Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ai aai aaai aaaai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag terug naar dokter geweest met rita
    en terug geen goed nieuws
    eerst moeten een foto maken
    en vastgesteld dat
    de pin  ietjes verschoven is en vrijft  tegen het bot
    ze moet terug binnen in een dagkliniek om de pin terug te verwijderen
    hij had een mooie datum 31 dec
    hebben dan maar een week uitgesteld tot 7 januari
    zo zie je maar dat je niet teveel mag plannen he
    maar we sleuren haar erdoor
    daar ben ik goed in
    grtz poppetje



    15-12-2009 om 17:43 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    12-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEVREDEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag mede gedaan in bredene
    de 9 km
    had niet veel geen zin maar mocht van peter vermeersch zijn vrouw kussen als ik de winkel passeerde
    dat heeft natuurlijk veel goed gemaakt 
    had me voorgenomen om aan 4 min 30 sec per km te lopen
    niet te snel gestart maar toch sneller dan 4:30
    veel concurenten mij voorbij gegaan maar mij niet zot gemaakt
    na 3 km een goed tempo van 4:10 de km en kon dit gemakkelijk aanhouden zonder mijn hartslag
    de hoogte in te jagen
    na 5 km nog niks van last aan de achille en nog een klein beetje versneld nadat ze me de verkeerde richting hadden
    ingestuurd op de splitsing 9 km-12 km
    ze zullen het ook nooit leren ;ze staan daar met 5 bij elkaar en niemand die iets zegt of de richting zegt jammer
    dan de kus aan peter zijn vrouw en terug op weg naar de aankomst
    een mooie tijd van 36:36 voor een 8km 810 meter
    dit is aan 4:08 de km
    conclussie:
    geen pijn gehad tijdens en na het lopen
    een mooi constante tempo
    had nog beetje over op het einde
    hs niet in het rood geweest
    zodus zeer blij met deze loop en met de evolutie van de kwetsuur
    nu niet te zot beginnen doen
    rustig verder werken
    en
    vlug achter mijn verrassing (zie foto)
    oei oei daar gaan de kilo s terug de hoogte in
    grtz en tot een van deze
    poppetje(de man met de glimlach) 

    12-12-2009 om 00:00 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snel als een schildpad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen na al een week of 4 aan het trainen
    de achille tot 80 percent gedaan
    er blijft toch nog iets klein hangen en daar heb ik smorgens toch last van
    nu regelmatig 10 km lopen maar het gaat gewoon niet vooruit
    de souplesse is weg en ik loop gelijk pinnokio
    ik heb dan ook nog niet veel snelheid
    daarom de naam schildpad ben ik nu wel waardig
    zaterdag zal ik toch eens afzakken naar bredene
    normaal voor de 6 km maar ik heb al gehoord dat er daar geen uitslag van gemaakt word
    dan word het meschien de 9 km maar dat is nog ietjes te ver voor mij
    kweet nog niet wat dak zal doen
    de woensdag erop ga ik dan een veldloopje doen in schaffen
    het militair kampioenschap veldlopen
    morele verplichting met de kazerne
    totaal 8,5 km maar veel berg op en af
    zal er een training van maken
    ik weet nu al dat de jean vrancken me gaat zot maken maar bij deze
    HET GAAT JE NIET LUKKEN HOOR
    de eerste keer dat ik het ga opnemen tegen de bende van het olc zal met de sasloop zijn  
    (denk ik)
    tot zaterdad
    poppetje          

    07-12-2009 om 20:31 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heet van de naald
    Klik op de afbeelding om de link te volgen het nieuw puntensysteem van het o.l.c van 2010 staat online
    heb dit eens nagekeken
    vind het een raar systeem
    wie haalt hier het meeste voordeel uit
    kan men nog voordien rekenen hoeveel punten je voorstaat enz enz
    graag eens jullie gedacht daarover
    grtz poppetje

    01-12-2009 om 00:00 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KNAP LASTIG
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo
    de laatste 14  dagen geregeld 10 km gelopen
    de pijn in de achille bijna weg
    juist bij het opstaan nog een stijf gevoel in de achille
    wist niet dat de conditie na 2 maand niks doen zo vlug weg is
    terug van nul beginnen want na 14 dagen is de hartslag nog 12 slagen per minuut hoger dan vroeger
    de spieren willen zo goed niet mee,en het loopt zeker niet vlot
    maar dat komt wel zeker
    dan zit ik ook nog met een gekwetst vrouwtje thuis en vallen de taken dan ook op mijn konto
    ik help normaal altijd in het huishouden,maar nu ik er alleen voorsta sta ik verstelt wat er nog allemaal bijkomt
    nu weet ik ook dat je geen wollen pyiama bij de kookwas mag steken he
    maar ja dat is dan ook weer goed voor mijn petekind,nu past het voor haar barbypop
    met rita alles ok
    geluk dat haar pijngrens redelijk hoog is
    ze pikkelt al terug rond en maakt al terug een planning op
    zal nu sluiten want heb nog een klein beetje werk (rita wassen)
    tot later nog eens he
    poppetje 
      

    27-11-2009 om 19:50 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.operatie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen rita vandaag geopereerd aan voet
    al bij al nog meegevallen, ik heb geen pijn gehad
    nee de pijn was menselijk
    vanavond alleen thuis want rita moet nog tot zaterdag in het hospitaal blijven
    tijd om eens na te denken voor het volgend jaar
    olc of houtland crit?
    een marathon in berlijn of een andere?
    het kustcrit of een kleine rustpauze?
    of een rustjaar kwestie  wedstrijden??
    wie zien wel he
    met achille al veel beter
    bijna gedaan zou ik zeggen
    s morgens nog een beetje stijfheid maar voor de rest alles ok
    heel heel rustig aan het opbouwen,zoals martin zegt eerst fladderen voor ik erin vlieg
    mijn eerste wedstrijd ??????????????????
    wie zien wel ik ik hou je wel op de hoogte he  
    grtz de eenzame man
    poppetje

    19-11-2009 om 20:36 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groen licht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de scenar sessie zit erop
    achille 80 a 85 percent beter
    van een wondermiddel gesproken
    de kilo s zijn erbij gevlogen van 73 kg naar 79,5 kg
    de kilometers van 80 per week naar 0 per week
    de mentaliteit van optimaal naar rampzalig (vraag maar aan het vrouwtje )
    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
    het groene licht brand
    de trainingen mogen terug beginnen
    ik ben gelijk een klein kind die terug naar school mag
    uitgenomen de snoep en het lekker eten dat moet ik nu ook laten he
    ik leg mezelf nog geen verplichtingen op
    zeer zeer langzaam opbouwen 
    en alles dag per dag bekijken
    nog geen planningen maken van wedstrijden
    en eens het vrouwtje in de watten leggen
    dat heeft ze nu wel verdiend na zo n 2 lastige maanden 
    ze zeg dat ik geen normalen ben
    maar zo erg is het nu ook weer niet hoor
    tot een van die dagen
    nu word het weer leuk om iets te schrijven he
    grtz poppetje 

    13-11-2009 om 20:12 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de eerste kilometers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo
    nog eens goed nieuws op deze blog
    gisteren woensdag mijn eerste 2 km gelopen
    vandaag donderdag nog eens 3 km
    vrijdag en zaterdag rust
    ik zie je al denken ineens zo vlug hersteld??
    na van alles te hebben geprobeerd ben ik via via bij iemand terecht
    gekomen die met een scenar werkt
    wat is een scenar?
    dit is een apperaat die een soort electriche golven opwekt en die  diep inwerkt op de kwetsuur
    bij mij de achille maar ook tenniselleboog,scheurtje in gevrichtsband,verrekking en nog zovele dingen
    vol ongeloof de eerste sessie gedaan en waarlijk na 1 behandeling voelde ik al een klein beetje beterschap
    nu voor een tweede sessie geweest en pijn al meer dan gehalveerd
    en ik mocht zelfs al een tourtje lopen van hem
    nu normaal nog 1 a 2 keer teruggaan en het zou volledig moeten gedaan zijn 
    ik weet het klinkt ongeloofwaardig maar ik ben er bijna van verlost
    je kan altijd eens zoeken op googhle en scenar belgie indrukken
    daar kan je meer over lezen
    ik ben alvast overtuigt
    meschien kan ik andere mensen helpen die op de sukkel zijn
    je weet nooit he
    nu voorzichig opbouwen en zeker niet te zot doen
    grtz poppetje 

    29-10-2009 om 19:49 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLIKSEM INGESLAGEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wat een titel maar het is gebeurd
    vandaag met rita naar de doker geweest
    de voet was het probleen
    na wat foto s te hebben genomen sloeg de bliksem in
    rita moet geopereerd worden op 19 november
    dit wil zeggen zeker 5 a 6 maand  niet lopen
    zo mag ze al haar marathondebuut vaarwel zeggen
    eerst operatie,2 weken er niet op steunen,dan nog 4 weken krukken
    dan 2 weken later de eerste keer normale schoenen aan
    wat een ontgoocheling
    na zoveel trainingsarbeid en een goede plateau gelegd te hebben om volgend jaar een marathon te lopen
    zal ze in mei weer mogen beginnen van nul
    van een tegenslag gesproken
    we zullen een nieuwe sport moeten uitvinden waar we ons voeten niet moeten gebruiken
    nu kunnen we elkaar troosten
    grtz van een werkloze trainer
    poppetje

    23-10-2009 om 18:03 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mallorca
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    terug van weggeweest
    een weekje mallorca
    normaal voor een marathon voor mij maar dit is niet doorgegaan door de achille
    die tot vandaag achter 50 dagen zonder lopen nog altijd geen kl.ten beter is
    dus voor mij verder rust
    rita daarintegen in mallorca de halve marathon gelopen
    1  dag voor we vertrokken heeft rita nog haar teen verstuikt
    het was tot de laatste dag wachten om te kijken of ze kon lopen zonder pijn
    de dag zelf besloten om toch te lopen en er het beste van te maken
    een goede start en  tot 10 km goed op tempo om voor die twee uur binnen te zijn
    toen begon het te regenen met als gevolg dat de straten er heel glad bij lagen en dat je in al de bochten
    een beetje moest afremmen
    dan daarbij nog die pijnlijke teen en dada de twee uur
    toegekomen in 2.06.58
    toch een klein beetje tevreden maar ook ontgoocheld zoveel trainingsarbeid en dan die domme teen
    nu 14 dagen rust voor rita en naar dokter met teen
    ik verder revalideren en hopen op een snel herstel
    voor de rest een mooie week achter de rug met de 
    andere olifantjes martin carine freddy en ingrid
    tot een van deze
    poppetje  

    22-10-2009 om 20:33 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.einde seizoen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de hermesloop mede gedaan voor aan extra puntjes te geraken en zo mijn 3 plaats te behouden
    nu mijn 3 plaats save is doe ik de olifantenloop niet mee en is mijn seizoen voorbij
    nu rusten en rusten en mijn kwetsuur laten genezen
    al duurt het 2 maand dan is het zo
    het is al moeilijk genoeg om een wedstrijd te lopen en niet door te kunnen gaan
    alhoewel ik uit verschillende hoeken veel steun krijg
    zo kreeg ik van coopman lorenzo een tape aangeboden 
    zo zie je maar dat concurentie al bij al niet zo nauw mag genomen worden
    en dat we allemaal vrienden onder elkaar zijn
    zo n dingen zie je voorbeeld niet in andere sporten dat een ene atleet een andere verzorgd een kwartier voor een belangerijke wedsrijd
    met dank aan lorenzo
    rita een mooie wedstrijd gelopen
    de 6 km in 30:58 met een heel zware wind 
    maar ze was dan ook goed begeleid van haar ventje he
    de tombola was weer niks voor ons maar geen geluk in het spel is geluk in de liefde
    daarmee zal ik het ook niet te lang rekken op mijn blog
    we hebben dan maar de boel gesloten met enkele leffe s
    want nu de lopen voorbij zijn is de drank ook gedaan
    weeral een bedrijf die over kop zal gaan
    grtz en tot volgend jaar he
    poppetje  
     

    03-10-2009 om 21:41 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    01-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.achiel 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hier nog eens een berichtje van achiel 3
    nog geen kl.ten beter
    nu al een maand niet lopen en nog geen resultaat
    heb nu al mijn hoop op de kinisist gezet
    de vorige keer met de heup en met lies heeft hij mijn er altijd door geholpen
    mijn kini (peter haemers) zelf een goede loper en een olc deelnemer weet waar hij over spreekt
    nu al een keer of 3 geweest maar ik mag nu ook geen wonderen verwachten he
    heb gisteren iets nieuws geprobeerd bij hem en wonder bij wonder vandaag ging het iets beter (5 percent)
    is het nu een goede dag of zou het dan toch helpen
    afwachten is de boodschap
    zaterdag zal en moet ik de hermesloop meelopen maar blijf bij rita
    dan krijg ik 30 extra puntjes en blijf ik op de 3 plaats
    de kini is ertegen maar heeft er toch een klein beetje begrip voor
    vanaf zaterdag loop ik niets meer tot het gedaan is al duurt het nog enkele weken
    mallorca zal voor mijn een looploze week worden
    ik zal  dienst doen als trainer van rita en verzorger he
    zo zie je de wedstrijd eens aan de andere kant
    grtz en tot zaterdag 

    01-10-2009 om 19:47 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.? !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    veel vraagtekens en uitroeptekens
    gisteren westerkwartierloop,had gezegd aan het vrouwtje van zelf mijn wedstrijd te lopen aan 4:45 de km
    en zo de wedstrijd uit te lopen
    gestart maar na 2 km terug veel last van achillepees
    nog een beetje verder gelopen met het gedacht het zal wel beteren als het warm word maar het werd slechter en slechter
    na 4 km gestopt en gewacht achter rita
    dan samen de rest van de wedstrijd uitgelopen want rita had ook last
    van zware benen en last van de rug
    naweeen van de halve marathon van de somme
    toegekomen op 45:26 op de 9 km
    daarna ijs en zalf
    dan terug geweest voor tombola maar weer geen prijs
    geen geluk in spel is geluk in de liefde
    daar gebleven tot 24 hr zonder een druppel alcool
    niet dat ik me bekeerd heb maar moest om 24 hr vertrekken naar zaventem een vriend gaan ophalen
    vandaag pijn gelijk geen ene en manken gelijk een oude pette
    wel naar st kruis geweest om te supporteren voor lorenzo
    die een mooie 21 plaats behaalde
    dat parcour was wel tof en de organisatie picobello (sodibrug)
    dat spreekt me wel aan voor volgend jaar
    tegen dan gaat achil ver gedaan zijn zeker ??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    grtz poppetje 

    19-09-2009 om 20:23 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.somme
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit w.e met de olifant naar de somme geweest
    ikzelf niet gelopen
    de achille nog steeds geen sikkepit beter
    tis alsof het gisteren was dat ik me blesseerde
    die medicatie zalf en ijs helpen niks
    voor vrijdag zien we wel wat het word
    ik lig nu al een dikke 14 dagen stil het gaat toch niet blijven duren he
    rita een mooie en goede wedstrijd gelopen in de somme
    de halve marathon in 2:04:25
    en dit op een zeer zwaar parcour constant berop en bergaf
    recupereren zat er niet in
    zodus tevreden met de tijd
    zo zie je dat wij niet gewend zijn van bergop te lopen he
    de olifantjes in het algemeen allemaal goed gelopen
    wij hebben dan ook 7 bekers medegebracht naar oostende
    nu afwachten wat het vrijdag zegt 
    tot later 

    15-09-2009 om 13:54 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rekenen en tellen geblazen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de nieuwe koerswijk toch mede gelopen met toestemming van dokter
    ik mocht meedoen maar niet te zot en besloot dan bij rita te blijven zo ging ik mij zeker niet forceren
    de vrouwtjes liepen 2 rondes en mannen 3 zodus ik bleef braaf de eerste 2 rondes bij het vrouwtje
    die goed doorpikkelde aan 5 min de km
    zelf de eerste km aan 4:40 de km
    de derde ronde dan met iemand van de club verdergelopen aan een gezapig tempo en toegekomen
    op een 127 plaats met een tijd van 45:31 op 9,1 km
    conclussie: achiellepees deed constant pijn;vandaag nog gevoeliger;denk dat het jaar erop zit voor mij
    voor het klassement geen goede zaak want ik stond tweede met martin in mijn kielzog
    alhouwel martin deze jaar beter is dan ik verdiend hij wel die 2 plaats,maar ik wil zo graag die 3 plaats
    heb toch nog 25 puntjes gesprokkeld maaaaar
    met een beetje reken en telwerk moet ik nog mijn derde plaats kunnen veiligstellen
    er zitten wel kapers op de kust hoor
    hans pacque;dirk luypaert en zeker luc de ketelaere niet vergeten
    nu het is een ingewikkelde puntensysteem
    er zijn 15 lopen en de slechtste 3 vallen af en dan krijg je voor die 3 een keer 20 een keer 30 en een keer 40 punten extra
    zo zie je dat het heel moeilijk is om dat nu al te berekenen
    maar poppe zou poppe niet zijn om toch al een kleine berekening te doen
    en met een klein beetje geluk (dat mag ook eens he ) zou het moeten lukken met 5 puntjes voorsprong 
    we zien wel en volgen het op de voet
    rita toegekomen op een 47 plaats in 30:39 op 6 km en 70 meter
    nu het w e naar de somme
    voor rita een halve marathon ;voor mij een bier of wijnweekend
    zal er maar het beste van maken he
    alhoewel het pijn zal doen
    grtz poppetje 

    10-09-2009 om 09:00 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    05-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOKTER 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen terug naar de dokter geweest op controlle
    terug een echo gemaakt van achillepees en er zit nog redelijk vocht in
    ik dacht dat het al beter ging tot op het moment dat hij erop duwde
    niewaar dat mijn pijngrens hoog  is  want de tranen sprongen in de ogen
    conclussie : de zware medicatie verder nemen (amaaai mijn maagje )
                      geen kine tot het water in achille is verdwenen
                      ijs zalf en een verhoogje in de schoen
    zal niks worden voor woensdag
    miserie miserie miserie
    we zien wel he kan er ook niet veel aan doen he
    grtz achiel poppetje

    05-09-2009 om 20:31 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    31-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dokter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ben vandaag zo (zie foto ) naar dokter geweest
    wilde niks negatiefs horen
    eerst dacht hij dat er een scheurtje in de achillepees was
    onmiddelijk een echo genomen en wat bleek het is maar een heel zware ontsteking 
    iets die al enkele weken aan het broeden is volgens de dokter
    ofwel is mijn pijngrens zo groot maar tot eergisteren heb ik niets gevoeld??
    nu de beslissing van de dokter
    kom vrijdag terug en dan ga ik een oordeel vellen van hoelang je out ben
    heb wel medicatie en zalf gekregen
    en rust tot maandag
    heb al een raar vermoeden dat mijn 3 plaats in het olc serieus in gevaar zal komen
    en mijn halve marathon in de somme een bierweekend zal worden
    en juist nu ik terug op niveau gekomen was
    zo zie je maar he
    een heel jaar knokken voor een top vijf en dan zo lullig het uit de hand moeten geven  
    dat heb je met een criterium die 9 maand duurt je mag niets tegenkomen 
    zal meschien vrijdag nog iets op de blog zetten (als het postief nieuws is tenminste)
    grtz poppe 

    31-08-2009 om 18:58 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEKWETST
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag naar diksmuide geweest voor een 15 km
    na 3,6 km de strijd moeten staken pijn in achillepees die doortrok tot in de kuit
    nu veel pijn en een kop vol zorgen
    kan er bijna niet op steunen en zeker niet rekken
    rita een mooie wedstrijd gelopen
    de 15 km in 1;21 en dit in een warme middag
    morgen naar dokter
    later meer (meschien)

    30-08-2009 om 17:44 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bekend
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de laatste strandloop van kustcrit en ook een loop van het o.l.c
    zodus puntjes pakken voor het kustcrit en het o.l.c dit wil zeggen een dubbele bezetting en veel goede lopers
    een zeer goede start genomen en mij niet de kop laten opdringen
    na de 1 ronde zag ik dat ik goed bezig was en dat ik toch vele concurenten achter mij liet
    de tweede ronde nog wat rondgekeken naar de concurenten en die kwamen maar niet dichterbij
    zodus ik was goed bezig
    dat heeft je vleugels en had nog een goed gevoel om de laatste ronde nog een duwtje bij te doen
    uiteindelijk toegekomen op een 19 plaats met een tijd van 36:07 voor 9 km
    zeer tevreden over deze loop
    ben waarlijk in goede doen
    uiteindelijk was ik nog 3 de in mijn cat
    dan nog een pintje gedronken en de boel gesloten
    je kan mij he
    zal nog een bekende loper worden
    ik heb vanmorgen een duurloopje gedaan van 21 km en heb mijn look een beetje moeten aanpassen om de vele fans weg te houden (zie foto)


    rita ook bezig met een sterke partij
    met een tijd van 32:33 op een 6 km is dan ook niet min
    zeker niet op dit zware parcour met vele stroken van zacht zand 
    en weeral een minuut sneller dan vorig jaar
     

    22-08-2009 om 19:32 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEESTNEUS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vrijdag de mariakerkeloop
    na een goed gevoel vorige keer was het tijd voor een bevestiging
    goed gestart en constant het tempo kunnen aanhouden
    mijn eigen wedstrijd gelopen en niet teveel gekeken naar anderen
    toegekomen in 35:34 op 9km500meter
    spijtig dat martin desmedt met de bevoorrading zo gulzig was en wou drinken door mond en door neus
    conclusie martin een seconde of 5 moeten stoppen om uit te gorgelen en weg was poppe
    heel tevreden over mijn tijd en dan maar de feestneus opgezet en er een paar naar binnengekapt
    rita ook een goede wedstrijd gelopen met een tijd van 49:02
    vandaag het kustcrit in middelkerke gelopen
    nog een klein beetje pijn aan mijn haar van vrijdagavond
    pijnlijke kuiten en
    zaterdag 24 hr dienst gehad tot zondagmorgen 9h30
    dan naar huis 2 hr slapen en naar middelkerke
    eindelijk niet veel zin maar ja je weet wel he
    vandaag moest ik slim lopen en de sodibrug vanhemelrijk willy achter
    mij houden
    een tamelijke goede start maar na 1 km kwam willy mij al voorbij gelopen
    ik kon hem nie volgen en in een groepje van 7 was hij weg
    johan deramoudt bij mij gekomen en samen het tempo hoog gehouden zodat willy niet verder uitliep
    de 2 ronde terug bij willy gekomen onder leiding van johan die de tweede ronde het zwarewerk niet schuwde en mij die
    2,5 km uit de wind zette(dank hiervoor)
    de laatste 2,5 km het tempo terug opgetrokken met willy en hem de laatste 500 meter losgelopen met een seconde of 10
    nu juist naar de uitslag gekeken en wat blijkt dat de uitslag die is gelopen met chip verkeerd is gelijk geneene
    er staan mensen niet op ik was voor willy toch sta ik erachter alhouwel dat onze chip hetzelfde aanheeft kwestie van starttijd
    enz enz
    man man man wat voor een mizerie
    dan hebben ik en willy nog tegen een toschouwer gebotst die plots overstak
    in het klassement van de vrouwen stond danneels maar 3 en was ze geklopt door 2 dames die gelopen hadden aan 2min 26 de km
    zo zie je maar he de computer kan ook missen he of was het de manke organisatie
    we zullen zien wat het klassement zegt maar zij kunnen toch maar voortgaan op die gegevens van die computer he
    daar gaan mijn kosbare puntjes
    of zouden er nog eerlijke mensen bestaan en een mailtje zenden voor te zeggen dat er een fout instaat
    we zullen zien
    rita een mooie tijd van 53:49 en ook in de puntjes
    een geslaagd w.e met een kleine vrange nasmaak 

    16-08-2009 om 22:01 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs