Foto

Nog 22 dagen
Geboorte Kleinkind

Foto
Gastenboek
  • Hallo annie ik kom ook eens kijken lief groetje
  • hallo
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • hallo

    Vertaal deze site in uw keuze

    Translate our site
    in de
    language
    your choice

    Foto

    Deze foto is voor jullie
    moe en va.

    Ik mis jullie enorm.
     Moe,
    Ik vergeef mezelf nooit.
    Ik had er moeten zijn
    toen je me het meeste
    nodig had.
    Ik hoop dat de hemel
    bestaat,
    en dat jullie
    opnieuw
    samen zijn.

     

    RUST IN VREDE,
     MOE EN VA.

    Ode aan ons moe (en va:)
    Mijn pleegouders
     
    Foto

     Bedankt John,
    Voor deze
    mooie bloemen.
    Bedankt voor al
    wat je voor me
     gedaan hebt,
    Ik heb
    daar echt
    veel respect
    voor.
    Mensen die
    andere
     mensen
    helpen,
    zonder daar
    ene cent
     voor te vragen.
    John,
    je hebt
    uw Hart
    op de juiste
    plaats.
    Bedankt.
    Annie

    Mijn dank gaat zeker  uit
    naar Brigitta ( Nikki)  
    voor de prachtige lay-out!

     



    Annie met dit kaartje
    wil ik je bedanken
    voor je vriendschap.
    Dit doet me goed
    om te weten
    dat we vrienden van elkaar
    kunnen zijn
    Dikke knuffeltjes xxxxxxx 

    Bezoek ook eens mijn ander blogje.
    Klik maar op het
    vogeltje.
    Foto
    Foto
    © Copyright
    all rights reserved
    Laatste commentaren
  • Zomaar een kaartje gemaakt. (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Zomaar een kaartje schilderij (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Belgische zanger David Vandyck (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Hallo Annie, (Jeannine)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Nieuwe PowerPoint geplaatst (Dirk)
        op Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • John,
    bedankt voor de
    aanpassingen.
    Met de foto's en
    youtube-filmkes
     kleiner te maken.
    Ik weet echt niet,
    hoe dat het moet.
    Daarom,
    Bedankt om me
    uit de nood te helpen.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Deze kaars laat ik branden voor ons
    medebloggers die overleden zijn




    Dit ben ik toen ik 23 jaar jong was.
    net getrouwd en zwanger
    van mijn eerste kindje.

    Foto
    Foto

    Dit zijn mijn kinderen:
    Christof, Nathalie en Tony
    en ik ben heel trots op hen.
    Ooit hoop ik op kleinkinderen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Zo is het leven

    Al wat we zien bij anderen
    is afhankelijk van hoe schoon
    de venster is waardoor men kijkt.
    Voordat we kritiek geven is het
    noodzakelijk de kwaliteit van ons
    kijken na te gaan .
    Zo zullen we dan ook meteen
    een helder zicht op de goedheid in het
    hart van anderen zien

    Blog als favoriet !
    Agenda

    Belangrijke data in mijn agenda:

    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • ratten_info
  • Alles over ratten
  • kleinehuisdieren
  • ratten
  • Rattery
  • Forum
  • speciaalzaakwoody
  • verzorging-van-de-tamme-rat
  • kooien/zelfbouwkooi.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    winx13
    www.bloggen.be/winx13
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto

    Dit is een buikzak om uw ratjes in mee te dragen,
    ik wil er ook zo één.
    Dan kunnen ze mee op vriendenbezoek.

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Jeffyken
  • Vroedvrouweninsenegal
  • Ratjes
  • Jackrusselcursus
  • Jackrussel
  • Jackrusselwebsite
  • Bolt
  • Vlek_Dai
  • Berner_sennehond
  • Poedel_pups_te_koop
    Foto
    Mijn favorieten
  • Pokecrib
  • Brigitta_vanwassenhove
  • Fdc1950
  • Foto
    Mijn favorieten
  • Hetbloggershoekje
  • Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Belgischetop100
  • Foto
    Mijn favorieten
  • Wimvermeer
  • Happytogether
  • Happytogether/
  • Lester_jolly
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Stories_About_Elvis_Presley
  • Louisa_hobbyblog
  • Top100Skynetblogs
  • Dewesthoek
  • Eddia1946nieuw
  • Belgischetop100.
  • Foto
    Foto

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • Fotos-bewerken-2
  • Plaatjes/gastenboek
  • Movie
  • Bestekrabbels
  • Anniel
  • Brigitta_vanwassenhove
  • 1001tips
  • Foto

    Image and video hosting by TinyPic

    Gelukkige verjaardag voor al mijn blogvrienden:
    van Januari tot December 2013.

     

    birthday photo: Happy Birthday Birthday-Clipart-Free_zps9c4c8b61.png


    Dit ben ik
    op mijn
    Huwelijksdag

    Image and video hosting by TinyPic

    Grot in Ravels
    Herinneringen  

    Image and video hosting by TinyPic

    Dit ben ik,
    met mijn zus
    haar hondje
    Prutske
    Ik ben
    op
    bezoek
    bij mijn
     zus
    Bea.
     Ze werkt
    en woont
    in
    Blankenberge.


    Genieten
    op het
    strand.

    Image and video hosting by TinyPic

    Effe
    chille
    in
    da
    house

    Image and video hosting by TinyPic

    Ik als bruid

    Image and video hosting by TinyPic

    Indien naar uw mening
    inbreuk wordt gemaakt
    op auteursrechten
    verzoek ik u
    contact met mij
    op te nemen;
    betreffende informatie
    zal dan worden
    verwijderd.

    Iedereen kent ze wel,
    de bordjes die aan
    een poort of deur
    hangen met leuke teksten.
    Sommige mensen zeggen dat,
    wanneer je
    aan de potentiële bezoeker,
     d.m.v. stickers op je ramen
    of een bord bij de ingang,
     noem maar op.

     

     

    Image and video hosting by TinyPic


    hobbytop Tamme_ratjes
    hobbytop
    WELKOM LIEVE BLOGMAATJES DE DEUR STAAT ALTIJD OPEN

    09-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geniet ervan !!

    Voor wie nog op vakantie moet vertrekken, een fijne vakantie gewenst.
    Voor de thuis blijvers, geniet allemaal van jullie weekend.
    Lieve groetjes
    Annie

    Beste Krabbels


    PS: Ik vertek pas in Oktober naar de zee;
    Blankenberge, ik ga er mijn zus opzoeken,
    en mijn verjaardag vieren, op 25 Oktober.
    Ik ga mijn zus trakteren op een gratis ontbijt.
    Zij heeft me al zoveel geholpen.
    Nu is het tijd om iets terug te doen.
    lekker ontspannen op het strand samen met Breezer.
    Ik kom altijd tot rust op het strand dicht aan de zee.
    de wind blaast al mijn zorgen weg voor een tijdje.
    Als ik terug kom voel ik me zoveel beter.
    Annie

    09-08-2013 om 22:49 geschreven door Annie


    08-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goedenavond

    Goedenavond lieve blogmaatjes,
    Ik kom nog even langs om jullie allemaal
    een ontspannende avond te wensen.
    Lieve groetjes
    Annie

    Beste Krabbels

    08-08-2013 om 21:00 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendelijkheid

    Ik hoop als ik naar de blogmeeting kom dat iedereen vriendelijk is tegen mij,
    want dat is voor mij het allerbelangrijkste in het leven.
    Ik ga wel even verlegen zijn in het begin,
    maar als jullie laten voelen dat ik er ook bijhoor dan zal ik snel opengaan,
    en beginnen praten.
    Met die lessen van pionier heb ik problemen gehad
    met sommige mensen die daar ook les volgde.
    Die lieten me voelen dat ik minderwaardig ben,
    omdat ik niet veel geld heb,
    en geen Juffrouw op pensioen was.
    Ik word niet graag uitgelachen en heb ook niet graag
     dat ze roddelen achter mijn rug,
    ik voel dat snel aan,
    mensenkennis opgedaan in mijn leven.
    Vriendelijke groetjes
    Annie


     Je moet dit niet persoonlijk oppakken.
    Heb gewoon slechte ervaringen opgedaan hier in Mol.
    Ik heb lessen gevolgt bij pionier, Engels en Tai Chi.
    Vooral bij Tai Chi hebben ze me laten voelen dat ik minderwaardig was.
    Durfde ik mijn mond open doen werd ik afgesnauwd.
    Daarom ging ik direct weg als we pauze hadden,
    de les was toen toch gedaan.
    Nadien heb ik daar iedereen genegeerd
    en kwam ik alleen nog voor de les.
    dat was ook de bedoeling dat je mee doet als het les was,
    we kwamen tenslotte om iets te leren.
    Niet om elkaar te kwetsen met woorden.
    Ik toch niet.
    Annie

    08-08-2013 om 20:28 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dokter

    Ik moet om 3u vertrekken naar mijn huisdokter.
    Fingers crossed
    Lieve groetjes
    Annie

     Ben net terug thuis.
    Ben naar de dokter geweest en het was allemaal niet zo erg.
    Ik heb een zweertje aan mijn rechter tepel,
    maar ik was ongerust voor niks.
    Het zou iets te maken hebben met talg.
    geen verkoudheid door de waaiers.
    Moet opnieuw een puffertje gebruiken door mijn hoest.
    Ze heeft vergeten te kijken naar mijn buik, maag.
    maar het was allemaal niet zo erg als ik dacht, goed nieuws dus.
    Lieve grioetjes
    Annie

    08-08-2013 om 20:22 geschreven door Annie


    06-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.For English speaking friends

    Hello there,
    I'm looking for an English speaking friend
    to
    talk in English with me;
    I'm just learning.
    If you are reading this please reply in my
    guestbook

    Thanks in advance.
     Annie

     PS/ Wie weet zijn er Engels sprekende mensen
    die mijn blog lezen.
     Annie

    06-08-2013 om 17:59 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Buikgriep

    heb het gevoel dat ik buikgriep heb, voel me misselijk, pijn in mijn buik.
    Constand naar de wc.
    heb net iets te veel gegeten.
    Als je een paar dagen niks van me hoort.
    geen paniek,
    blijf ik langer weg dan heb ik computer problemen.
    Voel me echt niet goed, sorry !!!
    Lieve groetjes
    Annie

    06-08-2013 om 16:30 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Matthias Schoenaerts dolt tijdens opnames 'The Loft'

    Matthias Schoenaerts dolt tijdens opnames 'The Loft'

    matthias schoenaerts dolt tijdens opnames the loft

    13:34 Media & Cultuur De Antwerpse regisseur Erik Van Looy rondde al drie jaar geleden de opnames af van The Loft, de Amerikaanse remake van zijn eigen thriller Loft. De film zal hier echter pas ten vroegste op 29 augustus in de bioscoop verschijnen. In dit fragment uit het Canvas-programma God en klein Pierke amuseren Van Looy en acteur Matthias Schoenaerts zich op de set.

    Wanneer de productie even stil ligt vanwege een defecte camera, zegt Schoenaerts grappend dat het 'op de set van Familie niet waar geweest zou zijn'.

    De derde man in de beelden is presentator Martin Heylen, die telkens een Bekende Vlaming volgde tijdens twee seizoenen God en klein Pierke. In deze aflevering volgde hij Erik Van Looy naar zijn Amerikaanse filmset.

    DV
    Beeld Facebook

    06-08-2013 om 16:29 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer

    Zomer

    zomer is zon
    zomer is zee
    zomer is strand

    zon, zee, strand
    is jou
    is mij
    is wij

    jou en mij
    met zon, zee, strand
    is de perfecte zomer

    is de zomer
    om nooit
    meer te vergeten

    is de zomer
    die ik eeuwig
    opnieuw wil beleven

    06-08-2013 om 15:56 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dat heet vakantie

    Dat heet vakantie

    Goede herinneringen
    Aan oude tijden
    Komen met de zon
    Mijn geheugen binnenglijden

    Verlangens komen boven
    Zin begint te herleven
    De zon heeft alles
    Een glans gegeven

    Genieten en het gevoel
    Gewoon laten komen
    Even niets doen
    En lekker wegdromen

    06-08-2013 om 15:55 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat vinden jullie hiervan? Levenslang of andere straf?
    Britten overwegen levenslange celstraf voor baasjes moordende honden

    De Britse regering laat de bevolking zich uitspreken over strengere maatregelen tegen bezitters van honden die iemand dood bijten, zo heeft SkyNews bericht. Momenteel is de maximumstraf twee jaar cel, maar een van de voorstellen wil daar levenslang van maken.

    Sinds 2005 zijn in Groot-Brittannië al zestien mensen door gevaarlijke honden gedood. Nu riskeren eigenaars van dergelijke viervoeters maximaal twee jaar cel. De Britse regering wil echter strenger bestraffen en laat de bevolking zich tot 1 september uitspreken over opties.

    In het algemeen is het de bedoeling de wet zodanig te wijzigen dat eigenaars van gevaarlijke honden vervolging riskeren, ongeacht of hun dier al dan niet aanvalt. Een optie is een levenslange straf voor de eigenaars van honden die iemand doden, of tien jaar voor de bazen van honden die iemand verwonden.

    Ook een dodelijke aanval op een begeleidingshond (bijvoorbeeld voor blinden), zal zwaar bestraft worden, met celstraffen tot 10 jaar. Sinds maart 2011 werden er al 240 aanvallen op zulke begeleidingshonden geregistreerd. Richard Leaman, aan het hoofd van het Britse opleidingscentrum voor begeleidingshonden, is blij met het voorstel. "De emotionele impact voor baasjes in ongelooflijk. Die honden zorgen ervoor dat blinden onafhankelijk van anderen kunnen leven."

    De vakbond van post- en telecommensen - jaarlijks worden hun leden wel 5.000 keer aangevallen - verwelkomt intussen het regeringsinitiatief. De minister voor Dierenwelzijn Lord de Mauley gaat akkoord: "Aanvallen van honden zijn verschrikkelijk, en we hebben zware straffen nodig voor zij die hun honden toelaten of opleren om aan te vallen."

    Er zijn echter ook tegenstanders. Tory-parlementslid Therese Coffey reageert verrast op het voorstel. Ze vindt het buiten proportie, als je weet dat een autobestuurder maximaal 14 jaar de cel in kan na een dodelijk ongeluk door gevaarlijk rijgedrag.

    06-08-2013 om 15:47 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonder die oorlogen zou de wereld echt mooi kunnen zijn, altijd vrede.

    Louis Armstrong -
    What A Wonderful World (Lyrics)




    06-08-2013 om 11:06 geschreven door Annie


    05-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Engels

    Ik heb 5 jaar lang Engels geleerd, pionier.
    Ik ben allang alles vergeten.
    Zou mij iemand wat Engels willen leren hier op dit blog?
    Je mag altijd uw berichtjes in het Engels schrijven, dat is zo eens iets anders.
    Lieve groetjes
    Annie

    Slaapwel iedereen
    Annie


    PS: Als het waar is wat mijn vriend zegt dan kan ik vanaf volgend jaar
    mensen uitnodigen in mijn huis.
    Zoals Maria (Maroeska);  Juffrouw Maria en Zuster Godelieva.
    En na de blogmeeting misschien wel meer blogvrienden.
    Maar je kan alleen koffie, thee, en frisdrank, water krijgen.
    Ik laat het jullie het wel weten..

    05-08-2013 om 01:42 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ook in ons land extra veiligheidsmaatregelen

    Ook in ons land extra veiligheidsmaatregelen

    In ons land worden vooral de belangrijke knooppunten voor het transport extra gecontroleerd door politieagenten. Dat wordt bevestigd door Peter Mertens van het Crisiscentrum van Binnenlandse Zaken. De maatregelen worden genomen 'in een context van internationale dreiging waarbij Westerse belangen worden geviseerd'.

    Mertens legt uit basis van analyses van het dreigingsniveau door OCAD (antiterreurorgaan). 'Zij beschikken over de expertise en maken de informatie over aan de politiediensten.' Het globale dreigingsniveau in ons land blijft wel gewoon op code twee.

    Bij de NMBS is het personeel extra waakzaam. 'Dat spitst zich in het bijzonder toe op het internationale en het hogesnelheidstreinverkeer', legde Leen Uytterhoeven van de NMBS uit aan VRT.

    Ook op Brussels Airport wordt er extra oplettend op alles toegekeken. Vooral de de vluchten naar de Verenigde Staten krijgen extra aandacht van het veiligheidspersoneel.


    Ik hoop dat we volgende maand ook nog politie gaan zien,
    op de treinen en bussen.
    Ik reis niet graag alleen in Antwerpen.
    Weet daar de weg niet, HINT !!!

    05-08-2013 om 01:29 geschreven door Annie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brenna

    Heb net een nieuw ratje in huis gehaalt en haar naam zal zijn:  BRENNA.
    Al mijn vrouwtjes beginnen met een B.
    Beau, Babs, Billie, Bieke en Brenna.
    Brenna  moet nog wennen aan haar
    nieuwe vriendinnetjes;
     Ons Beau is de baas van de groep.
    Ze laat op dit moment Brenna niet gerust.
    Hopelijk is dat morgen anders en accepteerd ze haar.
    Fingers crossed,
    anders zal ik Brenna even apart moeten zetten,
    en na een paar dagen nog eens proberen.
    Nog altijd aan't vechten,
    maar dat kan een paar dagen duren.
    Op dit moment zijn ze aan het rusten.
    Ratjes zijn meer nachtdieren.


    Beste Krabbels

    Ben net thuis van vrienden,
    en bij hen is het fris binnen,
    en bij mij blijft het een oven, ppfff.
    Lieve groetjes
    Annie

    05-08-2013 om 00:00 geschreven door Annie




    Foto

    Foto


    Ik ben Annie lambrechts, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Ann.
    Ik ben een vrouw en woon in Mol (België) en mijn beroep is Huisvrouw.
    Ik ben geboren op 25/10/1959 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Ratjes, mijn hond, fietsen, vrienden bezoeken, winkelen voor mijn ratjes, fitness, tai chi. .
    Ik heb 3 kinderen: Tony, Christof en Nathalie. Ik verlang naar kleinkinderen. Mijn dochter Nathalie verwacht haar eerste kindje,
    mijn eerste kleinkind.
    I am happy !!!

    Foto


    Gastenboek
  • Hallo annie ik kom ook eens kijken lief groetje
  • hallo
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • Hallo Ann bedankt op op mijn blogje te zijn
  • hallo


    Foto

    Dit kaarsje is speciaal..
    voor
    Mijn tante Tine en Nonkel Emiel
    Mijn pleegouders.
    Ik mis hen nog steeds.


    Foto

    Foto

    Lieve medebloggertjes,
    Als je van mij,
    niks meer hoort.
    Dan heb ik weer
     problemen met mijn pcke.
    Hij doet nu al
    raar met momenten
    .
    Ik ga dan zeker af en toe
    naar de lokale bibliotheek. 
    Annie


    Foto

    Dit
     is mijn
    oudste zoon
    Tony


    Foto

    Onze Breezer,
    In afwachting
    van
    een
    grotere
    foto

    Image and video hosting by TinyPic








    Open sign Stockfoto - 15544973



    Foto


    ******Wandelfun******


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto



    Inhoud blog
  • Op vakantie aan zee
  • 6 weken
  • Nieuwe blog
  • Hoera, Hoera, Hoera !!!
  • Geslaagd
  • BLOGSTOP !!! Onbepaalde duur
  • Prettig weekend gewenst
  • Computerpauze
  • Ik wens jullie
  • Hallo lieve maatjes
  • Kataract
  • Ik ben terug na een tijdje afwezig te zijn
  • Mijn ratje Beau
  • Blogstop
  • Een spetterend 2014
  • Prettig Kerstfeest
  • PRETTIGE FEESTEN
  • Nieuwe layout
  • Zalig kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar
  • Misselijk
  • Charlie is overleden
  • Een vraagje
  • Charlie: Mijn eerste ratje
  • Gedicht
  • Eindelijk is het zover !!
  • Goedenavond iedereen
  • Bedankt voor jullie bezoekjes.
  • Goedenavond iedereen
  • Allerheiligen en Allerzielen
  • Verjaardag
  • Vrijdagavond
  • een foto met Brenna op mijn arm
  • Goedenavond
  • Mijn eigen website
  • Sorry als je me nog niet gehoort hebt
  • Te moe
  • Nieuwe week
  • Casper is een katje
  • Casper en mijn patatten
  • 10 kinderen

    Deze kaars laat ik branden
    voor al familieleden en vrienden
    die overleden zijn
     en waar ik nog elke dag aan denk.


    Foto

    Lieve bezoekers
    vind U mijn blog goed
    dan kun je hier stemmen
    door op de button te
    drukken...
    Dank U


     

    NoordHolland-Top100 tamme_ratjes
    NoordHolland-Top100


    bestblogs tamme_ratjes
    bestblogs


    Top100Skynetblogs tamme_ratjes
    Top100Skynetblogs - Honduras


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Hondenschool Mol
  • Ratten/gedrag
  • eenrattenleven
  • Fotoverkleinen

  • Foto

    Hier komen foto's van mijn ratjes


    Foto

    Mijn lieve hond Molly is 2 jaar geleden overleden RIP
    Ik mis je


    Foto

    Gary Daniels arrives in Amsterdam (Netherlands) June 2012


    Foto

    Foto

    Foto

    Gary daniels is mijn held.
    Ik had vroeger contact met hem op facebook.
    Een Engels/Amerikaans acteur/kickboxer.


    Foto

    Welkom op mijn Ratjes_blog!

    Foto

    Mijn favorieten
  • anneke
  • muntenverzamelen
  • bloggen/Forum
  • sofievandewyer dansen
  • Banner-Animatie-Maken.asp

  • Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • junioreurosong2008
  • pim_bakkers
  • kingduiven
  • Europa/Belgie/Mol
  • bloggen.be/deinze
  • princess-diana

  • Foto

     

    Flag Counter


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 29/09-05/10 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 31/12-06/01 2013
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 29/11-05/12 -0001

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Foto

    Mijn favorieten
  • hondenvrienden
  • ratnroll_forum
  • ratties22
  • godelieve
  • ratten/voeding
  • paardjesuitpelt

  • Foto

    Mijn favorieten
  • ratteryrapalje
  • geboortenieuws_puppies
  • Creadini

  • Foto

    Mijn favorieten
  • eliane
  • bloggen.be/Forum
  • Artsenpraktijk Staes
  • ratten-speeltjes
  • rit-a-rat
  • ratten-speeltjes
  • shop/pages/product
  • wijdoenhet
  • tammeratjessite
  • knaagdieren

    Foto

    Mijn favorieten
  • Boester
  • Horselife
  • Martine1953
  • Chihuahualiefhebber
  • Lester_jolly/
  • Treetje
  • Ratten artikelen
  • Goedenavond.
  • Met_muziek_door_het_leven
  • Elvis-Presley

    Foto

    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn favorieten
  • Elvismatters
  • Pizap collages maken
  • Kizoa-creating-slideshows
  • Europe/Belgium/
  • Weekend5
  • Nieuwsblad.Larry Hagman
  • Tekstplaatjes
  • Hondenfotograaf
  • Ratten+toebehoren
  • Alles voor ratten

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Fsdesign_the_king

  • Mijn favorieten
  • Tinypic
  • Bestekrabbels
  • Hondenvrienden-forum
  • Hondenfotograaf
  • Maachiel
  • Fsdesign_the_king
  • Step_3.php_ countergeo
  • Luc2312
  • Astrologie/schorpioen
  • Sunbeams


    website hit counter


    Foto

    Mijn favorieten
  • Sunbeams
  • Photovisi
  • Ria1949
  • Gedichten-freaks
  • Overgewicht
  • Kerstblogdianake
  • Christmas/getwidget
  • Kerstachtergronden
  • Achtergronden
  • Preventiezelfdoding


    Mijn favorieten
  • Gedichten_van_Bo
  • Saca_powerpoints
  • Nikki08
  • Beverenleie
  • Het bloggershoekje3
  • Goedemorgen-530447
  • Viviane_powerpoints
  • Jos_44/
  • Marilou2013
  • Knaagdieren/Tamme Ratjes

    Foto

    Gary Daniels
    Beste acteur in de wereld.


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs