Foto
Ik kan niets zinnigs zeggen over rouwen, 
alleen dat het vreselijk veel pijn doet. 
Soms heb ik het gevoel
dit is te hevig, deze pijn kan ik niet aan'.
In het begin heb ik alles geprobeerd 
om minder pijn te voelen.
Op een bepaald moment 
ging ik gewoon op de grond liggen, 
in de hoop dat het dan 
minder pijn zou doen.
Mensen zeiden tegen me:
' Je doet het goed, je bent sterk'.
                  Maar...
zij hebben me nooit
op de grond zien liggen hé!       

Ook wij konden het niet beter
verwoorden gevonden op de website
van seppe*
Foto
Foto
Onze laatste gezinsfoto 11 mei 2008
Foto
Foto
Dagboek aan mijn allerliefste ventje
Adjudant ontmijner Vanpeteghem is gestorven op 3 september tijdens zijn eerste buitenlandse missie in Libanon.
26-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op algemeen verzoek zijn we back
Ja schatje, op algemeen verzoek zijn we terug op jou blogje en zijn van plan om het dit keer terug vol te houden. Het was gewoon eventjes moeilijk te blijven schrijven zonder reactie van mijn ventje. Graag zouden wij iets van jou horen, hoe het gaat met jou , waar je bent maar helaas vele vragen blijven onbeantwoord .
De laatste tijd had ik ook enorm veel internet problemen waaronder een virus maar met een hele propere pc kunnen we er terug tegenaan. Mama werkt voortaan op papa zijn laptop wat een heel moeilijke stap was maar we hebben ze gezet en moeten vooruit in het leven want een weg terug is er jammer genoeg niet.

Met de kids gaat alles goed hoor . Lisa heeft haar zwembrevet na lang aandringen van mama. ANders was het gedaan om wekelijks op vrijdag te gaan zwemmen en je ziet een beetje driegen dat helpt soms he want mama wist dat ze het kon . Ze sprong van de springplank en zwom anders wel zonder problemen een paar lengtes alleen onder druk ging dat niet .
Deze week werd onze oudste meid 10 jaar en ja voortaan hebben we een heuse tiener in ons huis. Ze worden echt al hele grote meisjes en wat gaat de tijd toch rap. De zelfde dag waren we ook 14 jaar getrouwd he ventje.
Laat ons nu alleen hopen op een zonnige zomer en deze koude grillige winterdagen achter ons laten he.
De problemen van de afgelopen weken en het verdriet om verschillende redenen laten we nu achter ons en hopen er terug met volle moed tegen aan te gaan.
Ga jullie nu laten en beloofd heel binnenkort terug te komen .
Zoetje wil je toch nog iets vragen hoor . Wil je waken over de sterretjes die de afgelopen week bijgekomen zijn en op de eerste plaats op onze vrienden die deze week vertrokken zijn op zending. We hopen op een veilig verloop van hun missie en wensen ze alvast het beste toe.
Tot later
vele kusjes van je drie musjes


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (4)

02-03-2010
goed zo
hallo,
Ik kwam hier regelmatig kijken en blij trots dat je terug de moed hebt gevonden om door te gaan.
Toy toy toy
groeten

02-03-2010 om 12:17 geschreven door isabel deweerdt


28-02-2010
een mooi gedichtje....
Hoi papa in de hemel

Lieve papa, kan je mij nog zien?
Kijk, dit is mijn verjaardagstaart,
en nu ben ik tien!
Ik zou je wel een puntje willen sturen
Even om het hoekje willen gluren.

Vier jij nu ook een beetje feest?
Of is daar alles van geest?
Als ik in bed lig, zal ik aan je denken.
Raden wat jij aan mij wilt schenken.

Een stukje hemel of zoiets?
of kun je zorgen voor een nieuwe fiets?
Ik zal heel goed naar je luisteren.
Kun je ook nog een beetje fluisteren?
Als ik het heel stil maak in mijn oren
kan ik je misschien van binnen horen.

(geschreven door Jan Vijs voor kinderen)
uit 'Het leven duurt een leven lang'
Annet Wijens en Petra Penning.

Van harte proficiat voor de jarige! en blij te lezen dat je terug schrijft.
Greet

28-02-2010 om 19:52 geschreven door Greet


27-02-2010
Moed
Blij te lezen dat je terug de moed gevonden heb om hier terug te komen en een dikke proficiat met de verjaardag van je dochter.

Grtjes en veel sterkte,

Annie

27-02-2010 om 13:01 geschreven door Annie


26-02-2010
terug
Wat ben ik blij dat je terugbent,groetjes en verder veel sterkte,Christine

26-02-2010 om 16:25 geschreven door Christine Gevaert




Foto

rekeningnummer UZ Gent kinderkankerfonds
285-0305382-55 met als mededeling nagedachtenis Stefaan Vanpeteghem


Foto

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Onze vrienden
  • Seppe*
  • Lotte*
  • ontmijner Johan
  • ons ashley
  • Jonas
  • Emily-Grace*
  • Ines
  • Robin en Anouk
  • Eline
  • Kyano

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs