Foto
Ik kan niets zinnigs zeggen over rouwen, 
alleen dat het vreselijk veel pijn doet. 
Soms heb ik het gevoel
dit is te hevig, deze pijn kan ik niet aan'.
In het begin heb ik alles geprobeerd 
om minder pijn te voelen.
Op een bepaald moment 
ging ik gewoon op de grond liggen, 
in de hoop dat het dan 
minder pijn zou doen.
Mensen zeiden tegen me:
' Je doet het goed, je bent sterk'.
                  Maar...
zij hebben me nooit
op de grond zien liggen hé!       

Ook wij konden het niet beter
verwoorden gevonden op de website
van seppe*
Foto
Foto
Onze laatste gezinsfoto 11 mei 2008
Foto
Foto
Dagboek aan mijn allerliefste ventje
Adjudant ontmijner Vanpeteghem is gestorven op 3 september tijdens zijn eerste buitenlandse missie in Libanon.
19-08-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weet je nog ?
Zoetje,
Weet je nog dat ik jou vandaag juist 2 jaar geleden liet weten dat Emily-Grace * een sterretje was geworden ? We waren er allebei het hart van in , zo klein meisje dat we niet persoonlijk kenden maar toch liet het ons niet los de komende dagen. Ik weet nog heel goed hoe we elkaar steunend. Jij had zo graag gekomen om naar de uitvaartplechtigheid te gaan maar helaas kon dit niet. De zaterdag was je waarschijnlijk daar in libanon een hoopje ellende want alles deed ons terug denken aan ons gevecht tegen het K-monster bij Sarah en het besef hoe goed en hoeveel geluk wij hebben gehad. Ikzelf ben wel geweest naar de uitvaartplechtigheid en had toen geen enkel vermoeden dat geen 14dagen later hetzelfde zou mee maken , mijn grootste steun en toeverlaat op dat moment zou ik dan verliezen voorgoed en voor altijd.
Ik ga nooit vergeten hoe je mij deze dagen steunde.
Misschien ben jij het lieve kleine prinsesje daarboven al tegen gekomen ?
Helaas kunnen wij alleen maar hopen dat het hierboven waar dat ook is ontzettend goed gaat. Jullie niet geconfronteerd worden met dergelijk leed en verdriet maar helaas ken ik je beter en vrees ik dat je ons ook ontzettend mis.
Deze week vond ik tijdens het opruimen onze brieven die we schrijven tijdens jou wekelijkse opleiding als ontmijner , alsook onze huwelijksuitnodiging. Gelukkig heb ik 2 exemplaren bewaard en de kids zullen ze bijhouden .
Zoetje toch waarom moet ik jou ontzettend missen ?
We gaan moeilijke tijd tegemoet , een geladen periode vol met herinneringen jammer genoeg niet zo een leuke .
Wil je de kids extra knuffelen want zij kunnen het gebruiken
vele lieve zoentjes en kusjes
je drie allergrootste schatjes


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (4)

02-09-2010
Pijnlijke herinneringen
Beste Frieda, Sarah en Lisa,

Het begin van 't schooljaar gaat steeds gepaard met emotionele gedachten aan een tragisch en pijnlijk afscheid. Morgen is het weer die dag waarop herinneringen tenvolle bovenkomen. Ik wens jullie dan ook veel moed om toch verder te gaan. Gelukkig hebben jullie nu iemand die u veel steun en troost kan geven om er samen door te komen.
Ook van hieruit een schouderklopje,
Ingrid


02-09-2010 om 23:21 geschreven door Ingrid


veel sterkte
Dag Frieda,Sara en Lisa,

Morgen 3 september, ja weer een dag vol emoties....en verdriet.
Weer een dag die jullie eigenlijk niet hadden moeten beleven,maar wie zijn wij om ons daarover uit te spreken,.
Ik kan jullie alleen wat moed toe sturen en zeggen dat ik in gedachten bij jullie ben.
Veel liefs Viviane,Kaakje en Miloutje

02-09-2010 om 19:10 geschreven door viviane&kaakje*


27-08-2010
Dag Frieda,
Heel veel sterkte in deze moeilijke dagen,
hoeveel kan een mensen verdragen hé ?
De weinige keren dat we jou zien, zien we je toch altijd weer met een lach.  Chapeau voor jou.
grtjs
Hugo, Marianne en Eline

27-08-2010 om 00:55 geschreven door Hugo


22-08-2010
Hallo
Dag Frieda,...

Voor jullie komen er weer moeilijke momenten aan,...momenten die je nooit of te nimmer gaat vergeten,...
Weet je,als alles goed gaat staat een mens niet stil bij het verdriet van iemand,..maar als jezelf iets tegenkmt dan besef je  beter dan ooit dat het voor sommige mensen niet zo evident is.
Ik bewonder je wel hoor hoe jij je er doorheen slaat met jou 2 dochters ,..Jullie zijn een heel sterk team samen en dat komt ongetwijfeld door jullie Stefke* hierboven.
Hou jullie goed en en heel veel sterkte voor de komende dagen,...
Een dikke knuf,Ann en co

22-08-2010 om 11:33 geschreven door Ann Vanmoen




Foto

rekeningnummer UZ Gent kinderkankerfonds
285-0305382-55 met als mededeling nagedachtenis Stefaan Vanpeteghem


Foto

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Onze vrienden
  • Seppe*
  • Lotte*
  • ontmijner Johan
  • ons ashley
  • Jonas
  • Emily-Grace*
  • Ines
  • Robin en Anouk
  • Eline
  • Kyano

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs