Tafelsfeer
Inhoud blog
  • Paastafeldecoratie om van te smullen
  • DIVERSE TAFELDECORATIE - VOORJAARSBLIKVANGERS
  • ONZE SERVIESCOLLECTIES - VOORJAARSBLIKVANGERS
  • DOLS & MARTENS : Tafelservies met een sterretje!
  • Ik ben weg van de PURE, maar ik kan mijn keuze niet maken. Weet u raad?

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Foto

    blog
    27-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom ik denk het vertrouwen van de online shopper verkregen te hebben.

    Wie TAFELSFEER kent én vertrouwd is met online shoppen, weet dat daar een aantal voordelen aan zijn verbonden. Ik noem er een aantal op: 

      *U shopt wanneer het u past. U kunt bestellen 24/7. Géén Openingsuren
      *Geen parkeerproblemen of dure parkeerplaatsen, geen lange wachtrijen aan de kassa 
      *Na afspraak kunt U uw pakket zélf afhalen.
      *Een betrouwbare koerierdienst DPD met 3 afleverpogingen
      *Bij een aankoop vanaf 100 euro betaalt u géén verzendkosten
      *Mocht u bij aflevering van uw pakket toch een probleem vaststellen, dan vervangen wij onmiddellijk. 
      *Bij iedere ONLINE aankoop kunt u steeds 10% korting genieten als u hiervoor de benodigde actiecode ingeeft die u kunt vinden op de site van www.nukorting.be. En dit zolang de actie loopt. 

    Maar er is nog veel meer...

    Sommigen denken dat mensen shoppen op het internet omdat de prijzen daar lager zijn. Onderzoek heeft echter uitgewezen dat de consument daar nu anders is gaan naar kijken De prijs is uiteraard nog steeds belangrijk, maar dat is niet alles. 
    Naast de prijs, zijn de veiligheid en vertrouwen in de betrouwbaarheid van de shop veel belangrijker geworden. 

    En dat zijn nu net een aantal punten waar Tafelsfeer ook het afgelopen jaar hard heeft aan gewerkt. "En hoe dan?", vraagt u zich af. 

    1/ Eerst en vooral heeft TAFELSFEER het onafhankelijk UNIZO e-commerce kwaliteitslabel verkregen. Dit wil zeggen dat ik me als webwinkelier door een erkende organisatie laat controleren en na een succesvolle audit het kwaliteitslabel in mijn webshop mag presenteren. 

    2/ Daarnaast biedt TAFELSFEER een aantal garanties aan de consument om de angsten van de bezoeker weg te nemen. Er zijn namelijk toch wel een aantal koopdrempels bij de internetgebruikers zoals : Krijg ik wel mijn spullen? Kan ik mijn bestelling terugsturen? Krijg ik een concrete levertermijn medegedeeld? 

    • Welnu, met het e-commercelabel is Tafelsfeer gebonden aan een Herroepingsrecht tot 14 dagen na verkoopdatum. Dit wil zeggen dat u tot 14 dagen na levering het produkt mag terusturen, zonder opgave van motief. 
    • Doordat wij van alle aangeboden produkten in de webshop een minimale stock houden en onze leveranciers korte levertermijnen garanderen (met uitzondering van een aantal zeer succesvolle produkten), kunnen wij zelf ook een levertermijn van 3-5 werkdagen (verzending inbegrepen) garanderen.  Vooral in de kerstperiode is dit een groot voordeel in de geboden service. 
    • Bovendien heeft TAFELSFEER gekozen voor een betrouwbare partner wat betreft het betaalsysteem nl Ogone. Zij bieden een beveiligd betaalsysteem waardoor u met Bancontact/Mister Cash en met uw bankkaart van een aantal aangesloten Belgische banken (KBC, Belfius, ING) kunt betalen. Voor Nederlandse klanten bieden wij het IDeal betaalsysteem. 

    3/ Ten derde dient vertrouwen te worden gewekt alvorens de klant tot een eerste aankoop overgaat en dit in de vorm van klantbeoordelingen. Daarom hebben wij recentelijk ook een module "klantbeoordelingen"  toegevoegd aan onze website waarbij u uw mening kan weergeven. "Maar de negatieve commentaren worden niet gecommuniceerd!", zult u zeggen. Daar kan ik inderdaad over beslissen, maar hoedanook komen de slechte commentaren in mijn mailbox terecht en zal het mij verplichten om ook de mistevreden klant een antwoord of oplossing te bieden. Dan pas zal ik het gevoel hebben geslaagd te zijn in de opzet van deze webshop. 

    4/Niet in het allerminst zou ik toch ons advies en onze service willen vermelden, maar daar kan u, beste klant, het best over oordelen. Ik meen te mogen zeggen dat : 

    - ik steeds streef naar een persoonlijke aanpak door correcte communicatie en informatie naar de klant toe. 
    - ik steeds open sta voor vragen of speciale wensen (verpakking, advies op vlak van keuze, hulp bij het online shoppen, enz...)
    - ik er alles aan doe om uw pakket tijdig en volgens uw wensen bij u te bezorgen.
    - enz...

    Naar mijn mening zijn elk van de bovenstaande vertrouwenwekkende elementen toch wel effectief gebleken. En wat denkt U, beste klant? 

    Ik nodig u dan ook graag uit om een reactie te plaatsen

    Met vriendelijke groeten, 

    Ineke
     




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 20/03-26/03 2017
  • 14/03-20/03 2016
  • 19/10-25/10 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 27/10-02/11 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 14/10-20/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs