Over mijzelf
Ik ben Stekelbeesje
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 01/01/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: .
I'm a bitch, I'm a lover I'm a child, I'm a mother I'm a sinner, I'm a saint I do not feel ashamed
My favourite links.
  • A-Woman
  • Breeg
  • De Ideale Man
  • Dweezel the Dog
  • Estelle Folle en Co.
  • Lentesneeuw
  • My favourite links part two.
  • Shespot : erotische ontdekkingen
  • Sneeuwkoningin
  • Zonder scrupules
  • Trance de Vie
  • Mallemeid
  • Henriette
  • IMU Toplijst
    I'm a bitch, I'm a lover
    A single 40-something bi-woman loving this life and herselve.
    18-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trio ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een hele tijd geleden had ik de trio-ervaring van mijn leven (tot nu toe ) ...
    Daarvoor had ik dit al enkele keren met mijn toenmalige partner gedaan, maar tot dan was het van mijn kant vooral 'geven' en kijken naar hoe hij genoot.  Ik genoot geweldig van zijn expressie als ik hem zag genieten, als ik hem hoorde kreunen terwijl hij verwend werd door een andere vrouw.  Meestal deed ik wel mee, maar om één of andere reden had ik genoeg met kijken, horen en met mezelf bezig zijn intussen.
    Heel wat later (en zonder partner) kreeg ik een voorstel om met een ander koppel mee te doen.  Lang heb ik geweigerd, maar ik was zo wég van haar dat ik al mijn reserves aan de kant heb gezet op een avond laat en naar hun ben gereden.  Hij zag er ook heel leuk uit, maar zij ... zij was dé vrouw voor wie ik als een steen kon vallen.  Halflange haren, niet wauw-knap, maar lief-mooi met uitstraling.  Ze had sprekende ogen, een heel mooie mond, een mooi figuurtje ... Kortom, ze was hét voor mij ...

    Ik belde aan, bibberend op mijn benen eigenlijk.  Ik kende hun eigenlijk niet héél goed, we hadden elkaar al enkele keren bij gelegenheden gezien en dus wel wat gepraat, en nu stond ik daar heel alleen.  Vrij ver van huis, niemand die wist waar ik was.  Voor ik me kon bedenken 'waar ben ik mee bezig' ging de deur echter open en zei hij heel vriendelijk : 'Hoi, kom binnen joh, leuk dat je er bent !' 
    Eens binnen voelde ik me vrij snel rustig worden.  De woonkamer was proper maar nogal rommelig, en net dat stelde me blijkbaar op mijn gemak.  Ik kreeg wat te drinken aangeboden en na een beetje op en af gebabbel vroegen ze of ik er een probleem mee had als ze dr eentje smoorden, of ik wou mee doen ? Dat zij dit wilden doen, daar had ik geen moeite mee maar zelf paste ik want ik wilde zo helder mogelijk blijven .
    Daarna kwamen ze terug bij mij in de lange zetel zitten, ik in 't midden.  Beiden begonnen ze me te strelen, 4 handen aan mijn lijf ... Zij begon me heel lichtjes en zacht kusjes te geven, van in mijn nek naar mijn mond en dan een heerlijke tongzoen.  Ik smolt terplekke voor uren lang ... Samen kleedden ze me langzaam uit, en ik liet alles begaan.  Het leek net alsof ik wél iets op had, want ik was gewoon van de wereld, zo zalig voelde dit aan.  Zélf eens het middelpunt van genot te zijn, dit was hemels ... Zonder dat ik iets door had lagen we even later alle drie naakt in de zetel, zij boven mij, en hij met zijn hoofd tussen mijn benen.  Zij kuste me keer op keer opnieuw, haar borsten die niet groot maar stevig waren boven de mijne voelden zalig aan, haar tepels waren keihard en vroegen om gesabbeld te worden.  Intussen werd ik héérlijk gebefd, ik wist niet wat me overkwam.  Zoveel extase in één keer ... Na wat gedraai en gekeer lag zij beneden en ik boven haar in een 69-standje terwijl hij naar ons keek en met zichzelf speelde.  Ook een héél lekker zicht tussendoor .  In een andere positie zat zij met haar lekkere kut te wrijven tegen de mijne terwijl zij haar ventje kuste en ik met zijn ballen speelde ... Op een ander moment (ik weet bijgod niet meer hoe we tot die poses kwamen ) zag ik hoe hij bij haar binnenstootte en hoe zij ook daar van genoot.  Nu was het mijn beurt om haar heel intens en lekker te kussen, en al schokkend voelde ik haar klaarkomen.  Haar vingers zochten mijn kutje en zo kwam ik ook al even hevig als zijzelf klaar ...

    Uuuuren later ben ik zéér voldaan naar huis gereden.  Het was intens genieten van drie personen samen.  Noem het een symbiose van lijven en lust, het was geweldig ...


    09-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blogfotootje.
    Ik heb mijn blogfotootje veranderd.  De vorige was een zwartwit-foto van een vrouw, liggend op haar rug, met een rode roos over haar buik en tussen haar borsten. 
    De verandering kwam doordat iemand mij erop attent maakte dat ik volgens hem toch niet op nepborsten val ??? En ja, hij heeft gelijk.  Ik vond deze foto mooi nav de belichting en het beeld opzich.  De tegenstelling tussen de het zwartwitte beeld en de mooie rode roos vond ik iets hebben.  Maar het zijn idd nepborsten die er te zien zijn en daar val ik écht niet op.

    Mijn 'type' vrouw (voor zover ik al een type heb) is een slank iemand.  Een persoontje, niet te groot en ze hoeft niet knap te zijn, maar wel mooi vanbinnen.  Ik val eerder op kleinere borsten, een B'tje is voor mij genoeg .  Iemand met uitstraling, met karakter, zachtaardig ingesteld ... maakt bij mij veel kans .
    R was zo iemand, nu al een hele tijd geleden.  Ik leerde haar kennen via een datingsite waar ik me uit pure verveling eens had ingeschreven.  Haar nick sprak me aan en het feit dat ze in mijn buurt woonde leek me heel aantrekkelijk.

    Na enkele mailtjes en MSN-gesprekken spraken we af op een terrasje.  Het was hartje lente, de zon maakte er een stralende dag van …

    Ik zag haar aankomen en mijn eerste gedacht was van : oh zij heeft een mooi lief gezichtje.  Halflange blonde haren, niet groot, slank figuur, sprekende ogen en een mond die ik zo zou kussen …

    Onze namiddag op het terras vloog voorbij, het was 18u voor we er beiden erg in hadden en we wilden geen van twee een einde aan deze namiddag dus stelde ik voor om mee naar mij thuis te gaan.  Konden we rustig verder kletsen en waren we niet ‘verplicht’ om te consumeren … J.

    Maar eens thuis, in de zetel, begon het gesprek de stoute kant op te gaan … Haar hemdje stond een beetje open waardoor ik kon zien dat ze een heel mooi behaatje droeg.  Ze zag me kijken en speelde het spelletje mee.  Of ik wilde zien of ze een bijpassend slipje aan had ? Ja, graag ! Maar, ik moest volgen … Ok, geen probleem en trok mee haar kleren uit, samen met de mijne …

    We hebben die avond zalig gevrijd.  Het was voor mij een hele tijd geleden dat ik nog iets met een vrouw had en dit deed zo’n deugd … Sex met een man kan ook heel aangenaam zijn, maar tussen vrouwen blijft het iets speciaals voor mij.  Voor mij véél intenser, zachter, sensueler …

    Mijn ‘affaire’ met haar heeft twee maanden mogen duren.  Zij was getrouwd en haar echtgenoot kreeg er moeite mee, was bang om haar te verliezen.  Dus hebben we er een punt achter gezet.  Beiden met pijn in ons hart, maar het was mooi … Héél mooi …


    01-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zetelmoment.
    Als ik terug denk aan een zeker weekend kreun ik inwendig ...
    Na een heerlijk etentje, beginnend met champagne, verdergaand met wijn en afsluitend met koffie in een super-romantische sfeer die ook naar anderen opviel zijn we naar huis gewandeld. 
    Effe een makkelijkere broek aangetrokken, kaarsjes aangedaan, tv opgezet ... maar niks gezien.  Beginnen knuffelen, kussen ... allebei met het voornemen van 'niet verder' te gaan ... Wél dus ...
    Hij kuste zo zacht, ik was al licht ontvlambaar door de alcohol, zijn warme handen onder mijn hemd ... Uhh ... De gemakkelijkere broek was ook gemakkelijk weer uit (waarom deed ik überhaupt de moeite) net als de rest van mijn kleding en na een tijdje toch naar mijn bed verhuisd ... Het was lang geleden dat ik door een man zo zalig zacht 'onder handen' genomen werd.  Zijn kusjes belandden overal, heel licht en lief, beginnend in mijn hals, naar mijn mond, naar beneden ... Mijn borsten gloeiden onder zijn handen, zijn lippen deden mijn tepeltjes tintelen en zo ging hij naar beneden.  Toen hij aan mijn buik was had ik zo'n zin om zijn hoofd te pakken en hem onmiddellijk naar mijn lekkerste plekje te leiden, maar ik beet op mijn tanden ... Dit moest nog effe blijven duren ...
    Toen ik uiteindelijk zijn tong op mijn lipjes voelde had ik het bijna niet meer.  Mmmmmmmmm dit was zoooooo lekker ... Zijn spelen met mijn klitje, zijn 'plagerijen' naar mijn dijbenen ... Zijn handen over mijn lijf ... Ik werd er gek van ... Vrij snel kwam ik een eerste keer klaar, maar voor hem was dit nog maar een begin blijkbaar.  In de uren erna heb ik verschillende keren 'sterren' gezien ...

    Vandaag, als ik op mijn gemak lui in de zetel hang, denk ik opnieuw aan hem.  Aan wat hij deed, hoe hij aanvoelde en ik voel de kriebel vanuit mijn buik naar beneden gaan.  Ik zak onderuit, droom weg en in een mum van tijd lig ik mezelf te vingeren ... Ik beeld me in dat mijn vinger zijn tong is.  Maak mijn vinger nat in mijn mond, proef zo mijn eigen lekkere vocht en glimlach bij de idee dat hij mij zo heerlijk lang geproefd heeft.  Ik voel terug zijn warme huid op mijn huid, zijn zachte gezicht, zijn zalig zachte kussen ... Ik bedenk me opnieuw dat weinig mannen zo lekker zacht likken als hij en ik heb niet veel méér nodig om twee keer kort na elkaar klaar te komen ...
    Daarna stuur ik hem een ondeugend smsje, en hij belt me.  Zijn stem doet me smelten en zonder moeite zou ik zo opnieuw kunnen beginnen.  Maar ik doe het niet, volgende keer wil ik hem écht bij me ... op me ... en in me ...



    31-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooi liedje ...

    In de auto op weg naar huis hoorde ik deze song op mijn radio ... Héél toepasselijk ...

    Eurythmics met 'There must be an angel'

    No one on earth could feel like this
    I'm thrown and overflown with bliss
    There must be an angel
    Playing with my heart

    I walk into an empty room
    And suddenly my heart goes boom
    It's an orchestra of angels
    And they're playing with my heart
    (Must be talking to an angel)

    No one on earth could feel like this
    I'm thrown and overflown with bliss
    There must be an angel
    Playing with my heart

    And when I think that I'm alone
    It seems there's more of us at home
    It's a multitude of angels
    And they're playing with my heart

    I must be hallucinating
    Watching angels celebrating
    Could this be reactivating
    All my senses dislocating
    This must be a strange deception
    By celestial intervention
    Leavin' me the recollection
    Of your heavenly connection


    28-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontmoeting met W.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hebben elkaar ontmoet ... Ook ont-moet ...
    Doordat zijn geheugen hem even in de steek liet moest hij via gsm even verifiëren en kwam hij ietsje te laat , maar dit gaf me de kans om me nog rustiger te doen voelen dan ik eigenlijk al was.  Toen hij me onlangs verraste met een telefoontje had hij al een dikke punt gescoord met zijn aangename zachte stem en ik had een goed gevoel.

    Met mijn boek in de hand (veel zien, niks lezen ) zag ik hem even later het terras op komen.  Heel rustig en kalm blijkbaar ... Punt twee op zijn scorebord ... Zijn warme hand op mijn rug, mijn hand op zijn bovenarm, drie kusjes op de wang ... Zijn huid voelde zacht, rook lekker ...
    Na het bestellen van ons eerste drankje stelde ik voor om toch naar binnen te gaan.  Er stond een fris windje, maar ik had ook al vrij snel het gevoel om dichter bij hem te willen zitten.  Ik ondervond al vlug dat hij net zo tactiel ingesteld is als ik.  Puntje drie ...

    De uren erna zijn omgevlógen.  We hebben gepraat over zijn werk (mijn droomjob notabene !!!), zijn toekomst, zijn leven nu, mijn bezigheden, mijn dagdagelijkse doen en laten, mijn 'zijn', ... We zaten in een lekker zachte zetel, mijn voeten onder mijn poep, lekker cosy en met alle tijd van de wereld precies.  Hij voelt dat ik koude voeten heb en pakt ze vast en zo raken we dichter en dichter bij elkaar ... tégen elkaar ... Een eerste knuffel voelt onwennig, dubbel ... Wil ik dit ? Kan dit, gezien bepaalde facetten in mijn leven nu ? Mijn verstand zegt 'neen', maar mijn gevoel zegt 'Ja ik wil dit, ik wil dit héél graag ...'.  De constant romantische muziek doet ook haar duit in het zakje (is this predestination ?' .  Hij heeft geen besef van hoe dikwijls ik denk 'Waren we nu maar alleen.' want ik zie hoe mensen naar ons kijken.  Ook de kus die erna volgt voelt héél zacht, heel lief ...

    Ik moet (helaas) op tijd terug thuis zijn en neem tegen mijn zin afscheid van hem. 

    Sinds die namiddag reist hij door mijn hoofd.  Ik zie hem in mijn dromen, kom hem tegen in mijn dagelijkse gedachten ...


    22-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aangename chat.
    Viavia leerde ik W kennen.  Zijn mail waarin hij zichzelf voorstelde vond ik zodanig interessant geschreven dat ik benieuwd werd naar de persoon hierachter.  Ook een manier dus om in mijn msnlijst te raken ... .
    Gisteravond hebben we de eerste keer gechat.  Urenlang, over allerlei dingen, uiteenlopende onderwerpen, dan serieus, dan weer losjes en soms zelfs licht erotisch ... Toen ik een stuk in de nacht in mijn bed kroop ben ik glimlachend in slaap gevallen. 

    Vanmorgen open ik mijn mailbox, nog fuzzy, en lees het volgende :

    Ik weet niet eens of je het gemerkt hebt vanmorgen. Mijn wekker was gegaan en ik ben heel zachtjes komen kijken of je rustig sliep. Er was een lok haar voor je ogen gevallen, maar je regelmatige, langzame ademhaling verraadde dat je in de armen van Morpheus lag. Ik trok voorzichtig de deken over die ene voet die buiten boord lag. Stilletjes jaloers op Morpheus, duwde ik een zachte zoen in je hals. Je haren en je warme lichaam hadden de overheerlijke geur van een slapende schoonheid. De verleiding om stilletjes tegen je aan te komen liggen was sterk, maar ik heb enkel nog een zoentje op het puntje van je neus gegevens en toen je zachtjes kreunde in je slaap stond ik al op de drempel van de deur.


    Ik heb hem intussen al laten weten dat ik Morpheus héél graag had geruild voor hem ...

    Voor zo'n dingen smelt ik dus.  Dit is voor mij toppunt van zachtheid en toppunt van erotiek ...
    Wordt vervolgd ... voor mij alleszins, voor deze blog ... Let's wait and see ...




    16-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keuken vol koffie ...
    Onlangs dacht ik nog terug aan een heel leuk moment in mijn keuken. 
    Ik leerde Y kennen via Rendezvous, en zo kwam hij in mijn msnlijst terecht.  Weinigen raken daar, hij had echter 'the right spot' gevonden .  De babbel op een zaterdagavond verliep héél vlot, vrij snel ook al de stoute toer op.  Het was weekend, ik was alleen thuis ... Wie of wat hield me tegen om 'gekke dingen' te doen ... Met mijn mond ja, maar toen hij voorstelde om elkaar op dat moment écht te ontmoeten had ik gelijk zoiets van ... oh shit ... Ik ken hem amper enkele uren ... Hij had in onze babbel wel al enkele keren laten vallen dat àls hij bij iemand thuis ging, hij enkel ging als hij kon blijven slapen.  Ja duhh ...
    Dus speelde ik op safe en sprak met hem af, over een half uurtje, in een danscafé.  Dat leek me 'veiliger' .

    Toen ik de zaak binnenkwam zat hij er al, heel erg op zijn gemak, met een tasje koffie.  Ik vond hem heel goed uitzien, wat ik trouwens al 'wist' via onze cams.  Niet uitgesproken knap, maar hij had iets charmerends, iets liefs over zich.  Zelf was ik echter wél nerveus.  Zoals eerder al vermeld, een grote mond maar een klein hartje ... .  Het ijs was echter heel snel terug gebroken en in no time zaten onze handen in elkaar verstrengeld.  Hij voelde heel lekker warm aan en had een heel zachte huid.  Door het harde geluid van de muziek schoven we dichter en dichter bij elkaar om toch maar te kunnen verstaan wat we zeiden en al snel volgde dan natuurlijk ook een eerste kus ... Pfff ... toen wist ik al ... dit komt niet 'goed', hier gaan we weinig verstand vinden dat we zouden moeten gebruiken ... .
    Geen uurtje later zei hij idd : 'Laten we naar jou gaan (hij wist dat ik in de buurt woonde), daar zitten we meer op ons gemak en geen pottenkijkers ...
    Ik heb die nacht niet meer geslapen.  Wél mijn bed gezien en gevoeld ...

    Enkele weken later belde hij me.  Hij was in de buurt en vroeg of ik thuis was ? Mijn lust-gevoel maakte een sprongetje : tuurlijk was ik thuis, maar ik had héél weinig tijd.  Hij had ook geen tijd zei hij, hij moest een levering doen maar wilde als het mij uitkwam raprap een tasje koffie komen drinken. 
    Koffie ... Hij stond klaar op tafel maar werd niet aangeraakt ...
    Y kwam binnen, kuste mij hevig en mijn handen gingen gelijk onder zijn pull waar hij niks onder droeg ... Hmmmmm ... Ik wist dat hij supergevoelig was aan zijn tepeltjes dus vrij snel schoof ik zijn pull omhoog en met mijn tong zocht ik mijn weg naar zijn lekkere plekjes.  Nog voor ik het echter door had draaide hij mij om, met mijn handen op tafel, mijn hemdje was intussen ook al opengeraakt al had ik niks gevoeld , mijn broek ging omlaag en hij pakte me zo langs achter ... Niet simpel want hij was een stuk groter dan ik, maar oh zo lekker ! Geen 5 min. later kwamen we allebei heel heftig klaar.  Snel snel kleren terug aan, en snel wegwezen was de boodschap voor allebei !!!
    's Anderendaags als ik terug in mijn keuken bezig ben valt mij op dat overal druppeltjes koffie hangen ... Behangpapier, verwarmingselement, mijn keukenkast ... Ik snap eerst niet hoe dat kan tot ik terugdenk aan de dag ervoren ... Er stond koffie op tafel ... Ik heb lange haren ... En als ik mijn haren vastneem en er aan ruik ... idd koffiegeur ...

    13-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ladies @ the movies.

    Verschillende keren had mijn vriendin me al mee gevraagd om mee te gaan naar 'Ladies @ the movies'.  Een filmavondje enkel voor vrouwen, met ook voornamelijk echte vrouwenfilms.  Je krijgt er allerlei kadootjes, kan er toffe prijzen winnen, een wijntje acheraf, enz.  Het was duidelijk veel te lang geleden voor mij dat ik nog es onder vrouwen alleen was ...

    De film was geen topfilm maar best wel leuk om te zien.  Na ons gratis drankje zijn we naar hier gereden : lekker onderuit op ons gemakje zitten, drank genoeg in voorraad en geen haan die naar ons kraait ...
    Met een glaasje Quaranta Y Très (43) on the rocks in de zetel gaan hangen.  Beetje tv kijken, zonder eigenlijk echt iets te zien.  Ik vraag me soms af of mannen ook zo kunnen kletsen als vrouwen ? Zij en ik raken gewoon nooit uitgepraat .

    Van alcohol krijg je het warm.  En als je dan wat veel aanhebt, gooi je gewoon wat uit ...
    Van alcohol word je ook licht in je hoofd.  En als je dan een persoon in je buurt hebt die voor veel dingen wel te vinden is ... .  Ze begon me heel zachtjes te kussen wat ik gewéldig lekker vond.  Iemand die lekker kust (en al zéker een leuke vrouw) krijgt me gelijk plat ... Na mijn tweede glaasje voelde ik me zalig loom en lui en ik heb haar laten begaan.  Langzaam zakte ze naar mijn hals, duwde mijn bloesje omhoog, haalde mijn borst uit mijn bh ... En ik ... ik zakte onderuit en genoot ... Ik genoot van (na lange tijd) een vrouwentong in mijn mond, van een vrouwenmond over mijn wangen, naar mijn nek, over mijn borsten zalig spelend, lichtjes likkend ...
    Heel langzaam zakte ze zelf ook, een kussen onder haar knieën zodat ze wat zachter op de grond zat, waardoor ze volledig zicht had op mijn kloppende kutje.  Mijn slipje was ik onderweg ergens kwijt geraakt
    Na een zalige befbeurt kwam ik vrij snel klaar, en even later zelfs nog een tweede keer toen ze me met haar hand bewerkte en haar vingers in mijn kletsnatte poesje liet op en af gaan.

    Toen ik wat bekomen was heb ik haar op mijn manier verwend.  Rustigaan met mijn handen over haar billen, onder haar rok ... Het was niet echt een verrassing te voelen dat ze daar zonder slipje zat.  Ik weet dat ze dit wel meer doet ... .  Ik kuste haar volle borsten en voelde met mijn vingers dat ze nog niet echt nat werd, dus haalde ik er een hulpmiddeltje bij.  Eerder op de avond hadden we het er al over gehad : tot nu toe had ze nog niet echt met een vibrator gevrijd, dus nu was het moment om haar ermee te laten kennismaken
    Ik haalde mijn dolfijntje samen met een flesje glijmiddel, maakte hem super nat en druppelde ook wat glijmiddel op haar mooie kutje.  Mmmmmmmmm de gevolgen waren zéér aangenaam ! Het voelde duidelijk lekker om een drijfnatte dildo aan en in haar poesje te voelen ... Omdat ik weet dat ze niet zo makkelijk klaarkomt als ik, wisselde ik af.  Mijn vingers, mijn tong, het dolfijntje ... heerlijk gewoon om haar te zien en horen genieten.  Na een tijdje hield ze het echter ook niet meer en kwam ook zij schokkend klaar ... Mmmm haar proeven, haar lipjes in mijn mond terwijl ze kwam ... héérlijk gewoon ...

    We hebben die nacht, elk in eigen bed weliswaar , geslapen als roosjes ...


    06-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuk filmpje.
    Ik zat nog eens rond te snurfen en kwam (raar toch ?:lol) opnieuw bij youporn.com uit.  Two hot girls making out long and dirty was weer helemaal mijn ding ... .  Toen ik een korte relatie had met R. konden we ook urenlang alleen maar knuffelen ... Zàlig gewoon, elkaar kussen, strelen, aanraken op warme (natte ) plekjes ...
    Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ...

    01-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Past ... Present ... Future ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het lijkt écht wel in de mode te zijn, het scheiden van elkaar na eeuwige trouw beloofd te hebben.  Voor de zoveelste keer zei men me vandaag : welkom in de club.  Ik vind er niks lachwekkends aan ...

    Mijn huwelijk was goed, zoals overal met ups en downs.  Maar we konden overal over praten, we konden de wereld aan.  Buitenstaanders noemden ons een 'droomkoppel'.  Zoals hij er voor mij was, ik altijd voor hem klaar stond, letterlijk dag en nacht ... Een pracht van een kind na jaren van twijfel om al dan niet voor een nageslacht te zorgen.  We hadden alles.  Een goeie job, eigen huis, en toch was het niet genoeg.  Kwam de al bekende sleur en dan doe je domme dingen.  Zoals denken dat je relatie sterk genoeg is om fantasieën irl om te zetten.  Denken dat je elkaar door en door kan vertrouwen want je hebt uren, dagen, nachten, wekenlang gepraat over eventuele gevolgen.
    En dan gebeuren de dingen waarvoor je bang was, die je voorzien had, maar ook doorgepraat ... Maar gevoelens kan je onmogelijk voorzien, kan je onmogelijk voorspellen, kan je onmogelijk sturen in bepaalde omstandigheden ...
    Mijn gevoel van 'verraden zijn' was onbeschrijfelijk ... Na verschillende misstappen, beloofd worden 'op het koppeke van onze kleine' om nooit meer vreemd te gaan ... een maand later ... in eigen huis, in eigen zetel ... Nooit vergeet ik dat beeld, de man waar ik -toen we elkaar leerden kennen- niks in zag, maar die zei : je moet me een eerlijke kans geven, waarmee ik 11 jaar lang echt gelukkig was ... te zien neuken met een persoon waarvan ik nooit verwachtte dat hij er nog maar naar keek ... Ze was absoluut zijn type niet ... zei hij ... Achteraf gezien één van de massa leugens die hij me op mijn mouw gespeld heeft ...
    Hoe naief kan een mens zijn denk je dan ... Is het naief om in te zien dat je zelf ook niet zonder verantwoordelijkheid bent ? Is het 'dom' om je eigen fouten in te zien en te willen proberen bijschaven ? Om -omdat je van elkaar houdt- kansen te blijven geven ...

    Nu, een aantal jaren verder, denk ik dat ik hetzelfde zou doen.  Een mens verdient een herkansing vind ik.  Ik heb afgezien nadat ik mijn deur na onze relatie dicht deed.  It did hurt like hell ... Heb met mijn kop tegen de muur gelopen van pure ellende, mijn lijf deed pijn van hem te missen ... Terwijl hij na een maand al opnieuw een ander had op wie hij (alweer) stapelverliefd was ...
    Ik kan nu met trots zeggen dat ik geleerd heb.  Geleerd om in een nieuwe relatie te luisteren en personen in hun zijn te laten, zonder te willen proberen veranderen.  Als ik naar hem kijk nu (vanop afstand want de 'relatie' tussen ons is totaal verzuurd jammer genoeg) kan ik alleen maar hoofdschuddend 'nee' knikken.  Zijn partner heeft op zijn minst 100 keer meer dat 'trekje' dat hij mij al die jaren al verweet. 
    En toch, ik gun hem zijn geluk.  De baby die er intussen ook al kwam gun ik alle liefde van zijn ouders.  Ik zou alleen verdomd graag willen dat hij ons kind ook gaf wat hij toen zo beloofde ...
    In plaats daarvan stoot hij 'ons klein wonder' zoals hij het toen zelf noemde (onbewust ?) af want hij ziet mij telkens opnieuw in ons kind ... En toch blijft papa de grote held.  De liefde van een kind is onvoorwaardelijk ...



    31-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotootje.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze foto kreeg ik van een héél leuke vriendin.  Dit beeld bezorgt me de kriebels ... en niet alleen in mijn nek ...

    30-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mailtjes ...

    Het is al een tijdje geleden dat ik nog wat van B. hoorde.  De laatste keer dat ik hem echt zag was bij mij thuis en had hij 'het lef om mij met mijn honger te laten liggen' ... Zoiets doe je niet met Stekelbeesje ...
    Een weekje later toen liet hij me weten dat ik niet op een vervolg moest rekenen, dat hij een uitschuiver had gemaakt en dit niet wilde herhalen ... Yeah ... Right ... 

    B. : Hallo secretareske en geheugen van firma X.   Verder alles goed met de vakantie? Nog veel uitstapjes gedaan ? Getekend: de plaaggeest

    St. :  Dag leuke plaaggeest :o), Ja hoor leuk tripje naar la douce France ...  Getekend,  Iemand die door sommigen best graag geplaagd wordt ... :op

    B. : wacht maar, je gaat er nog eens spijt van hebben dat je me zo begroet! de pesterijen beginnen maar pas als je de deur zo wagewijd opentrekt...

    St. : You talk the talk, but do you also walk the walk ??? :op

    B. : je bent me wel echt aan het uitdagen, he! wacht maar dat ik bij een volgend bezoekje eens echt inga op je uitdagingen, dan ga je wat beleven, franke tuut



    Vorig weekend had ik hem kunnen ontmoeten, maar heb me braaf gehouden.  Ik hou me koest tot september ...



    24-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Time out.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is hier rustig de laatste tijd.  En dus ook niet veel te vertellen, toch niks wat op deze blog 'past'   Geen nieuws goed nieuws dus ...

    I'll be back !!!

    05-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuke namiddag.
    My chatlover was here ...

    Tegen 14u ging de bel.   Ik deed open, gekleed in een lekker warme flanellen pyama waaronder een topje, een mooie bh en geen slipje ...
    Hij zag er smaller uit dan ik hem voor ogen had gehouden via cam.  Maar zeker niet slecht en de eerste kus aan de deur zat al gelijk goed, ook al zagen we elkaar nog nooit irl.

    Gastvrij als ik ben bood ik hem een tasje koffie aan, maar deze is onaangeroerd op tafel blijven staan ... Ik wilde heel kort bij hem zijn, hem kunnen aanraken en dus niet tegenover hem gaan zitten, maar lekker op zijn schoot.  Hij had hier geen enkel probleem mee ! Enkele seconden later kusten we elkaar en ondanks zijn onervarenheid (naar eigen zeggen) zaten zijn handen ineens overal ... Zàlig ! Ik stond op en zei : 'Kom ik heb een plekje waar we veel makkelijker zitten en liggen ...'.  We gingen richting slaapkamer waar al snel de kleren in alle richtingen vlogen ...
    Wat rustig en aarzelend begon ging vrij snel over in heftig voelen en verkennen met handen en lippen van elkaars lijf.  De spanning tussen ons was enorm.  We hadden al regelmatig gecamd en elkaar zo zitten opgeilen wat meer dan eens tot een orgasme leidde, maar dit was the real stuff !
    Zijn pik écht in mijn handen voelen, écht tussen mijn lippen, écht proeven en er écht aan likken ... mmmmmm héérlijk gewoon ! Zijn manier van beffen was om gek van te worden en vrij snel kwam ik een eerste keer klaar. 
    Mij zo zien en horen klaarkomen wond hem zodanig op dat ook hij binnen de korste keren zijn pik in mijn lekker natje kutje stootte en ook hij zalig 'sterren zag' ...
    Héél snel dus allebei en zeker niet voldaan, dus na enkele minuutjes pauze begonnen we gewoon nog snel opnieuw.  Een half uurtje tijd is niet veel om uitgebreid te genieten maar even later lagen we opnieuw op 'cloud nine' ...

    We zijn opgestaan en hebben onze (intussen koude) koffie leeg gedronken.  Hij vertrok en een tijdje later kreeg ik een smsje van hem :
    'Ik zit zo vol energie ... ' Ik stuurde terug dat dit ook voor mij voor herhaling vatbaar is ...

    03-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Héél lekker filmpje ...

    Mmmmmm ... dit wil ik ook wel es beleven ...
    http://www.youporn.com/watch/27143







    When you want to reach me ...


    Archief per week
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 02/07-08/07 2007

    Guestbook
  • ALLEN DE DANSVLOER OP MET DISCOBAR STUDIO JP
  • prachtig
  • Goedemiddag Stekelbeesje
  • Hallo! :-)
  • Mijn hart ligt in mijn truck

    Feel free to leave a comment !


    Laatste commentaren
  • Alles op zijn tijd! (© Anoniempje)
        op Horoscoop.
  • Even bezoekje gebracht .... (Friend)
        op Moving on ...
  • Gas geven... (Rigel)
        op Mijn gelijke ...
  • Welkom op het blog Pip (Pip)
        op Moving on ...
  • Goed gevoel?! (Henriette)
        op Mijn gelijke ...
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    0488
    www.bloggen.be/0488


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs