maakt opwachting in België

     

     

     

    Tijd voor wat anders in de tuin: vergeet de klassieke 13-in-één-dozijn tuinbankjes, verbaas jezelf en verwelkom CROCO van Freeline. Een echte krokodil uit het juiste hout gesneden. Bruikbaar als relaxt zitbankje, maar eigenlijk nog meer als kunstobject. Krokodillen in de landelijke tuin of kunst in de moderne; CROCO verbaast, pleziert en is vooral uniek.

     

    Het speelse design geeft net dat vleugje extra vrolijkheid aan elke tuin. CROCO tovert een glimlach op ieders gezicht. De keuze voor dennenhout heeft het voordeel dat het hout iets meer werkt. Hierdoor krijgt de eigenzinnige krokodil na verloop van tijd nerfjes en vergaart hiermee zijn karakteristieke uiterlijk.

    Deze zomer wordt het billen bijten met CROCO. RVH.





    11-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEEST IN DE TUIN

     

    Feest in de achtertuin ?

    Het kan met  Grandhall !

     

     

     

     

     

     

    Twee jaar geleden was Grandhall Europe voor het eerst vertegenwoordigd op de Spoga met de presentatie van het nieuwe merk Grandhall outdoor kitchens.

    “Buiten koken” is absoluut een lifestyle dat in steeds meer landen navolging vindt. Gezellig met vrienden en familie rond de tafel en aan de barbecue in de buitenkeuken. Het koken is een evenement op zich.

     

    Hét succes van afgelopen seizoen was wel de Freedom modulaire buitenkeuken. De complete Freedom buitenkeuken wordt geleverd met grill, bakplaat, kraan, afvoer, Tappan Yaki kookplaat en een royale wokbrander. Het grote voordeel van de Freedom buitenkeuken is dat deze in modules is opgebouwd zodat niet alle modules in één keer aangeschaft hoeven te worden.

     

    De consument heeft het concept van een complete buitenkeuken bestaande uit een spoelmodule, een basis kookunit en een kookmodule heel goed weten te waarderen, hetgeen voor Grandhall aanleiding is geweest om een handige opberg- en hoekmodule toe te voegen, waardoor een nóg completere buitenkeuken ontstaat. De Freedom is zowel in inox (roestvrijstaal) als in geëmailleerd staal verkrijgbaar. RVH.

    www.grandhall.be - www.romacasa.be

     







    11-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lcd AQUOS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sharp introduceert nieuwe Aquos LCD TV.

     

     

     

    De LC-26D44E en de LC-65D44E hebben een hoogwaardig ASV paneel met een dynamisch contrastratio van 10.000:1. Dergelijke kwaliteit LCD-panelen worden doorgaans pas gebruikt vanaf het middensegment of hoger.

    Met de introductie van de nieuwe Aquos D44-serie geeft Sharp meteen aan in welke richting het bedrijf zich begeeft: de hoogst mogelijke kwaliteit bieden waarbij ook instapmodellen moeten voldoen aan de kwaliteitseisen die de consument verwacht van het merk Sharp. RVH.

    www.sharp.be

     

    11-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Powerskin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Powerskin R-evolution : de kracht van het glijden

     

     

     

     

    De Powerskin R-evolution deed onlang zijn intrede op het EK zwemmen in Eindhoven en zorgde daar meteen voor een golf aan overwinningen. Maar liefst 46,67% van alle podia waren bevolkt door Arena-zwemmers, waardoor Arena het hoogste aantal podiumplaatsen verzamelde. En dat is nog niet alles, want bij al die podiumplaatsen zaten ook negen Europese records en één wereldrecord. De Powerskin R-evolution is dan ook het snelste, lichtste en best zittende haaienpak ooit. Revolutionair is dat het pak uit één stuk stof bestaat, zonder naden en stiksels.

     

    De Powerskin R-evolution bestaat slechts uit één stuk stof en is daardoor een primeur. De zwemmer vergeet als het ware dat hij een haaienpak aanheeft en kan zich zo ten volle op het water en zijn prestaties concentreren. De voorkant van de R-evolution is naadloos, de naden zijn weggewerkt tussen de benen en op de achterkant. Hier zit ook een kleine rits die waterafstotend is. Resultaat: er zijn amper wrijvingen met het water, waardoor de zwemmer door het water glijdt als nooit tevoren.

    Het door de Universiteit van Reims en door het MOX Instituut in Milaan geteste materiaal weegt slechts 99 gram per m² en is daarmee superlicht. Al sinds de oprichting in 1973 luistert Arena naar de zwemmers en hun ervaringen. Dankzij die dialoog slaagt Arena er telkens weer in om technologieën te ontwikkelen waardoor er nog beter door het water kan worden gegleden. Arena investeerde meer dan twee miljoen euro in Research & Development om de Powerskin R-evolution te ontwikkelen. 46,67 % van alle podia werden bevolkt door zwemmers in een Arena R-evolution® . RVH.

     

    11-05-2008 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs