Foto
Foto
Wij zijn Stijn en Nele en samen met onze 3 poezen - Fran, Loes en Marieke - wonen we in Diepenbeek.
We kiezen bewust voor adoptie en hebben beslist om een kindje uit Ethiopië te adopteren.
Wil je op de hoogte blijven van ons adoptieavontuur ? 
Spring dan regelmatig eens binnen op onze blog !

Groetjes, Stijn en Nele.

Foto
Je mag natuurlijk altijd een reactie schrijven op een bericht (onderaan elk bericht) of een berichtje achterlaten in ons gastenboek !
Foto
Gastenboek
  • leuk
  • Proficiat
  • Gelukwensen
  • gelukwensen
  • Proficiat!

    Stuur ons een mailtje !

    Wil je ons wat vertellen of vragen ? Mail ons gerust !

    Onze 3 " deugnieten " :
    Loes, Marie en Fran !

    Foto
    Foto
    Foto
    De reis naar ons kindje uit Ethiopië

    Lilypie Waiting to Adopt tickers Lilypie Second Birthday tickers
    25-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intussen ....
    Hoi hoi,

    Ik weet het, het is alweer veel te lang geleden dat ik nog eens iets op de blog schreef!
    Veel te druk, hé!

    Intussen zijn we alweer 3 weken thuis, een maand geleden kregen we het mooiste geschenk dat we maar konden krijgen, wat gaat de tijd vlug!

    Het gaat goed met Jesper.
    Het is een opgewekt kereltje dat heel graag speelt en ravot.
    Hij lust alles wat we hem geven en begint al flink te brabbelen.
    Stilaan kan Jesper zich ook al even (een kwartiertje of zo) alleen vermaken, hij moet er natuurlijk steeds zeker van zijn dat één van ons twee dicht bij hem in de buurt is.
    Het slapen gaat de ene dag vlotter dan de andere, Jesper slaapt vrij vlot in maar hij wordt wel geregeld huilend wakker, we denken dat hij veel droomt en daardoor soms erg onrustig is in zijn slaap.

    We zijn intussen in het tropisch instituut en bij de neus-keel-oorarts geweest (voor zijn oorstopjes en zijn loopoortje) en de verpleegster van K&G in ook al enkele keren langsgeweest.

    We willen nog eens iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes en berichtjes!

    Tot gauw!
    Nele.





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    14-01-2011
    Gegroet!

    Dag Nele en Stijn :)

    Jullie kennen mij niet en ik ben toevallig op jullie blog terecht gekomen. Ik hoop eerst en vooral dat jullie wat meer schrijven omdat ik er echt van geniet :)

    Ik en mijn vriend zijn nu al 3.5 jaar samen en na onze studies wensen we samen te wonen. Maar dat gaat nog ander half jaar duren jammer genoeg! We zijn uiteindelijk tot de beslissing gekomen dat we super graag zouden adopteren. Niet dat dat voor nu is want we vinden ons eerst veel te jong en onze studies en een stabiel leven komen op de eerste plaats.. Maar we weten wel dat een adoptieproces ver van 'fijn' en 'snel' is aangezien je super veel geduld moet hebben en erg goed moet zijn voorbereid. Maar wij kiezen bewust voor een adoptie omdat we van mening zijn dat er genoeg kindjes zijn die liefde, een mooie toekomst en een stabiel leven met ouders nodig hebben.. Jammer genoeg is mijn familie niet erg pro adoptie.. Ik hoop dat dat zal veranderen want ik denk dat mijn moeder mij niet eens serieus neemt.. Maar ik sta niet ech achter het gedacht 'ik moet een kind van mij en mijn vriend hebben en het moèt van mijn vlees en bloed zijn'.. Ik vind dat vrij belachelijk en egoïtisch, maar dat is mijn mening.. Alle kindjes zijn gelijk.. Nu ja: om het kort te maken (iets wat nooit bij mij lukt) zou ik graag willen vragen waarom jullie bewust voor adoptie hebben gekozen en hoe dat proces is gegaan? En hoe jullie families daarop hebben gereageerd en of dat dat nu veranderd is..

     

    Ik wens jullie het aller aller aller beste toe voor het nieuwe jaar! Heel goede gezondheid en erg veel liefde :)

     

    Pamela!

    14-01-2011 om 18:32 geschreven door Pamela


    09-05-2010
    Eerste moederdag !
    Dag Nele,

    Vandaag is het weer zo'n speciale dat voor jou en je gezinnetje.
    Ik ben er zeker van dat papa Stijn en zoontje Jesper voor een fantastische moederdag gezorgd zullen hebben !
    Liefs,

    Marita

    09-05-2010 om 11:55 geschreven door Marita


    03-04-2010
    hallo,
    Wat een zalig manneke!!! Ik ben blij dat het zo goed gaat met hem en met jullie! Vrolijk Pasen xxx Renate

    03-04-2010 om 19:56 geschreven door renate en johan


    27-03-2010
    Hallo
    Wat een lekker menneke is het toch hé!!!!


    Vele groetjes,

    Bob&Co

    27-03-2010 om 13:42 geschreven door Caroline




    WELKOM !!
    Foto

    Foto

    Diepenbeek
    Click for Genk, Belgium Forecast
    Addis Abeba
    Click for Addis Abeba, Ethiopia Forecast
    Archief per maand
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007

    Onze favoriete adopielinks : Ethiopië !
  • Lore en Tom
  • Nathalie en Joris
  • Inge en Danny
  • Inge en Geert
  • Ness
  • Sabine en Jan
  • Sonja en Wesley
  • Tabitha en Esli (PW)
  • Sanne en Kriss
  • Vicky en Stefan

  • Kaatje en Koen (PW)
  • Marleen en Hans
  • Nicole en François
  • Kelly en Garry (PW)
  • Kathleen en Steven
  • Greet en Tom
  • Virginie en Wim
  • Marleen
  • Gerty en Matty
  • Tania en Koert

  • Lydia en Jean-Luc
  • Goele
  • Vicky en Christophe
  • Peggy en Paul
  • Caroline en Leslie (PW)
  • Corinne en Andy
  • Agnes en Dirk (PW)
  • Janne en Ronny
  • Renate en Johan

  • Onze favoriete adopielinks : andere landen !
  • Alison en Remy (China)
  • Rachel en Werner (China)

  • Ethiopië algemeen.
  • Wikipedia
  • Ethiopia Gallery
  • Afrikanieuws
  • Reisbijbel
  • Ethiopia Travel Photography
  • Ethiopia Travel
  • Foto's Ethiopië
  • Ethiopië Weblog
  • Selamta
  • Esthers' Ethiopische Recepten

  • National Geographic
  • Muziek Addiszefen
  • Eremelamela
  • World Picture Service

  • Andere links.
  • Paleis (werk Nele)
  • Jaga (werk Stijn)
  • VAG (adoptievlaanderen)
  • Kind & Gezin (adoptie)
  • Adoptietrefpunt (NL)
  • Ray Of Hope (adoptiebureau)
  • Mickerline (haar- en huidproducten)

  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs