Foto
Inhoud blog
  • Oostende 09.10.2011 / 8 KM
  • Grysloke 27.08.2011 en Wembleyloop 28.08.2011
  • Loopwedstrijd Herseaux 10,4 km
  • Wedstrijd Mariakerke - 9,9 km - 13.08.2010
  • Loopkoers Ename 07082010 // 11,5km
    Favoriete blogs
  • Hans detavernier
  • dimitri delombaerde
  • Joost dewaele
  • Michael vannieuwenhuize
  • dieter van lierde
  • ludovic vanlede
  • Natalie Tijtgat
  • bjorn desmet
  • fabrice laga
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beste looptijden:     
                                         
    10 km : 33 min.  02 sec.       
    15 km : 51 min.                      
    21,1 km : 1 u 13 min. 26 sec
    Marathon : 2 u . 43 min.       
    _____________________
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    steven loopblog

    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd Anvaing - 29.05.2010 - 10,5 km
    Beste loopvrienden,

    Zoals gepland trok ik gisteren naar Anvaing, in het gezelschap van trainer Johan Santens en trainingsmakker Carlo Verleyen.

    Vorige week had ik ook nog eens gebeld met een oude jeugdvriend van mij, Frédéric Soris, die in Anvaing woont. Hij was ook van plan om mee te lopen in Anvaing. Ik had hem al een tijdje niet meer gezien, en schrok dan ook, want hij had wel wat kilootjes bijgekregen. Hij was vroeger een uitstekend voetballer, maar ondertussen vader van 3 kindjes, en dan heb je ook niet zoveel tijd meer om veel te sporten.
    Ik was wel blij om hem nog eens terug te zien. Hij liep een goede wedstrijd, volgens zijn kunnen; 50min (zo'n 12,5 km per uur). Bij deze proficiat aan Frédéric en tot nog eens hé.

    Wat mijn wedstrijd dan betreft : de wedstrijd liep over 1 ronde, in het mooie, maar uiteraard niet vlakke landschap van Anvaing.

    Ik startte samen met de leiders , waaronder Dimi Delombaerde uiteraard; na 1km kwamen we door aan 3min16sec. Ik ging nog mee tot aan de tweede kilometer, maar dan voelde ik dat het wijselijk was om die mannen te laten lopen.

    Ik hield een goed tempo aan. Rond kilometer 9 kwam Ludovic Vanlede voorbijgesneld. Ik heb even geprobeerd om nog aan te klampen, maar zijn tempo was toch iets te snel voor mij.
    Ik eindigde op een 8e plaats in 37min01, en ben daar heel tevreden mee.

    Ook Carlo Verleyen liep een goede wedstrijd. Hij eindigde op de 19e plaats in een tijd van 38min44sec.

    Trainer Johan Santens zette ook een mooie prestatie neer, na een lange wedstrijd-inactiviteit, 39min50sec. Dat belooft voor de toekomst !

    Deze week doe ik het een weekje rustig aan, veel duurlopen, geen interval.

    Ik ben tot nu toe heel tevreden over mijn seizoen. Hopelijk blijft het nog een tijdje zo verdergaan.

    Groeten,
    Steven

    30-05-2010 om 21:10 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    23-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keignaertloop 14.05.2010 en Sinksenjogging Harelbeke 21.05.2010
    Beste loopvrienden,

    Het verslagje van vorige week had ik nog niet geschreven, bij deze 2 verslagjes.

    Keignaertloop Oostende 14.05.2010 over 9km : gezien we in het verlengd weekend van Hemelvaart aan zee vertoefden, had ik op vrijdagavond de Keignaertloop in Oostende op het programma gezet.
    Daar had ik een 7e plaats , ik was iets te snel gestart, waardoor ik in de laatste ronde een terugval had, maar was al bij al tevreden over deze wedstrijd.

    Sinksenjogging Harelbeke 21.05.2010 over 11km200 : aangekomen in Harelbeke zag ik al vlug dat er een serieuze bezetting aanwezig was.
    Bij aanvang van de wedstrijd nam Bert Deschodt onmiddellijk het hazepad. Ikzelf volgde in een groepje met o.a. Vanwynsberghe, Delombaerde, wederoptredende Caby....
    Op het einde van de eerste ronde moest ik deze mannen laten lopen, het tempo lag te hoog voor mij. In de tweede ronde kwam ik Caby en  Vermeulen  terug tegen en sloot bij hen aan.
    In de derde ronde kreeg ik echter steken (waarschijnlijk door het te koude water bij de bevoorrading) en moest ik Caby, Vermeulen en de ondertussen aangesloten Vanlede laten gaan.
    Ik liep verder de wedstrijd uit en eindigde in een tijd van 39min10sec op een 8e plaats (2e in mijn categorie). 

    Voor de volgende wedstrijd trek ik terug naar de Walen, naar Anvaing, een wedstrijd over 10 km .

    Tot schrijfs.
    Steven

    23-05-2010 om 21:21 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    08-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Run for fun Bavikhove - 10,520 KM - 7 mei 2010
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste loopvrienden,

    Vorige week heb ik dus, zoals gepland, geen wedstrijd gelopen. Ik was nochtans aan zee, en het kriebelde wel om op zondag de wedstrijd van het Oostends Loopcriterium mee te pikken, maar ik heb mijn gezond verstand gebruikt en een weekje rust genomen.

    Gisteren stond de eerste wedstrijd van het Harelbeeks loopcriterium op het programma. Ik had de ganse week de voormiddagploeg gehad, en dat weegt natuurlijk wel een beetje op het einde van de werkweek. Bovendien zat er een nachtje tussen van een 4tal uur slaap : dochtertje Laure was deze week een nacht ziek en lag bij ons in bed. Buikkrampen en overgeven. Gelukkig hebben we de plaag niet zelf gekregen deze keer.

    Omstreeks 20u werd het startschot gegeven voor een wedstrijd over 4 ronden. Voor de tijd van het jaar was het weerom koud en redelijk veel wind. Bart Bleyaert en Filip Vanwynsberghe trokken nogal vlug de kop. Daarna volgde ik met Dieter Colle en Yves D' Haluin. Op het einde van de eerste ronde kwam er een versnelling van Yves D'Haluin. Dieter Colle ging mee. Ik liet hen begaan en bleef mijn tempo lopen.

    De rest van de wedstrijd liep ik alleen en behield mijn tempo. Ik finishte zonder veel problemen als 5e in een tijd van 37min03. Dit is 1 min33sec sneller dan vorig jaar.  En ik meen me zelfs te herinneren dat ik vorig jaar die dag een dag verlof had.

    Ik ben dan ook uiteraard tevreden over deze wedstrijd.

    Winnaar werd Bart Bleyaert, gevolgd door Filip Vanwynsberghe.

    Volgende wedstrijd is volgende vrijdag in Oostende. Hopelijk terug met een goed rapport !

    Groeten,
    Steven

    08-05-2010 om 20:56 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben Steven Hocedez
    Ik ben een man en woon in Otegem (België) en mijn beroep is Wever van tapijten.
    Ik ben geboren op 25/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen en Voetbal kijken .
    Mijn vrouwtje is Eveline Vandenbogaerde en wij hebben twee lieve kindjes Bjarne en Laure
    Archief per maand
  • 10-2011
  • 08-2011
  • 11-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008



    Startpagina !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs