Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    02-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hermesloop
    vandaag de hermesloop in de gietende regen
    goed losgelopen en een goed gevoel vandaag
    goede start en mee in de eerste 20
    de eerste km in 3;29 en dat voelde goed aan in het zoch van gino
    om niet meer tegen te komen zoals verleden week het tempo overgenomen en een beetje getrokken
    zo gingen er wel een paar lossen dacht ik
    maar ze bleven goed in he zoch
    op het schorrepaadje nog eens getrokken maar we waren precies allemaal even sterk
    begin van de tweede ronde nog een snokje en er vielen er toch wat af maar ik moest toch ook diep gaan hoor
    de regen kwam met bakken uit de hemel maar dit stoorde mij niet integendeel
    ik moest het tempo hoog houden want achter mij liepen nog enkele concurenten
    op een moment nam tndelier dimitri het tempo over nu was het alle hens aan dek
    ik kon nog 1 km volgen maar moest er dan ook af
    door die tempo versnelling moest gino ook een gaatje laten
    nu doorgaan tot op het einde die me goed lukte ook
    tevreden over de wedstrijd,maar als ik de uitslag in het oog kreeg toch een kleine teleurstelling
    in het algemene klassement stond ok 7 punten achter gino
    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
    omdat er zo weinig deelnemers waren vervalt deze loop enz enz enz
    om kort te maken men zou denken dat ik nu dichter kwam op gino
    maar na een berekening van mij zag ik opeens dat het nu 29 punten verschil zijn;raar he
    maar het is nu eenmaal zo he
    het enige voordeel is dat ik met de olifantenloop mij niet zot meer moet maken een vierde plaats is zeker voor mij
    en een derde plaats is niet meer haalbaar
    zodus tijd voor een experiment met de olifantenloop
    wat, dat zal je wel zien de dag zelf
    gewoon eens zot doen je kan me he ;-)-


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs