Mijn weblog

12-10-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijverdienen als student met tekstjes en hosting
De grote bedrijven die een website willen hebben of een website willen laten ontwerpen nemen vaak contact op met een reclamebureau of met een ontwerpbureau. De bedrijven die een reclamebureau of een ontwerpbureau inhuren om hun website te ontwerpen kunnen over het algemeen duurdere prijzen verwachten. Natuurlijk hebben grote bedrijven kwaliteitsvolle sites nodig om hun klanten informatie en nieuwe zaken te kunnen melden aan hun klanten. Reclamebureaus die instaan voor hosting van een website van een groot bedrijf hebben heel wat verschillende mensen in dienst. Sommige van deze bureaus hebben een aantal studenten in dienst die voor de nieuwe teksten zorgen op de websites van de bedrijven. Meestal vinden de studenten dit een leuk werkje omdat je gewoon van thuis uit kunt werken en wanneer je wilt, natuurlijk moet je er wel voor zorgen dat je als student op tijd klaar bent met de teksten. Ik schrijf ook soms af en toe teksten en ik moet eerlijk toegeven dat het heel leuk is om doen naast het studeren. Als je wilt kun je zelfs in de pauze op school wat werken of tijdens de les zelf, hier zou ik niet zo snel aan beginnen omdat je dan heel wat belangrijke zaken mist die worden gezegd in de les. Je kunt heel goed werken in van thuis uit als je teksten schrijft.



Graag sluit ik dit bericht af met een tip, voor iedereen die zelf een website wil oprichten. Op goedkope-hosting.org vind je namelijk een lijst met de goedkoopste hostingproviders van België. Wie wil nu niet besparen op webhosting?

11-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er komt meer bij kijken dan je denk!
Bij verhuizen komt heel wat kijken, je moet bijvoorbeeld overal je adres gaan veranderen. Niet enkel aan je bank of aan de mutualiteit war je bent bij aangesloten moet je je adres veranderen, maar ook aan je vrienden en aan je familie, op die manier is het voor hen nog altijd mogelijk om rond je verjaardag of Nieuwjaar een kaartje te sturen. Want geef toe een kaartje dat geschreven is met een pen en gewoon opgestuurd wordt via de post in plaats van via de elektronische weg via het internet is nog altijd een stuk persoonlijker dan een gewone e – card of e – mail die je krijgt om je een gelukkige verjaardag of een gelukkig nieuwjaar te wensen. Ik ben voorstander van het feit dat we in deze moderne tijd juist meer kaartjes zouden moeten gaan sturen, want we zien onze vrienden en familie al een stuk minder door dat we kunnen gebruikmaken van bijvoorbeeld Facebook.



Een account hebben op Facebook heeft zo zijn voor – en nadelen vind ik. Voor de jongeren is het al iets gevaarlijker, maar indien ze goed omgaan met de instellingen kunnen ze ervoor zorgen dat hun account en dus ook hun persoonlijke gegevens enkel toegankelijk worden gemaakt voor hun vrienden. Let er wel op dat Facebook soms zelf nieuwe instellingen toevoegt en dat deze meestal van zelf aangevinkt zijn, ook al wil je dit niet. Maar nu moet ik stoppen met bloggen, want we gaan verhuizen. Eerst nog op zoek gaan naar een verhuiswagen, en dan kunnen we beginnen met het grote werk. Het kan hier dus een tijdje stil worden op mijn blog, tis maar dat je het weet.

23-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kamer opruimen, moet ook gebeuren
Grote kuis hier in de kamer: eerst beginnen we met het grondig opruimen van de kleerkast: alle overbodige kleren mogen weg. Vroeger gingen die gewoon in grote plastieken zakken naar het containerpark, tegenwoordig hebben we een andere methode: we stoppen ze in van die zakken en vervolgens droppen we ze in een van die rode containers die aan scholen, ziekenhuizen en openbare gebouwen staan. De kleren die daar ingaan, worden namelijk gratis gegeven aan kansarme kinderen. Als dat geen mooi doel is!

Vervolgens alle facturen opruimen. Om een of andere reden verzamel ik altijd mijn facturen hier op mijn kamer, want als ik ze beneden laat rondslingeren, gaan ze toch bijna altijd verloren. Sinds kort maak ik ook gebruik van Myfact, een facturatie software programma. Dat is een superhandig programma voor het beheren en opstellen van facturen. Het zijn dergelijke programma's die structuur brengen in je leven, en soms heb ik daar nood aan. Gewoon bepaalde zaken laten automatiseren, de computer is wat mij betreft, de beste uitvinding ooit.

Vervolgens de ganse boel opkuisen. Vegen, een dweiltje slaan, het hoort er allemaal bij. Als de kamer piekfijn in orde is, dan laat ik nog de lucht reinigen met een luchtreiniger. Zo zal ook het stof dat nog in de lucht ronddartelt, uiteindelijk sneller neerdalen. En om het geheel af te ronden, zuig ik nog eens met een stofzuiger al het neergedaalde stof op. Zo'n grote kuis van de kamer moet toch een keer gebeuren per jaar, en nu is daar het ideale moment voor gezien ik een paar weken in vakantie ben. Zo, hoog tijd om weer te gaan poetsen nu!

08-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.It's all about... leuke t-shirts in je kleerkast!
Ik heb thuis een kast vol kleren en toch heb ik steeds het gevoel dat ik altijd wel iets te kort heb. Gelukkig ben ik geen shopaholic en valt de hoeveelheid kledingstukken al bij al nog mee. Toch wil ik graag binnenkort nog enkele T-shirts laten bedrukken en of kopen. Ik heb er wel redelijk wat liggen, maar ik denk dat die allemaal een beetje te veel op elkaar lijken. Zo heb ik bijvoorbeeld sportieve T-shirts voor tijdens het sporten of versleten T-shirts voor tijdens het verven, dan nog enkele basic exemplaren e.d., maar echte mooie T-shirts heb ik niet.

Natuurlijk is een T-shirt sowieso niet zo deftig als een bloes of kleedje, maar er moeten toch T-shirts bestaan die een iets elegantere en chiquere uitstraling geven? Ik had vroeger een vriendin die steeds T-shirts droeg met kleine diamantjes op, maar dat waren dan exemplaren van een super duur en bekend merk. Af en toe zie ik wel wat mooie dingen hangen in bepaalde winkels, maar meestal passen die niet bij mijn figuur. En zo is er altijd wel iets dat me tegenhoudt mooiere T-shirts te kopen.

Wat ook niet helpt, is mijn drang naar band T-shirts. Elke keer een van mijn favoriete artiesten nieuwe T-shirts uitbrengt, ga ik toch stiekem een kijkje nemen. Gelukkig ben ik niet zo naïef alles te kopen. Daarvoor zijn zo’n “bandmerchandising” spullen iets te duur.

Ik zou natuurlijk ook mijn eigen T-shirts kunnen maken door middel van speciale “kledijstiften”, maar daarvoor ben ik jammer genoeg niet creatief genoeg. Met die “kledijstiften” kun je je T-shirts vol schrijven met wat dan ook, zonder dat het na de volgende wasbeurt is verknoeid. Je kunt je T-shirts ook laten bedrukken door bijvoorbeeld een foto. Zo heb je je eigen gepersonaliseerde T-shirt en heb je tegelijkertijd ook een souvenirtje van je vakantie, je liefje, je huisdier of wat dan ook. Én je bent er zeker van dat niemand anders dezelfde T-shirt heeft dan jij!



Dit kan allemaal wel leuk zijn, maar om af te sluiten wil ik toch nog even vermelden dat je het best je eigen stijl blijft volgen, wat de anderen ook zeggen. Wel heb ik een lichte voorkeur voor de Converse collectie. Niemand is perfect en het belangrijkste is dat iedereen zich goed in z’n vel zit.

11-09-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op reis geweest
Hay iedereen, het was weer een tijdje stil op mijn blog. Maar dat komt omdat ik recent een maand op reis ben geweest. We hebben zowat ieder mooi plekje in Tunesië gezien: Monastir, het Jebil National Park (wat een aanrader), Sousse, Hammamet, teveel steden en plekken om deze hier allemaal op te noemen.

Onze reis begon oorspronkelijk niet te goed. We zochten een parking aan de luchthaven van Zaventem, maar dat was eigenlijk niet zo slim. Als leek wisten we namelijk niet dat je dergelijke zaken best reserveert op voorhand. Overal waar je reed, alle parkings waren stampvol (Logisch, gezien het eigenlijk zomer is). We waren zo ontmoedigt dat we van plan waren om nooit meer nog via de luchthaven van Zaventem op reis te gaan. Maarja, achteraf gezien was het onze eigen schuld. De vliegrit zelf verliep vlekkeloos, al was het de eerste keer dat ik vloog. Best wel griezelig moet ik toegeven, ik was echt opgelucht toen we aankwamen in de luchthaven.

Hitte, Tunesië is echt een super warm land. We hebben enorm veel water gedronken, liters, duizenden! Maar dat was echt nodig. Misschien volgt later nog wel een verslagje op mijn blog van de volledige reis... Ook ben ik van plan nog enkele foto's te posten, maar nu eerst even genieten, valiezen uitpakken en vanaf morgen de draad weer oppikken.

 



19-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inktpatronen kosten veel geld!
Klik op de afbeelding om de link te volgen Je zou het eens moeten zien! We hebben hier een ganse doos vol inktpatronen. Ik weet eigenlijk niet waar ze moeten. Mag dat gewoon in de vuilnisbak? Mijn gevoel zegt in elk geval van niet! Wellicht moeten die cartridges worden gerecycleerd. In elk geval, ze liggen hier in onze weg en ik wil er van af! Volgende week woensdag ga ik naar het containerpark en dan vliegen ze allemaal in de gepaste container.

Dat inkt voor een printer niet goedkoop is, weet haast iedereen. Wij hebben van die kleine cartridges van 17 mililiter (HP, nummer 57 en 56, in kleur en zwart wit) en je gelooft het nooit, maar we betalen daar 35 EUR voor. inderdaad, 35 EUR voor zo'n klein ding waar we naar schatting 500 pagina's mee kunnen afdrukken! Ik ging op internet op zoek of dat normaal was en kwam vervolgens deze pagina tegen over printer cartridges. Wat blijkt hieruit? Wel, dat ik veel te veel geld betaal en dat er veel goedkopere opties zijn! Zo kan je al een zelfde patroon kopen voor maar 19 EUR!

In elk geval, ik ben begonnen met een zoektocht naar een laserprinter. Verschillende mensen hebben me reeds aangeraden dat deze printers veel gebruiksvriendelijker, spaarzamer én goedkoper zijn, althans wat de inkt betreft. Als ik ergens een zo'n goedkope laserprinter zie staan, dan zal ik niet twijfelen en wordt hij van mij!

PS, snel even een foto genomen van enkele printercartridges die hier lagen rond te slingeren. Maar niet voor lang meer, woensdag zijn ze weg!

18-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WK Voetbal
De WK gekte is weer in het land. Ondertussen hoor je niet anders meer dat zoemende vuzuela's (die toeters die haast elke Zuid-Afrikaanse voetbalfan in huis heeft). Zelf kijk ik ook heel graag naar het WK. En als ik moet kiezen voor welk land ik supporter, welja, dan ga ik resoluut voor onze buurlanden: Nederland, Duitsland en Frankrijk.

Of het supporteren voor deze drie ploegen ook veel vreugde zal meebrengen, dat weet ik nog niet. Frankrijk is inmiddels zo goed als uitgeschakeld, terwijl Duitsland zijn kansen op kwalificatie in het gevaar bracht door vandaag te verliezen tegen een sterk Servië. Dat laatste was naar mijn mening ook wel te danken door een scheidsrechter die ietwat teveel zijn kaarten bovenhaalde. Miro Klose mocht namelijk al na 36 minuten het veld verlaten met een rode kaart.

Ook andere favorieten doen het niet al te best: Spanje verloor van Zwitserland, Engeland speelde gelijk tegen de VS, Italië kon niet winnen tegen Paraguay... Het wordt sowieso een spannend WK met hier en daar vast wel enkele verrassingen. Afwachten is de boodschap!

02-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bart
Wordt lid van de facebook-fanclub van mijn schoonbroer die voor enkele maanden van huis zal zijn,
doordat hij mee is met de mijnenveger van de belgische Marine !
Steun hem door lid te worden.

Bart Muylaert on Facebook

04-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Awards
Klik op de afbeelding om de link te volgen

14-04-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Google



Fragment uit 'One foot in the grave', met een hylarische telefoonscene........

25-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Herman Finkers met een op het eerste zicht serieus liedje...... tot je goed naar de tekst luistert !

Hylarisch !


Ook de tekst van het tweede nummer is heel grappig, maar bij Finkers moet je vaak 2x denken voor je ze snapt.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Omid Djialili is het meest bekend als acteur van films als The Mummy, Gladiator.

Ik vind het vooral héél erg grappig met z'n Stand up.
Paar fragmentje uit een van m'n favoriete acts.
.


24-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Clips

Pijnlijk grappig !




17-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lekker en leuk nieuws !

 

                               


Deze herfst van dit jaar kan je op deze site zeker nog eens een nieuw recept vinden.
Daarvoor misschien ook al, maar dat is wel een speciaal.
Ter gelegenheid van 40 j ECI is er  een speciaal kookboek uit, en één van
de 40 verkozen recepten is er ééntje van mij.
Te vinden op de site van ECI.
 Kijk dus later dit jaar zeker uit naar : Scampi a la jardinière op deze site (en in het eci-boek)


15-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuke filmpjes !


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Om de zomervakantie in te zetten
Hier wat zomerse video's




Pool Action - The most popular videos are here



 


Funny Water Bloopers - Funny videos are here



 


Need A Vacation? - The best video clips are here

Wat is Chris Van den Durpel berucht voor zijn slappe lach !

Dit is nogsteeds één van mijn favoriete fragmenten.

01-06-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tantjen Bertolli's E-Cards !!

Te laat om nog naar de bus te lopen en een kaart te posten ?
Geen probleem.
Ook  via deze site kun je nu probleemloos een e card versturen
.
Een echte postkaart kun je ook versturen, maar deze kost €1,30(Nederland ! )
Links staan de categoriën. Klik een catergorie aan. De voorbeelden staan bovenaan
in het midden. Ga er met je cursor over voor een groter voorbeeld. Gewoon aanklikken als je een afbeelding gekozen hebt.
Afbeeldingen worden regelmatig aangevuld.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.filmpjes en gastenboeken



 Ik haat Spam

 

... Filmpje met m'n kat Findus...

Meer Bertolli filmpjes op


Neem zeker ook daar eens een kijkje.












09-01-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slideshow

Image Hosted by ImageShack.us



marieken101




Heb je een koptelefoon bij de hand ?
Zet 'em dan op en klik op onderstaande link. Als je je ogen dicht doet, bevindt je je in een kapsalon.
Heel raar ! Bijna echt !
(Is wel engelstalig)

Virtual Haircut Put your headphones on (audio).


02-01-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een aantal handige en leuke links.....

 

 

 

Prizee: Free Games and Presents! 
Speel leuke spelletjes, en spaar met je punten voor leuke prijzen !

Voor elk bos, doneert Prizee aan het regenwoud, dus klik hier :
Bertolli's rainforest.


Toplijst TopSiteGuide-godfather.www.bloggen.be/tantjenbertolli
TopSiteGuide.godfather tantjenbertolli


Heeft nu ook een heerlijk, leuk en spannend jeugdboek uit.
 Lees er alles over op z'n site 
:

www.Mark-Tijsmans.com


Cora's recepten :

Te veel om op te noemen.

Echt eens gaan kijken als je 'ns geen inspiratie hebt. 

 


 


 

 

 


petra's link je space  

 

Een paar leuke puzzel/actie games, vooral voor de jongere gamers.


Een goeie site voor gadgets voor je pc is :

- Je vind er oa. een leuk creatief alternatief voor je cursor met "CURSOR XP".  Er zijn werkelijk honderden verschillende te downloaden.
- Een heel leuke manier om en toevallige gebruiker van je pc aan het schrikken te maken is "BOOTSKIN".
Je pc wordt opgestart en je ziet  in plaats van het gewone zwarte scherm met het embleem van windows xp, een ander, zelf te kiezen scherm. Eén van mijn favorieten is 'CIA 1'. Alsof je de computer van de Cia computer hebt gekraakt.
- Met Stardock Windowblinds verander je veilig de skin van je hele pc. Alle programma's en toolbars hebben een ander uitzicht. 60 dagen op proef te testen en daarna kun je onbeperkt nieuwe skins downloaden. Voor sommige zijn zelf bijpassende cursors (voor cursorXP) en wallpapers beschikbaar.
Alle programma's zijn veilig. Bevatten geen spyware, en bovengenoemde programma's zijn bovendien gratis !
 



Een leuk alternatieve browser voor Internet Explorer is Mozilla Firefox. Weinig of géén pop-ups. Heel gemakkelijk in gebruik, en bovendien kun je het uitzicht naar eigen wens aanpassen. Voor sommige site's het je I.E. nog nodig, maar met de plug-in "I.E. view" bekijk je de site's die je daarvoor aanduidt automatisch met Internet Explorer.
Voor verder info, ga eens een kijkje nemen op : http://www.mozilla-europe.org

Voor de liefhebbers van Tuning en blauwe mini-kes :

   

 


 
Covers uit de '80s en '90s 

 
 
 
Op familienaam.be kun je nagaan waar in belgie er nog mensen wonen met jouw achternaam.


SCOUTING DEINZE




19-08-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bertolli's trucagefoto's.


Tantjen bij.....jpgIKZELF

ons gouden kim.jpg
Kimberly wint EK  200 m bloemschikken

Floyd Opdecam.jpg 
Nonkel  Marc droomt van zijn eerste gele trui
 


cowboy petjen.jpg Vader met zichzelf als held
                                                                                          (als John Wayne in Madame Tussaud
)
Image Hosted by ImageShack.us 
Kilian op zijn eerste Humo cover !

Ik weet het wel, bij Humo zijn ze er nog straffer in, maar ik ben een beginnelingske hé.

Deze foto's zijn bewerkt met het gratis programma "Photofiltre".


Wil je jezelf als held zien ? Je mag me altijd een foto mailen, en bij zetten in wie zijn schoenen je wil staan.e-mail button zie rechterkolom.

Dit zijn de nieuwste :
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Zoeken in blog




Mijn favorieten
  • * Startje van Sem - voor kids !
  • * Ditjes en datje van red rose
  • - Alles over het reilen en zeilen in DEINZE
  • * Marijke's space (geeft veel tips !)
  • * een van de site's van Herminator (veel codes)
  • * Creative Art Riders - site voor en van tuning freaks
  • Basile : grappige blog met veel handige links
  • * RED ROSE
  • ♥♥Welcome to CorryElvisleyWorld♥♥

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    E-mail mij



    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Over mijzelf
    Ik ben tantjen bertolli
    Ik ben een vrouw en woon in Deinze (België) en mijn beroep is huiswijf (housewife).
    Ik ben geboren op 12/05/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Computer, koken, lezen, .
    Ik wil nog wel wat zaken kwijt over mezelf, maar voor ik die hier neerzet, ga ik eerst nog eens nadenken over de gevolge

    Bekijk gratis een film op je pc.

    (Enige voorwaarde, je moet telenet klant zijn.
    Hou dus je accountgegevens bij de hand.)
    Klik hier : 
        en bekijk gratis een film op je pc !

    Wat moet je doen ? Gewoon 3 simpele stappen doorlopen .
    Je pc en je systeem wordt eerst getest of je de programma's up-to-date
    genoeg zijn om hem te bekijken.  Klik gewoon op de rode buttons (stap 1, 2, en 3)
    Je komt NIET op een of ander e-mail lijst terecht, géén aankoopverplichtingen......

    Wat ook handig is, is de internet radio.
    Je klikt op bovenstaande link. Kiest "Radio" ,dan '"Music choice" en daarna "Luister nu".

    Op de player die dan verschijnt, heb je verschillende muziekstijlen.

    Dit is tevens een voorbeeld van de digitale radiostations die je gratis bij Telenet Digital tv krijgt.



    Gastenboeken
  • gastenboek 1
  • gastenboek 2 (zonder plaatjes)
  • gastenboek 3 ( ook VIDEOBERICHTEN)
  • I-hoe BE

  • Blog als favoriet !

    Op zoek naar een adres of een telefoonnummer ?
    Dat kun je hier opzoeken.
    Gewoon  onderaan klikken op 'opzoekingen 1207 '.
    Voorwaarde is wel dat de gezocht persoon in de telefoongids staat !!

    >>>  DE 1207  <<<







    Photobucket - Video and Image Hosting
    Photobucket - Video and Image Hosting 
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bigietie1951
    www.bloggen.be/bigieti
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    marije
    www.bloggen.be/marije
    Foto

    Zoeken met Google



    Laatste commentaren
  • Parking zaventem (Sip)
        op Op reis geweest
  • inktpatronen (Saskia)
        op Inktpatronen kosten veel geld!
  • scholen ? ( bertolli)
        op Inktpatronen kosten veel geld!
  • Hai hai (albertje)
        op
  • hai hai (albertje)
        op
  • hai hai (albertje)
        op Clips
  • Hai hai (albertje)
        op
  • FIJN WEEKEND (derktje)
        op filmpjes en gastenboeken

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs