Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    22-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.strandloop oostende
    op algemene aanvraag nog iets op mijn blog zetten
    had de laatste tijd zo weinig reacties dat ik dacht dat niemand nog mijn blog las
    we zullen er maar aan beginnen he
    strandloop oostende : na een andere voorbereiding op een dag voor, en de wedstrijddag was ik benieuwd hoe het zou lukken
    de start goed weg met de eerste 30 man
    stukje dijk goed dan erste stuk zacht zand en dit ging ook heel vlot
    in het zoch van gino en de twee eerste2 vrouwen de eerste tour afgelegd
    de tweede tour nog enkele man gelost in het groepje en nog een vrouwtje
    de tweede ronde op de dijk tegenwind de kop overgenomen en de volledige dijk kop getrokken
    nu adden de vrouwtjes gedaan en voor ons nog een ronde
    het ging eindelijk heel goed
    vandaag ging ik er gino opleggen dacht ik
    de 3 ronde zij aan zij gelopen alhoewel ik sneller kon  in het zand ging ik wachten tot op de dijk om te versnellen
    het laatste stulje zacht zand ,zo n 150 meter kreeg ik terug veel last van de hamstring
    ik kon nog wel in het zog schaduw blijven van gino maar er niet meer overgaan
    het laatste stukje dijk versnelde gino ik ging mee maar kon  niet meer voluit aanzetten met die verdomde bil
    5 meter na gino aangekomen met een dubbel gevoel
    kon nog gerust een rondje verderlopen aan dat tempo want was nog niet moe
    toch was gino weer voor mij
    hoe lang ben ik nu weer out met die kwetsuur ????
    het is nu al een heel jaar dat ik niet 1 wedstrijd kan lopen heb op volle kracht
    eerst de achillepees en nu al 6 weken mijn bil
    wanneer zal dat stoppen
    mijn tijd 38;01 voor 9km350 meter een 18 plaats op 179 deelnemers
    rita een 41 plaats op 83 deelnemers met een tijd van 34;55 op 6 km 150 


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    26-08-2010
    hamstrings
    Hoe gaat het met de hamstrings?Al naar osteopaat geweest?

    26-08-2010 om 12:45 geschreven door hamers Peter


    24-08-2010
    Strandloop
    Mooie wedstrijd gelopen ,ik zag letterlijk bijna alles vanop afstand . Een topplaats in H3 is nu al een feit voor u

    24-08-2010 om 00:48 geschreven door Clint


    23-08-2010
    zee
    dat is geen goed nieuws man ... misschien es een tijdje rustig lopen ... snelheid verminderen tot je kan lopen zonder pijn?

    23-08-2010 om 11:44 geschreven door Koen


    22-08-2010
    strangeloop
    bij deze alain , een reaktie :
    wederom een spannend duel tussen de super sterke topatleten. Akkoord, deze keer heb je het onderspit moeten delven maar wees gerust, het zal niet steeds tegenzitten.
    als ik zo vrij mag zijn om je langs deze weg een bescheiden tip te geven : NEEM DOPING !!!
    hahaha...
    groetjes en misschien zit ik je de volgende keer ook op de hielen...
    cheers !

    22-08-2010 om 20:20 geschreven door koen




    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs