Over mijzelf
Ik ben Stekelbeesje
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 01/01/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: .
I'm a bitch, I'm a lover I'm a child, I'm a mother I'm a sinner, I'm a saint I do not feel ashamed
My favourite links.
  • A-Woman
  • Breeg
  • De Ideale Man
  • Dweezel the Dog
  • Estelle Folle en Co.
  • Lentesneeuw
  • My favourite links part two.
  • Shespot : erotische ontdekkingen
  • Sneeuwkoningin
  • Zonder scrupules
  • Trance de Vie
  • Mallemeid
  • Henriette
  • IMU Toplijst
    I'm a bitch, I'm a lover
    A single 40-something bi-woman loving this life and herselve.
    06-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eens iets anders ...

    Ik ben indertijd met deze manier van bloggen begonnen omdat ik heel graag 'schrijf'.  In deze blog geef ik mijn 'geheimen' prijs, mijn fantasiën die ik met weinige mensen irl deel.  Op deze manier deel ik mijn schrijfsels zonder veroordeeld te worden.  In elk geval, tot nu toe nog niet :o).  Ik kan me indenken dat er wel al waren die dachten ... 'jawadde ...' maar ik kreeg enkel nog maar heel positieve reacties.  Reacties als : 'Goh, je schrijft wel héél open.' of 'Ik wou dat ik ook zo over mezelf kon/durfde denken.' enz ...

    De laatste weken echter zit ik met bedenksels in mijn hoofd waarmee ik ook bij weinigen terecht kan.  Eens niet erotisch getint, tot spijt van de verschillende vaste lezers hier misschien :o), maar eerder spiritueel. 
    Ik ben niet iemand die elke dag de kranten en tv-boekjes na-pluist om allerlei horoscopen te lezen, maar bepaalde sites hebben mijn interesse al een hele tijd.  Zoals deze bvb.  Héél dikwijls denk ik : hoe is't begot mogelijk, ze zitten er 'boenk' op ... Ook al besef ik goed genoeg dat dit een weergave is voor zovelen op onze aardbol :o).
    Af en toe 'bezondig' ik me ook aan het trekken van een 'Moeder Aarde Kaart'.  Heel raar, maar ook hier wordt bijna altijd exact weergegeven waar ik mee zit.

    Voor mij is er meer in dit leven dan dat wij kunnen zien met het blote oog.  Ik ben er rotsvast van overtuigd dat alles dat ik tegenkom, dat me gebeurt of overkomt, mensen die ik ontmoet op mijn weg ... alles heeft een reden.  Niets gebeurt in mijn ogen 'zomaar'. 
    Op dit moment ben ik duidelijk aan't overstappen naar een ander 'niveau'.  Er gebeuren mij dingen die ik niet onmiddellijk kan verklaren, maar ik weet wél waar ze van komen.  Al jaren probeert een vriendin-medium me aan het mediteren te krijgen.  Ik was altijd veel te rusteloos, kon de eewige denkmolen in mijn hoofd onmogelijk stopzetten.  Zo lang ik me kan herinneren heb ik een allergie voor het woordje 'God'.  Als iemand me vraagt of ik geloof antwoord ik steevast : 'Ja, maar alleen in mezelf.'  Want ik blijf erbij, dat wat je wil daar moet je zélf voor gaan.  Niemand komt het je op een plaatje brengen.  Héél dikwijls heb ik gezegd dat als er idd een God bestaat, dat hij toch verdomde veel ellende en rotzooi toestaat ... Voor mezelf ben ik nogal een harde tante.  Mijn levensweg tot nu toe was niet altijd even simpel.  Ik heb (zoals zovelen) serieus moeten knokken om te komen waar ik nu ben, en dik 30 jaar geleden had niemand durven geloven dat ik er nu toch nog zou stààn. 

    En dan kom ik een geneesHeer (zoals op zijn visitekaartje staat) tegen, die me blijkbaar wél kan helpen met mijn (blijkbaar mentale) klachten.  Door zijn behandeling ga ik anders denken, ga ik dingen anders zien.  Ik kwam bij hem terecht via een collega, met wie het het laatste jaar geweldig goed klikt, op vriendschappelijk vlak.  We vinden elkaar in vele opzichten, kunnen écht heel eerlijk zijn naar elkaar, wat heel aangenaam is.  En ik krijg een boek in handen ... op het goeie moment waarschijnlijk ... maar waarin de naam 'God' op elke pagina wel drie keer vermeld wordt en ik blijf lezen ... Het boek 'Eten, bidden' beminnen' heeft me in zijn ban.  Ik kan me zodanig vinden in de schrijfster dat ik verschillende momenten denk : 'ze heeft het verdorie over mij ... '.  In het deel dat ze in Italië is kan ik bijna de gerechten proeven die ze beschrijft, ik 'zie' de landschappen waarin ze vertoeft ... Zelf wil ik nl. ook héél graag eens op zo'n manier naar dat land reizen.
    In deel twee leert ze mediteren en ik heb het gevoel dat ik hier de methode leer die op mij wél van toepassing zou kunnen zijn ... en hoe langer hoe meer denk ik te weten bij wie ik hiervoor terecht kan.  Praten met God lijkt me idioot (sorry voor de gelovige lezers), maar praten met een heel goeie vriend/collega die enkele jaren geleden overleed en waarvoor ik een ontzettende bewondering had omwille van zijn kracht en uitstraling lijkt me wel haalbaar.

    Ik vertelde dit alles gister aan mijn liefste vriendin en wat blijkt ... Aan mijn kleding merkt ze dat ik met hem in mijn hoofd zit.  Ik sta even verstomd want ik heb dit totaal onbewust aangetrokken, maar ik moet wel lachen.  Want wat blijkt : ook zij zit in dezelfde levensfase.  We hebben een hele tijd onderuit gezakt in de zetel gepraat over de dingen die ons bezig houden en ons met momenten verwonderd over hoe dingen kunnen lopen.  Ik heb zoiets van : Ik ben heel benieuwd naar wat er mij nog te wachten staat, maar ik sta met mijn armen wijd open. 
    Toen mij onlangs gezegd werd dat ik volgend jaar klaar zou zijn met mezelf had dit betrekking op een partnerkeuze.  Sinds een jaar weet ik hoe mijn levenspartner eruit moet zien, of wat hij alleszins moet 'hebben'.  Hij hoeft niet knap te zijn (is altijd meegenomen, dàt wel :o)) maar hij moet nààst me kunnen staan.  Niet onder of boven me, maar gelijkwaardig aan mij.  Ik wil iemand waar ik trots op kan zijn, en iemand waarvoor ik écht speciaal ben.  Ik heb dus geen hele waslijst van wensen, maar aan deze drie dingen zou hij/zij toch moeten voldoen. 
    Dus alles bij elkaar genomen denk ik dat ik hetgene waar ik nu in zit, aan 't afronden ben (op relatievlak voor zover er eentje is :o)).
    Mijn vriendin zei ook : 'Ja, jij zou ene x moeten tegenkomen.'  Zo iemand is dé match voor mij, maar minder pedant dan graag ... (knipoogje naar hem als hij dit leest ;o)).

    Wie weet waar ik volgend jaar rond deze periode sta.  En met wie ...
    Maar zoals gezegd : ik ben er klaar voor ...


    30-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Life can be so unpredictable ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ik was net mijn favoriete blogjes aan't overlopen en het viel me op hoe dingen toch lopen allemaal. 
    Als ik kijk bij Dweezel, hoe gelukkig hij met zijn lief nu is. 
    Of bij Elle, die pas een vakantielief (met hopelijk voor haar een fijn vervolg ook nà de vakantie ;o)),
    bij Sneeuwkoningin die (ondanks haar periodes van dips) blij is eindelijk terug happy single te zijn ...
    Dan wil ik het liefst naast Lentesneeuw gaan staan op een perron. 

    Maandenlang gaat het me relatief goed, tot vorige week.  Een mentale terugval door allerlei toestanden maken dat ik iemand naast me mis. 
    Dat ik graag iemand zou hebben die naast me ligt 's avonds in mijn bed, mij vastpakt en een 'tot-morgen-kus' geeft. 
    En toch ... het single zijn heeft ook zijn voordelen.  Bepaalde dingen die ik nu heb/doe zou ik toch wel met veel moeite willen/kunnen opgeven. 
    Enkele vrijheden zou ik graag houden. 
    Maar als me iemand, zoals vorige week, zegt dat mijn tijd volgend jaar is, dat ik dan 'klaar' ben met mezelf ...
    (update : wat één item in mijn leven betreft toch want zoals Dweezel zegt,
    je bent nooit 'klaar' ... :o))
    dan zucht ik nu eens diep en denk ... zo lang nog ...



    24-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dromen.
    Ik droomde weg ...

    We zagen elkaar al een hele tijd niet meer en dan ineens ... staat hij terug voor me.  Het vertrouwde gevoel, het warme van 'er is meer maar niemand weet hiervan' was er nog duidelijk.  De blikken naar elkaar, zijn hand op mijn poep op een onbewaakt moment, een spel van vier voeten onder tafel ...
    'Zie ik je vanavond ergens alleen ?' vraagt hij me.  Maar we zijn in groep en als, dan mag het niet opvallen dus het lijkt me niet simpel.  Na het avondeten, als alles opgeruimd en aan kant is kijken we nog allemaal samen even tv.  Hij zit naast me in de zetel, zijn vingers schuiven onopvallend onder mijn dijbeen en ik geef aan dat het voor mij oké is door af en toe mijn vingers in de zijne te haken.
    De avond verstrijkt en langzaamaan trekt elk naar zijn kamer, behalve twee mensen die gezapig aan de wijn zitten.  Ik voel hem hetzelfde als ik denken : hoe gaan we dit aanpakken ...
    Dan sta ik op en zeg dat ik me nog wat in de keuken wat te drinken ga nemen en na een douche ook in bed kruip.  Ik treuzel duidelijk veel langer dan nodig in de keuken in de hoop dat hij mijn boodschap begrepen heeft.  De enkele vuile glazen die op het aanrecht staan spoel ik uit, hang handdoeken op het rekje om te drogen, koffie en thee zet ik zodanig klaar dat degene die morgen het eerst opstaat maar op de knopjes van de apparaten hoeft te drukken en dan hoor ik hem de achterblijvers welterusten wensen.  Ik hoor hem door de gang naar de keuken wandelen en in de deuropening blijft hij staan.  Hij zegt niks maar zijn ogen zeggen genoeg, ik glimlach enkel terug en hij wandelt rustig verder.
    Even later volg ik hem, niet wetend waar hij naar toe gaat maar ik vertrouw hem wel.  Via een omwegje buiten komen we in een afsluitbare ruimte, hij knipt het licht aan en het blijkt een heel aangename snoezelruimte te zijn.  Hij steekt een muntje in een apparaat en knipt het grote licht weer uit.  Er komt zacht licht in de plaats en er speelt ook een soort meditatie-muziek.  Het grote 'bed' dat er staat blijkt een waterbed te zijn, met een lekker warme temperatuur.
    Hij gaat liggen en nodigt me uit om naast hem te komen, iets waar ik niet over moet twijfelen, zeker niet in zo'n ruimte ! Maar een waterbed ben ik niet gewoon en ik verlies in no time mijn evenwicht en rol helemaal tegen hem aan :o).  Hij neemt deze kans om me in zijn armen te drukken en zo liggen we toch wel enkele minuten zonder iets te zeggen zalig tegen elkaar, onze benen in elkaar verstrengeld, er kan geen speld tussen ons ...
    Hij vraagt hoe het met me gaat ('t is ons eerste moment sinds lang alleen) maar ik zeg hem dat ik niet wil praten.  Ik wil genieten van deze intimiteit, ik wil enkel de muziek horen en hem voelen.  Het stil liggen gaat heel langzaam over in knuffelen, in strelen ... Hem terug voelen, zijn heel zachte huid aanraken maakt de herinnering aan toen terug heel levendig.  De vorige keer heeft hij me geweldig uitgedaagd en het lef gehad om me 'op mijn honger' te laten zitten.  Toen heb ik hem gezegd dat ik het er niet bij zou laten ;o).
    Zijn handen gaan heel rustig onder mijn bloesje, langzaam over mijn broek op mijn billen, zijn duimen strelen de binnenkant van mijn tailleband en dan moet ik (helaas !!!!) zeggen dat ik in 'de dagen van de maand' ben ... Hij zegt plagend 'Waren we iets van plan dan ? :oD' en ik moet echt wel lachen met zijn opmerking :o).  Intussen is mijn rechterhand ook van over zijn borst naar zijn lagere regio gegaan en dan ineens valt alles uit ...
    Het muntje is blijkbaar opgebruikt en het is pikdonker ...
    Maar ik wil niet opstaan, ik lig té zeer te genieten om nu al een einde hieraan te maken en mijn hand ligt nét op de goeie plaats ... Dit kan ik zo toch niet laten ? Hij laat het toe dat ik zijn broek open pruts (met één hand en in 't donker is dit niet zo simpel) en al snel voel ik een dikke bobbel in zijn slip.  Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in zo'n donkere ruimte ook maar iets van deze aard met iemand gedaan heb (ik wil altijd alles zien) en voel me dan ook wel een beetje onwennig.  Mijn zekerheid van beweging valt weg op deze manier maar maakt het anderzijds ook wel spannend.  Gewoon écht op je gevoel afgaan is ook wel eens wat anders, en geen gezichtsuitdrukking zien geeft je een vorm van carte blanche ...
    Omdat ik mezelf niet vertrouw op zo'n waterbed ga ik half over hem liggen (kwestie van toch wat steun te hebben :o)) en zoek met mijn mond zijn lid dat duidelijk in vorm van opwinding is.  Ik proef hem in mijn mond, ik lik zijn eikel heel lichtjes met mijn natte tong terwijl mijn hand zijn ballen vast omklemt.   Zachtjes zuig ik op zijn pik tot hij mijn hoofd langzaam terug trekt.  Hij wil blijkbaar niet verder gaan -om welke reden dan ook- en ik stel geen vragen want ik moet mezelf al geweldig inhouden ...
    Ik heb absoluut geen besef van tijd, weet ook niet hoelang we daar al liggen als hij zegt : 'We gaan beter terug naar binnen nu ...' en ik moet hem jammer genoeg gelijk geven.  We kunnen het ons niet permitteren om betrapt te worden ...


    Een droom waaraan een vervolg mag komen ... :o).



    13-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Controle.
    Ik moest op jaarlijkse controle en vroeg mijn vriendin mee.  Saaie dingen zijn altijd aangenamer met twee !
    Na een verwelkoming in zijn kabinet in 't Engels en met (zoals altijd) al veel gelach vanaf het eerste moment, moet ik me wegen.  'Wow !!! You gained one kilo !!!' Mijn gewicht is al jaren aan de lage kant, en elk kilootje erbij is dus goed in zijn ogen :o).  Dan mag ik plaatsnemen op het behandelbed.  Hij neemt mijn bloeddruk, meet mijn zuurstofgehalte in mijn bloed, en luistert uitgebreid naar mijn longen en hart.  Eerst de voorkant, dan de achterkant en ook in mijn zijkanten luistert hij nu aandachtig.  Iets wat me wel opvalt.
    Na het onderzoek zegt hij dat hij iets verdachts hoort en wil toch voor alle zekerheid dat ik een bijkomende controle laat doen.  Hij belt naar de echografiedienst en ik mag gelijk naar daar gaan.  We spreken af dat ik na de controle naar huis mag maar dat ik hem voor uitslag over enkele dagen bel.  Opnieuw een hartelijk afscheid en 'Bye ... see you next year ' met een smile van oor tot oor naar hem want ik voel me goed in mijn vel en verwacht ook niet echt problemen.
    We wandelen naar de lift, zakken twee verdiepen lager en op de hart-afdeling wachten ze ons al op.  Zoals beloofd, niet wachten dus.  Fijn !

    We gaan de onderzoekskamer in, en degene die de hartecho zal maken blijkt een heel goed uitziende jonge dame te zijn.  Mooi bruin, slank, tot op de schouders kastanjebruin haar, mooie tanden en heel vooral heel vriendelijke ogen.  Ik slik even bij de gedachte dat zij over een paar minuten aan mijn blote huid zal zitten, maar dwing mezelf direct tot andere gedachten :oD.  Ik mijd de blik van mijn vriendin, want ik VOEL gewoon dat ze hetzelfde denkt ;o).
    Ik mag mijn bovenlijf ontbloten, zegt ze heel vriendelijk en ik denk bij mezelf ... ja ... graag ... maar liever in andere omstandigheden en ondanks de zeer frisse ruimte krijg ik het toch wel warm.  Dan trek ik mijn bloesje uit, doe de schouderbandjes van mijn zomerkleedje omlaag tot op mijn buik en doe mijn bh uit.  Mijn vriendin pakt mijn bloesje en bh van me aan en hangt het netjes op een stoel en neemt dan zelf een stoeltje zodat ze kort bij me kan komen zitten.
    Dan pakt (laten we haar gemakshalve 'Eva' noemen ;o)) Eva het busje met de gel, schudt er even mee, verwittigt me dat dit koud is en spuit dan een hoopje onder mijn borst, op mijn ribben.  Het is idd koud ! En haar handen zijn al niks warmer ! Ik kan een lichte kreet niet onderdrukken en moet ook wel lachen met mezelf én mijn vriendin, want zij vindt het duidelijk leuk om zien :oD.  Eva verontschuldigt zich ook lachend om haar koude handen, ze zegt nog dat ze aan de koude gel niks kan veranderen, maar naar haar kijken maakt al veel goed denk ik bij mezelf ;o).
    Eva doet haar onderzoek zeer grondig.  Ze neemt haar tijd, luistert aandachtig naar allerlei geluiden die de monitor weergeeft en beantwoordt heel geduldig de vragen die mijn vriendin stelt over de kleurtjes die de beelden van mijn hart laten zien.  En dan beginnen mijn gedachten, want zelf zie ik niks van alles wat de andere dames zien.  Ik lig nl met mijn rug naar de monitor en zie enkel mijn vriendin en als ik me (wat ik eigenlijk niet mag) een beetje naar rechts draai zie ik het mooie snoetje van Eva.

    Mijn gedachten dwalen af ... naar een warme ruimte, een iets bredere tafel of lekker zacht bed, drie zalige naakte lijven naast elkaar en tegen elkaar.  Ik voel hoe de handen van Eva warm worden op mijn huid en kijk naar mijn vriendin die geniet van het schouwspel.  Iemand heeft er een flesje olie bij gehaald en binnen enkele tellen schuiven drie gladde, zalig ruikende lichamen tegen elkaar, over elkaar en met vingers in elkaar ...

    Van ver hoor ik Eva zeggen : 'Oké, ik ben klaar maar roep er nog even iemand bij voor een dubbele checkup.' en dat maakt dat ik met een plof terug bij zinnen kom.  Ik ben even heel erg blij dat geen van beiden mijn gedachten konden lezen want dit kwam 'niet goed' denk ik ... ;o).




    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keeping a distance ... easier said than done ...
    We gingen afstand houden ... Gevoelens gingen te ver, te diep ... voor hem althans ... Ik kwam te 'kortbij' en hij stootte daarom opnieuw af ...
    Dus zouden we elkaar nog wel zien, maar als vrienden.  Niet meer méér dan dat.

    Maar dan komt hij naar mij, sneller dan verwacht en geen half uurtje nadat hij bij me is kust hij me zo intens dat ik het voel tot in het puntje van ... en mijn kleine teen ;o).  Als hij wil afstand houden is hij nu toch wel verkeerd bezig, denk ik nog ... Hierdoor kan ik hem zelf moeilijk 'gerust' laten en ga op zijn elan verder.  Terwijl hij met een klusje bezig is leid ik hem enkele keren af door hem op eenzelfde manier te kussen.  Sensueel, uitdagend en stout.  Ik weet dat de manier waarop ik naar hem kijk hem serieus 'opwarmt' en ik geniet ervan.  Hij wilde afstand houden ? Ik dacht het niet ...
    Enkele uurtjes later, na een avondje zalig in zijn arm in de zetel hangen zegt hij dat hij naar huis moet.  Maar ik wil hem niet laten gaan zonder een échte knuffel.  Ik wil -al is het maar héél even, alhoewel ik wéét hoe dit zal uitdraaien- languit naast elkaar liggen en hem tegen me aanvoelen.  Na even tegenstribbelen (hij wil wel maar vindt dat hij het niet kan maken na onze afspraak) volgt hij me toch naar mijn bed.  Ik trek mijn lange broek uit zonder dat hij het ziet, en hij trekt spontaan zijn jeans uit en ook zijn hemd en shirt volgen tot mijn grote verwondering ...
    Hij rept zich naast me onder mijn dekbed want het is fris in mijn kamer, merkt dat ik wél nog bijna alles aanheb en vindt dit natuurlijk niet kunnen ;o).  Dus ik volg zijn voorbeeld en trek dan àlles uit ... Ik ben dan naakt, hij draagt enkel nog zijn shorts.
    Opnieuw kust hij me alsof hij me al heel lang niet meer gezien heeft, zijn handen zitten plots overal, strelen mijn borsten, mijn buik, gaan over mijn billen naar de binnenkant van mijn dijen ... Ik ontplof bijna want het is (naar mijn gevoel :o)) te lang geleden ... Als ik met mijn handen over zijn borst strelend naar beneden ga houdt hij me tegen.  Hij wil niet dat ik hem daar aanraak.  Ik stribbel wat tegen maar merk dan dat hij het meent en laat hem dan doen.  Volgens mij zit onze afspraak hem een beetje dwars, dus ik leg de bal in zijn kamp en hou het bij strelen over zijn hele buik en rug en blijf weg van zijn gevoeligste zone die duidelijk wél in is voor méér ...
    Ik kan (wil) echter niet verbergen hoezeer ik geniet van zijn strelingen en deze signalen sporen hem aan tot verder gaan.  Zijn rechterhand speelt met mijn borst terwijl ik zijn linkerhand over mijn buik naar beneden voel gaan, over mijn heuvel zoeken zijn vingers mijn lekkerste plekje dat dan al aardig nat is ... Ik probeer stil te blijven liggen maar dit is onmogelijk en even later kom ik heftig klaar ... Zalig ...
    Dan buig ik me naar hem en wil hem met mijn mond verwennen, denkend dat hij dit nu wél toelaat.  Maar ook nu duwt hij me terug, maar ik wil hem niet zomaar laten gaan.  Ik vraag hem dan om met zichzelf te spelen want ik vind het enorm opwindend om dit te zien.  Ik geniet ervan om te kijken naar een man of vrouw die masturbeert, ik word er zelf opnieuw geweldig opgewonden van ...
    Als ik zie hoe hij naar zijn climax gaat zeg ik hem dat ik wil dat hij op mijn buik en borsten klaarkomt.  Hij kijkt me even vragend aan en ik herhaal wat ik zei.  Ik wil hem zien spuiten ... op mij ... Ik wil zijn vocht op mij voelen ... Na even twijfelen komt hij schrijlings op me zitten, hem bezig zien maakt me opnieuw zo geil dat ik ook met mezelf speel en onverwacht komen we samen klaar en komt zijn hele lading op mijn lijf. 
    Dit geeft me een onbeschrijfelijk gevoel ... Ik, een controlefreak tot en met, laat me op deze manier doen tot en met vind ik zelf ...
    Als hij me dan in mijn natte hals likt en me daarna een zalige kus geeft met zijn vocht op zijn tong zinder ik over mijn hele lijf ... Dit is gewoon de max !
    Even later droogt hij me een beetje met een doekje en dan staan we beiden op want hij wil nu echt wel naar huis ... Als ik na een snelle douche terug in mijn bed kruip voelt dit zelfs nog warm aan.  Het duurt dan ook niet lang voor ik met een glimlach (waarschijnlijk) inslaap ... ;o).


    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kippewit.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Verdorie toch !
    Nu was ik overal mooi bruin ... Een namiddagje aan het zwembad liggen met (verplicht) bovenstukje aan maakt dat ik terug witte borsten heb ... Hopelijk hebben we niet de laatste zonnestralen gehad en kan ik nog enkele keren topless op mijn balkon gaan liggen want dit is niet mooi.  Mijn vriendin en ik lachen er wel altijd mee : we vinden kip héél lekker, vooral de borst en de billen om het witte vlees ... Maar aan onszelf ? Liever niet nee ... ;o).



    24-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I'm in to ...



    ... a massage ...

    Eentje zoals deze ...

    Ik weet al wie me deze zou mogen geven. 
    Een man met de meest zachte handen die ik ooit tegenkwam ...
    Eens kijken of ik hem kan 'verleiden' tot ... en wie weet tot wat het leidt ... ;o).


    18-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik droomde ...

    Dat we samen op vakantie waren, naar een mooi zonnig land.  De sfeer tussen ons was rustig, heel aangenaam, ongedwongen, totaal geen gevoel van negativiteit.

    We maakten fijne uitstapjes, genoten van verfrissende drankjes en lekker eten op terrassen, hadden intense gesprekken en keken naar de ondergaande zon in zee …

     

    En dan word ik wakker en vraag me af : Hoe is het in godsnaam mogelijk ? De sfeer tussen hem en mij nu is zéér negatief.  Hij kan me met zijn ogen doodschieten.  Hij heeft er plezier in om te proberen het bloed onder mijn nagels te halen.  Treitert me via onschuldige derden …

    En toch, ondanks zijn haatgevoelens naar mij, beleef ik zo’n droom.  We waren nl jarenlang gelukkig samen en dat onze relatie stukliep, daar zijn we beiden verantwoordelijk voor. 

    Maar hij kan het me duidelijk niet vergeven.  Blijft het me ontzettend kwalijk nemen dat ik hem verliet, dat ik het niet meer aankon om zijn leugens en bedrog te aanhoren …

    Soms … héél soms voel ik zelfs een vorm van medelijden voor hem.  Ondanks zijn nieuwe ‘happy family’ nu twijfel ik of hij écht wel zo gelukkig is als hij laat uitschijnen. 

    Als dat zo was zou hij mij gerust laten … Toch … ?


    14-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Auch ...
    'k Zit sinds dagen met een dikke (onder-) lip (aan mijn mond wel te verstaan !) en dat doet pijn :os.  Blijkbaar een reactie op té lang in de zon staan.  Naast één rodere kant van mijn gezicht dan de andere nu dus ook een zoeloe-lip ...
    Niks kussen dus, niks knuffelen, want als iemand mijn richting nog maar uitkijkt draai ik me al weg.  Enkel pijnstillers helpen voorlopig en waarschijnlijk na mijn bezoek aan de dokter straks (iets wat ik zélden doe) een antibioticakuur voor enkele dagen. 
    Dit is NIET leuk. 
    Hopelijk is 't HEEL SNEL voorbij ...


    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandagnacht.

    We liggen een hele tijd te knuffelen in de zetel, tv staat aan, maar we zien niet veel … Af en toe staat hij op om buiten een sigaretje te gaan roken en de frisse lucht die door mijn balkondeur binnenkomt doet deugd. 

    Als hij terug binnenkomt zeg ik hem dat hij de deur mag laten open staan.  Er hangt een zwoele warmte binnen.

    Hij neemt zijn plaatsje terug in en langzaamaan raken al onze kledingstukken uit.  Hij heeft er altijd veel meer aan dan ik, dus bij hem duurt het wel wat langer en is’t ook niet zo simpel.  Hij geeft zich niet zo makkelijk gewonnen …

    Dan sta ik op, ga voor hem staan, geef hem mijn hand en hij kijkt me niet begrijpend aan … Ik zeg gewoon : ‘Pak mijn hand en volg mij …’

     

    Ik neem hem mee naar mijn balkon, we zijn beiden naakt.  Het zuchtje wind voelt in eerste instantie koud aan en bezorgt me toch wel kippenvel.  Hij zegt ook : ‘Eih, ’t is koud joh !’ maar ik antwoord daarop dat we het snel genoeg warm zullen krijgen … J.

    Ik laat hem zitten gaan in één van mijn tuinstoelen en wil zo mijn ding doen maar we vertrouwen beiden de stevigheid van de stoelen niet … In een wip heeft hij enkele dekentjes bijgehaald en liggen we op de grond van mijn balkon zalig van elkaar te genieten … 02u ’s nachts, onder een geweldig mooie sterrenhemel … Dit is voor mij een toppunt van genieten : vrijen, buiten, met veel moeite proberen mezelf stil houden, klaarkomen en sterren zien … letterlijk en figuurlijk …

     

    If there ’s a heaven … let it be like this …

     


    01-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Je cyclus is de baas !

     

     

    In Flair stond er enkele weken geleden een artikel over hormonen en cyclussen … Toen ik dit las zat ik nét in ‘de periode’ en ik heb het met verstomming gelezen ! Zo herkenbaar, zo juist … griezelig gewoon, maar oh zo makkelijk nu want het hangt ergens onopvallend in huis op … J.

     

    Enkele stukjes eruit en op mij van toepassing :

    -         Van de 3e tot de 5e dag : vermijd om een belangrijk werk voor te stellen : je zit niet aan de top van je kunnen ! Idd ja … mijn hoofd is een wattenbol, kan me niet concentreren …

     

    -         Van de 9e tot de 14e dag : tijd om je liefste te bespringen … Help ! Ja ! Ik wil sex, nu, veel, maintenant, dikwijls, tout de suite !!!

     

    -         Van de 10e tot de 14e dag : Je kijkt in de spiegel en denkt : ik ben sexy.   Idd.  Als ik in de spiegel van de lift kijk vind ik mezelf best de moeite waard, en niet alleen om mijn haren en mijn borsten … Ik zou sommigen zelfs gaan gelijk geven om anderen dingen … J.

     

    -         Tegen de 14e dag : ongeveer in de helft en om met geen tang vast te pakken.  Jankerig, lange tenen, kort van stof …

     

    -         Tegen de 15e en de 17e dag : Neem het woord ! Ik voel me héél zelf verzekerd en zie dat mensen dit ook aan me zien.  Bén ook duidelijk krachtiger in mijn stem én uitspraken.

     

    -         Van de 18e tot de 28e dag : Rust uit ! Ik moet het idd kalm aan doen, ben héél vlug moe, en wil op alle vlakken echt rust.  Vrijen mag (graag zelfs) maar liefst nice, slow and easy … J.

     

    Gelukkig ben ik sinds enkele maanden  bezig met een alternatieve behandeling tegen PMS en gaat het me stukken beter.  Ik heb mezelf en mijn emoties beter onder controle en daar is iedereen in mijn omgeving mee gebaat, en niet in het minst ik zelf …

    Mannen die lachen met ‘vrouwen en hun dagen’ ? Laat ze maar doen, ze weten niet beter J.



    29-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mensen kijken.
    Toen ik onlangs naar Antwerpen reed kreeg ik een dikke steen tegen mijn voorruit.  Knats ! Ik schrok danig en een splinterend gaatje werd redelijk snel een lange barst.  Dankzij een omniumverzekering was dit echter niet echt een probleem en na 2,5u wachten bij Carglass was mijn autootje weer als nieuw.
    Bij het maken van een afspraak werd me verteld dat je er op je gemak kan wachten.  Er is een aangename zithoek met tijdschriften en je kan er koffie, thee en water uit een automaat nemen zoveel je wil. 
    Gewapend met mijn dikke boek ging ik er naartoe, mocht allerlei papieren ondertekenen en mijn auto dan in de garage binnenrijden. 
    Dan zocht ik mij een plaatsje uit.  Er stonden tafels met stoelen en ook lage tafeltjes met clubzetels errond.  Ik heb bepaalde dingen waarop ik let wanneer ik ergens wil gaan zitten.  Zoals bvb nooit met mijn rug naar een deur.  Ik heb dan altijd het (gekke) gevoel dat er iemand achter me zou kunnen staan.  Het liefst zit ik op een plaatsje waar ik een overzicht van de hele ruimte heb.  Waar ik mensen zie binnenkomen en buitengaan bvb.  Ook zelden in het midden van een ruimte, tenzij het niet anders kan.
    Na wat rondgekeken te hebben vond ik een plekje; aan het raam met een goed zicht op de inkom en receptie, maar ik kon ook gemakkelijk de garage inkijken naar de herstellingen die er gebeurden.

    Ik heb veel gelezen ... maar ook gekeken.  Mensenkijken is nl. één van mijn grootste hobby's :o).
    Eén van de eerste klanten was een heel jong koppeltje.  Hij nogal slungelig en zij ook niet echt verzorgd.  Een té kort jeansrokje boven kaaswitte benen, een zwart topje dat (volgens mij) meermaals verkeerd gewassen was en met haar mond open ergens op knabbelend.  Yaks.
    Volgende waren twee mannen.  Twee totaal uitersten, ik denk dat ze elkaar op de parking tegenkwamen of zo ... De ene, een best mooie man, knap gekleed in bleek casual hemd en jeans, fijne lederen schoenen, zijn krullende haren naar achter gekamd en met een beetje gel in bedwang houdend denk ik, maar met een walm van parfum of aftershave rond hem waardat een mens drie stappen van achteruit gaat ... Not good.
    De andere bij hem leek ook een vriendelijke man.  Zeker 40cm kleiner dan zijn compagnon, beginnend kalend, in beige t-shirt, een driekwartbroek en beige sandalen eronder.  Het verschil tussen beiden was lachwekkend :o).
    Een ander koppel, van mijn leeftijd schatte ik, ging buiten zitten.  Aan hun kleding te zien waren ze in vakantiestemming en ook hun gedrag buiten aan de picknicktafel deed me wel glimlachen ...
    Dan kwam er iemand binnen die zo uit de film van Indiana Jones had kunnen komen ... Zijn safari-kledij (beige hemd, beige broek, rode sokken en beige sandalen), de grote fototas die over zijn schouder hing, het fotoapparaat met een joekel van een lens dat op zijn dikke buik hing ... 'k Heb me even moeten draaien want ik kon met moeite een lach onderdrukken ...Ook zijn figuur, klein en gedrongen, werkte me op mijn lachspieren ... Foei ... ;o).
    Zo liep het aardig vol, maar sommigen maakten enkel een afspraak, en anderen moesten dan ook weer niet zo lang wachten als ik.  Maar met mijn boek en het rondkijken ging mijn tijd toch goed vooruit.  'k Heb wel één keertje gedacht : hier zit ik nu als enige vrouw (behalve de receptioniste) tussen al dat manvolk ... maar had er absoluut geen moeite mee.
    En dan komt hij binnen.  Een grote man, kort donker haar, een heel 'open' gezicht, slank figuur ... Hij draagt gewone kleding, niks opvallend, een donkerblauw t-shirt met antracietgrijze driekwartbroek en sportschoenen.  Maar hij 'heeft' iets.  Hij gaat naar de receptie, ondertekent ook papieren en komt dan naar de wachtruimte.  Hij kijkt me heel even vriendelijk aan en loopt dan naar de tijdschriftenstandaard.  Kijkt daar even in en dan zie ik hem denken over waar hij zal gaan zitten. 
    Ik kijk niet op maar hoor dat hij mijn richting terug uitkomt.  Als hij naast me staat kijk ik wel op en glimlach naar hem, voor hem een goedkeuring om bij mij aan het tafeltje in de gemakkelijke clubzetel plaats te nemen.  Hij heeft twee tijdschriften bij, legt eentje op tafel en in het andere begint hij te bladeren.  Volgens mij zonder veel te zien want ik voel dat hij naar me kijkt.  Zelf draag ik een beige topje,zwarte (vrij korte) shorts en zwarte lingerie.  De bandjes van mijn bh kunnen zichtbaar zijn, verder ben ik 'deftig' :o).
    Ik heb mijn boek vast, maar lees ook niks meer ... Ik bekijk steels zijn handen.  Nogal vierkant van vorm, geen ring of andere juwelen, nagels netjes geknipt.  Als ik me een profiel van hem probeer te maken denk ik : leuke man, volgens mij geen relatie, vrij makkelijk in de omgang alhoewel misschien wat kieskeurig ...
    Zijn handen intrigeren me echter.  Ik vind het niet direct mooie handen, ze zijn voor mij wat te 'geblokt', maar de manier waarop hij zijn blad omdraait doet me wat.  Als ik hem hoor en zie zuchten moet ik ongewild lachen.  'Wachten kan lang duren hé' zeg ik al lachend tegen hem en hij knikt lachend terug.  Hij antwoordt dan dat dit niks voor hem is en ik reageer dan dat ik er niet zoveel moeite mee heb.  Zolang ik wat te lezen heb en er valt wat te zien ben ik al heel tevreden :o).  Daarop kijkt hij me opnieuw recht aan en ik moet me verzetten want hij doet me echt wel wat.  Ik zit er ook al dik twee uur en met die korte shorts in een skaien zetel, alles begint te plakken want het is buiten tegen de 30°.  Daarop zegt hij dat hij met dit weer ook wel andere dingen zou willen doen ... Ik krijg de kans niet om hierop in te gaan want de receptioniste komt naar me toe en zegt dat mijn auto klaar is.  Ik ben blij dat ik kan opstaan, maar anderzijds heb ik zo een 'doeme-gevoel' ... :o).

    Mijn nieuwe voorruit is prima in orde en ik rijd heel content naar huis. 
    's Avonds ga ik douchen en ik moet ongewild denken aan de man aan mijn tafeltje.  De manier waarop hij keek, zijn handen ... en het duurt niet lang of ik word zo warm ... geil ... dat ik mezelf tot drie keer toe héél lekker verwen ...


    Voor een nieuwe ruit ... en leuke mannen ... moet je bij Carglass zijn ... ;o).



    28-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Razend ...

    Het is lang geleden dat ik hier nog iets op zette.  Om verschillende redenen.
    Maar nu wil ik mijn gal kunnen spuwen en dat kan (naar mijn gevoel) alleen effe hier ...

    Ze kunnen me de boom in, sommige mannen in mijn buurt ! De hoogste boom liefst en dat ze daar maar een hele tijd blijven hangen, zitten, steken ... whatever ... Ik wil ze even niet horen, zien, voelen, ruiken ... Niks van dat alles want ik ben in een mood dat ik zou krabben, bijten, stampen, shotten waar ik ze maar zou kunnen raken !

    De ene maakt het me al een hele tijd serieus lastig.  Ja, voor een groot stuk laat ik het toe, 'moedig' ik het misschien zelfs aan, maar er spelen factoren mee waardoor ik vind dat ik geen andere keus heb.  Een mens maakt keuzes in zijn/haar leven en draait er zijn/haar hele leven voor op.  Met liefde in dit geval voor de factor in kwestie.  Ik zou niet anders kunnen, ondanks het lelijke machtsspelletje dat er van de andere kant uit gespeeld wordt.  Ik zit zo niet in elkaar.  Noem me dan maar onnozel, veel te goed, veel te braaf ... Het zij zo ...

    Een ander persoon daalt dezer dagen ook zwaar in mijn achting.  Al dan niet tijdelijk, hangt af waar hij het mee goed maakt als het
    'voor hem uitkomt'.  Het besef dat anderen belangrijker voor hem zijn dan ik en dat ik niet op zijn eerste plaatsje sta, prikt danig. 
    Hier speelt mijn ego een grote rol en ik krijg haar niet gedimd. 
    Stupid foolish me ...
    De tijd dat dit gebeurt is totally wrong ... Had dit een maand geleden of een maand verder gebeurd had ik er absoluut geen last van gehad. 
    Maar niet nu !!!

    GRMBL GRMBL GRMBL ...
    Beesje met haar stekels héél erg vooruit en naar elke richting !!!


    08-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuke film.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik keek naar ‘Imagine me & you’’.  In de voorstukjes zag ik enkele scènes die mijn aandacht trokken : een koppel, man en vrouw, waarvan de vrouw verliefd wordt op een vrouw … Een kolfje naar mijn hand ;o).

     

     

     

    De goudeerlijke Heck en de mooie Rachel hebben het prima voor elkaar. Ze waren altijd al de beste jeugdvrienden en vormen nu het perfecte stel. Eerst verliefd, toen verloofd en nu op het punt elkaar het ja-woord te geven. Maar dan, tijdens de ceremonie, valt het oog van Rachel op één van de gasten, de mooie vrouw Luce. Niet lang daarna slaat de twijfel toe. Is Heck misschien toch niet alles wat ze zoekt? Of zijn het de zenuwen? De zelfverzekerde charmeur én beste vriend van Heck, Coop, heeft al snel een oogje op dezelfde Luce. Zelf is Luce ongelukkig in de liefde en weet ze niet wat ze in gang heeft gezet. De gevolgen zijn herkenbaar voor iedereen die zo gelukkig (of ongelukkig) is geweest om in de ban van de liefde te raken.

     

     

    De film is een no-nonsens-genre.  Eentje waarbij je je verstand op nul kan zetten en gewoon even meedromen, en met momenten mee afzien.  De gevoelens waarmee Rachel te kampen krijgt worden in mijn ogen heel goed weergegeven en het deed me denken aan mijn laatste keer dat ik verliefd werd.  De twijfels, onzekerheid, wel willen maar weten dat het niet kan … Voor mij hoeft het niet meer ;o).

    De film is zeker een aanrader !

     

     



    04-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooie foto ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    26-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The girl with no name ...

    In een zaal met vooral vrouwelijk schoon zie ik haar binnenkomen … Lang gitzwart haar, mooi bruin, ovaal gezichtje en sprekende ogen.  Iets groter dan ik en een heel mooi slank figuur.  Ze draagt een blauwe aansluitende jeans met daarop een zwart topje.  Haar borsten (B-cupje ?) komen heel mooi uit en het eerste wat ik me afvraag is welke lingerie ze zou dragen hieronder …

    Want als ik haar zie heb ik onmiddellijk zoiets van ‘Wow … dit is een leukerdje !’ Zij ziet mij ook en er is iets waaraan ik zie dat ze hetzelfde voelt.  Er is een bepaalde reactie bij beiden, die niemand anders ziet maar die wij wel voelen.

     

    Vriend die bij me is ziet het echter wél en ik zie hem glunderen :oD.  Ik geef hem een lieve elleboogstoot en zeg dat hij zijn commentaar maar voor zich moet houden ;o). 

    Ik ben er voor mijn job dus kan mijn plaats niet zomaar verlaten, maar zij passeert wel enkele keren.  Met of zonder bedoeling is me niet duidelijk maar ze wekt mijn nieuwsgierigheid alleen maar méér op deze manier !

    Vriend zijn plezier kan niet op en kan het niet laten om allerlei schuine opmerkingen te maken, terwijl hijzelf zijn ogen ook volop de kost geeft natuurlijk.  Want ook hij heeft zijn oog al op iemand laten vallen en dus zijn ook mijn commentaren niet van de poes :oD.

     

    Als ik haar na een tijd richting toilet zie wandelen kan ik het niet laten om ‘zo nodig ook te moeten’ en volg haar.  Ze heeft me niet zien opstaan, maar als ik een tweetal meter achter haar ben in de massa draait ze zich om, ziet me, en glimlacht …

    Is dit wat ik denk dat het is ? Ik duw mijn twijfel hardhandig aan de kant, ga verder met wat ik wilde doen en volg haar dus.

     

    Ik zie haar treuzelen als ze het toiletgedeelte binnengaat … Wacht ze op mij ? Als ik binnenkom en de klink van een toiletdeur vast neem glipt ze voor mij het hokje binnen en ik volg haar zonder nadenken.  Ik weet absoluut niet of er überhaupt nog iemand was want ik zie alleen haar en voor ik het goed en wel besef bevinden we ons samen op één toilet en duwt me zachtjes met mijn rug tegen de wand …

    Doordat we ongeveer even groot zijn voel ik haar borsten tegen de mijne duwen en ik ruik haar frisse geur in haar hals.  Ze drukt haar bekken tegen het mijne, haar handen pakken de mijne en ze trekt mijn armen langzaam omhoog tot net boven mijn hoofd en dan kust ze me … Ik besef niet goed wat er gebeurt maar vind het gewéldig spannend en opwindend.  Het sluimerende verlangen naar haar komt als een vulkaan omhoog vanuit mijn onderbuik en ik kus haar vol vuur terug.  Zij is heel snel en in een wip en een scheet is mijn cache-coeur los en haar topje uit … Onze huiden strelen elkaar, onze bh’s ‘springen’ open en ik zie dat ze de mooie borsten heeft die ik dacht.  Een handje vol, heel lekkere tepeltjes die rechtop staan en waarvan ik met mijn handen niet kan afblijven.  Ik krijg de kans niet om ze met mijn mond te verkennen want ze laat mijn lippen niet los.  Haar tong blijft mijn tong zoeken, plagen en verkennen en ik vind het zalig wat er gebeurt …

    Tot ik hoor dat er volk binnenkomt en ik weer terug besef dat ik eigenlijk aan’t werk ben … Ik fluister dat ik echt moet gaan hoe verrekt jammer ik het ook vind en ze laat me tergend langzaam los.

     

    Als ik enkele minuten later terug op mijn plaats ben lacht vriend … De énige commentaar die ik geef : 'Ze draagt héél mooie lingerie … ;o).'

     

    De rest van de middag/avond kan ik aan niks anders denken dan aan haar en mijn dag eindigt zo …





    14-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Damned ...
    Verdorie verdekke dedju toch ...
    'k Heb het opnieuw gedaan ...
    Ondanks dat ik me zo had voorgenomen om dit niet meer te doen ...
    Deed ik het toch weer ...
    Mijn nieuwsgierigheid nam de bovenhand ...
    Alweer ...

    X stuurde een mailtje ...
    Ik reageerde ...
    En zo bleven we een hele tijd bezig ...
    Braaf, rustig, over ons werk ...
    Afgewisseld met licht erotisch tot toch wel erg 'warm' ...

    Intussen ontmoetten we elkaar ...
    Was leuk ...
    Toffe babbel ...
    Aangenaam om te zien ...

    Maar dit was de laatste keer ...
    Echt waar ...
    Ik doe het na deze keer écht niet meer ...
    Op deze manier wordt mijn blog een 'blozende blog' en dat was nu nét niet de bedoeling ... ;o).




    05-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Vriendschap is de basis voor goeie seks.


    Zonder hechte vriendschap is seks oppervlakkig

    en goedkoop. Dat heeft alles te maken met je hart.

    Het eigene aan vriendschap is, dat twee mensen

    elkaars hart ontdekken, waarderen en koesteren.



    26-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooie muziek.

    Op een zwoele zaterdagavond ...
    buiten in een gemakkelijke stoel ...
    met een lekker drankje ...
    Norah Jones met Come away with me
    (héél mooie gitaarpartijen in deze versie)

    24-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.An ordinary Tuesday-evening.

    Ik zit lekker onderuit gezakt tv te kijken als de bel gaat.  Als ik mijn parlofoon opneem en ‘Ja ?’ zeg hoor ik een enthousiaste stem : ‘Hoi ben je thuis ? In to company ?’ Aangenaam verrast zeg ik ‘Ja hoor, kom maar binnen !’

    Als ik mijn deur open komt hij naar me toe en kijkt me met pretoogjes aan.  Ik lach, vooral omdat ik écht verrast ben, maar ook om de manier waarop hij mij begroet.  Een warme knuffel, een lichte kus op mijn mond, en dan laat ik hem voorgaan naar de living.

    Als ik hem vraag ‘koffie ?’ zegt hij ‘graag !’ en terwijl ik mijn Senseo-apparaat klaar zet komt hij achter mij staan en pakt me opnieuw heel lekker vast.  Ik ruik zijn aftershave en ik kan het niet laten om hardop te lachen.  Dit is opgezet spel ! Hij wéét dat deze geur mij wild maakt, hij kent me lang genoeg en zijn ervaring leert hem dat ik hierdoor heel slecht van hem kan afblijven …

    Terwijl de hete koffie in de tas loopt draai ik me naar hem om, geef hem een kus op zijn wang, snuif en neem zijn geur helemaal in mij op.  Met moeite hou ik me in, maar ik wil me niet zomaar zo makkelijk gewonnen geven ;o).  Hij verrast me uitermate maar toch wil ik zelf nog een beetje de touwtjes in handen houden.

    Hij nestelt zich ‘op zijn plaatsje’ in de zetel en ik breng hem de koffie waarvan hij onmiddellijk een slokje neemt.  Sterk, wolkje melk, en één suikertje.  Verder wil hij niks zegt hij.  Alleen mij … Opnieuw schiet ik in een lach en denk bij mezelf ‘What the fuck is happening ???’.  Ik kruip in de zetel naast hem, heel dicht tegen hem aan in zijn rechterarm en zo kijken we een uurtje tv.  Heel af en toe wordt er een beetje gebabbeld.  Het is een hele tijd geleden dat we elkaar zagen en het doet deugd elkaar terug te zien en vooral te voelen.

    Wanneer het programma dat ik keek toen hij binnenkwam gedaan is zet ik mijn tv op 4FM-radio en voor ik het goed besef liggen we languit heel lekker kort tegen elkaar aan.  Het moet wel erg kort want mijn zetel is niet gemaakt voor twee personen liggend nààst elkaar ;o).

    Ik lig met mijn gezicht in zijn hals en zijn geur maakt dat ik bijna mezelf verlies, zoooo lekker … ik zou hem kunnen opvreten … En hij … hij lacht … heel stil … maar met zijn hele lijf, ik voel het gewoon … Met hele lichte kusjes wil ik hem net zo gek maken als hij met mij doet, ik knabbel lichtjes aan zijn oor, ga met mijn lippen over zijn hals naar zijn schouder, naar het putje in zijn keel en zo omhoog …Met het puntje van mijn tong speel ik over zijn kin, ga zo naar zijn lippen en dan voel ik de reactie die ik wou.  Hij pakt mijn hoofd in zijn handen, trekt zijn been tussen mijn benen omhoog en kust me vol overgave en met een intensiteit die ik lang niet meer voelde.

    Ik kan een kreun niet onderdrukken, iets wat hem nog meer aanzet tot verder gaan.  Al fluisterend en hijgend probeer ik te zeggen dat ik niet verder kan gaan … Hoe graag ik ook zou willen, in mezelf alle vloeken die er bestaan eruit gooiend, de tijd ‘leent’ zich niet.  Ik zit nl in ‘de dagen van de maand’ … Erg genoeg ben ik nét in die dagen het meest ontvlambaar en ik snak gewoon naar méér.  Al dagen ‘behelp ik mezelf’ maar kom ik niet tot de gewenste bevrediging en nu ligt hier een vent die ik zou kunnen verkrachten want ik ben intussen bloedgeil en toch … Als hij doorheeft wat er aan de hand is zegt hij : ‘Ach schat, wat vuil is maken we toch weer proper ??? Who cares ???’  Hij heeft natuurlijk gelijk en voor ik enige tegenargumentatie kan geven ‘snoert’ hij me opnieuw mijn mond met zijn lippen en tong die echt wel weten wat te doen …

    Als we na een hele tijd knuffelen, voelen, prullen … in mijn bed belanden (in een oogwenk zie ik dat het ineens 1.30u al is) verlies ik alle gevoel voor tijd en ruimte.  Het is duidelijk dat het voor mij (te) lang geleden is dat ik mijn laatste vrijpartij had …en dat ik mijn regels heb.  Ik heb totaal geen remmingen meer, laat me volledig gaan, ik voel me op en top vrouw van in mijn kleine teen tot in mijn kruin … Als ik naar hem kijk zie ik hoe ook hij geniet, mijn expressie windt hem geweldig op en als ik op hem ga zitten zegt hij : ‘Rustig … ik wil nog niet klaarkomen … ik wil langer spelen …’.  Dus doe ik kalm aan.  Ik zit op hem en leun helemaal voorover zodat mijn harde tepeltjes over zijn buik wrijven, mijn borsten strelen zijn borst en ik voel zijn handen over mijn billen gaan en zijn vingers plagen mijn poep.  Ik kus hem plagend, daag hem uit met mijn tong maar mijn lange haren zitten overal tussen … (Waar was ook weer mijn haarspeld gebleven ???) Hij pakt mijn handen en duwt me terug recht zodat ik hem opnieuw diep in mij voel … Zijn ballen slaan tegen mijn poep terwijl hij in mij pompt en dan wil ik … dan moet ik … ik kan niet meer wachten … Ik kijk naar hem en ik zie dat het ook voor hem mag … We komen samen tot een climax zoals me zelden overkomt.

    Beiden hebben we een hele tijd nodig om bij te komen.  Ik moet echt even op adem komen.  Hij glanst van het zweet en is ook ‘van de wereld’ … Een half uurtje later douchen we samen en kruip ik met knikkende knieën terug in mijn bed.  Hij gaat naar huis.  Moe, heel voldaan en gelukkig om wat we gehad hebben …







    When you want to reach me ...


    Archief per week
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 02/07-08/07 2007

    Guestbook
  • ALLEN DE DANSVLOER OP MET DISCOBAR STUDIO JP
  • prachtig
  • Goedemiddag Stekelbeesje
  • Hallo! :-)
  • Mijn hart ligt in mijn truck

    Feel free to leave a comment !


    Laatste commentaren
  • Alles op zijn tijd! (© Anoniempje)
        op Horoscoop.
  • Even bezoekje gebracht .... (Friend)
        op Moving on ...
  • Gas geven... (Rigel)
        op Mijn gelijke ...
  • Welkom op het blog Pip (Pip)
        op Moving on ...
  • Goed gevoel?! (Henriette)
        op Mijn gelijke ...
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    charmed_freak
    www.bloggen.be/charmed


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs