Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    05-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOKTER 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen terug naar de dokter geweest op controlle
    terug een echo gemaakt van achillepees en er zit nog redelijk vocht in
    ik dacht dat het al beter ging tot op het moment dat hij erop duwde
    niewaar dat mijn pijngrens hoog  is  want de tranen sprongen in de ogen
    conclussie : de zware medicatie verder nemen (amaaai mijn maagje )
                      geen kine tot het water in achille is verdwenen
                      ijs zalf en een verhoogje in de schoen
    zal niks worden voor woensdag
    miserie miserie miserie
    we zien wel he kan er ook niet veel aan doen he
    grtz achiel poppetje

    05-09-2009 om 20:31 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    31-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dokter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ben vandaag zo (zie foto ) naar dokter geweest
    wilde niks negatiefs horen
    eerst dacht hij dat er een scheurtje in de achillepees was
    onmiddelijk een echo genomen en wat bleek het is maar een heel zware ontsteking 
    iets die al enkele weken aan het broeden is volgens de dokter
    ofwel is mijn pijngrens zo groot maar tot eergisteren heb ik niets gevoeld??
    nu de beslissing van de dokter
    kom vrijdag terug en dan ga ik een oordeel vellen van hoelang je out ben
    heb wel medicatie en zalf gekregen
    en rust tot maandag
    heb al een raar vermoeden dat mijn 3 plaats in het olc serieus in gevaar zal komen
    en mijn halve marathon in de somme een bierweekend zal worden
    en juist nu ik terug op niveau gekomen was
    zo zie je maar he
    een heel jaar knokken voor een top vijf en dan zo lullig het uit de hand moeten geven  
    dat heb je met een criterium die 9 maand duurt je mag niets tegenkomen 
    zal meschien vrijdag nog iets op de blog zetten (als het postief nieuws is tenminste)
    grtz poppe 

    31-08-2009 om 18:58 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEKWETST
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag naar diksmuide geweest voor een 15 km
    na 3,6 km de strijd moeten staken pijn in achillepees die doortrok tot in de kuit
    nu veel pijn en een kop vol zorgen
    kan er bijna niet op steunen en zeker niet rekken
    rita een mooie wedstrijd gelopen
    de 15 km in 1;21 en dit in een warme middag
    morgen naar dokter
    later meer (meschien)

    30-08-2009 om 17:44 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bekend
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de laatste strandloop van kustcrit en ook een loop van het o.l.c
    zodus puntjes pakken voor het kustcrit en het o.l.c dit wil zeggen een dubbele bezetting en veel goede lopers
    een zeer goede start genomen en mij niet de kop laten opdringen
    na de 1 ronde zag ik dat ik goed bezig was en dat ik toch vele concurenten achter mij liet
    de tweede ronde nog wat rondgekeken naar de concurenten en die kwamen maar niet dichterbij
    zodus ik was goed bezig
    dat heeft je vleugels en had nog een goed gevoel om de laatste ronde nog een duwtje bij te doen
    uiteindelijk toegekomen op een 19 plaats met een tijd van 36:07 voor 9 km
    zeer tevreden over deze loop
    ben waarlijk in goede doen
    uiteindelijk was ik nog 3 de in mijn cat
    dan nog een pintje gedronken en de boel gesloten
    je kan mij he
    zal nog een bekende loper worden
    ik heb vanmorgen een duurloopje gedaan van 21 km en heb mijn look een beetje moeten aanpassen om de vele fans weg te houden (zie foto)


    rita ook bezig met een sterke partij
    met een tijd van 32:33 op een 6 km is dan ook niet min
    zeker niet op dit zware parcour met vele stroken van zacht zand 
    en weeral een minuut sneller dan vorig jaar
     

    22-08-2009 om 19:32 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEESTNEUS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vrijdag de mariakerkeloop
    na een goed gevoel vorige keer was het tijd voor een bevestiging
    goed gestart en constant het tempo kunnen aanhouden
    mijn eigen wedstrijd gelopen en niet teveel gekeken naar anderen
    toegekomen in 35:34 op 9km500meter
    spijtig dat martin desmedt met de bevoorrading zo gulzig was en wou drinken door mond en door neus
    conclusie martin een seconde of 5 moeten stoppen om uit te gorgelen en weg was poppe
    heel tevreden over mijn tijd en dan maar de feestneus opgezet en er een paar naar binnengekapt
    rita ook een goede wedstrijd gelopen met een tijd van 49:02
    vandaag het kustcrit in middelkerke gelopen
    nog een klein beetje pijn aan mijn haar van vrijdagavond
    pijnlijke kuiten en
    zaterdag 24 hr dienst gehad tot zondagmorgen 9h30
    dan naar huis 2 hr slapen en naar middelkerke
    eindelijk niet veel zin maar ja je weet wel he
    vandaag moest ik slim lopen en de sodibrug vanhemelrijk willy achter
    mij houden
    een tamelijke goede start maar na 1 km kwam willy mij al voorbij gelopen
    ik kon hem nie volgen en in een groepje van 7 was hij weg
    johan deramoudt bij mij gekomen en samen het tempo hoog gehouden zodat willy niet verder uitliep
    de 2 ronde terug bij willy gekomen onder leiding van johan die de tweede ronde het zwarewerk niet schuwde en mij die
    2,5 km uit de wind zette(dank hiervoor)
    de laatste 2,5 km het tempo terug opgetrokken met willy en hem de laatste 500 meter losgelopen met een seconde of 10
    nu juist naar de uitslag gekeken en wat blijkt dat de uitslag die is gelopen met chip verkeerd is gelijk geneene
    er staan mensen niet op ik was voor willy toch sta ik erachter alhouwel dat onze chip hetzelfde aanheeft kwestie van starttijd
    enz enz
    man man man wat voor een mizerie
    dan hebben ik en willy nog tegen een toschouwer gebotst die plots overstak
    in het klassement van de vrouwen stond danneels maar 3 en was ze geklopt door 2 dames die gelopen hadden aan 2min 26 de km
    zo zie je maar he de computer kan ook missen he of was het de manke organisatie
    we zullen zien wat het klassement zegt maar zij kunnen toch maar voortgaan op die gegevens van die computer he
    daar gaan mijn kosbare puntjes
    of zouden er nog eerlijke mensen bestaan en een mailtje zenden voor te zeggen dat er een fout instaat
    we zullen zien
    rita een mooie tijd van 53:49 en ook in de puntjes
    een geslaagd w.e met een kleine vrange nasmaak 

    16-08-2009 om 22:01 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sterker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de strandloop van heist meegedaan
    ze komen snel achter elkaar maar ik heb er deugd van
    hopelijk pluk ik daar later de vruchten van
    als ik s avonds voor de spiegel sta zie ik toch dat de spieren terugkomen
    nu ik  geregeld de strandlopen loop begin ik ook een beetje de concurentie te kennen
    de fiers kon ik al maar de gasten van sodibrug en mensen van gent die ook veel strandlopen meedoen
    en lopen op mijn niveau
    nu was het een beetje het klassement in het oog houden en de concurenten nog beter in het oog houden
    vlug gestart aan 3:37 op de 1 km
    na km 2 kwam fiers en nog enkele mensen aansluiten
    dan maar meegaan met de fiers want deramoudt johan gaf forfait(bbq)
    heel hard op de tanden moeten bijten maar het koppeke zit goed
    de laatste km nog van de fiers weggelopen en aangekomen op een 20 plaats denk ik
    de 9,5 km in 38:46
    zeer tevreden met de plaats de tijd en de puntjes
    rita ook sterk gelopen de 9,5 km in 53:47 op een moeilijk parcour
    constant op het strand
    veel gevaarlijke golfbrekers
    en verradelijke kelletjes
    je zou denken dat ze niet diep zijn maar er zaten er serieuze diepe tussen
    dan terug naar huis vertrokken zonder een leffe te drinken
    nu volgende week de mariakerke loop
    we zullen zien als de trainingslopen hebben geholpen he
    grtz poppetje 

    07-08-2009 om 22:46 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.strandloop de panne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren naar de panne afgezakt voor de strandloop
    proberen puntjes te pakken?
    daar aangekomen zagen we de zware concurentie
    vele lopers van frankrijk en vele bekende goede lopers
    dit word knokken voor de puntjes
    eens proberen bij fiers te blijven die loopt toch altijd in de puntjes he
    goede start genomen en weg bij de eerste 50
    op het strand gekomen zag ik de fiers 50 meter voor mij lopen
    samen met mijn tempomaker deramoudt johan het gaatje gedicht
    dan voelde ik dat ik goede benen had en ging zowaar over fiers
    sandra dieter die het weer lastig kreeg van de hitte moest ook enkele meters prijsgeven
    dan samen met johan het tempo redelijk hoog gehouden
    martin desmet(met fiets van bredene gekomen)stond te supporteren en te tellen
    ik liep op de 31 plaats
    verdomme zo n goede start en nog niet in de puntjes
    voor ons liepen nog 5 lopers  in ons vizier
     als we die nog kunnen pakken liepen we in de punten
    samen met johan ernaartoe om beurten kopwerk
    terug martin gepasseerd en ik liep in 27 positie
    een beetje tonen aan martin dat ik nog wat over had versnelde ik en johan moest eraf
    dan nog eens doorgetrokken en ik denk geeindigd op een mooie 26 plaats
    de 7.380 in 29:04
    en ben daar dik tevreden mee
    hopelijk komt martin niet naar heist kijken want ik had eindelijk niets over die laatste km
    maar hij kan maar denken dat ik goed zit he
    rita goed gelopen met een tijd van 40:33 
    op toch een redelik mooi parcour ZONDER GOLFBREKERS
    vrijdag de 10 km van heist
    hopelijk is het nog altijd warm daar loop ik graag in
    wat niet van iedereen kan gezegd worden he (sorry dieter)  
     

    06-08-2009 om 13:31 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.strandloop wenduine
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren afgezakt naar de 10 miles te wenduine
    veel bekend volk daar en een heel nieuw parcour
    vroeger werd er niet op strand gelopen
    nu 10 km strand 1 km duin 3 km duineweg en de rest beton
    de afstand was in het voordeel van mij
    het weer (redelijk drukkend warm) ook in mijn voordeel
    het voordeel van dieter is enkel alain blijven volgen en in de meet afmaken
    redelijk goed gestart en direkt het strand op die er redelijk goed bijlag
    eerste km 3:51 tweede km 3:53 derde km 3:52
    ik liep samen met deramoudt johan en dieter sandra
    na de drie eerste km hoorde ik dat dieter het al knap lastig kreeg
    hij kan namelijk niet tegen de warmte
    meter bij meter liep ik weg van mijn concurent
    hij staat namelik 7 punten voor mij in het klassement van het kustcrit
    ik en johan losten elkaar goed af
    er liep nog een groepje van 3 en een van 2 lopers voor ons op ongeveer 500 meter
    na km 10 kwamen we bij dat groepje van 2 en dieter was al niet meer te bespeuren
    het was het moment om puntjes te sprokkelen
    de rest van de km afgemaald met johan en het kopwerk goed verdeeld
    de laatste km moest johan eraf en ik had nog iets over
    nog eens doorgetrokken tot aan finich en ik denk op een 15 plaats
    met een tijd van 1 h 05 min was ik heel tevreden op dit lastige parcour
    dieter toegekomen op een 20 plaats
    zodus opdracht geslaagd
    woensdag in de panne
    en vrijdag heist
    de km in het voordeel van dieter 8 en 10 km de warmte in het voordeel van mij
    we zullen zien
    rita ook in de punten gelopen ik denk de 27 plaats met een tijd van 1h 31
    op een zwaar parcour
    dat beloofd
    grtz en tot later
    poppetje

    01-08-2009 om 14:03 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    26-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KNOKKE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vrijdag nog een loopje mede gedaan van het kustcrit
    nu in knokke
    samen gereden met dieter en kathy
    aan de start zag ik dat jacky vrancken en broer jean daar ook waren
    om te lachen eens gevraagd als ze me een beetje uit de wind kunnen zetten
    de eerste 2,5 km stormwind tegen en de jacky deed daar constant het kopwerk (sterk van hem)
    dan draaien en 5 km wind mee
    dieter alias kaugum
    (een kauwgum krijg je ook niet meer van je als die aan je kleeft )
    liep dan ook in ons groepje
    de 5 km wind mee niet voluit gegaan want straks nog 2,5 km wind op
    jacky zei als hij bij me kon blijven hij nog een stukje kopwerk ging doen
    dan de 2,5 km windop en een gaatje op ieter van een 25 meter
    jacky zoals beloofd mij terug goed uit de wind gezet en dat tot 500 meter van de aankomst
    wat is die weer sterk bezig ,weer een concurent meer
    dan ervandoor gegaan en toch nog eens achter mij gekeken
    en wonder bij wonder kaugum dieter plakte terug aan mij
    de laatste 100 meter zacht zand en daar deed dieter nog een versnelling en eindigde 3 meter voor mij
    heb mijn eigen nog een beetje kunnen sussen want we liepen niet in de eerste 30 zodus geen punten voor ons beiden
    dieter staat nog 7 punten voor mij in het klassement
    tzal voor vrijdag zijn dan is het de 10 mijl van wenduine en dit is meer mijn ding he
    rita ook sterk gelopen 
    3 min beter dan verleden jaar de 10 km 250 m  in 59min 10 sec 
    conclusie:momenteel ik en dieter even sterk
                  een zware concurentie in alle lopen
                  de jacky is terug
                  
    ps :nog eens bedankt jacky voor al dat kopwerk
    ik weet het dat kost mij een leffe zeker?
    grtz poppetje 

    26-07-2009 om 20:32 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    21-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 wedstrijden in 6 dagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de schorreloop mede gedaan
    niet zo goed gelopen maar als je weet waarom is dat ook al goed he
    donderdag loopwedstrijd kustcrit in zeebrugge
    zaterdag loopwedstrijd blankenberge kustcrit
    en maandag schorreloop
    en tussenin alle dagen bezig geweest in mn keuken
    want we zijn bezig met een nieuwe te plaatsen
    vloer,plafond,nieuwe leidingen enz enz
    en als toemaatje zondag 24 hr dienst gehad en maandagmorgen niet in
    mijn bed gekropen en begonnen aan het plafond
    was heel vermoeid aan de start gekomen
    uiteindelijk toegekomen op een 39 plaats met een tijd van 42:16 op 10km 500
     8 van mijn cat
    rita een heel goede wedstrijd gelopen
    de 7 km in 36:23 en dit op een zwaar parcour
    driekwart van het parcour was onverhard
    daarna nog aan de  bbq meegedaan en de boel terug gesloten
    om 23:30 lag ik dan in mn bedje
    het leven is meer dan lopen alleen he
    maar de volgende loop in  mariakerke zal ik mij wel een beetje beter voorbereiden hoor
    nu vrijdag nog een wedstrijdje in knokke voor het kustcrit en daarna een beetje rust
    grtz en tot een van deze he

    21-07-2009 om 17:56 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kustcriterium
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de eerste wedstrijd van het kustcrit gelopen in nieuwpoort
    vele olifantjes aanwezig ik,rita;benny;dieter;kathy;watthy;jeaninne;willy;marc devos;daniel brissinck;dirk luypaert;en fiers
    de afstand was 7 km op het strand
    het strand lag goed uitgenomen hier en daar een kanonkogel die op strand lag (zie foto)
    er waren  nog vele bekenden van het o.l.c
    redelijk snel vertrokken;fiers voor mij en dieter en johan in mijn zog
    dat bleef zo de eerste 2 km maar geen probleem we hadden toch wind in de rug
    aan 2 km nam watthy over en sloeg meteen een gaatje van 20 meter
    op het keerpunt(3,5 km) dat gaatje weggewerkt samen met dieter
    nu de wind op kop
    johan moest direkt lossen en ik en dieter zaten in een groepje van 5 man
    ik niet teveel werk gedaan en voor ons liep de fiers
    aan km 6 hadden we die te pakken
    hij beet op de tanden en ging mee in ons groepje
    samengebleven tot het einde
    de laatste 100 meter was zacht zand en daar versnelde dieter en de fiers
    ik deed daar niet aan mee want had een raar gevoel in de bil achteraan en wou geen risico nemen
    zeer sterke wedstrijd van dieter die voor fiers eindigde en ik denk op een 15 plaats
    ikzelf op een 21 plaats met een tijd van 27:45
    dit is sneller dan 4 min de km en dit op strand
    ben dan ook tevreden over deze loop
    rita ook een sterke wedstrijd ik denk op een 22 plaats bij de dames met een tijd van 38:30
    zo de eerste puntjes zijn binnen voor ik en rita
    op naar de volgende zou ik zeggen
    grtz en tot een van deze
    poppetje  

    08-07-2009 om 21:33 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIKKE KUITEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    na 14 dagen turkije weer eens een wedstrijdje
    na de opwarming wist ik al genoeg zware benen;hoge hartslag;
    dit ging mijn wedstrijdje niet worden vandaag
    kort over het verloop
    start als 5 weg
    na 500 meer al 10 plaats
    na 1km 20 plaats
    na1ronde +-25 plaats die ik met veel moeite heb kunnen vasthouden tot het einde
     een 26 plaats in 40:54 op 10,5 km
    conclusie : op reis gaan is gevaarlijk
                     zit in een mindere periode
                     de concurentie is heel goed bezig
                     kan geen vuist maken als het nodig is
                     zelfs na de loop maar 3 leffe s gedronken
    vanaf nu beginnen de wedstrijden van het kustcrit;dit wil zeggen dat ik in juli en aug 14 wedstrijden loop
    voor de wedstrijden van het kustcrit moet ik mij niet zot maken want die doe ik allemaal mee als doorgedreven training
    zo zal ik begin september zien hoever ik sta
    rita goed gelopen de 7 km in 35:49 op een mooie 44 plaats
    verleden jaar niet mee gedaan zodus geen vergelijk met vorig jaar
    grtz poppetje
     

    04-07-2009 om 20:30 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verkeerde tactiek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de vuurtorenloop
    rita terug een heel goede tijd en liefst 1 min beter als vorig jaar
    de 7400 meter in 36:31
    ikzelf de 11 km in 41:54
    en dat is een halve minuut beter als vorig jaar
    na herhaaldelijk na 4a5 km voorbijgelopen te zijn geweest van martin desmet had ik besloten
    om eens trager te starten en in het zog te lopen van mijn grote concurent martin
    zodus trager gestart en direkt in het zog van martin gekropen
    na 500 meter had ik het al moeilijk om het cadans te volgen van hem
    na 1 km moest ik eral vanaf
    opzet zeker al niet geslaagd
    zodus anders komt martin mij maar voorbij aan de 5 km nu was ik hem al kwijt na 1 km
    van een opdoffer gesproken
    geprobeerd mijn tempo aan te houden maar ietjes versnellen ging ook al niet
    dan nog zien dat clint ;watthy;francis;de gebr janssens;vincent;hamers;en ga zo maar voort
    waar was ik godsnaam mee bezig
    kopje naar beneden en lopen 
    proberen de schade met martin tot een minimun te beperken
    want martin staat op plaats 2 met 5 punten voor op mezelf
    500 meter voor de aankomst kwam geert derudder mij nog voorbijgesneld (wat is die weer goed bezig)
    en zelf daarop kon ik geen vuist maken
    daar gingen mijn puntjes
    toegekomen op een 30 ste plaats en als 6 in mijn cat
    nu is de kloof met martin 15 punten
    bijna niet meer haalbaar
    maar hij is nog van mij niet vanaf
    heb dan maar mijn verdriet verdronken en heb gewonnen van martinwant
    ik ben blijven plakken tot 1 hr en martin was al weg van 23:45
    nu pijn aan mijn kop ammmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
    morgen vertrek ik op hoogtestage naar turkije
    en kom ik gemotiveerd en bruin en uitgerust en 7 kg verdikt aan de start van de konterdamloop  

    13-06-2009 om 16:46 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussel 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zondag voor de 6 x de 20 km van brussel mede gedaan
    eerst eens het vrouwtje in de bloempjes zetten
    na een 2:03:44 van vorig jaar was haar doel deze jaar onder die twee uur te raken
    een zware loop en dan nog al die tunnels
    heuveltje op heuveltje af en de laatste 3 km terug naar boven 
    toch heeft ze het gehaald met een prachtige tijd van 1:58:48
    5 min beter als vorig jaar
    dat mag er wezen he
    voor mij iets minder, vorig jaar 1:21:39
    en nu wou ik graag gaan voor die 1:20
    niet tevlug gestart samen met jan janssens
    na 3 km moest ik die laten gaan,ietjes te snel
    dan passerde gino puystjens mij en gaf mij een schouderklopje (geen spek voor mijn bek)
    dan passeerde mij martin desmedt die duidelijk zijn thuiswedstrijd aan het lopen was(werkt in brussel)
    die haalde mij in en kon nog babbelen tegen mij
    voor mij weer iets te snel en dada martin 
    dan kwam vince bij mij
    dat tempo was juist hard genoeg voor mij en ik ging dan ook mee met hem
    toch moest ik er nu en dan eens af
    vince keek achterom en vertraagde een beetje en nam me terug op sleeptouw
    dat gebeurde wel een keer of 4
    op +- 10 km want ik had nog geen 1 km aanduiding tegen gekomen (zo afgezien dat ik had)
    heb ik dan eens het kopwerk van vince overgenomen en wonder bij wonder vince moest nu een beetje lossen
    heb dan nog een paar keer achter mij gekeken maar had het zelf zo lastig om het juiste ritme te vinden dat
    ik vince ben kwijtgeraakt(sorry vince)
    toegekomen op de 555 plaats met een tijd van 1:22:52
    moegestreden en niet wetende als ik tevreden moest zijn of niet
    ik had gewoon geen goede dag; lome benen en geen juist tempo kunnen vinden
    en het ergste van al die stomme tunnels
    daar kreeg ik echt geen adem en had het lastig
    dan met de bus met de olifantjes nog iets gaan eten en drinken en tegen 2h30 waren we terug in oostende
    op naar de volgende zou ik zeggen
    grtz poppetje

    01-06-2009 om 15:10 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    28-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.persoonlijk
    dag bokske
    heb uw mailtje ontvangen
    heb proberen een persoonlijke mailtje terug te sturen maar word constant geweigerd
    nu ik contakt heb met jou wil ik het ook niet verliezen
    mijn persoonlijke mail is 
    de.clercq.rita1@pandora.be 
    stuur nog eens een e mail met je adres
    zodat ik zeker nog een maitje kan terugzenden he
    grtz poppetje 

    28-05-2009 om 21:26 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    25-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.keignaertloop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vrijdag gaan lopen in zandvoorde
    er waren veel vreemde eenden aan de start
    een gevaarlijke loop om veel puntjes te verliezen
    zodus wakker zijn is de boodschap
    heel vlug gestart en mijn eigen tempo gelopen
    en zo lang mogelijk proberen voor martin te blijven
    martin mij voorbijgestoken aan de 6 km
    heb hem niet meer kunnen volgen en stap per stap maakte hij het kloofje groter
    binnengekomen in 33:13
    dit is aan 15.98 km/h of 3:45 min /km
    dit is 45 sec beter als verleden jaar
    rita ook sterk gelopen
    binnengekomen in 29:41
    dit is aan 11:82 km/h of 5:04 min/km
    de 5 min de km is bijna bereikt voor haar
    en weten dat ze komt van 6 min /km
    een goede vooruitgang zou ik zeggen
    volgende week brussel
    zal proberen samen te lopen met martin desmedt
    mijn doel 1h20
    dit is redelijk moeilijk maar we gaan elkaar een beetje helpen
    juist schrik van die laatste 3 km bergop
    we zien wel he
    rita gaat voor onder de 2 hr
    hopelijk niet zo warm als vorig jaar
    grtz poppetje

    25-05-2009 om 21:59 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    18-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie 3 plaats
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de nieuwe stad gelopen
    mooi vooraan gestart en snel weg
    de eerste ronde op het venieuwd parcour verliep vlot
    mooi tempo en mijn concurenten (nog) achter mij
    de tweede ronde kwam martin desmet mij voorbijgesnelt
    wat voor tempo en stijl had die man
    (van een piek gesproken)
    heb hem wijselijk laten gaan want had schrik op mijn eigen op te blazen
    dan kwan de bende bij mij janssen en janssen ,vincent ,niek hamers en nog enkele
    daar maar mijn karretje aangehangen en terug een vlotte 2 ronde gelopen en een gevoel dat ik nog iets over had
    maar had bewust een klein beetje ingehouden
    ik dacht dat raf de schacht bij mij ging komen en moest nog iets over hebben om mijn puntjes te verdedigen
    tegenover martin desmedt mocht ik niet teveel verliezen en moest dan zeker voor raf blijven om zo de schade te beperken tot 5 puntjes
    de 3 ronde nog enkele snokken gegeven en zo kwamen we met de goed meewerkende bende zeer dicht bij  ?????? gino puystjens
    waar was martin naartoe
    godalmachtig of op ze oostends godverdomme hij had gino ingehaald
    daar gingen mijn puntjes
    al bij al toegekomen op de 21 plaats in 34:18 op 9km 100meter
    dit is aan 3:46 de km of 15 km 910 per uur
    zeer tevreden met mijn tijd en plaats
    de 3 plaats in mijn cat
    maaaaaaaaaaaaaaaaar toch een kleine vrange nasmaak
    ik had nog over op het eind
    heb ik teveel gespeculeerd? heb ik teveel naar andere gekeken?
    heb ik een fout gemaakt?
    heb geluk ;volgende week is er terug een loop van 9 km voor het crit
    en ik zal van mijn eigen sterkte moeten uitgaan   
    heb dan toch nog martin verslagen diezelfde dag
    ben langer blijven plakken dan hem
    alhoewel het een te korte wedstrijd was voor rita heeft ze toch ook een mooie tijd gelopen
    de 6km en 66 meter in 30:55
    dit is aan 5:05 de km
    toch hoor ik hier en daar vele vrouwtjes klagen dat de afstand te kort is voor de vrouwtjes
    stof tot nadenken ??????
    tot volgende week
    grtz poppetje  
     
      

    18-05-2009 om 14:48 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    03-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.st jansloop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de st jansloop
    had er eindelijk niet zoveel van verwacht en ging me dan ook niet laten zot maken
    redelijk goed vertrokken maar eindelijk te snel
    de km van de marathon zitten er in maar de snelheid is minder en daar moet ik nu wat aan werken
    had een beetje martin desmedt verwacht maar een feestje heeft er anders over beslist (foei martin )
    dan maar een ander slachtoffer uitzoeken
    jan schoolmeester kwam mij voorbijgesneld en hem dan maar gevolgd
    kon eindelijk nooit overnemen van jan maar de laatste 200 meter een versnelling geplaatst want ik dacht
    dat jan nog in mijn cat zat en 5 puntjes meer pakken tegenover martin is altijd meegenomen he
    nadien te weten gekomen dat jan al in de h4 zit dus dadaa puntjes
    aangekomen in een tijd van 37:10 op 9km750 M met een mooie 26 plaats
    er waren weer mooie prijzen en dan komen er al meer vreemde eendjes die met de puntjes weglopen
    ik was de 7 in mijn cat
    en won dan ook een mooie personenweegschaal
    rita ook een mooie wedstrijd gelopen
    maar liefst 2:15 beter als vorig jaar
    met een tijd van 32:50 op de 6 km 500 is aan 5 min 03 de km
    en wetend dat er toch een paar heuveltjes inzitten
    nu nog 14 dagen tijd om de snelheid bij te schaven en mij voor te bereiden naar de nieuwe stadloop
    we hebben onszelf dan nog eens verwend met een leffe (ik toch) en een pastaschotel in het waterhuis
    en nu naar mijn bedje
    tot een van deze
    grtz poppetje 

    03-05-2009 om 22:04 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.la ko sta ole ole
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de halve marathon gelopen 
    vertrek in kortemark en aankomen in langemark
    ik zal eens niet over mijn eigen beginnen maar over het vrouwtje
    rita aangekomen met een supertijd van 1:57:30
    en ze heeft dit heel in haar eentje geklaard
    ik ben nog teruggelopen naar haar maar na 1,5 km was ze daar al
    en ze zag er nog fris uit ook hoor dat verdiende een bloemetje maar
    alle bloemenwinkels waren al gesloten
    maar heb dan mijn prijs afgegeven aan haar
    een ganse zak vol met pudding en karnemelk en nog teen en tander
    ben heel trots op haar en zelf was ze ook heel tevreden
    ikzelf ook tevreden mijn tijd 1:23:56
    na 15 km ging het lichtje alweer uit
    nog niet uitgerust van de verdomde marathon zeker
    maar ik was niet de enige, jan janssens en viane ook serieus afgezien
    de enige  3 die sterk waren martin desmet en diedrik
    die zijn aangekomen in 1:21 en een klein beetje
    ver buiten mijn zicht
    amaaaai wat waren die sterk
    of was het die mooie vrouw die bij hun liep?
    en dan niet te vergeten onze willy lefevere die er door kwam op 1:26 en daarmee
    tweede van zijn cat was proficiat hoor
    en nog een pr was voor dieter sandra die de halve liep in 1:27:30
    nu een kleine rustperiode want de spiertjes voelen moe aan en binnen 2 weken is
    het al st jansloop en de martin zal zeker niet op mij wachten hoor
    grtz en tot een van deze 

    18-04-2009 om 00:00 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    12-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hazegras
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    gisteren toch van mijn hart een steen gemaakt en de wedstrijd van het hazegras meegelopen
    met de start stond ik goed vooraan omdat het zo een flessenhalsstart is, ik me niet wou laten insluiten
    zeer goed weg in de eerste 15
    maar al na 1 km die ik liep in 3:41 voelde ik dat de beentjes nog niet waren gerecupereerd van de marathon
    heel de week gewandeld gelijk pinocio en nu er weer invliegen ,niet gezond
    het enige dat ik wou was de schade beperken
    gino eerste h3 ik als tweede h3  maar dit duurde niet lang
    raf deschacht kwam mij voorbijgesneld en daar had ik geen antwoord op
    dan kwam martin desmedt mij voorbij gelopen en daar kon ik met moeite mijn karretje aanhangen
    het lukte wonderwel maar na ieder bocht of verhoogje moest ik 3 meter laten en dit dan weer goedmaken
    het ging meschien in de loop van de koers beter gaan maar dat was maar dromen
    de laatste ronde versnelde martin effen en het lichtje was uit bij mij
    dit zou een vierde plaats worden he bij de h3
    maar de schade was beperkt
    de 12 km in 48:19
    toch niet slecht voor een pinokio
    en daar was ik al blij om
    nu deze week een beetje recuperatie
    en dan volle bak ertegenaan voor de st jansloop
    waar ik mijn concurenten het leven weer zal zuur maken
    nadien nog wat nagekaart en iets gaan eten met marc en zijn vrouwtje en walter
    dan gaan kijken naar paul michiels  en tegen 1u30 in mijn bedje
    twas terug een leuke dag
    rita ook een zeer goede wedstrijd gelopen
    de 9 km in 48:02
    ze bleef veel van haar concurenten voor
    en volgende week de halve marathon in de la ko sta
    tot later nog eens
    poppetje 

    12-04-2009 om 13:01 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs