Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUPERDAG
    vandaag de sint jansloop gelopen
    redelijk vlug gestart
    als 8 weg maar vlug kwamen enkele kleppers mij voorbij gelopen
    tot luc deketelaere bij me kwam ik haakte mijn karretje aan en weg waren wij
    in een groepje van drie probeerde ik nu en dan eens over te nemen maar twas moeilijk
    na 1 ronde nog altijd hetzelfde groepje en eens achterom gekeken waar gino en martin zat
    zo n 50 a 70 meter voorsprong
    na de 2 ronde nog altijd dezelfde voorsprong
    de 3 ronde zag ik dat martin de gino enkele meters had losgelopen en dichterbij ons kwam
    dan nog een tandje bijgestoken en het viel mee
    de laatste km het gevoel dat ik nog overhad
    nog een versnelling doen ??
    weeral twijfels met die 2 mannen in mijn zog
    toch proberen en wonder bij wonder het ging nog heel vlot en luc en dirk moesten ervan
    het tempo trok ik dan nog op en zag nog koen tackx voor me uitlopen
    daarnaartoe dus en ik ging er zeer vlot over
    gestrand op 4 sec van peter haemers maar zeer tevreden
    een minpuntje de achille speelde de ganse wedstrijd parten
    zal moeten voorzichtig zijn hoor
    binnengekomen op 37:24 op 10km 150 meter
    dit is aan 3:40 per km en een mooie 19 plaats
    voor luc(vrijdag gelopen in torhout)
    en voor gino(14 dagen geleden marathon in parijs)
    volgende week zal het weer helemaal anders zijn he
    rita een zeer goede en mooie wedstrijd gelopen
    de 6.8 km in 34:26 dit is aan 5:03 de km
    dit is terug haar oude niveau in een zeer korte tijd na de operatie
    allebei tevreden naar huis met een fles wijn en een waterkoker
    en op naar de volgende
     


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (6)

    27-04-2010
    super
    proficiat hoor, knap gedaan van alle twee.

    27-04-2010 om 18:43 geschreven door natalie


    26-04-2010
    st jansloop
    dikke proficiat aan beiden !

    26-04-2010 om 20:36 geschreven door kj


    Proficiat Poppetje
    Sterk gelopen, zeg! Je kondigt je opnieuw aan voor een sterk seizoen. Hopelijk kunnen we er dit jaar eens eentje meepikken aan de kust. Tijd om wat bij te praten... Groetjes een 't vrouwtje. Ann en jan

    26-04-2010 om 14:18 geschreven door aprilvis


    sterk
    Sterk gelopen Alain, Dit is het leuke aan de Sint Jansloop. Dat ik jullie, de sterke lopers, zie lopen ! Bij andere wedstrijden zie ik je maar voor de start en na de aankomst !

    26-04-2010 om 10:14 geschreven door wim


    25-04-2010
    sterk
    zeer goed bezig hoor
    toch oppassen met je achille dat het niet verergerd.. het seizoen is nog lang
    tot volgende week!

    25-04-2010 om 23:40 geschreven door luypaert


    st Jansloop
    Ja zoals ik schreef op fb . Steengoed gedaan van allebij. je gaat voorlopig weer bij de top 3a4staan in je groep H3 maar het is nog lang. ps de wijn niet in de koker gieten*

    25-04-2010 om 22:16 geschreven door Clint




    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs