Foto
Ik kan niets zinnigs zeggen over rouwen, 
alleen dat het vreselijk veel pijn doet. 
Soms heb ik het gevoel
dit is te hevig, deze pijn kan ik niet aan'.
In het begin heb ik alles geprobeerd 
om minder pijn te voelen.
Op een bepaald moment 
ging ik gewoon op de grond liggen, 
in de hoop dat het dan 
minder pijn zou doen.
Mensen zeiden tegen me:
' Je doet het goed, je bent sterk'.
                  Maar...
zij hebben me nooit
op de grond zien liggen hé!       

Ook wij konden het niet beter
verwoorden gevonden op de website
van seppe*
Foto
Foto
Onze laatste gezinsfoto 11 mei 2008
Foto
Foto
Dagboek aan mijn allerliefste ventje
Adjudant ontmijner Vanpeteghem is gestorven op 3 september tijdens zijn eerste buitenlandse missie in Libanon.
16-09-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedankt iedereen
Ik wil langs deze weg iedereen bedanken die ons op welke manier ook gesteund hebben de laatste tijd. Helaas kan ik iedereen niet persoonlijk bedanken want dit is onbegonnen werk want het waren er zoveel. Zoveel die onze Stef niet vergeten zijn en die dat ook nooit zullen doen.
Ondertussen is het schoolse leven terug volop aan de gang. Nieuwe juf, nieuwe regeling maar het lukt ons allemaal wel.

Dank u wel iedereen en tot binnenkort



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Foto

rekeningnummer UZ Gent kinderkankerfonds
285-0305382-55 met als mededeling nagedachtenis Stefaan Vanpeteghem


Foto

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Onze vrienden
  • Seppe*
  • Lotte*
  • ontmijner Johan
  • ons ashley
  • Jonas
  • Emily-Grace*
  • Ines
  • Robin en Anouk
  • Eline
  • Kyano

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs