Tafelsfeer
Inhoud blog
  • Paastafeldecoratie om van te smullen
  • DIVERSE TAFELDECORATIE - VOORJAARSBLIKVANGERS
  • ONZE SERVIESCOLLECTIES - VOORJAARSBLIKVANGERS
  • DOLS & MARTENS : Tafelservies met een sterretje!
  • Ik ben weg van de PURE, maar ik kan mijn keuze niet maken. Weet u raad?

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Foto

    blog
    28-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben weg van de PURE, maar ik kan mijn keuze niet maken. Weet u raad?
    .

    Beste klant, beste bezoeker, 

    Een veel gehoorde noodkreet : 

    Ik ben weg van de Pure collectie, maar ik kan mijn keuze niet maken. Weet u raad? 


    Het aanbod van TAFELSFEER op vlak van serviescollecties is vrij groot: van landelijk en ambachtelijk, over tijdloos en blijvend wit porselein, tot modern design en trendy kleurrijke stijlen. We willen dan ook een zo breed mogelijk publiek bereiken.

    Maar we beseffen ook dat deze ruime keuze het de mensen niet makkelijk maakt. Daarom lichten we regelmatig zaken toe in een blogartikel of Nieuwsbrief.

    Als mensen me contacteren en om raad vragen, dan gaat dat meestal over het ruime assortiment van Pascale Naessens, want dat is ook één van onze sterktes.




    Dan stel ik hen  steevast de volgende vragen:

    1/ Voor wie wenst u te kopen? Zoekt u iets voor uzelf of gaat u het schenken?

    Wat is uw leeftijd of die van de gelukkige ontvanger? 

    Jonge mensen hebben immers een andere smaak, ander budget, en bouwen graag iets op. Ze beginnen met een klein setje en vullen dan later eventueel aan.

    2/ Welk budget heeft u? 

    Wens u met dit budget liefst een setje samen te stellen, zodat u voor een bepaald aantal personen al een goed gevulde tafel heeft of houdt u het liever bij 1 enkel stuk, maar dan eentje dat “de moeite waard is”?

    De gemiddelde burger van gemiddelde leeftijd is ook eerder bereid om een zeker budget te spenderen aan een mooi geschenk.

     

    3/Had u al een bepaalde voorkeur voor een zekere stijl? 

    Bedenk dan wanneer u het wenst te gebruiken : voor knusse gezellige winteravonden- en/of - feestjes aan de haard, of voor een zomers etentje op het terras, voor uw vakantieverblijf, voor alledaags gebruik...

    Dan bekijkt u best ook even het interieur of de stijl van uw woonst of tuin.

    Momenteel zijn dan ook de hieronderafgebeelde zomerse lichtgroene borden en zeegroene kommetjes zeer populair. 


                 


    4/ Voor welke gelegenheid wenst u te schenken? Verjaardag, huwelijksjubileum, huwelijk, Kerstcadeau, of gewoon voor een kort bezoek, voor een babbel met een knabbel.

     

    5/ Wil je origineel, persoonlijk of een tikkeltje speciaal zijn? Durf eens wat anders te schenken, iets wat ze nu misschien niet hadden verwacht. Dat er bloemen, alcohol,  chocolade of een cadeaubon zal geschonken worden, daar bestaat geen twijfel over, maar wees eens origineel en denk eens na over wat bij veel mensen steeds van pas komt (dus functioneel is) én tegelijkertijd decoratief, stijlvol én vernieuwend.

     

    6/ Gaat men graag zelf aan de slag of houden ze van lekker koken en het uittesten van recepten van een van onze topchefs, dan kunnen de olijfoliede ovenschotels én het kookboek van Pascale Naessens een passend geschenk zijn. 


    7/ En uiteraard bekijkt u ook even de voor- en nadelen van de collectie, servies, of decoratie die u op het oog heeft. De PURE collectie bevat verschillende lijnen, waarvan een groot deel mooi combineerbaar zijn, maar bekijkt u toch ook even de kenmerken ervan op vlak van gebruiksvriendelijkheid, onderhoud enz...

    Mijn blogartikel van 17/01/2015 "Handige tips en weetjes voor de juiste keuze" helpt u ook hier al een heel eind op weg

     

    BESLUIT : 

    Maar bovenal, nadat u deze tips heeft doorgenomen, mijn beste advies :

    Contacteer me, telefonisch, per e-mail, facebook, of kom gerust eens langs...

    Ik geef u graag een paar mogelijke suggesties, ik stel iets aangepast voor u samen en bezorg u een vrijblijvende offerte.

    Ik ben ervan overtuigd dat u het zich niet zult beklagen!

     

    Ineke Hutse 









    28-05-2015, 10:33 geschreven door ineke hutse  

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    27-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zoveel mooie tafeldecoratie, prachtig keramiek...maar ik heb al alles!
    .
    Zoveel mooie tafeldecoratie, serviesgoed, prachtig keramiek, enz...ik ben er weg van... maar Ik heb al alles!  Dus wat moet ik daar nu allemaal mee...?

    Wel, misschien moet ik u nog iets verklappen... Ik begrijp uw reactie maar al te goed.

    Zo is het eigenlijk allemaal begonnen en is het idee ontstaan voor de opstart van mijn webshop en dan nog in tafeldecoratie!

    Telkens ik op zoek was naar een cadeau, wist ik niet wat, hoe of waarheen. Ik spendeerde heel wat tijd aan mijn zoektocht om toch maar iets orgineels te vinden, iets dat paste bij de persoon in kwestie , iets dat persoonlijk en stijlvol was, iets anders dan anders, wat men niet direct verwacht.

    Dus somde ik voor mezelf al de dingen op die ook maar wat met de gelukkige ontvanger te maken had en dikwijls werd het dan een mengelmoes van  zaken die niet steeds bij mekaar pasten: een geschenkmand! Of ik hield het bij een cadeaubon.

    Ik dacht toen bij mezelf: als ik met dat probleem zit, dan zijn er allicht nog mensen die daar moeite mee hebben.


    Dus stelde ik me de vraag :

    * Waarom ben ik altijd zo druk in het weekend,  en dus waarom zijn andere mensen ook allemaal zo druk?  
    * Waar zijn we dagelijks veel mee bezig, wat boeit ons?
    * En wat hebben we allemaal tekort in ons jachtige leven?
    * Waar voelt een mens zich goed bij?
    * Wat doe ik graag in mijn vrije tijd, en dus wat doen andere mensen ook graag?

    Ik zocht het verband tussen al die antwoorden en kwam dus uit bij “het tafelgebeuren” en kwam mijn slogan tot stand : 


    LIVING :  tafelen doen we X maal per dag en is dus een manier van leven

    GIVING :  We houden allemaal van feestjes, of een gezellige babbel en dus biedt tafelgerei heel wat mogelijkheden voor een passend geschenk

    DINING :  Nadat de tafel is aangekleed kunnen we aan tafel. Niets zo gezellig als vele potjes en bordjes  aan een feesttafel om gezellig feest te vieren.



                 


    En dus kan ik u ook een antwoord geven op wat ik wel eens hoor in de zin van: 

    “Ho, mijn kast staat al vol, ik heb al een servies sinds mijn huwelijk 35 jaar geleden. Ik kan toch niet alles weggooien?" of  "Ik vind het allemaal zeer mooi, maar ik vind het nogal speciaal, het past niet in mijn huis"

     

    Mijn tip :

         * Breng eens wat vernieuwing in uw interieur en combineer gerust nieuwe zaken met uw bestaande. Gooi dus zeker niks weg. Zo doe ik het ook :

     

                              

        * Vele van onze producten zijn functioneel en nuttig, maar staan ook decoratief heel mooi.

        * Tafelsfeer heeft  diverse stijlen in het assortiment, voor jong en oud, voor elk budget, dus u vindt altijd wel iets dat bij u past

        * Schenk eens iets aan jezelf. We leven allemaal zeer jachtig en dus is een beetje rust, balans, gezelligheid meer dan welkom. Voor mezelf kan dat een lekker koffietje zijn in uiteraard een mooi kopje. Het brengt rust in je drukke dag.

    * Anderzijds ervaar ik ook dat heel wat mensen deze keer niet met vakantie gaan, maar genieten van hun eigen tuin op een gezellig terras, en dus sfeer willen creëren op de tafel. Het ideale moment om uzelf eindelijk te verwennen met de borden waar je  al zo lang van droomde.

     

    “Sommige serviesstukken zijn  toch  niet zo goedkoop ..."

    Sommige artikelen zijn idd niet goedkoop, maar dat is zeer relatief als u bekijkt dat :

    * Ze dikwijls handgemaakt zijn uit natuurlijke materialen

    * Het niet de producten zijn die u op elke hoek van de straat vindt

    * Ze net iets meer hebben en dus dikwijls leuk, hip of origineel zijn.

    * Het tijdperk van de huwelijkslijsten van 20 jaar terug, waar je dus alles zomaar cadeau kreeg, is voorbij. Wees maar zeker dat een servies of tafelgerei ook toen een flinke hap was van uw geschenkenlijst.

     

    “Als geschenk geef ik altijd pralines en bloemen of een boekenbon”

    Ikzelf ben dol op chocolade en bloemen heb ik ook steeds in huis. Maar je kan geen chocolade schenken die blijvend houdbaar is, en geen bloemen die niet verwelken.

    Bovendien is het voor de “gevierde” zo voorspelbaar dat hij dergelijke cadeaus mag verwachten.


    Mijn tip :

         * Wees eens origineel  en schenk eens iets persoonlijks, iets blijvend, geef eens iets met dat tikkeltje “speciaal”. Onze producten zijn niet zomaar uit hotelporselein, maar vaak ontwerpen van hedendaagse ontwerpers die creaties maken voor onze Vlaamse topchefs.

         * Er zijn zoveel gelegenheden waarbij mensen cadeaus ontvangen of waarvoor u een cadeau moet geven, dus de kans is groot dat u uw collectie steeds kunt aanvullen, desnoods met een cadeaubon!

         * Met de kookhype hier in Vlaanderen en mede door zovele kookprogramma’s is de PURE keramieklijn van de Vlaamse keukenprinses PASCALE NAESSENS dé topper op heel wat tafels en dus een zeer geliefd en geschikt geschenk. Wees maar zeker dat u complimentjes zult ontvangen!

    In de webshop reik ik u heel wat ideeën aan voor het juiste en passende geschenk. TAFELSFEER heeft de ideale pakketjes om te geven en te krijgen!

    Ga vlug eens kijken en twijfel nooit over uw keuze, want met een geschenk van TAFELSFEER zit u steeds goed!

     

    Ineke Hutse 



    27-05-2015, 18:58 geschreven door ineke hutse  

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per week
  • 20/03-26/03 2017
  • 14/03-20/03 2016
  • 19/10-25/10 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 27/10-02/11 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 14/10-20/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs