Heb de neus eringelast en zit met een opening rond de drie mm ... Ik denk wel dat dit normaal is want het lijkt wel goed te passen overal..O.
Nu zit ik met het volgende probleem: het lijkt dat de kofferklep gewoon te breed is ... Ze steekt aan beidde kanten anderhalve mm te ver ... Of is dit normaal ?
Ik heb al gehoord dat ge de kofferklep gewoon wat kunt plooien door langs beidde kanten te duwen zodat ze wat smaller (maar hoger) wordt ...
Vandaag had glassee wa tijd om mij is ne keer voor te doen hoe plamuren in z'n werk gaat. --> merci glassee!
Het te plamuren deel wordt geschuurd met nen 100 of 150 daarna mooi plamuren, terug schuren (aantal keer), hierna zou ik gewoon ne primer (spuitbus) erover spuiten en zo laten staan tot hij gespoten wordt.
Is dit de goede werkwijze ? Tot welke korrel moet je schuren voor de eindlak ?
Na een paar dagen aan de kever z'n nieuwe neus werke ziet het er zo uit ...
Op het eerste zicht niet slecht maar de kofferklep past niet goed. Tussen de kofferklep en de kas zit een opening tot 2 cm ...
De nieuwe stukken langs de zijkanten zitten wel goed (punten om te spatborden te bevestigen komen mooi overeen!).
Dus samengevat: Iemand tips om het koffer toch goed te laten sluiten ? of Als iemand zicht geroepen voelt om desnoods tegen betaling (ni teveel :p) een handje te komen helpen ...
Ja ben er terug aan begonnen, de zin onbrak niet, integendeel, tschool vraagt echt veel tijd ... Maar binnenkort drie maanden voor aan de kever te werken ...
Iemand een idee hoe ik dat lager er moet uithalen ?
Ik was m'n spoorstangen (denk ik dat het noemt) aan het monteren, nu zie ik dat daar twee verschillende schroefdraden op zitten. Er zit een gaatje in dus het is met een splitpen ... In de handleiding staat dat er alleen maar een kroonmoer en splitpen in moet. Dus gewoon die kroonmoer draaien tot aan de tweede soort schroefdraad ?
Kwou vandaag de pedalen uit elkaar halen... Als ik het goed heb moet je die kerfstiften (zo staat het in de handleiding toch) eruit kloppen en dan kan je de pedalen van elkaar halen ...
Valt dit te doen zonder iets kapot te doen ? Of kan ik het beter ineen laten ...
en aan die kabelboom gaat gij plezier beleven dat garandeer ik U
Dat is de bedoeling
Verder heb ik nog twee vragen, zijn die frisse lucht mondstukken () er uit te halen zonder ze af te breken ? Dezelfde vraag over dat zwart aan het handschoenenkastje ...
Bij de pedalen moet ik nog het borgringetje terugsteken, ik heb beslist deze niet helemaal uit elkaar te halen ... Ik heb gehoord dat wanneer je die pin uit de pedaal klopt deze bijna zeker moet vervangen ...