Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    03-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwjaarsduik
    gisteren mijn eerste nieuwjaarsduik gedaan
    na wat spierversterkende oefeningen de laatste maand een klein beetje aangekomen (zie foto)
    maar kon wel een beetje meer kracht gebruiken om mij te profileren aan de start van een loopwedstrijd
    nu de nieuwjaarsdijk is zeker niet voor herhaling vatbaar denk ik
    niet normaal hoe koud een mens kan hebben
    en het ergste van al ik kreeg dan een jenever aangeboden
    en tegen ik hem aan mijn lippen kon zetten was hij al leeg van te schudden en te beven
    niet normaal
    twas wel leuk omdat we met 16 leden van de olifant waren
    en nadien (2 hr later) was het ook genieten want dan vloeide de duvels en de leffe s gemakkelijk naar binnen
    met een beetje zand tussen de tenen en een mooie loopmuts tevreden dat ik weer thuis was
    nu nog een beetje power training en dan het bedje in ;-)
    grtz en tot later nog eens
    poppetje


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (6)

    04-01-2010
    zot

    zot om in zo'n weer de Noordzee in te duiken ! Gelukkig hebben de meeste olifanten een dik vel !

    04-01-2010 om 13:23 geschreven door wim


    chapeau
    't zou niets zijn voor mij ...

    04-01-2010 om 11:08 geschreven door Koen


    03-01-2010
    Cool!!!
    Hoy Poppetje,

    Aan de foto te zien, heeft het toch precies goed gedaan!
    Bij jou zet precies alles uit, in de plaats van te krimpen, bij zo'n koude temperaturen!

    Tot vrijdag
    Greetz J.

    03-01-2010 om 22:56 geschreven door Jurgen Wyllie


    Proficiat!
    Hey Alain,

    Nog eens een dikke proficiat met de ijskoude overwinning!
    Volgens mij moet het achteraf (en vooral op het moment zelf) een enorme kick geven.

    Het zou echter niets voor mij zijn, kstond al te bibberen met een dikke jas en een sjaal langs de kant!

    PS: Schoon gespierd lichaam!

    03-01-2010 om 22:37 geschreven door Stefaan


    lekkere ijsbeer
    hoi fermen ijsbeer,

    hm hm wi !!! Da was toch wel jij é dat ik gisteren zag, tjiens wanneer is dien spierbundel dan plots wel verschenen !? Op 't strand en toen je uit 't zeeeeeeeetje kwam, zag je eruit zoals poppetje himself ! Je had toch wel nie koud é ! Nie plooien wi, volgend jaar (als je voldoende verder je mussels traint) zal je er al veel beter tegenkunnen! Das toch wel de max zeker, ik vond het alvast reuzeleuk hoor, volgend jaar ben ik zeker terug van de partij! Vele lieve groetjes aan het vrouwtje hé en alvast heel veel sterkte binnenkort.
    Vele lieve groetjes, ijsbeertje Ann en Jan

    03-01-2010 om 22:34 geschreven door aprilvis


    ...
    ...zou niets voor mij zijn...succes in 2010.

    03-01-2010 om 21:13 geschreven door natalie




    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs