Tafelsfeer
Inhoud blog
  • Paastafeldecoratie om van te smullen
  • DIVERSE TAFELDECORATIE - VOORJAARSBLIKVANGERS
  • ONZE SERVIESCOLLECTIES - VOORJAARSBLIKVANGERS
  • DOLS & MARTENS : Tafelservies met een sterretje!
  • Ik ben weg van de PURE, maar ik kan mijn keuze niet maken. Weet u raad?

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Foto

    blog
    18-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paastafeldecoraties

    Beste fans, 

    Fantasievolle tafeldecoraties voor Pasen.

    Shoppen bij je thuis, gratis afgeleverd aan huis!

    Daarover gaat deze blog. 

    Heeft u  er al eens aan gedacht hoe u straks de Paastafel zult aankleden? Graag laat ik jullie even de paassfeer opsnuiven in mijn webshop met de nieuwe paastafeldecoraties. Ik wil hier als het ware een beetje de rol spelen van souffleur op het toneel. Gewoon een paar ideetjes aanreiken.  

    Klassiek kleedde ik de paastafel aan met ofijfgroen tafelkleed en bijpassende linnen servetten. Daarbij mogen een bloemdecoratiestukje en T-lichtjes niet ontbreken. Bekijk even de tafeldecoratie die ik hier gebruikte. En een paar bontgekleurde chocolade eitjes liggen voor het grijpen... Het gaat er hier dus niet streng aan toe. Uw fantasie en persoonlijke goede smaak zijn immers belangrijker dan de etiquette.

    Het veelzijdige eetservies van keramiste Anja_Meeusen staat in deze paasperiode in de spotlights. Hiermee kan je ongestoord mixen en matchen. Je kan er alle kanten mee uit. Totnogtoe de enige collectie in een dergeljke hoogwaardige kwaliteit waar ik deze veelzijdigheid heb aangetroffen. .Meer informatie over deze kunstenares, haar werk en haar jongste creatie vindt u op mijn website www.tafelsfeer.be.  

    • Diverse borden, kommetjes, tassen of bekers enz... zowel rond als rechthoekig.
    • Wat is hier zo uniek? de borden hebben 2 functies: als eetbord of als deksel voor de kommetjes.
    • Van hoogwaardige klei, dus sterk eetgerei voor alledaags gebruik.
    • Geschikt voor vaatwasser, oven en microgolfoven
    • Veelzijdig, functioneel, tijdloos en toch modern.

    PAASACTIE 

    Voor sommige mensen is online shoppen nog een serieuse drempel die ze moeten overwinnen. Het biedt u echter heel wat voordelen en we kunnen er echt niet meer om heen. Net zoals aanwezig zijn op sociale netwerksites, is dit een stap die je moet zetten. En hoe meer je surft of aanwezig bent op het net, hoe meer je er aan went. 

    Ik geeft de mensen alvast graag een duwtje door alle leveringen gratis aan te bieden. Dit betekent dat u tot Pasen géén verzendkosten betaalt.  Waarom zou u dan nog aarzelen? Je kan vanuit je luie zetel gezellig snuffelen in de webshop. En het is er nog best aangenaam ook. Ik heb alvast mijn best gedaan om je een fijn gevoel te geven als je in de webshop heen-en-weer surft. Je vergelijkt gerust met andere sites, en indien beslist kan je met een muisklik je mandje vullen, je betaalt veilig met het beveiligde Ogone betaalsysteem. Echt een aanrader, zowel voor de klant als voor mezelf. Na amper 3 seconden weet ik of uw betaling goed en veilig is terchtgekomen op mijn rekening, wat mijn service naar de klant toe alleen maar kan ten goede komen, want hoe sneller de betaling in mijn bezit, hoe vlugger ik alles kan voorbereiden en de zending kan worden opgehaald. En dan zorg ik ervoor dat het aan je deur wordt geleverd, of gelijk welk ander adres dat u opgeeft. U moet dus de deur niet meer uit, geen tijd verloren, geen parkeermiserie of geen parkeerkosten (of boetes..) 

    Bespaar jezelf dus moeite en die zó kostbare tijd! Shop dus van bij je thuis, we leveren aan huis!

    Maar het gaat mij niet alleen om de produkten uit de webshop. Wil je thuis graag zélf de paassfeer creëren? Ik toon jullie een paar eenvoudige decotips.  Mijn grootste verdienste aan deze tips, is wanneer u nog veel mooiere en gepastere decoraties te binnen schieten. De complimentjes die familie en vrienden zullen uiten, komen enkel en alleen u toe.

    Gratis gepersonaliseerde wensen :

    Wat ik toch wel uniek vind, is dat ik van jullie pakketje graag iets maak waar mensen van zeggen : Amaai, zo tof, zo origineel en persoonlijk. Mensen vinden het leuk als er werk gemaakt is van hun geschenk. Dat betekent dat je met hun begaan bent, dat je er graag moeite voor doet. Wens je dus een gepersonaliseerde wens aan je geschenk toe te voegen, laat het me gewoon weten op  info@tafelsfeer.be en ik breng het op een passende manier aan op het pakket. Zóveel origineler en persoonlijker. Een wenskaart hoef je dus niet meer aan te schaffen!



    Registratie nieuwsbrief

    Vergeet vooral niet om je in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief op onze homepage. Zoniet zou je wel eens unieke kansen kunnen missen. Je blijft meteen op de hoogte van onze acties, promoties, wedstrijden, aankondigingen en decotips.

    Ik kom binnenkort graag terug met nog meer tips, weetjes en nieuwigheden. 

     

    Waarom het interessant is om bij www.tafelsfeer.be te shoppen :

    • U shopt wanneer het u past. U kunt bestellen 24/7
    • U betaalt via het beveiligde Ogone betaalsysteem
    • U betaalt tot eind deze maand GEEN verzendkosten
    • U kunt ook opteren om uw pakket zélf af te halen
    • Gratis gepersonaliseerde wensen op uw pakket         
    • Gratis decotips                                                                                                                              

    Ik wens u een inspirerende en aangename snuffeltocht!                                             

    Met vriendeljike groeten,                                                                                                                                                                                                                                        

     

    Ineke Hutse                                                                                     

    info@tafelsfeer.be

     

    join us on facebook

                                      

    18-03-2013, 21:11 geschreven door ineke hutse  

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per week
  • 20/03-26/03 2017
  • 14/03-20/03 2016
  • 19/10-25/10 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 27/10-02/11 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 14/10-20/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs