Foto
Inhoud blog
  • Destelbergen - Finisterra
  • tot slot
  • Santiago - Finisterra - Santiago
  • de ontnuchtering
  • Portos
    Categorieën
    Foto
    Mijn favorieten
  • Sint Jacob
  • genootschap
  • man bijt hond
  • webcam
  • Destelbergen - Santiago de Compostela per fiets
    Destelbergen - Santiago de Compostela
    31-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ivan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn naam is Stevens Ivan
    geboren op 28 april 1961
    gehuwd sinds 1 juli 1988 met Christel
    vader van Jorn en Thaly

    woonachtig te Destelbergen

    Sinds enkele jaren speelde ik met de gedachte een fietstocht te ondernemen naar Santiago de Compostella.

    De beste tijd om dit te doen leek me rond mijn 50ste verjaardag.
    En ja nu is het zover en gesteund door Christel krijgen mijn plannen stilaan vorm.

    Het plan is om zaterdag 2 juli 2011 omstreeks 9.00 uur de tocht aan te vatten van uit mijn woonplaats te Destelbergen.
    Ongeveer 100 km per dag lijkt mij haalbaar daar ik mezelf toch als een geoefend fietser beschouw.
    Wekelijks fiets ik ongeveer 200 km, waarvan dagelijks naar het werk en tijdens het weekend met de mountainebike.

    31-05-2011 om 00:00 geschreven door Ivan  





    Foto

    Mijn favorieten
  • de afgelegde weg

  • Mijn favorieten
  • Luc en Erik naar compostela vertrek 13 aug 2011

  • foto's
  • foto's onderweg
  • nog foto's

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs