Welkom op mijn blog!
Een interessant adres?
Gastenboek
  • Goedemorgen
  • Goedemorgen Sylvia
  • Fijne avond lieve Sylvia
  • Dag Sylvia
  • De week middendoor

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    geniet van het leven

    29-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mijne tweede zoon enrique is drie jaar is ne sloeber zenne amai

    29-05-2007 om 19:48 geschreven door sylfken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen keano+ waarom zijn er zoveel vragen?
    waarom is er zoveel pijn?
    waarom zijn er zoveel dingen,die niet te begrijpen zijn
    keano 15/09/2006- 20/12/2006+

    29-05-2007 om 17:08 geschreven door sylfken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen jolientje ik mis je zoveel,het brengt tranen in men ogen mijn hart voelt zo zwaar
    ik kan mijn tranen niet meer drogen
    de zon doet dan niks om mijn dag te verlichten.
    ooit komt de tyd dan zie ik je weer
    en brengt het de lach op onze gezichten weer

    29-05-2007 om 17:04 geschreven door sylfken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen men dochter jennifer een hele lieve schat

    29-05-2007 om 16:59 geschreven door sylfken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hehe men lief zoontje diego die al 5 jaar is de tyd gaat wel heel erg snel

    29-05-2007 om 16:44 geschreven door sylfken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    29-05-2007 om 16:42 geschreven door sylfken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    29-05-2007 om 14:52 geschreven door sylfken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)


    We zijn de 13de week van 2024

    Over mijzelf
    Ik ben herzeel sylvia, en gebruik soms ook wel de schuilnaam sylfken.
    Ik ben een vrouw en woon in oost vlaanderen (belgie) en mijn beroep is huismoeder.
    Ik ben geboren op 26/03/1985 en ben nu dus 39 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: muziek,paarden.
    ik hou van het leven en men drie kindjes denk nie aan het verleden maar aan de toekomst
    Archief per dag
  • 31-05-2007
  • 30-05-2007
  • 29-05-2007

    Laatste commentaren
  • Een lieve groet doet altijd goed (Gerda)
        op
  • Een lieve groet en een knuffel voor jou (Gerda)
        op
  • Goede morgen lieve vrienden.Het is vrijdag vandaag.We naderen het weekend !!!!! (Jos Vande Ghinste)
        op
  • bijna weekend. (patty en freddy)
        op
  • Dag Sylvia mooi blogje en van harte proficiat met je karig zoontje maak er een leuke dag van samen (Roosje)
        op
  • EEN DIKKE PROFICIAT..... (Rebecca)
        op

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs