Teaterloper
terug van weggeweest
MELLE VANAVOND 20u00
Foto
Archief per maand
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
    commentaar

    Raspoetin?

    Gastenboek
  • Ik loop wél echt
  • Ik wens je nog veel succes toe!
  • wens je veel sterkte

    Laat gerust een berichtje achter

    03-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug op pad
    Na het debacle te Assenede, door een kwestuur aan de kuit moeten opgeven, staat vanavond de jogging van de Elsdries op het programma.
    Ik heb de laatste weken bijna niet getraind voor het lopen daar ik regelmatig de mountainbike ben opgesprongen en de hellingen van Vlaanderens Mooiste heb bedwongen. De fysiek is dus wel verbeterd denk ik door te fietsen maar nu maar afwachten hoe de benen zullen reageren op het lopen.

    03-08-2007, 09:16 geschreven door teaterloper  
    Mijn favorieten
  • joggings
  • assaronse
  • joggings
  • mensjes
  • Ann en Patrick met hun lofderzotheid
  • Barbara en Timothy in Peru
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    marys_discus
    www.bloggen.be/marys_d

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs