Na het recht trekken van de pinnetjes heb ik da pinneke er proberen uit te trekken ... natuurlijk afgebroken aan beide kanten :s Nu zit dus in het midden van die bout dus nog een stuk van da pinneke ... Hoe krijg ik da nu nog los ? :s
Heb het nog maar eens met WD-40 ingespoten, met geduld zal deze wel loskome gok ik ?
Ik heb toch alle vijze losgekregen dankzij de slagschroevendraaier ...
Hier volgen wat foto's van de kever!
Wat vinden jullie van het laswerk ?
Het volgende puntje wat ik in gedachte had is het terug opmaken van de vooras, ik heb gezien dat dit bij sommige(oudere) kevers niet zo ingewikkeld in elkaar zit, hoe zit dat bij deze ... Heeft iemand een handleiding ofzo voor de vooras te demonteren ?
Hmmm, ik heb nog enkele kere geprobeerd ze los te krijgen ... Resultaat --> men schroevendraaier pakt er nimeer op. Ik denk dat ik gewoon me mijn kleinste boortje het ga uitboren ... Ik weet niet hoe dit moet (iemand tips ? -), ik denk gewoon de boor in het midden erin zetten en voorzichtig boren ?
P.S. hoe kan ik zien dat het een boor voor ijzer is ?
Ik ga morgen nog is die vijzen proberen los te krijgen se, die velgen zijn 215
breed, ze steken inderdaag een stukske uit de kas, ik weet niet goed hoe ik da
moet arrangeren, misschien spatborden een beetje verbreden of ... Maar dit is
nog ni voor morgen :p Ik heb een fotoke getrokken me mijne gsm, ik hoop dat het
wat zichtbaar is over wat ik het heb.
Ik zal hier een van de dagen foto's neerzetten van mijn 1302. Helemaal uit elkaar en ik ben van plan hem zo goed mogelijk te restaureren.
Omdat ik waarschijnlijk nog duizend kleine dingetjes ga vragen ben ik maar een projectje gestart .
Nu ben ik de deur aan het uiteenhalen, raam heb ik er al uitgehaalt, nu probeer ik het quarter light (zo noeme ze dat toch in mennen boek(driehoekig rameke)) eruitte hale maar ik krijg die vijs (onder de rubber) langs geen kanten los, ook de vijzen van het slot zijn gewoon niet in beweging te krijgen ...