Foto
Inhoud blog
  • Oostende 09.10.2011 / 8 KM
  • Grysloke 27.08.2011 en Wembleyloop 28.08.2011
  • Loopwedstrijd Herseaux 10,4 km
  • Wedstrijd Mariakerke - 9,9 km - 13.08.2010
  • Loopkoers Ename 07082010 // 11,5km
    Favoriete blogs
  • Hans detavernier
  • dimitri delombaerde
  • Joost dewaele
  • Michael vannieuwenhuize
  • dieter van lierde
  • ludovic vanlede
  • Natalie Tijtgat
  • bjorn desmet
  • fabrice laga
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beste looptijden:     
                                         
    10 km : 33 min.  02 sec.       
    15 km : 51 min.                      
    21,1 km : 1 u 13 min. 26 sec
    Marathon : 2 u . 43 min.       
    _____________________
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    steven loopblog

    20-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd Deinze 20.09.2008 - 12 kilometer
    Beste,

    Vandaag een drukke dag gehad. Woensdag schreef ik nog dat ik ging lopen naar St Kruis Brugge, maar die plannen heb ik moeten wijzigen omdat ik het vroege startuur (14u30) niet kon halen.

    "Fredje Raketje" is deze morgen namelijk geland in Zaventem (met het vliegtuig uiteraard....) en ik kon meegaan met de bus van Somnival om Fredje te verwelkomen op de luchthaven. Daardoor ben ik ook heel vroeg uit de veren, want om 5u00 startte de bus in Waregem. Gisteren had ik ook de namiddag, dus heb ik vorige nacht amper 5 uur geslapen , maar voor Fredje had ik dit graag over.
    Fredje landde op Zaventem rond 6u30 maar liet dan een tijdje op zicht wachten... rond 7u15 konden we dan eindelijk een supercontente Frederik verwelkomen . Er was redelijk wat persbelangstelling, oa van Sporza.
    Rond 8u zijn we dan terug vertrokken naar Waregem en om 9u15 stond ik al aan het zwembad in Zwevegem waar onzen Bjarne naar de zwemclub moest. Ik moet zeggen, hij doet het redelijk goed en hij doet het ook graag.

    Na het zwemmen dan vlug terug naar huis want tegen de middag had ik een afspraak met een mogelijke koper voor mijn vaders auto. Omwille van gezondheidsredenen mag hij niet meer met de auto rijden. En we hadden geluk want de eerste geinteresseerde was meteen raak, auto verkocht

    Deze namiddag zijn we dan vertrokken naar Deinze , waar ik een 12 kilometerloop heb gedaan rond de Brielmeersen (start aan de atletiekpiste en dan langs het water, mooi parcours, 1 ronde). Trainer Johan was er ook aanwezig voor de morele steun, waarvoor dank.
    De start was vrij snel, maar dat heb je nogal vaak met een start op de piste. Na ongeveer 1 kilometer kwam ik bij MarcBultinck en Johan Descheemaeker. Na een 2tal kilometer versnelde Marc Bultinck en wij konden niet aanpikken. Ik kon dan een 40tal meter afstand nemen van Johan , maar die afstand bleef de rest van de wedstrijd ongeveer hetzelfde. Wetende dat Johan een sterke pisteloper is (op 800m 2min) wist ik dat die afstand te klein zou zijn om hem op de laaste 300 meter op de piste achter mij te houden. En inderdaad, in de eindsprint klopte hij mij nog. Proficiat aan Johan hiermee
    Ikzelf eindigde tevreden op een 5e plaats.

    Eindstand :
    1. Dobbelaere Steven 39min05
    2. Bultinck Marc 40min18
    3. Delepeleire Bert 41min09
    4. Johan Descheemaeker 41min47
    5. Steven Hocedez 41min57
    11. Bjorn Desmet 43min03 (sterk Smetje )

    Ook een proficiat aan de organisatie, alles verliep heel vlot, prijsuitreiking reeds om 17u45 (wedstrijd startte om 16u), en ook al uitslag op papier ter beschikking.

    Volgende wedstrijd is dus de halve marathon in Kuurne, hopelijk houdt mijn goede conditie tot dan stand.

    Na Kuurne zal het een tijdje stil worden op loopgebied voor mij, want er staat een operatie gepland op 16.10.2008 aan mijn neus
    Ik kan namelijk niet door mijn neus ademen doordat de neusschelpen te groot zijn, ze gaan er dus een stuk van afdoen, naar het schijnt pijnlijk

    Enfin, daar zijn we nog niet, jullie horen nog van me !

    Tot schrijfs !
    Steven


    20-09-2008 om 20:35 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schitterende prestatie van Fredje in Peking !
    Beste,

    Zoals jullie wellicht weten heeft Fredje, toen wij deze nacht heerlijk lagen te slapen, in Peking zijn marathon gelopen (start was rond 07u30 plaatselijke tijd in Peking).
    Hij heeft het heel goed gedaan : 7e plaats in een tijd van 2u37min9sec
    Bij deze een grote proficiat aan Fredje.
    Meer details kunnen jullie terugvinden op de officiële site http://www.supporterparalympics.be
    Fredje is zaterdag terug in België.

    Ikzelf heb net pistetraining achter de rug , redelijk goed verlopen, ik liep vrij soepel. Zaterdagnamiddag ga ik lopen in Brugge St Kruis.

    Groetjes en tot schrijfs ,
    Steven

    17-09-2008 om 09:46 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.piste training 10.09.08
    Beste vrienden,

    Vandaag pistetraining in Kortrijk,ja ik kan niet meer naar Zwevegem gaan om met de vrienden te trainen want ik moet met mijn zoontje Bjarne naar het revlidatiecentrum gaan in Kortrijk, waar hij logopedie en ergotherapie volgt. Gezien hij nu in het eerste leerjaar zit, kan dit niet meer tijdens de schooluren, maar na de schooluren. Zo train ik tijdens zijn therapie.
    Spijtig, maar ja, het belang van de kindjes gaat voor hé.

    De looptraining zelf is goed verlopen, ik had wel geen frisse benen, maar de vooropgestelde tijden heb ik wel gehaald.Ik moest 5 x 1000 doen in 3min30.Ik heb ze allemaal in 3min23 gedaan.Wel lastig als je dit alleen moet doen. En het was redelijk warm.

    Tot schrijfs !
    Steven


    10-09-2008 om 20:36 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een drukke week
    Vorige week een drukke week achter de rug. De eerste schoolweek met Bjarne die naar het eerste leerjaar gaat, er komt toch wat meer organisatie aan te pas. Laure is nu naar de derde kleuterklas. Ze hebben het goed gesteld in de eerste schoolweek.

    Bjarne is zaterdag ook gestart in de zwemschool bij UZKZ in Zwevegem. Het is belangrijk dat hij een sport doet, en zwemmen doet hij heel graag. We waren dan ook blij dat hij nu in september kon starten. De eerste les is goed verlopen, veel hebben ze nog niet moeten zwemmen, maar Bjarne zwemt heel vlot en heeft een mooie stijl. Nu, het is ons bij zo'n klein ventje nog niet om de competitie te doen, het belangrijkste is dat hij zich amuseert en goed leert zwemmen.

    Wat mij betreft : ik heb de wedstrijd van Grysloke heel heel goed verteerd, heb een uitstekende trainingsweek achter de rug, ongeveer 90 kilometer. Vandaag gelopen aan zee en ik heb ervan genoten. Mijn volgende wedstrijd is St Kruis Brugge. Het kriebelt wel erg om volgende week de halve marathon in Nieuwpoort te lopen, ik ken het parcours heel goed, ben een aantal keer op vakantie geweest in de streek van Ramskapelle zodat de Frontzate en het omliggende parcours mij zeer goed bekend is. Maar ja, een mens moet keuzes maken en ik gok dus op de halve marathon in Kuurne. Hopelijk heb ik nog de vorm tegen dan en heb ik er achteraf geen spijt van.

    Zo, nu ga ik afsluiten, want er start een nieuwe reeks van Witse op TV.

    Groeten,
    Steven

    07-09-2008 om 21:08 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben Steven Hocedez
    Ik ben een man en woon in Otegem (België) en mijn beroep is Wever van tapijten.
    Ik ben geboren op 25/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen en Voetbal kijken .
    Mijn vrouwtje is Eveline Vandenbogaerde en wij hebben twee lieve kindjes Bjarne en Laure
    Archief per maand
  • 10-2011
  • 08-2011
  • 11-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008



    Startpagina !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs