Stijn Fincioen

Foto

Foto

Over mezelf

  • Naam: Stijn Fincioen

    Leeftijd: 28 jaar

    Woonplaats: Varsenare

    Beroep: Ambtenaar Provinciebestuur West-Vlaanderen

    Diploma: Bachelor Bouwkunde

    Vriendin: Charlotte Vandewalle

    Trainer: Raymond Van Paemel

    Trainingsgroep: Team Van Paemel (http://teamvanpaemel.skyblogs.be)

    Trainingsmakkers: Tom Vanslambrouck, Davy Stieperaere, Koen Naert, Tim Alleman, Dieter Brouckaert, Lieven Vandenbroucke, Jerry Van den Eede, Kim Barbé, Jo Grieten, Stijn Beerens, Tiemen Van steenberghe, Charlotte Vandewalle, Alana Vandeghinste, Lander Tytgat, Philip Van Lierde

    Clubs: Eendracht Aalst en Molenlopers Bekegem

    Sponsors: Argenta Poperinge, Running Center Brugge, Etixx sports nutrition, Adidas, Herzog compressiekousen



    Besttijden
    1500m 3'59"80 '05
    1mijl 4'26"70 '08
    2000m 5'36"39 '07
    3000m 8'28"10 '06
    5000m 14'35"45 '07
    10.000m 30'50"42 '07
    10 miles 50'19" '09
    1/2 marathon 1u06'56" '07
    Uurloop 18km477 '05
    30km 1u38'28" '08
    marathon 2u24'13" '09



    Sponsors

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Inhoud blog
  • Website ...
  • Goede trainingsweek ...
  • Cross Ieper: 2de plaats
  • Cross Ieper

    Mijn vriendin

  • Foto

    Foto

    Foto

    Mijn trainer Raymond

  • Foto

    Foto

    Trainingsmakkers East-Side

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Tom kzal je nooit vergeten + 16/06/2008

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Links
  • Stijn Fincioen
  • Team Van Paemel
  • Charlotte Vandewalle (mijn vriendin)
  • Koen Naert
  • Davy Stieperaere
  • Dieter Brouckaert
  • Molenlopers Bekegem
  • Eendracht Aalst
  • Kim Barbé
  • David Stevens

    Links
  • Lander Van Droogenbroeck
  • Tim De Vilder (mijn kiné)
  • Dries Depoortere
  • Alexander Diaz Rodriguez
  • Stijn Lintermans
  • Joachim Pelicaen
  • Veerle Dejaeghere
  • Rik Ceulemans
  • Joeri Jansens
  • Kim Ruell

    Links
  • Krijn Van Koolwijk
  • Pieter Desmet
  • Gert Van Poucke
  • Katrijn Vande Riviere
  • Kurt Maenhout
  • Marathon Eindhoven
  • Pieter Rijnders
  • Team Vijverman
  • Patricia Delvael
  • Steven Broucke

    Links
  • Lies Deruddere
  • Koen Van Havermaet
  • Bart Maene
  • Barbara Maveau
  • VAL
  • LBFA
  • KNAU
  • IAAF

  • Volg op deze blog oa. mijn voorbereidingen op mijn volgende marathon!
    20-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nacht van West-Vlaanderen Torhout: 1ste plaats op marathon met 2u28'52"
    Gisterenavond om 20u ging ik in Torhout van start op de marathon van de Nacht van West-Vlaanderen. De marathon ging samen met het BK, EK en WK 100km ultraloop van start, dus er waren heel wat nationaliteiten aanwezig. Er was opnieuw enorm veel volk afgezakt naar Torhout!

    Na 1km kwam ik reeds als 1ste door op de markt van Torhout, echt super : ), ik had toen enkele meters voorsprong. Na 2km liet ik mij inlopen door een groepje met Filip Vanhaecke, Cedric De Caluwe en Nico Serroen. Filip en Nico waren de meest ervaren mannen in onze groep. Ik besloot de groep op sleeptouw te nemen, Nico wou graag onder de 2u30'. Na 10km passeerden we over de markt van Lichtervelde, ook daar heel veel sfeer, daarna liepen we terug richting Torhout.

    Na zo'n 17km kwam er plots een Oekraïner vooraan opdagen, we wisten niet vanwaar deze atleet kwam, de nerveusiteit begon toe te nemen. Ik versnelde even verder en de Oekraïner moest een gaatje laten en zo liep ik al heel vroeg in de wedstrijd alleen op kop. Halfweg wedstrijd kwam ik iets boven 1u15' door. Na 23km was het weer genieten bij de doorkomst op de markt van Torhout, precies of je liep een vol stadion binnen. Je tempo ligt bij zo'n doorkomst meteen wat hoger en nadien was het weer wat gas terugnemen, want het was toch nog een eindje.

    Ik probeerde mijn tempo zo gelijkmatig mogelijk te houden en mijn voorpsrong vast te houden. Na ongeveer 30km volgde de tweede doortocht in Lichtervelde en dan ging het opnieuw richting Torhout. Ik voelde me nog altijd goed, maar ik durfde niet echt te versnellen, want de zwaarste kilometers (laatste 7km) moesten nog komen. In die laatste 7km lijken die kilometers wel eindeloos te duren en raakt de energievoorraad op.

    Ik werd telkens op de hoogte gebracht van mijn voorsprong en die was telkens rond de 1', Nico Serroen was de atleet op de tweede plaats. Ik had telkens het gevoel dat ik nog een versnelling kon plaatsen als het moest, maar ik probeerde het tempo dat ik liep aan te houden. De laatste 2km was echt genieten. Vooral in de laatste kilometer stond er enorm veel volk, echt super om zo te finishen na een marathon! Ik heb er met volle teugen van genoten ... Ik finishte uiteindelijk nog in een tijd van 2u28'52", de ontlading achteraf was groot. Nico Serroen liep ook een sterke marathon en finishte heel knap als tweede in een tijd van 2u29'57". Ik ben blij voor Nico dat hij nog onder de 2u30' kon finishen, proficiat man!Jochen Tourlousse werd ook mooi derde in 2u33'36". Cedric De Caluwe werd 4de (2u35'40"), Filip Vanhaecke werd 5e en eerste master met een tijd van 2u36'15".

    Mijn overwinning draag ik op aan mijn vorig jaar overleden trainingsmakker Tom Compernolle!

    Ik hoop dat ik de volgende jaren nog een aantal keer kan deelnemen aan de marathon in Torhout, want van mijn eerste deelname heb ik zo genoten. De organisatie was opnieuw dik in orde, proficiat aan de organisatoren!De omloop was heel mooi, maar toch wel zwaar, veel vals plat en de wind maakte het ons nog eens extra zwaar.

    Ook wil ik nog iedereen bedanken voor de vele aanmoedigingen, ook bedankt aan mijn vriendin Charlotte, mijn pa en trainingsmakker Lieven Vandenbroucke voor de bevoorrading onderweg!

    Vanavond vertrek ik samen met Charlotte voor een weekje vakantie naar Mallorca, een rustweekje breekt dus aan, daarna gaan we trainen voor de piste, want ik wil de snelheid zeker niet verwaarlozen.

    De volledige uitslag kan je hier bekijken: http://www.chronorace.be/web2/Classements/classement.aspx?eventId=5665061863424&mode=large&IdClassement=4008

    Groetjes en tot binnenkort,

    Stijn


    19-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn tweede marathon, vanavond om 20u in Torhout!
    Vanavond om 20u begin ik in Torhout aan mijn tweede marathon. De temperaturen zijn zeer goed, de wind is misschien iets teveel aanwezig, maar we maken er gewoon het beste van. Mijn chrono is bij deze marathon bijkomstig, ik wil vooral een goede klassering in deze marathon voor eigen volk. Ik heb er alvast zeer veel zin in! Het is ook nog altijd afwachten wie er allemaal aan de start komt van de marathon, hoe goed zijn de buitenlandse deelnemers?We zien wel tijdens de wedstrijd!

    De afgelopen dagen heb ik niet veel meer gedaan. Woensdag was een rustdag en gisteren liep ik nog wat los en ik deed nog enkele versnellingen. De afgelopen drie dagen heb ik zo goed als mogelijk koolhydraten proberen te stapelen, dit vind ik het moeilijkste van de voorbereiding.

    Laat ons hopen dat alles meezit vanavond, een marathon is onvoorspelbaar, tot 10km voor het einde heb je alles nog onder controle, maar dan begint de marathon pas!

    Hopelijk staat er heel veel volk langs de omloop!

    Tijdens de marathon zullen mijn gedachten toch ook bij mijn vorig jaar overleden trainingsmakker Tom Compernolle zijn. Tom kwam toen enkele dagen voor voor de Nacht van West-Vlaanderen om het leven bij een verkeersongeval in Aartrijke. Ik loop dus ook voor Tom vanavond en ik weet dat hij mij van hierboven steunt! De 10km in Torhout werd dit jaar omgedoopt tot de 10km Tom Compernolle. Vele atleten lopen speciaal voor Tom deze wedstrijd. Iedereen die dit ook nog wil doen, kan zich vanavond nog altijd inschrijven in de sporthal van Torhout. De start van deze 10km is om 20u15 naast het sportstadion.

    Zondag is er ook de 7de editie van Dwars door Varsenare. Een mooie stratenloop in eigen dorp over 10,3km. Dit is een organisatie van de Beisbroeklopers. Ik deed de vorige 6 edities telkens mee en kon er daarvan 5 op mijn naam schrijven. Bij de tweede editie moest ik mijn sterke dorpsgenoot en intussen Iron Man en Kiné Tim De Vilder voor mij dulden. Doordat ik dit jaar kies voor de marathon in Torhout ga ik niet van start gaan in Varsenare, ik had heel graag mijn 1ste plaats van de voorbije jaren verdedigd, maar je moet keuzes kunnen maken. Het is dit jaar dus de kans voor mijn dorpsgenoot Davy Stieperaere om de wedstrijd eens te winnen. Mijn andere trainingsmakkers Tom Vanslambrouck en Dieter Brouckaert zijn nog niet zeker over hun deelname in Varsenare. Dat de beste mag winnen zou ik zeggen!

    Groetjes en hopelijk zie of hoor ik jullie vanavond in Torhout,

    Stijn


    18-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Krantenknipsels Het Nieuwsblad vanaf augustus 2008 ...

    Stijn Fincioen mikt in Torhoutse marathon op een nieuwe besttijd - 18/06/2009 Het Nieuwsblad

    TORHOUT/VARSENARE - Ondanks enkele afzeggingen wegens (de gevolgen van) blessures zal er vrijdag toch een mooie West-Vlaamse inbreng op de marathon zijn.

    Geert Sneppe, die in 2005 (2u32'08,) en in 2007 (2u31'53,) de marathon in Torhout won, past voor een zevende deelname. Hij traint wel, maar hij lag in februari nog in het ziekenhuis met een bacteriële infectie. Frederik Colpaert sukkelde het hele seizoen met allerlei kwaaltjes en beperkt zich tot de 10 km. Ook Dirk Mattheus moet forfait geven met een gescheurde achillespees.

    Filip Vanhaecke, vorig jaar op de derde plaats de beste West-Vlaming, loopt vrijdag zijn 44ste marathon. Kris Cauwels wil na een matige 2u41'14, in Antwerpen bewijzen dat hij het marathonlopen nog niet verleerd is en gaat voor een duik onder 2u40'. Karel Moerman en Jochen Tourlousse, de winnaar van de Deerlijkse corrida, starten ook niet zonder ambities.

    Toch zullen de meeste ogen gericht zijn op Stijn Fincioen, die zijn marathondebuut vorig jaar in Eindhoven afsloot met een knappe 2u26'10,.

    'Ik nam die marathon dan ook direct opnieuw op in mijn planning', zegt de 29-jarige Fincioen. 'Torhout kwam er pas drie weken geleden bij. Ik had het open Nederlands kampioenschap 10.000m op piste vorig weekend in Utrecht voorzien, maar na de 10 km van Schoirl viel ik ziek en volgde er een antibioticakuur van drie weken. Mijn paasstage van bijna een maand in het Amerikaanse Flagstaff met Pieter Desmet en Tom Vanslambrouck kwam wel niet in het gedrang. Ik bouwde er een geweldige uithoudingsbasis op. Ook de afgelopen weken haalde ik 170 à 180 km, maar ik mis de snelle kilometers. Ik vond mij dan ook beter af met de marathon van de Nacht. Trainer Raymond Van Paemel zag er geen graten in. Mijn conditie laat een besttijd toe, maar in tegenstelling tot Eindhoven zijn er in Torhout geen tempomakers voorzien. Ik wacht dan ook liever af en val in de tweede helft wel aan indien het te traag gaat. Vriendin Charlotte Vandewalle loopt niet. Dat komt mij goed uit, want zij zorgt onderweg voor de bevoorrading.' (hv)

    NACHT VAN WEST-VLAANDEREN Stijn Fincioen kiest voor de marathon (Het Nieuwsblad)

    Stijn Fincioen loopt op vrijdag 19 juni tijdens de Nacht van West-Vlaanderen in Torhout de tweede marathon van zijn carrière. De Varsenarenaar debuteerde op 12 oktober vorig jaar in Eindhoven en deed toen 2u26'12, over de 42,195 km.

    Fincioen finishte afgelopen zondag tijdens de 10 km van de Dakrun in het Nederlandse Groesbeek nog als 26ste in een tijd van 30'58,. Alexander Diaz Rodriguez werd er 24ste in 30'57, en was eerste West-Vlaming. De Bruggeling ging er ook Kristof Mouton (27ste in 31'11,), Tom Vanslambrouck (30ste in 31'29,) en Dieter Brouckaert (33ste in 31'51,) vooraf. Zij lopen in Torhout de 10 km Tom Compernolle. (hv)

    DWARS DOOR BRUGGE Stijn Fincioen start voor veertiende keer (Het Nieuwsblad)

    Stijn Fincioen neemt zondag voor de veertiende keer deel aan Dwars door Brugge deel. Hij verkeert na drie weken stage in Amerika in de conditie van de beste dagen. 'Maar beter doen dan twee jaar geleden (vijfde, red) kan amper. Er neemt steeds meer sterk volk deel aan de Running Tour. Hans Janssens, Alexander Diaz Rodriguez, Bram Coppens, Dieter Brouckaert, Tom Vanslambrouck en Ghirma Woldu (winnaar van vorig jaar, red) tekenen present.'

    Veerle Dejaeghere, die de Running Tour bij de vrouwen domineert, komt enkel joggen met haar collega's van Groen! Ex-winnares Ria Thienpont loopt voor een ereplaats. (hv)

    Opnieuw Stijn Fincioen (Het Nieuwsblad)

    VILVOORDE Na de Sparta-cross won Stijn Fincioen gisteren voor de tweede keer in Vilvoorde. De Aalstenaar zonderde zich af met Gemeda Amman, die als een sterke finisher aangeschreven staat, maar uit blessure terugkomt. Amman deelde onderweg prikjes uit, maar Fincioen gaf geen krimp. Op de laatste bult verraste Fincioen met een uitval die hem de zege opleverde. Omar Bekkali en Lucas Moray duelleerden voor de overige podiumplaats. Moray moest het uiteindelijk afleggen.

    Bij de vrouwen joeg veterane Karen Peeters het tempo meteen naar een hoog niveau. Melissa Vandendriessche en Kristine Mox nestelden zich in haar tred. Ze namen over en liepen van Peeters weg. In de laatste lus van de omloop sprintte Mox naar haar eerste zege van het seizoen. Vandendriessche beklaagde zich over ijzertekort in het bloed, waardoor ze te weinig mag trainen en dat vertaalt zich in de prestaties.(eg)

    Stijn Fincioen wint in Zottegem (Het Nieuwsblad)

    Stijn Fincioen won de veldloop in Zottegem, waar in totaal 360 deelnemers aan de start kwamen. De atleet van Eendracht Aalst haalde het met voorsprong op Gert Van Poucke en Stijn De Vulder. Patrick Grammens was de snelste master voor Geert Goddeeris en Christian Plume. Angelo Vandecasteele (junioren) en Natan Reuter (scholieren) mochten eveneens op het hoogste podium. Bij de vrouwen ging de zege naar Sofie Picavet voor Ann Parmentier. Hilde Vanhessche domineerde bij de masters. Voor Zenobie Vangansbeke werd het de 26ste veldloopzege op rij bij de scholieren. Haar clubgenote Eline Dalemans werd nummer één bij de junioren. (gow)


    Stijn Fincioen maakt in Eindhoven als 26ste algemeen en eerste West-Vlaming een geslaagd marathondebuut (Het Nieuwsblad)
    'Ik snak naar rust'

    Stijn Fincioen blikte zondag in Eindhoven terug op een geslaagd marathondebuut. De 28-jarige Varsenarenaar kwam als 26ste en eerste West-Vlaming na 2u26'10, aan.

    'De Kenianen toonden zich zoals elders een klasse apart. Zij namen de hele top-10 in, met op kop Geoffrey Mutai (2u07'50,)', vertelt Fincioen. 'Ik trek mij als debutant op aan de achtste plaats in het Benelux-klassement. De omstandigheden konden amper beter. Het was windstil en het kwik wees 20 graden aan. Ook de Nederlandse tempomaker deed zijn werk perfect: hij zorgde 35 kilometer voor een egaal tempo. Ik liep twee even snelle helften. Toch dreigde het even mis te lopen. Twee Nederlandse metgezellen stelden na het wegvallen van Koen Raeymaekers en Luc Krotwaar vast dat zij voor brons bij hun nationale titelstrijd liepen en versnelden. Ik loste, maar werd gelukkig spoedig opgevist door een oudere collega.'

    'Ondanks de ideale omstandigheden mag dit geen hoogtepunt blijven', zegt Fincioen. 'Ik miste ervaring. Zo stond ik wegens het missen van mijn drankje tweemaal stil bij de bevoorrading. Het kostte tijd en moeite om de groep opnieuw bij te benen. Ik schat het verlies op een halve minuut. Een vervolg komt er pas in het voorjaar van 2009. Ik snak nu niet naar een volgende marathon, maar naar rust.'

    Nog twee keer onder 2u30'

    Nog twee andere West-Vlamingen doken in Eindhoven voor het eerst onder 2u30': Lauwenaar Olivier Vanhoutteghem (2u28'48,) en Wevelgemnaar Nico Serroen (2u29'50,).

    Serroen zette dus ook bij zijn zesde marathon een besttijd neer, maar stond nochtans niet op zijn sterkste benen. 'Ik kan beter dan 2u29'50,, maar zondag bleek dat uitgesloten. De omstandigheden waren ideaal, maar ik bleek niet volledig hersteld van mijn winnende 2u30'16, een maand geleden in de Flanders Fields marathon. Vanhoutteghem loste mij na 35 kilometer. Hij was de betere.'

    Ook Cedric De Caluwé van ABAV Brugge zette met 2u36'25, een behoorlijke prestatie neer, net als Lucien Taelman, die één week na zijn 2u52'47, in de uitgeregende Brusselse marathon de streep na 2u43'38, bereikte. De 51-jarige Oostrozebekenaar bereidt zich voor op het WK 100 km op 12 november in Rome.

    De 32-jarige Patricia Delvael dook bij haar debuutmarathon met de hulp van trainer en tempomaker Willy Ligneel meteen onder de drie uur (2u59'42,).


    Fincioen en Vandewalle winnen vlot in Nederland (Het Nieuwsblad)

    Stijn Fincioen won zondag de 30 km van het Nederlandse Almere. De 28-jarige Varsenaar legde de afstand af in 1u38' en had bijna een kwartier voorsprong op het nummer twee. Fincioen beschouwde het als een geslaagde test voor de marathon van Eindhoven, die op 12 oktober plaatsvindt. Vriendin Charlotte Vandewalle reisde als supporter mee, maar omdat er een duurloop op haar programma stond, liep zij de 15,1 km mee. De 19-jarige Torhoutse studente telde na 1u01'30, een voorsprong van negen minuten op het nummer twee. Vandewalle mikt deze winter op een selectie voor het EK veldlopen voor juniores half december in Brussel. (hv)


    Stijn Fincioen vdb
    © Bart Vandenbroucke/VDB

    Stijn Fincioen komt terug uit verloren positie (Het Nieuwsblad)

    De 10 mijl van Middelkerke kende met bijna 400 deelnemers een aanzienlijk grotere belangstelling dan vorig jaar.

    Stijn Fincioen stak meteen zijn nek uit. De Varsenarenaar bleek niet de enige, want hij kreeg gezelschap van Bart De Berge, Francis Vansteenbrugge en Bart Verschooren (die zijn leiderplaats in het Flanders Wegcriterium verdedigde). Laatstgenoemde loste op de zeedijk na drie kilometer de rol en werd door een groep van vijftien achtervolgers met Filip Vanhaecke en Steven Vandecasteele opgeslorpt. De Berge nam na vijf kilometer wat voorsprong, maar werd een kilometer verder voorbijgelopen. Hij bleef kilometerslang lang hangen op vijftien seconden van het kopduo, maar kwam niet meer terug. Vansteenbrugge, een manager die de marathon van Rotterdam in 2u24'44, afsnelde, nam twee keer dertig meter voorsprong op Fincioen, maar dat volstond zelfs op 400m van de aankomst niet. Fincioen kwam uit verloren positie terug en spurtte voorbij de Oost-Vlaming.

    Anja Smolders snelde in het spoor van echtgenoot Johan Schoors naar de overwinning bij de vrouwen. Ria Thienpont, twee dagen eerder winnares van de Gouden 10 km in Brugge, liep met de tweede plaats weg. (hv)






    Stijn Fincioen wint ruim (Het Nieuwsblad)

    JOGGING VAN DE TASSCHE ARDOOIE Stijn Fincioen won in Ardooie (120 deelnemers) met 2'43, voorsprong de 15,5 km. Toch had hij het niet onder de markt. 'Net als in Bekegem voelden ook nu de benen zwaar aan, maar ik haakte als enige aan toen Dimitri Caby in de eerste ronde voorsprong nam. Na 5 km vond ik het goede ritme en deed ik mijn deel van het kopwerk. Caby kwam in de problemen en loste in de vierde ronde. Ik ging op mijn elan door.' Caby gaf net als in de ING Run in Oostende op.

    Kris Cauwels verraste met de tweede plaats. Hij kon als enige van vier achtervolgers aanpikken toen Filip Vanhaecke een kloof sloeg. 'Ik vreesde enkele kilometers verder te lossen, want Vanhaecke legde een hoog tempo op. Toen ik op het einde van de derde ronde toch overnam, moest hij een gaatje laten.' Jochen Tourlousse en Bart Maene snelden Vanhaecke nog voorbij.

    Els Verthé was beste vrouw. (hv)


    17-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog wat foto's van afgelopen maanden



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Permekeloop Jabbeke















    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tapering ... en aftellen naar de dag van de Marathon!
    Vandaag (zondag) zijn we op 5 dagen gekomen van de marathon van Torhout (Nacht van West-Vlaanderen), we zijn dus volop met de tapering begonnen. De kilometers nemen gelijkmatig af en rust is nu heel belangrijk om vrijdag fris aan de start te komen. Afgelopen vrijdag deed ik nog de laatste zware training, normaal was deze training voor een dag eerder, maar door het slechte weer moest ik de intervaltraining op dinsdag verschuiven naar de woensdag en daardoor schoof alles met één dag op.

    Op dinsdag liep ik samen met Koen Naert in de regen eens de ronde van +/- 21km. De omloop mag er zijn, hopelijk staat er vrijdag heel wat volk langs de kant, zodat de kilometers sneller voorbij gaan : ).

    Op woensdag deed ik dan korte interval in het bos, de laatste versnellingen werden in de gietende regen afgewerkt.

    Op donderdag deed ik dan nog een lange rustige duurloop en op vrijdag stond nog 3x5km tempo op het programma met 3' recuperatie, een gekende afsluitende marathontraining. Deze laatste zware training liep verrassend goed en ik kon de training met reserve afwerken in een gelijkmatig tempo. Op zaterdag nam ik een rustdagje en vandaag liep ik nog een rustige duurloop in het bos, ook nu weer in de gietende regen.

    De specifieke voorbereiding was misschien kort, maar toch is deze goed verlopen en de conditie is zeker even goed als vorig jaar voor de marathon van Eindhoven. Ik had een zeer brede basis en dat is toch heel belangrijk. Hopelijk loopt vrijdag alles naar wens en kan ik vrijdag een zeer goed resultaat neerzetten. Een marathon blijft een marathon, de eerste 30km moet je als het ware op reserve kunnen afwerken en dat is niet altijd even gemakkelijk.

    De chrono is in Torhout voor mij bijkomstig, ik loop er vooral voor mijn plaats. Het is nog afwachten wie er allemaal aan de start komt, dus we zien vrijdag wel!

    Vanaf dinsdag beginnen we koolhydraten te stapelen, zodat de energietank vol is tegen vrijdag!

    Ik ben er helemaal klaar voor en begin nu al af te tellen naar vrijdagavond 20u!Alle supporters op post zou ik zeggen ... : )

    Groetjes en tot vrijdag,

    Stijn







    Tot de marathon van Torhout!

    Foto

    Foto

    Wedstrijdplanning (ov)
  • 31/01 Cross Vilvoorde
  • 06/02 PK Cross Ninove
  • 14/02 10km Schoorl (NL)
  • 07/03 Cross Opwijk of Cross de Bousval
  • 14/03 BK cross Stene
  • 21/03 Halve marathon Venlo (NL)

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn clubs

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn kinesist Tim

  • Foto

    Trainingsmakkers West-Side

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    E-mail

    Druk op onderstaande knop om mij te mailen.


    Archief per week
  • 24/05-30/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008

    Blog als favoriet !

    Marathons die ik zeker nog wil lopen:

    New York
    Londen
    Boston
    Chicago
    Berlijn
    Amsterdam
    Rotterdam
    Parijs
    ...


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs