Foto
Inhoud blog
  • Lyano,10 maanden.
  • Lyano bij de kapper
  • Lyano in zijn loopwagentje.
  • Bumba, Lyano zijn lievelingsbeertje.
  • Een weekje aan zee, Nieuwpoort.
    Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 11--0001
    Foto
    Mijn favorieten
  • Facebook Stefan & gwenny
  • Fredero's privé
  • Fredero's Haaienblog
  • Rosy Rose
  • Geert's blog
  • Spirit of Horses
  • Danny's blog
  • De Zeugt
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Stefan, Gwenny en zoontje Lyano.

    08-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kinderwens




    hallo iedereen,

    We zijn bijna twee jaar samen en hebben allang een kinderwens.
    Deze wens is nu voor ons uitgekomen.
    We zijn samen twee maanden zwanger en kijken uit naar onze kleine spruit.
    De geboorte van ons kindje is uitgerekend op 21 december.
    Onze familie en vrienden zijn ook heel blij voor ons.
    Eind mei gaan we terug op controle en weten we meer.
    De eerste echo's laten we jullie zeker zien.

    Binnenkort meer nieuws ....

    08-05-2010 om 00:00 geschreven door Stefan & Gwenny

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vissen & Gitaar bespelen


    Hey, Ik ben Stefan.
    Hier zou ik graag even mijn hobby's voorstellen.
    Ik ga bijna elke week 2 maal vissen aan de visvijver in Destelbergen of Denderleeuw.
    Het meeste waar ik op vis is Karper. Dit doe ik samen met mijn collega en vriend van mijn werk.
    Soms gaat mijn vriendin ook eens mee. Ze toont er ook interesse in, en ik geef haar soms mijn roe,
    dan kan ik haar leren hoe ze het moet doen.
    Het is altijd leuk als je vriendin ook jou hobby een beetje mee beoefend.

             

    Verder bespeel ik al 21 jaar gitaar. Mijn eerste gitaar heb ik gekregen voor mijn 7de verjaardag.
    Het liefst speel ik op een akoestische gitaar. Ik ben eerst begonnen met aanleren door privélessen.
    Naarmate de jaren vorderden begon ik het goed onder de knie te krijgen en wilde ik er verder met doorgaan.
    Ik las op een dag in de krant dat er een groep 'Eazzy' een soloartiest zocht.
    Ik had er wel interesse in en heb direct gebeld. Het was een fantastische groep.
    Elke weekend hadden we volgeboekte reservaties voor onze optredens.
    Jammer genoeg is onze zanger plots overleden, en hebben we door het verdriet ook de groep stilgelegd.
    Want zonder onze Jeffrey (zanger) was het niet meer zoals het moest zijn.
    Dus ik ben een beetje stilgevallen, maar ik beoefen thuis nog altijd mijn akoestische gitaar.
    Moest ik een aanvraag krijgen voor terug in een band te spelen zou ik dit nog wel terug overwegen.
    Dit is zo een beetje een korte samenvatting over mijn hobby's.



    Groetjes Stefan

    07-05-2010 om 00:00 geschreven door Stefan & Gwenny

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    06-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons even voorstellen...
    www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

    Eerst even mijn ventje voorstellen, Stefan. Velen geven hem als bijnaam, Stefke of El-Stefano.
    Hij is geboren in het stadje Gent en telt nu bijna 28 jaartjes. Zijn hobby's zijn gitaar spelen en vissen.
    Dat eerste heeft hij al een tijdje in de hand, voor zijn 7de verjaardag kreeg hij een gitaar waardoor hij zijn hobby kon beoefenen.
    Hij kreeg ook privélessen zodat hij het heel vlug onder de knie kreeg.
    Na een aantal jaar oefenen is hij beginnen spelen in een band, waar hij al gauw succes kreeg.
    Jammer genoeg is er een bandlid gestorven en is deze groep daardoor uit elkaar gedreven.
    MAAR hij geeft het niet vlug op, en vrolijkt het thuis regelmatig op met een muzikaal tintje.
    En als hij het dan wat kalmer aan wil doen, neemt hij zijn visgrief en gaat er een dagje op uit.

    Dan zou ik graag mezelf ook even voorstellen. Ik ben Gwenny, als bijnaam kreeg ik Gwentje of Lacy lee.
    Die laatste bijnaam kreeg ik te horen bij het beoefenen van mijn wekelijkse hobby.
    Ik ben ook geboren in Gent en tel nu een 21 jaartjes. Elke vrijdag avond ga ik linedancen, dat is mijn grootste hobby.
    Ik geef dan zelf ook les omdat ik graag nieuwe dansen leer en ze ook aan de mensen wil aanleren.
    Er zijn verschillende linedance clubs waar je dit kan beoefenen. Ons groepje noemen we 'The Spirit Of Horses'
    We zijn een hecht groepje met altijd veel plezier op onze wekelijkse avonden.
    Hierbij zou ik graag de website vermelden zodat geïnteresseerden eens een kijkje kunnen komen nemen.
    http:/:spiritofhorsesinfo.weebly.com/

    Verder wens ik iedereen veel plezier op ons blogje.
    Tot later ...

    06-05-2010 om 00:00 geschreven door Stefan & Gwenny

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    30-11--0001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lyano aan het spelen



    Lyano in zijn speelpark en zijn zitje.








    30-11--0001 om 00:00 geschreven door Stefan & Gwenny

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Foto

  • zo
  • leuke blog
  • mooi
  • Bedankt
  • KIEKEBOE


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs