Ik was m'n spoorstangen (denk ik dat het noemt) aan het monteren, nu zie ik dat daar twee verschillende schroefdraden op zitten. Er zit een gaatje in dus het is met een splitpen ... In de handleiding staat dat er alleen maar een kroonmoer en splitpen in moet. Dus gewoon die kroonmoer draaien tot aan de tweede soort schroefdraad ?
Kwou vandaag de pedalen uit elkaar halen... Als ik het goed heb moet je die kerfstiften (zo staat het in de handleiding toch) eruit kloppen en dan kan je de pedalen van elkaar halen ...
Valt dit te doen zonder iets kapot te doen ? Of kan ik het beter ineen laten ...
en aan die kabelboom gaat gij plezier beleven dat garandeer ik U
Dat is de bedoeling
Verder heb ik nog twee vragen, zijn die frisse lucht mondstukken () er uit te halen zonder ze af te breken ? Dezelfde vraag over dat zwart aan het handschoenenkastje ...
Bij de pedalen moet ik nog het borgringetje terugsteken, ik heb beslist deze niet helemaal uit elkaar te halen ... Ik heb gehoord dat wanneer je die pin uit de pedaal klopt deze bijna zeker moet vervangen ...
Kheb vandaag het stuur proberen te demonteren, nu staat er in men handleiding dat ge die kap gewoon moogt lostrekken ... Is da bij iemand al gelukt zonder dat die kap in twee brak ? Ziet er mij maar iets licht uit en hangt percies nog vast ...
Stego,ik zou zandstralen ontvetten en dan poederlakken.Dat is dan vereeuwigd.
Tegen u goede raad in hebk het zo goed mogelijk proberen af te schuren en geschilderd! Ik ga zien hoe lang het mooi blijft. Wellicht ga ik er over enkele maanden spijt van hebben maar kzit met een klein budgedje.
De kogelscharnieren (denk dat je ze zo noemt) kun je niet zo soepel meer bewegen. De rubbers zijn echter nog wel goed...
Weet er iemand in de kempen een goede winkel van lasposten ? Ben bij hubo, gamma, brico geweest maar daar is toch niet een ruim aanbod :s ...
Jah hier kan ik efkes mee voort, kben wel ne vraagbaak voor nen 1302 aant zoeken ...
Alle foto's moeten nu zichtbaar zijn, fotokes geupload op picassa van google geeft hem niet altijd weer ... Mocht ge om een of andere vage reden meer foto's van de kever wille zien moet ge surfen naar http://picasaweb.google.com/stego.govaerts
En kheb thuis na twee dagen zoeken toch ne vraagbaak gevonden ... Spijtig genoeg ni ene voor den 1302 maar in tussentijd zal deze ook wel volstaan denk ik ...
Het is er ene voor de modellen tusse 1973 en 1976.
Ja de sintra :s, zou deze normaal gezien al gevolgd hebben maar heb de dag datk les had tot half zeven les, en ben dan pas om half negen thuis, dan mis ik de helft
Bedankt om eens te laten zien hoe het wel moet! Ben al enkele weken aan het rondsurfen en heb vele projecten gezien... Zoals hierboven (polo) is prachtig werk en het tegenovergestelde van wat bij mij gebeurt is ... Ik ben dan ook vrij intensief op zoek naar een laspost en ga ik de komende periode waarschijnlijk lessen volgen ...
Mercikes voor de leerzame opmerkingen!
P.S. ik ben al enige tijd aan het zoeken naar dit soort foto's van laswerken maar tevergeefs ... Iemand goede sites ?
Heb nog even een foto genomen de schakelaar die ik niet los krijg ...
Verder ben ik gestart rechts vanvoor, ik heb de ophanging toch eraf liggen, ik heb nog een foto geplaatst hoe het eruitzag nadat de lasser is langsgeweest. Nu ben ik van plan om al de rotzooi eraf te hale (lasser had gewoon een beetje rooje menie over roest enal gesmeert ...) en nadien wanneer we schoon ijzer over hebben met een slijpmachien het gelaste werk mooi af te werken en dan opnieuw met rooie menie erover te gaan zodat dit deel klaar is voor later aan te beginnen plamuren enz...
Ben ik nog iets vergeten ofzo of zijn er hierbij nog belanrijke dinge die ik moet weten ?