Stego's 1302
Inhoud blog
  • rechtsachter
  • update 62
  • update 61
  • update 60
  • update 59
    03-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 57
    Heb de neus eringelast en zit met een opening rond de drie mm ... 
    Ik denk wel dat dit normaal is want het lijkt wel goed te passen overal..O. 

    Nu zit ik met het volgende probleem: 
    het lijkt dat de kofferklep gewoon te breed is ... Ze steekt aan beidde kanten anderhalve mm te ver ... Of is dit normaal ? 

    Ik heb al gehoord dat ge de kofferklep gewoon wat kunt plooien door langs beidde kanten te duwen zodat ze wat smaller (maar hoger) wordt ... 


     

     



    03-08-2009, 00:00 geschreven door Stego
    27-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 56
    Quote:

    Denk opnieuw proberen. 


    Ga ik morgen doen :p 

    Vandaag had glassee wa tijd om mij is ne keer voor te doen hoe plamuren in z'n werk gaat. --> merci glassee! 

    Het te plamuren deel wordt geschuurd met nen 100 of 150 daarna mooi plamuren, terug schuren (aantal keer), hierna zou ik gewoon ne primer (spuitbus) erover spuiten en zo laten staan tot hij gespoten wordt. 

    Is dit de goede werkwijze ? Tot welke korrel moet je schuren voor de eindlak ? 

    Greetz!


    27-07-2009, 00:00 geschreven door Stego
    20-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 55
    Na een paar dagen aan de kever z'n nieuwe neus werke ziet het er zo uit ... 

     

    Op het eerste zicht niet slecht maar de kofferklep past niet goed. Tussen de kofferklep en de kas zit een opening tot 2 cm ... 

     

    De nieuwe stukken langs de zijkanten zitten wel goed (punten om te spatborden te bevestigen komen mooi overeen!). 

     

    Dus samengevat: 
    Iemand tips om het koffer toch goed te laten sluiten ? 
    of 
    Als iemand zicht geroepen voelt om desnoods tegen betaling (ni teveel :p) een handje te komen helpen ... 

    Greetz Stego


    20-07-2009, 00:00 geschreven door Stego
    16-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 54
    Thanks voor de tips! 

    Ik heb vandaag nog wat verder gewerkt met wat ik bezig was! 

     

    Ook de neus enzo aant passen geweest ... 
    Wordt niet gemakkelijk maar we doen ons best!


    16-07-2009, 00:00 geschreven door Stego
    15-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 53
    Thanks voor de commentaar! 
    Ik ga toch probere om te repro stukken te gebruiken omdat ik ze al liggen had... Ik ga er het beste van proberen te maken! 

     

    Morgen post ik hopelijk een leuke update! 

    Als iemand tips heeft om die dingen erin te lassen hoor ik ze graag! 

    Greetz


    15-07-2009, 00:00 geschreven door Stego
    14-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 52
    Heb wel een paar repro stukken gaan halen omdat de neus echt gewoon teveel misvormd was. 

    Over een paar dagen hoop ik dat er mooi in te krijgen! 

    Waar halen jullie originele stukken Razz Shocked 


    14-07-2009, 00:00 geschreven door Stego
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 51
    Vandaag heel het koffer mooi kaalgeschuurd en dan een van de dagen met rode menie erover... 

    Iemand een idee hoe je deze eruit krijgt ? (die zwarte buis die onder de bescherming zit) ... 
     

    Verder heb ik het rotte uit de neus van de kever geslepen. 
     

    Hoe zoude jullie dit fixen ? 
    Zo eentje kopen (zou mij 37,19 € kosten ...) of zels een plaatje maken ? 



    08-07-2009, 00:00 geschreven door Stego
    28-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 50

    Quote:
    ja, in die sleuf moet ge ne rubber steken die u koffer afsluit.. 
    das zowel bij de koffer als de motorklep.. 

    da gat in de bandebak is normaal, ma waar het voor dient weet ik ook ni..


    Thanks! 

    Quote:
    als ge m'n hulp nodig hebt let me know e

    Dan krijgde telefon! Razz 

    Greetz


    28-06-2009, 00:00 geschreven door Stego
    26-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 49
    Na lange tijd niets meer aan de kever te kunne werken ben ik er vandaag weer ingevlogen (school :p, op naar derde jaar autotechnologie!) 

    Eerst en vooral een karreke gemaakt voor de laspost! 

     

    Vandaag ben ik begonnen met mooi schuren en schilderen (rode menie). 

     

     


    Bij het koffer en de motorkap ... Wordt hier een rubber tussengestoke of is dat gewoon zoals op de foto ? 

     

    Het grote gat in de reservebak, is dit origineel aanwezig ? 



    26-06-2009, 00:00 geschreven door Stego
    14-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 48
    Ja ben er terug aan begonnen, de zin onbrak niet, integendeel, tschool vraagt echt veel tijd ... Maar binnenkort drie maanden voor aan de kever te werken ... 

    Iemand een idee hoe ik dat lager er moet uithalen ? 

    Greetz


    14-05-2009, 00:00 geschreven door Stego
    13-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 47
    vandaag het stuur tot het stuurhuis gedemonteerd. 

    Met wat worden deze kruiskoppelingen (?) gesmeerd ? 
     

    Dit heb ik er nog niet kunnen afhalen, ik zie duidelijk een lager zitten maar hoe krijg ik deze eruit ? 
     

    Greetz


    13-05-2009, 00:00 geschreven door Stego
    14-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 46
    En ik heb de laspost eindelijk! laspost, draad, ander kopkes handschoenen, lasscherm, reduceerventiel, gasfles, gaskabel ... 

    Serjeus veel geld voor ne student maar ben toch blij dak het heb! LaughingLaughingLaughingLaughing 

    Greetz


    14-03-2009, 00:00 geschreven door Stego
    27-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 45

    Dan ga ik ze er meteen onder zette! Verbrede spatborden is natuurlijk ook een optie maar die ga ik laten... 

    Nog een tweetal weken en ik krijg de laspost. Joepie!


    27-02-2009, 00:00 geschreven door Stego
    26-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 44
    Jahze blinkend zwart Laughing 

    Eeuhm ik weet ni juist welke velge ik er ga ondersteken, tprobleem bij die mangels is da ze uit de kas steken Sad 

    Greetz


    26-02-2009, 00:00 geschreven door Stego
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 43
    Hier een fotoke van de motor! 



    26-02-2009, 00:00 geschreven door Stego
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 42
    De pedalen staan weer in elkaar. 

    Ik was m'n spoorstangen (denk ik dat het noemt) aan het monteren, nu zie ik dat daar twee verschillende schroefdraden op zitten. Er zit een gaatje in dus het is met een splitpen ... In de handleiding staat dat er alleen maar een kroonmoer en splitpen in moet. Dus gewoon die kroonmoer draaien tot aan de tweede soort schroefdraad ? Rolling Eyes 

    Greetz


    26-02-2009, 00:00 geschreven door Stego
    21-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 41
    Ik heb vandaag de pedalen gedemonteerd en opgeschuurd. 

    Bij het terug monteren, kan ik dan het gewoon smeren met wat kruipolie of bestaat daar iets beter voor ? 

    Greetz


    21-02-2009, 00:00 geschreven door Stego
    18-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 40
    Kwou vandaag de pedalen uit elkaar halen... Als ik het goed heb moet je die kerfstiften (zo staat het in de handleiding toch) eruit kloppen en dan kan je de pedalen van elkaar halen ... 

    Valt dit te doen zonder iets kapot te doen ? 
    Of kan ik het beter ineen laten ... 

    Groetjes


    18-02-2009, 00:00 geschreven door Stego
    16-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 39
    Quote:
    en aan die kabelboom gaat gij plezier beleven dat garandeer ik U

    Dat is de bedoeling Laughing 

    Verder heb ik nog twee vragen, zijn die frisse lucht mondstukken (Laughing) er uit te halen zonder ze af te breken ? Dezelfde vraag over dat zwart aan het handschoenenkastje ... 

    Bij de pedalen moet ik nog het borgringetje terugsteken, ik heb beslist deze niet helemaal uit elkaar te halen ... Ik heb gehoord dat wanneer je die pin uit de pedaal klopt deze bijna zeker moet vervangen ... 

     



    16-02-2009, 00:00 geschreven door Stego
    14-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update 38
    Thanks! 

    Het is gelukt. De claxonkap bestaat uit twee delen, ik was het eerste van het tweede aan het probere te krijgen. 

    Nu ga ik op zoek naar grote dopsleutels voor de centrale moer van het stuur los te krijgen. 

    Hierna ga ik volgens mij het contactslot kunnen demonteren. 

    Dit omdak ik dan de kabelboom kan verwijderen ... 

    Greetz


    14-02-2009, 00:00 geschreven door Stego
    Zoeken in blog


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs