Inhoud blog
  • Foto's
  • Ritverslag Nico
  • Back home
  • Status
  • Zware loodjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    TBNZ 2012
    MTB transBelgië
    09-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ochtenstond heeft goud in de mond
    Ergens onderweg tussen Tongerlo en Rillaar achterlichten kwijtgespeeld ofwel heeft een in zijn rust zwaar verstoorde eekhoorn me deze ontvreemd. Ergens moet ik ook (onbewust?) een of andere minder aangename beschaming genuttigd hebben, want menigmaal bestudeerde ik met mijn derrière de flora van kortbij. En telkens opnieuw die Oxfam pommade aanbrengen. Mannekes dat begint hier neig te glibberen. In Rillaar toegekomen om 4u15 toen ook de bus met bedevaarders naar Scherpenheuvel vertrok. Hartslag zit tussen de 115 en 135, nog geen tekenen van vermoeidheid. Wel nog een beetje opletten met wat ik eet om het mijn darmen niet nog moeilijker te maken. In St. Joris winge gearriveerd om 5u10 waar ik een Powerbar verorberde, wat pommade aanbracht (voor de verandering), ander handschoentjes aangedaan en hupsakee terug het bos in richting de Walen. Vanaf de volgende stop kan de hoofdlamp in de camionette blijven. Bijrijder Koen knapte een kort uiltje en graaide stiekem een booke choco uit de proviandkast. 

    09-06-2012 om 05:41 geschreven door Nico V  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Herentals naar tongerlo
    Om 1u05 vertrokken aan de speeltuin in Herentals waar de groep al goed uiteen gereden is. Met een boek choco in de hand kom je door gans het land door. Om 2u25 aangekomen aan de abdij van Tongerlo waar ook hier het bier links gelaten werd. De prachtige bomenrij van de dreef wat bijgewaterd en nu op naar Rillaar.

    09-06-2012 om 02:38 geschreven door Nico V  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stadium 1
    En we zijn vertrokken met de volle wind op kop. Nico kwam om 23u30 aan de eerste stopplaats in Sint Jozef om na het brugske over het water zijn weg verder te zetten naar de AChtzalighedenboom waar hij om 00u10 een welsmakende gehaktbal achter de kiezen te slagen. Zijn wielervrienden stonden hem daar samen met vrouw ELs op te wachten onder een felle spot van 500watt ofzo. Ah ja dien ik ook te zeggen dat ik daar een bak maes bier zag staan. Bizar geen een van de passerende deelnemers graaide een flesje mee. Benieuwd of dat hetzelfde zal zijn bij de eindstreep. Bedankt alvast voor de enthousiaste aanmoedigers daar in de Lilse bergen.

    09-06-2012 om 01:00 geschreven door Nico V  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weersvoorspelling
    Windkracht 5 uit ZW richting... Hopelijk blijft het vanaf 22.00uur droog !
    Camionette is ingeladen, ready to go.

    08-06-2012 om 19:04 geschreven door Nico V  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom
    TBNZ, ofwel Trans België noord-zuid is een mountainbiketocht van 370km met als vertrekpunt de meest noordelijke grenspaal te Meerseldreef, en als eindpunt de meest zuidelijke, die ergens in Torgny tussen de struiken verscholen zit.
    De editie 2012 vind plaats van 8 tot 10 juni, het startschot wordt gegeven op vrijdag om 22.00 uur en de maximum tijd om aan te komen is 36 uur.
    Het aantal deelnemers is 16,verdeeld als volgt: 11 mannen solo, 2 vrouwen solo, 1 tandem en 3 estafetteteams.

    Bedoeling van deze blog is tijdens de rit nu en dan een update te (laten) geven van hoe ver ik al gevorderd ben. Mijn 'coach' Koen zal deze taak op zich nemen.

    Alvast veel leesplezier,

    Nico Vervecken.

    07-06-2012 om 11:33 geschreven door Nico V  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs