Over mijzelf
Ik ben Stekelbeesje
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 01/01/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: .
I'm a bitch, I'm a lover I'm a child, I'm a mother I'm a sinner, I'm a saint I do not feel ashamed
My favourite links.
  • A-Woman
  • Breeg
  • De Ideale Man
  • Dweezel the Dog
  • Estelle Folle en Co.
  • Lentesneeuw
  • My favourite links part two.
  • Shespot : erotische ontdekkingen
  • Sneeuwkoningin
  • Zonder scrupules
  • Trance de Vie
  • Mallemeid
  • Henriette
  • IMU Toplijst
    I'm a bitch, I'm a lover
    A single 40-something bi-woman loving this life and herselve.
    06-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sadness.


    Ik dacht dat er dingen duidelijk waren. Blijkbaar niet ... :( 
    Het 'beesje' in mij is effe onderuit gehaald en hult zichzelf in a sheet of sadness ...



    03-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eén van mijn hobby's ...


    … is in mijn bedje liggen. In de winter tussen lekker warme zachte naar Marseillezeep ruikende lakens, en in de zomer tussen frisse katoenen stofjes :o). Natuurlijk liefst met twee, maar meestal geniet ik alleen van mijn knusse nestje. Ik vind allerlei dingen leuk om in mijn bed te doen. Slapen, knuffelen, tv kijken lekker tegen iemand aan liggend, en natuurlijk ook dat ‘andere’ … Maar ik heb het nogal makkelijk koud, en zéker koude voeten. Als er dan niemand in de buurt is neem ik mijn ‘hulpmiddeltje’ om lekker op te warmen, nl mijn kersenpittenkussentje. Mijn bondgenootje in koude eenzame nachten :oD. 3 minuten in de microgolfoven en dan in mijn bed tegen mijn ijspegeltjes … Of … in mijn rug … Of tegen mijn poep … zoals gisteravond … Ik kruip erin, nestel me lekker op mijn zij en duw het kussentje in mijn onderrug. Maar het is een langwerpig ding en de onderkant kwam lager dan ik bedoelde met als gevolg dat het aan de onderkant van mijn billen raakte. Mmmm … nice feeling … Ik voel mijn bips warm worden, voel de warmte door mijn onderrug naar andere plekken doorstralen en dat geeft me onverwachte rillingen. Zonder er erg in te hebben draai ik me zodanig dat het kussentje bijna tussen mijn benen schuift en ik word stilaan zo warm als het rode ding zelf … Dit voelt zoooo lekker, ik kan het niet laten om te checken of dat gebeurt wat ik denk dat er gebeurt … :oD. En ja, ik heb geen ‘additieven’ nodig om zonder moeite in mijn muisje te raken. Onverwacht ben ik ineens botergeil en streel ik mezelf, laat mijn handen over mijn buik gaan, ik voel hoe mijn tepeltjes kaarsrecht staan op mijn warme zachte borsten. Ik hoor mezelf kreunen nog voor ik goed begonnen ben en glimlach … Genieten met twee is zéér leuk, maar alleen kan ook heerlijk zijn. Je doet wat je zelf wil op het moment dat jij het wil … Mijn rechterhand gaat langzaam terug naar beneden terwijl mijn linkerhand mijn borsten blijft strelen en lichte zachte kneepjes in mijn topjes geeft. Met m’n middelvinger ga ik langzaam in mijn lekker natte kutje terwijl ik met mijn wijsvinger mijn knopje heel zachtjes masseer. Ik voel mijn lipjes zwellen, en dan dwaalt ook mijn andere hand naar beneden. Met de ene houd ik mijn muisje open en met de andere vinger ik afwisselend langzaam en sneller, harder en zachter … Dit is héérlijk … Even later kom ik zalig klaar. Blijkbaar ben ik zodanig gedraaid in mijn bed dat ik mezelf kan zien liggen in mijn spiegel … Ik zie mezelf met rozige wangen, en ogen die wel ‘high’ lijken en een glinsterend kutje … :oD. Dit te zien maakt dat ik dat ik gewoon opnieuw begin, maar dan naar mezelf kijkend en voor zover dit lukt zie ik mezelf een tweede … en een derde keer ‘sterretjes zien’ …

    Het clipje van The Pretenders met 'I go to sleep' vind ik héél mooi qua beeld en maar zeker de muziek past hier wel bij ... ;o).


    25-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijvenweek.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  'k Heb getwijfeld om er aan mee te doen, maar omdat ik momenteel zowat inspiratieloos ben ('t is hier rustig de laatste tijd ;o)) wijden we tóch een blogje aan de 'Wijvenweek'.  Ik hou niet zo van het woord 'wijf' maar laten we daar nu niet over vallen ...

    Gister was het thema 'mijn wijflijf' en daar wilde ik bewust niet te diep op ingaan.  Kwestie om mijn anonimiteit wat te bewaren.  Zoals de meeste van mijn soortgenoten ben ik ook niet gezegend met het perfecte lijf, en al goed ook maar ! Ik heb bepaalde punten waar ik best trots op ben, maar daarnaast ook dingen die ik aan mezelf liever kwijt dan rijk zou zijn.  Anderzijds, ik zou nooit een plastische ingreep overwegen want zo erg is't allemaal niet ;o).  In een ouder logje gaf ik al prijs dat ik best trots ben op mijn borsten, ze zijn nog puur natuur, geen striem te bespeuren, in profiel mooi en ik vind mijn tepeltjes stukjes om op te eten soms ... Zeker als ik mezelf wel es bij het passeren van een spiegel bekijk als ik geen bh draag en zie hoe ze stevig te zien zijn door mijn tshirt ... Rrrrr ... Jammie ... Anderen vinden mijn ogen speciaal, al zie ik dit zelf niet zo.  Ik kreeg al meermaals de reactie dat ik erg ... kan kijken in goeie vrijpartij ... :o).

    Vandaag staat 'shoppen' op het lijstje.  
    Ik ga graag op mijn gemakje met een goeie vriend of vriendin eens een dagje naar Maastricht, Wijnegem, Aken ... wherever.  Rondkijken, neuzen, heel veel zien en toch niet echt iets hoeven kopen.  Gewoon zien wat er zoal te koop is, van boeken over keukengerei naar geurstokjes en allerlei andere lekker ruikende dingen.  Als ik echter boos, verdrietig, of niet in mijn element ben ... dan blijf ik best weg uit lingeriezaken.  Mééstal koop ik mijn spulletjes bij Hunkemöller omdat deze betaalbaar is en ik dus dikwijlder kan gaan kiezen, maar merken zoals Perele, Passionata en Aubade ... Zooooo mooi ... Ik val (gelukkig) in de gewone standaardmaatjes met mijn handjevol borst en twee handjesvol poep, maar het prijskaartje doet me dikwijls duizelen.  Qua kleurtjes voor mij ook absoluut géén babykleurtjes of pastel.  Donkerrood, nachtblauw, diepgroen ... of zelfs het gewone pure witte basic vind ik heel mooi.
    Vandaag liep ik nog aan een Hunkemöllerwinkel voorbij.  In grote koeieletters hing er op dat je bij twee kopen eentje gratis kreeg ... Ik was (jammer ?) niet boos, niet verdrietig, het was koud en nat ... en ben dus snel het hoekje om gewandeld en heb van een lekker warme chocomelk op een verwarmd terras genoten terwijl ik keek naar het vrouwelijke en mannelijke schoon dat passeerde ... ;o) .

    Het thema van morgen 'Mannen' ga ik aan anderen over laten.  Ik zal ze toch nooit begrijpen, net zomin als zij mij ... héhé ...




    16-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Katherine Heigl
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Amerikaanse actrice Katherine Heigl (29) is verkozen tot meest begeerlijke vrouw ter wereld.

    Meer dan 5 miljoen mensen brachten dit jaar hun stem uit op de website van het online mannenblad askmen.com.
    Heigl, vooral bekend van haar rollen in televisieseries 'Grey's Anatomy' en 'Roswell' en films als 'Knocked Up' en '27 Dresses',
    is als een komeet naar boven geschoten.
    Vorig jaar eindigde ze nog 39ste.

    ALS ik al een type zou hebben ... zou deze vrouw héél hoog in mijn voorkeurslijstje staan.  Ik vind haar een natuurlijke schoonheid,
    en ik val zowiezo op lang haar bij vrouwen ...
    Een snoepje dus ... ;o)


    13-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Threesome.

    ’t Was lang geleden … Mijn vriendin en ik … en een goeie vriend.  Er was totaal niks gepland, we hebben uren gepraat, gelachen, zij en ik hadden met momenten binnenpretjes en hij voelde zich ook wel heel erg op zijn gemak.

    Een hele tijd zaten zij en ik bij elkaar in de sofa, en op een gegeven moment staat hij op en nestelt zich lekker tussen ons in.  Vonden wij dit erg ? Nee hoor … ;o).  Zij en ik hadden het er al eens over gehad; wat zouden we doen als … willen we dit allebei … wat willen we niet … En ik wist van hem dat het wel een fantasietje was om ons bezig te zien …

    Geen van de partijen heeft een ‘relatie’ met elkaar.  Een trio doe je om pure lust, om sex.   Zij en ik delen de mening : als er emotionele betrokkenheid bij komt ben je fout bezig … En ook elkaar vertrouwen is héél belangrijk. 

    Dus, ok … Meneer zocht een plekje tussen ons in … Meneer was duidelijk te vinden voor meer, alhoewel het ook niet direct zijn bedoeling was (denk ik :o)) maar liet zich heel gewillig doen … Een vrouw aan weerszijden maakte dat hij met momenten handen te kort had.  Maar wij met onze vier handen samen wisten hem gerust te stellen, en danig op te geilen.  Zijn hemd was vrij snel open.  Eéntje die hem zalig kuste en een ander die met haar nagels over zijn borst naar beneden ging deed hem onderuit zakken van genot.  Maar hij liet zich ook niet zomaar doen, ook hij wilde voelen en zien en zeker bij haar … Zij was nieuw voor hem en ik vond het geweldig om te zien hoe zij hem toch wel bijna gek maakte … ;o).  Zijn broek werd duidelijk te klein, en bij ons ‘kriebelde’ het ook écht wel … Maar door omstandigheden konden we niet verder gaan … Jammer maar helaas …

    Misschien dat er later een vervolg komt ? Wie weet … We zien wel … ;o).

    In elk geval, twee dagen later zitten zij en ik nog met de ‘gevolgen’ en zijn we beiden bij de minste aanleiding horny as hell en geilen we elkaar op met onze fantasieën.  Als de term ‘satisfy yourselve’ nog niet was uitgevonden … dan deden wij het nu … ;o).

     

     

     

    Tips voor degenen die het willen proberen (uit ‘The Sex Academy’) :

     
    Zowel een MMV als een VVM trio is de moeite waard. Mits je goede afspraken maakt van te voren. Pak geen vreemde zou ik zeggen, maar ik ben nogal relaxed in sex met 'vrienden', andere mensen willen juist een vreemde. Weet wat je wil, weet wat mag. Is het okay als de ander man je vriendin ook echt daadwerkelijk neukt? Is anaal een optie? Al dat soort dingen.

    Bij een triootje gaat het meestal puur om de sex en niet om liefde of een relatie.

    Word niet kattig als je even buitengesloten wordt. Het komt zelden voor dat alledrie de deelnemers tegelijkertijd aandacht krijgen.

     
    Voordelen :

    Je hebt meer mogelijkheden.....je krijgt dubbel aandacht, en ervaart verdubbeld plezier.

    Het is heerlijk om je helemaal in seks onder te dompelen.
    Je kan leren delen en ervaren dat dit verrijkend kan zijn. De eerste keren is het vaak zo dat twee vrouwen een man verwennen of een vrouw verwend wordt door twee mannen. Of dat één persoon de andere twee verwent.

    Je zal verbaasd staan over hoe vaak er een saamhorigheidsgevoel ontstaat tussen de vrouwen. Dat kan zelfs zo ver gaan dat de man beseft dat hij degene is die gebruikt wordt, wat niet echt zijn fantasie was.....Dan kan het zijn dat hij degene is die jaloers wordt.

    Belangrijk is dat jullie elkaar vertrouwen en elkaar de ruimte laat om ook met en van anderen te genieten.

    Je kunt eventueel van te voren een paar regels opstellen als jullie je daar beiden veiliger bij voelen. Naar gelang jullie meer ervaren raken kunnen die regels eventueel weer bijgesteld worden.

    Zelfs al hebben de vrouwen niets met elkaar kan het nog steeds ook voor hun een leuk avontuur zijn. Het kan een pact zijn waarin de beide vrouwen de man eens goed uit zijn dak laten gaan. En ben je wel bi, zoals het merendeel van de vrouwen, dan is het natuurlijk net zo lekker voor jou als voor hem.

     

    Tips voor de man :

    Ga niet meteen als een beest tekeer, gun de vrouwen de tijd om elkaar aan te voelen;

    Besteed niet meer aandacht aan de ene vrouw dan aan de andere.

    Laat nooit een van de vrouwen alleen zitten, tenzij ze actief toekijkt en masturbeert, hoognodig aan pauze toe is of tenzij zij jullie aan het filmen is....

    Spuit niet die andere vrouw helemaal vol en vergeet je vriendin.

    Tips voor de vrouw :

    Onttrek je niet aan de situatie als de vlam in de pan slaat van jaloezie, ga niet in een hoekje stil zitten simpen om achteraf je vriend de huid vol te schelden;

    Voelt iets niet goed, probeer dan pro-actief te handelen en je gevoelens te uiten. Grijp in en zet de situatie naar je hand zonder de sfeer te bederven.

    Als je als extra vrouw het sperma ontvangt, hou dit dan niet alleen voor jezelf. maar deel dit

     
     

    dan met de andere vrouw.

    Most of all, enjoy. Het is echt een ervaring en als je een beetje verstanding nadenkt van te voren hoef je tijdens het trio niet zoveel meer na te denken en kan je losgaan.


    27-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Madame Buttterfly.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Vanmorgen hoorde ik
     'Jumping in my Shirt'
    van Malcolm Mclaren in de auto.  Een 'ouwe' al en het was ook heel lang geleden dat ik hem nog hoorde. 
    Toen ik het daarnet even op zocht op Youtube (want ik vind het wel een goeie song)
    kwam ik op een knappe versie van
     'Madame Butterfly'
    uit .  Een tijd geleden heb ik jammer genoeg de kans mis gelopen om
    de opera in Antwerpen te gaan bekijken. 
    Hopelijk komt er ooit een herkansing, en dan liefst ook met dezelfde metgezel ;o).



    25-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A girls night out.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

















    Zij en ik … We gingen nog eens gaan stappen.  Weken op voorhand keken we er naar uit, want het was weer een tijdje geleden dat we buiten konden ;o).  Of we er zin in hadden … zéker weten ! Allerlei scenario’s hadden onze gedachten al gepasseerd : zou ‘die’ er zijn ? of zou ‘die’ er bij zijn vanavond … In elk geval, de (stoute) pret zat er absoluut in !

    Eerst zijn we een hapje gaan eten.  Kwestie om een goeie ‘basis’ te leggen voor de rest van de avond.  Niet dat het op vlak van drank zwaar zou worden want ik was Bobientje :oD.

     

    Eens in de danszaak aangekomen hebben onze wegen zich gescheiden.  Zij naar de ene kant, ik naar de andere met heel dikwijls veelzeggend oogcontact.  Onze vriendenkring was er al en er was iemand bij die ik een héle tijd niet meer gezien had.  Iemand die ik heb leren kennen toen ik in het begin van mijn relationele crisis jaren geleden stond.  Hij zat op dat moment in hetzelfde schuitje en we hebben elkaar toen ‘gevonden’.  Hij was ook getrouwd, de sleet zat er serieus op bij hun, er was nauwelijks contact noch lichamelijk noch mentaal.  Hij hield het met moeite vol, was een knuffelbeest tot en met, maar wou toch proberen om zijn relatie te redden.  Net als ik hier.  Meer alleen dan met twee in mijn relatie toen, hopeloos op zoek naar aandacht van iemand die me wél zag staan en die niet alleen tijd had voor zijn werk en hobby’s.

    We hebben elkaar indertijd ont-moet.  Verschillende keren.  Méér dan een kus is er toen niet gebeurd, ondanks de aantrekking die er zeker was.  Hij vond mij een heel warm iemand en ik smolt voor zijn gemeende complimentjes.  Maar we wilden beiden nog proberen te redden wat er nog te redden viel.  Voor mij eerder zonder resultaat en een hele tijd later ook voor hem hetzelfde.  Dan zijn we wel verder gegaan.  Één keer in de zomer, midden in een weiland waar we met zijn Harley naartoe gereden zijn.  Zalig gewoon.  Die weidse stilte, enkel het geluid van vogels en ruisend gewas en geen kat in de verre omtrek … Ik zal het nooit vergeten …

    Nu zag ik hem terug en het deed bij beiden duidelijk wel wat, ondanks zijn vriendin die naast hem zat.  Ik ben bij hem gaan zitten, nadat ik hem echt knuffelde bij het binnenkomen.  Het voelde zo vertrouwd, ik herkende zelfs zijn geur nog.  We hebben de hele avond gepraat, heel kort bij elkaar.  Meermaals hebben we elkaar recht aangekeken, en ik ben er zeker van : onze gedachten waren regelmatig één en dezelfde … Enkele keren als ik iets tegen hem wilde zeggen maar hij net zijn hoofd nét (bewust ?) draaide voelde ik zijn adem over mijn gezicht en heb ik me heel erg moeten inhouden om hem niet te kussen … Onze lippen hebben elkaar met momenten bijna geraakt … Zijn vriendin kon er niet echt mee lachen, maar hij deed zelf geen enkele moeite naar haar.   Ze probeerde zijn aandacht op te eisen door haar hand in zijn hand te leggen, haar arm over zijn been … allemaal tevergeefs.  Zijn aandacht was bij mij … En ik genoot … Zelfs zo dat ik mijn vriendin een hele tijd totaal vergat.  Maar zij mij niet want toen onze ogen elkaar tóch eens kruisten stak ze vragend haar duim omhoog.  Ik heb de mijne allebei omhoog gestoken (in bedekte taal) en ze knipoogde.

    Uren later zijn we samen terug naar huis gegaan.  Beiden met een heel aangenaam gevoel.  Zij had zich duidelijk ook wel geamuseerd en de keren dat ik haar zag was dat ook wel zichtbaar :o).

     

    ’s Anderendaags krijg ik een smsje van hem : ‘Ik denk dat jij voor altijd mijn schetebeeske blijft …’  Dat was zijn troetelnaam voor mij en ik stuur terug dat het voor mij ook zo voelt …

     


    14-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy Valentine.

    Voor mij één van de mooiste liefdesliedjes ooit geschreven …

     

    Unchained Melody    

    Author: Righteous Brothers


    Whoa! My love, my darling,
    I hunger for your touch,
    Alone.Lonely time.
    And time goes by, so slowly,
    And time can do so much,
    Are you still mine?
    I need your love.
    I need your love.
    God speed your love to me.

    Lonely rivers flow to the sea, to the sea,
    To the open arms of the sea.
    Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me,
    I'll be coming home, wait for me.

    Whoa! My love, my darling,
    I hunger, hunger!, for your love,
    For love.Lonely time.
    And time goes by, so slowly,
    And time can do so much,
    Are you still mine?
    I need your love.
    I need your love.
    God speed your love to me.

     


    10-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Telefoontje ...

    7.30u ’s morgens vroeg.  Ik ben nog in een heel diepe slaap als ik mijn gsm hoor en in eerste instantie denk ik dat ik hem in mijn droom hoor afgaan.  Maar dan word ik toch een beetje wakker en blijkt dat ik ‘mijn muziekje’ écht wel hoor …

    Slaapdronken hoor ik een krakende, hese vrouwenstem die zegt dat ze vandaag niet kan komen.  Ik ben zelf niet echt bij mijn positieven dus snap niet goed wat er gaande is tot ik de stem herken … Het is N. die zich duidelijk vergist heeft van gsmnr, maar ik ben ineens klaarwakker ! Ik hoorde een hele tijd niks meer van haar, maar als ook zij mijn stem herkent is ze héél erg blij en vraagt wel drie keer hoe het met mij gaat.  Goh ze moest eens weten wat het mij doet haar stem te horen en wat haar in gedachten terug te zien bij mij teweegbrengt.

    Ze vertelt dat ze ziek is (wat ik al hoorde) en dus haar werkafspraak niet kan nakomen, en opnieuw zegt ze dat ze erg blij is met haar ‘vergissing’.  En ik … ik heb het lef (nog) niet om haar uit te nodigen voor een tasje koffie want als er iemand is die aan de top staat van mijn favoriete vrouwen is zij het wel.  Maar ik ben er bijna zeker van dat dit voor haar onbekend terrein is en ik ben bang om ferm tegen de lamp te lopen. 
    Ze is zo natuurlijk mooi, Russische origine, slank figuurtje, halflange haren … ‘k zou haar zo opvreten … met het risico haar de stuipen op haar ranke body te jagen en haar nooit meer terug te zien …

    Dju dedju dedju toch … :o).

    Ze zou zo kunnen meegespeeld hebben in dit filmpje …



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kom hier ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ... dat ik je bijt,

    je als een appel eet,

    en -zoals dat gaat -

    van blijdschap

    niet meer weet

    waar ik mijn handen laat.

                                                  Bart Moeyaert


    02-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    …de meest eerlijke persoon die ik ooit tegenkwam …


    30-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik zoek ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen




    ... een onbewoond tropisch eiland met palmbomen en kleurrijke geurende bloemen.  Lekker warm, met een wit zandstrand.  Wie mag er wel zijn ? Maximum 1 man naar MIJN keuze, vrouwen (ook naar MIJN keuze) ... geen limiet.  Wat moeten ze doen ? Mij verwennen.  Hoe ? Hij mag mij allerlei lekkere drankjes klaar maken : Cuba Libre, Caïpiriña, Cointreau on the rocks, ... Hij mag mij ook lekkere hapjes aangeven : chips, nootjes, bitterballetjes met mosterd (geïmporteerd uit Gent ;o)), alles wat maar hartig is.  Hoe hij me dit toedient is aan hem :o).  Liefst heel sensueel en met alle tijd van de wereld.
    Van de dames wil ik andere 'verwennerij'.  Ik wil zachte vrouwenhanden over mijn lijf voelen, fluwelen handen die mij insmeren met een zalig geurende zonneolie ... om het half uur door iemand anders graag ... Een ander die mij mentaal bevredigt door hetgeen ze vertelt.  Geen flauwe zever, geen dagdagelijkse beslommeringen, niks over het thuisfront, enkel positieve en heel leuke items mogen aan bod komen.
    Nog een ander meisje mag me tussen de zonne-oliebeurten door liefkozen, met haar handen, met haar borsten, haar haren die over mijn lijf spelen, haar benen die speels over de mijne glijden, haar knie tussen mijn dijen ... nét niet mijn warmste plekje rakend ...
    Intussen zou ik rond me heen kijken en zien hoe de anderen genieten van elkaar.  Glimmende lijven die over elkaar heen schuiven ...  Ik zou kijken hoe er zalig wordt gekust, alles zou pure vrouwelijke intimiteit en zachtheid zijn.  Als er dan eentje zou opstaan, heel rustig naar me toe gewandeld komen, zich naast me neer vlijen en kussen ... zou ik de hele wereld even vergeten ...


    21-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanuit het hart.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannen ... en hun ideeën ...
    Ik belde naar mijn vriendin : 'Ben je thuis ? Heb je koffiie ? Ik ben halverwege en als het jou uitkomt spring ik zo even binnen ... ' Zij : 'Mmmm ik wilde eigenlijk eventjes terug in bed kruipen, maar kom maar af joh !'
    Een kwartiertje later zaten we in haar keuken aan tafel, met allebei een mok lekkere dampende koffie voor ons.

    Ik verslikte me bijna in mijn hete drankje toen ze me vroeg of ik een idee had van de lengte van de penis van mijn 'lovers' vroeger en nu ... Typisch weer een vraag voor haar op een moment dat ik het totaal niet verwacht :oD.  Ik schiet eerst in een lachbui en zeg dan naar waarheid dat me dat eigenlijk geen reet interesseert en er dus idd niet op let.  Zolang de man in kwestie netjes verzorgd is, is voor mij het grootste obstakel al uit de weg geruimd.  Ik kwam tot nu toe nog niemand tegen die (volgens mij) extreem groot of klein is.  Voor mij aub geen oerwoud daar beneden, maar netjes getrimd, of zelfs kaal ... rrrrrrrrrrr.  Oké, dat laatste mag dan bij sommigen geen zicht zijn, maar is oh zo lekker in het spel van passie en lust. 
    Haar vraag kwam naar aanleiding van een gezamelijke vriend, iemand die nogal vol van zichzelf is en vindt dat hij een 'ferme joekel' heeft.  Opnieuw een lachbui van mezelf en zij weet waarom ;o).  Zij vertelt dan dat het haar eigenlijk ook niet echt uitmaakt, en er ook niet extra aandacht voor heeft, visueel bedoeld dan.  Op andere manieren hebben we er héél véél aandacht voor.  Behandelen we hun speeltje met veel zachtheid, geduld, 'liefde', aandacht, en wat nog allemaal ... :oD.
    In ons gek gedoe belanden we dan met onze babbel bij onze plannen binnenkort.  We gaan nog eens samen stappen sinds màànden en we verkneukelen ons nu al volop.  Verschillenden weten dat wij samen komen en hebben al pret op hun manier op voorhand ... ;o).  En zo begint ook onze fantasie te werken en als ik uuuren later (dus méér dan één tasje koffie) buiten ga zijn we beiden serieus 'opgewarmd' :oD.  En ik was al zo licht ontvlambaar ... help ... :oD.  Thuis nestel ik me in de zetel maar al snel zak ik onderuit en zie niet meer wat er staat in het tv-boekje.  Mijn hand leidt even een eigen leven, mijn gedachten heb ik ook niet meer onder controle ...
    In mijn hoofd 'zie' ik mijn vriendin naast me liggen, naakt, al kronkelend terwijl ze zichzelf verwent.  Ik 'zie' hoe ze haar vingers in haar mond nat maakt, hoe deze verdwijnen tussen haar benen en hoor haar kreunen ... heel zachtjes maar ik vind het een geweldig geluid.  Haar 'horen en zien' genieten maakt me nog geiler dan ik al ben, en dan dwalen mijn gedachten af naar hem ... Hoe hij met zijn handen over mijn lijf gaat, mij overal kust, geen enkel plekje slaat hij over, hoe hij met zijn handen mijn meest gevoelige plaats rond mijn borsten bespeelt ...
    Geen minuut verder kom ik zelf kreunend klaar, maar ben niet tevreden met één keertje ...

    Een uurtje later sms ik mijn vriendin : 'Vandaag zal ik nog sex hebben ... !'  Iets na 22u krijg ik een telefoontje en de toon is al heel snel gezet. 
    De rest van het verhaal ... hou ik voor mezelf ... ;o).




    05-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FiFfers & Co.

    Bij Lentesneeuw las ik een stukje over FIF-POESPAS.  Ik heb haar intussen in mijn ‘favourite links’ toegevoegd want ik vind haar schrijfstijl geweldig.  Gewoon rechttoe, rechtaan.  Zo heb ik ‘t het liefst ;o).

     

    Ik leerde dit woordje kennen bij Single30Something.  Ook iemand waar ik tijdens mijn blogronde langer blijf plakken dan bij sommige anderen.  De herkenning in vele stukjes van haar is soms heel erg grappig.

     

    Wat is een FiFfer voor mij …
    Een Friend I Fuck is voor mij iemand waarmee ik occasionele sex heb, en dus geen relatie.  Sinds een tijd ben ik single en ik kwam tot nu toe nog niet de persoon tegen waarmee ik een happy relation for a life time mee zou kunnen beginnen.   Er waren er wel waarmee ik het héél graag zou gewild hebben, maar allerlei issues stonden ‘meer’ in de weg.

    Een FiFfer is voor mij niet zomaar iemand.  Er moet ‘iets’ zijn wat me raakt, lichamelijk of verbaal, of een combinatie ervan.   Maar ik kruip niet zomaar in bed (of op tafel of waar dan ook ;o)) met de eerste de beste jager of jaagster …

     

    Als ik een lijstje maak kom ik tot het volgende :

    FIF 1 : Een man die ik nog niet zo heel lang ken, maar met wie het vooral verbaal vanaf moment 1 klikte.  Voor hem was er blijkbaar tijdens onze eerste babbel al een lichamelijke aantrekking.  Na een tweede ontmoeting was het dan ook ‘boem-patat’.  Ik had niet direct dat ‘rrrrrr-gevoel’ bij hem maar dat kwam wel snel.  En de idee dat hij onder zijn geklede hemd niks draagt windt me zelfs nu op dit moment geweldig op.  Een zwoele scène op tv doet me ongewild elke keer opnieuw aan hem denken …

    Jammer maar helaas : tussen ons de voorheen genoemde ‘issues …’

     

    FIF 2 : Een héél lieve, attente kerel, al een heel tijdje op mijn levensweg.  Iemand waarvan ik weet dat hij meer voor me voelt dan ik voor hem, maar we zijn allebei heel duidelijk en vooral eerlijk naar elkaar.  Hij is een maatje, hier primeert heel zeker de vriendschap.  De sex is niet ‘wauw’ maar fijn en aangenaam.  Méér moet het soms niet zijn … :o).

     

    FIF 3 : Een mannelijke collega.  Dit is een kat- en muisspelletje.  Een spel van aantrekken en afstoten, van pure lust die al dan niet ingelost wordt.  Leuk en soms héél erg spannend, zeker in de buurt van andere collega’s …

     

    FIF 4 : Een vriendin.  My friend for life, my soulmate, met wie af en toe méér gebeurt, afhankelijk van het moment zelf.  Niks moet, alles kan tussen ons.  Dat wat er tussen ons gebeurt (op gebied van sex) blijft niet plakken, no strings attached on this matter …

     

     

    4 verschillende personen, totaal verschillende belevingen van sex en/of gewoon lekker genieten van elkaar.  Sommigen denken nu misschien : hoe doet ze het ? Maar ik geniet gewoon van sex, van een lekker warm lichaam tegen het mijne voelen, van ‘graag gezien worden’ in welke omstandigheid dan ook.  Van korte of lange duur, het feit dat we het op dat moment allebei heel graag willen is al wat telt.

    En zolang ik geen serieuze relatie heb kan dit voor mij.  De dag dat ik mijn ‘prins’ tegenkom moet ik natuurlijk knopen doorhakken.  Het moet dan ook wel een verdomd goeie prins zijn natuurlijk want ik geef hiervoor véél op.  Hij moet bvb een lekker lijf hebben, liefst geen onderhemdjes dragen, héél lief zijn en attent, not-to-easy-to-get zijn, iemand die zijn vrouwelijke kantjes durft te laten zien, enz  … ;o).





    02-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van binnen ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen





    de ruimte is leeg

    toch ook weer niet

    van binnen

    een stofje eenzaam heen en weer geslingerd tussen de sterren

    van binnen


    01-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spreuk om het nieuwe jaar te beginnen ...

    Trouwe vrouw :

    de vrouw die haar man trouw blijft in al de moeilijkheden die hij zonder haar nooit zou hebben gehad."

    - Marc Callewaert Vlaams criticus en schrijver 1927 -

    25-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Serving Stallion and his Lady ...

    Via een bepaalde site ‘aan de praat’ geraakt …

     

     

    Dearest lady,
    Ik schrijf je omdat mijn Lady mij als haar 'serving stallion' op pad stuurt... Mag deze zachte en dienende man jou een kopje thee aanbieden? Terwijl jij keuvelt met andere ladies, en een fijne intieme babbel hebt, wordt aan al jouw wensen voldaan...

     

    Nice thought ;o) ...

     

    Mijn Lady leidt mij - haar stallion - in functie van haar verlangens en wensen... en wil mij nu delen met een of enkele dames die van zachte en ongeremde passie houden...
    Ze hoopt een theekransje te kunnen organiseren, een ontmoeting met stijl, met een warme babbel en zachte sensualiteit tussen dames die mogelijk passionele vriendinnen kunnen worden... en daarbij kunnen beschikken over een dienstbaar man die bedient en dient...

     

    Hebben lady & stallion enige ervaring in dit soort van theekransje ?

     

    We hebben enige ervaring... die we langzaan willen opbouwen... niets geforceerd, enkel zachtheid en rustig genieten?

    Er is geen haast bij, maar we willen het genot verder verkennen in een diepe groeiende warme passionele vriendschap.  Mijn Lady weet hoe ze haar dienende hengst moet leiden, en er is enige ervaring in het genieten in de breedste zin van het woord...
    Geen banale toestanden, maar een ontmoeting met stijl...


    Van waar zijn jullie ? En beschrijf jezelf (en vooral lady) es ?

     

    Ik begrijp jouw vraag, maar je zal begrijpen dat ik dat liever aan Haar overlaat... Mag ik haar voorstellen jou te contacteren? Ik ben tenslotte slechts een nederige dienaar...

     

    Contacteren ? Via deze weg ? MSN ?

    Deze weg zou al een eerste stap zijn, niet...?
    Als het klikt kan snel een nieuwe stap volgen.  Mijn Lady houdt van fijngevoelige en zachte vriendschappen.  Het zou fijn zijn te mogen ervaren dat er een passievolle vriendschap
    kan ontstaan naar aanleiding van een theekransje.  Als dienende stallion ben ik niet meer dan een lust(gevend) object die daar graag wil toe bijdragen...

     

    Ik heb niet helemaal begrepen of je er nu mee akkoord kan gaan dat ik Haar laat weten dat je misschien wel geïnteresseerd bent in een verdere kennismaking...? Als je een msn-adres zou geven, kan ik uiteraard ook dat doorgeven aan mijn Lady...

     

    Hier geef ik mijn msnadres …

     

    Dearest lady
    Mijn Lady neemt een beetje een afwachtende houding aan...
    ben je uitsluitend geïnteresseerd in vrouwenliefde, of kan een strelend gesprek met mijn (of een andere) lady, samen met de stilzwijgende maar zachte lijfelijke dienstbaarheid van een sensuele hengst je ook wel bekoren? Hoe ver reikt uw fantasie en uw ervaring in deze?

     

     

     

    Hier loopt mijn pc vast en daar blijft het dan bij, tot een paar dagen later in mijn mailbox :

     

    Dearest lady,
    Ik richt dit schrijven naar aanleiding van onze conversatie van enkele dagen geleden.  Mijn Lady vroeg mij immers om af te tasten in welke mate je echt aangetrokken zou kunnen zijn om thee te komen drinken
    Het kader: een fijne en rustige, sfeervolle ruimte waarin enkele fijn en sensueel geklede dames ontvangen worden.  Zachte babbels, een glaasje thee en een glaasje wijn, het voorlezen uit een erotisch boek, het verhalen en verdiepen van fijne fantasieën, waarbij de sfeer verlangen oproept naar warme strelingen...
    Mijn Lady is een verfijnde gastvrouw, die haar serving stallion - en misschien ook wel haar lady - voor de bediening laat zorgen... en voor zachte strelende aanrakingen die de avond zeer intiem kunnen maken.

    Wat echter niet de bedoeling is, is verder te gaan dan het verlangen bij de aanwezigen... daarom zou het heel fijn zijn om ook van jou te horen waar jij van droomt, welke verlangens en fantasieën je koestert bij zo'n zachte ontmoeting tussen lieve, zachte en stijlvolle dames die hun passionele verlangen willen verkennen en verdiepen...

     

    Met warme dienstbaarheid
    Serving Stallion



    Op dit moment weet ik absoluut nog niet wat ik ermee doe.  Het klinkt wel héél aanlokkelijk, maar er zal eerst nog heel wat ‘afgetast’ worden eer ik hierop inga.  Als ik het al doe …

    Wordt (misschien) vervolgd …


    24-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prettig Kerstfeest !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik wens ieder die langs komt een heel warm kerstfeest toe ...
    'Warm' ... vrij ter interpretatie ...


    16-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorspelling.
    Op een horoscoopsite lees ik dit :

    Je hebt of krijgt een redelijk actief sexleven, maar het lijkt dat je meer op zoek bent naar echte liefde.  Haal die twee deze week niet door elkaar, want je ontmoet een fantastische Schorpioen, Steenbok of Stier die het ook met jou ziet zitten.  Echter soms haakt de Schorpioen af, als degene die hij of zij op het oog heeft te sexgericht te is en als jij dat nu doet, kom je van een koude kermis thuis.

    De afgelopen maanden waren nogal stressvol.  Een relatie kwam ten einde en dat zit nog steeds in jouw hoofd.

    Het soort van rouwproces, waarin je daardoor zit, zal pas na een uitstapje van minimaal een week voorbij zijn.  En dan kan jouw wereld weer niet meer kapot.  Je zult genieten van ieder moment van de dag en nacht en daarmee wordt deze keer een heftige liefdesaffaire bedoeld.



    Voor degenen die mijn blog een beetje volgden : Ik werd verliefd maar méér dan een heel mooie en eerlijke vriendschapsrelatie wordt het niet.  Jammer misschien, maar het werd me al duidelijk eer er nog maar aan een relatie werd gedacht.  Anderzijds weet ik nu wél dat ik de capaciteiten waarop ik viel bij hem in een volgende relatie zeker wil.  Voor minder ga ik niet meer.  En met een Schorpioen ? No way ! De ervaring leert me dat ik -op relatievlak- met mijn fikken hier vanaf blijf.
    In elk geval ... laat het niet meer iemand zijn die me via deze weg leert kennen ... aub ... .





    When you want to reach me ...


    Archief per week
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 02/07-08/07 2007

    Guestbook
  • ALLEN DE DANSVLOER OP MET DISCOBAR STUDIO JP
  • prachtig
  • Goedemiddag Stekelbeesje
  • Hallo! :-)
  • Mijn hart ligt in mijn truck

    Feel free to leave a comment !


    Laatste commentaren
  • Alles op zijn tijd! (© Anoniempje)
        op Horoscoop.
  • Even bezoekje gebracht .... (Friend)
        op Moving on ...
  • Gas geven... (Rigel)
        op Mijn gelijke ...
  • Welkom op het blog Pip (Pip)
        op Moving on ...
  • Goed gevoel?! (Henriette)
        op Mijn gelijke ...
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    vlaanderen_denk_na
    www.bloggen.be/vlaande


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs