Inhoud blog
  • Foto's
  • Ritverslag Nico
  • Back home
  • Status
  • Zware loodjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    TBNZ 2012
    MTB transBelgië
    09-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen bier ,wind en regen
    Om 15u15 in Ciney aangekomen (227km) en de moraal zit weer helemaal ok. Er komt zowaar een routine in de stops en klagen dat staat verzekerd niet in Nico Zijne woordenboek. Een kwartierke later zat hij al terug op Zijne velo richting Ave et Auffe waar hij om17u40 toekwam. Helaas pindakaas was ik net op het moment dat Nico aan de camionette arriveerde zelf de plaatselijke fauna van kortbij aan het bestuderen en bezorgde onze stopplaats een extra portie mest. De Nico zat zo goed in de moord dat hij niet wachtte tot ik terug was uit het bos en besloot de volgende 4km meteen door te rijden. Ik kwam hem dan tegen in Resteigne waar hij om 18u05 zijn fiets parkeerde. Ne sandwich met bruine suiker en ik smeerde zijn ketting en checkte de bandendruk. Nog ewa proviand in de rugzak en hij kon er weer tegen.  De volgende 15km zijn continu in het bos, ver weg van de bewoonde wereld. Toen ik nog geen 5min vertrokken was, openden de hemelsluizen zich en kwam het water met bakken naar beneden.  Benieuwd of dit zodadelijk het moraal heeft aangetast.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    09-06-2012
    DAVID VEKKIE GOLIATH

     

    09-06-2012 om 21:51 geschreven door daems paul


    DAVID VEKKIE GOLIATH
    NICO,da gaat geweldig metU
    mor ik lees just da daar keihed regende ,hopelijk blijft ge daar tocheen beetje van gespaard
    vor mij zal dit het laatste blog zijn dieik deze avond zal lezen
    mor morgenvroeg zal ik direckt de pc opzette
    hopelijk heb je de finish dan al bereikt
    NICO, het ga je goed en tot morgen

    09-06-2012 om 21:44 geschreven door daems paul


    knap
    Allez man, proficiat zeg, geeft er ne
    (varkens)lap op...

    09-06-2012 om 21:09 geschreven door denco




    Archief per week
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs