Foto
Ik kan niets zinnigs zeggen over rouwen, 
alleen dat het vreselijk veel pijn doet. 
Soms heb ik het gevoel
dit is te hevig, deze pijn kan ik niet aan'.
In het begin heb ik alles geprobeerd 
om minder pijn te voelen.
Op een bepaald moment 
ging ik gewoon op de grond liggen, 
in de hoop dat het dan 
minder pijn zou doen.
Mensen zeiden tegen me:
' Je doet het goed, je bent sterk'.
                  Maar...
zij hebben me nooit
op de grond zien liggen hé!       

Ook wij konden het niet beter
verwoorden gevonden op de website
van seppe*
Foto
Foto
Onze laatste gezinsfoto 11 mei 2008
Foto
Foto
Dagboek aan mijn allerliefste ventje
Adjudant ontmijner Vanpeteghem is gestorven op 3 september tijdens zijn eerste buitenlandse missie in Libanon.
06-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011
Eerst en vooral wil iedereen beste wensen voor 2011. Bedankt voor alle lieve woorden en berichtjes.
Het woord gelukkig neem ik niet meer in mijn mond want dat woord ken ik jammer genoeg niet meer. Probeer allemaal er het beste van te maken en geniet van elk moment en van elke dag.

Ondertussen is alweer een eindje geleden dat hier iets neer schreef op je site. Ben al verschillende keren komen piepen maar ergens ontbrak mij de kracht om de juiste woorden te vinden.
Blij en opgelucht dat kerst - en nieuwjaar voorbij zijn want deze periode is echt niet meer aan ons besteed. Zoals andere jaren stuur ik nog altijd geen kaarten meer maar toch bedankt voor de vele dat we in ontvangst mochten nemen. Samen met de kids heb ik ze aan draadje opgehangen want tenslotte moet ik ook nog aan hen denken he.
De meisjes doen op allerlei manier hun uiterste best, twee prinsesjes om ontzettend trots op te zijn, jammer dat ze zoveel verdriet en pijn moeten ondergaan. Kan ze onmogelijk helpen op dit vlak maar ze alleen proberen zo goed mogelijk te begeleiden zoals wij dat gingen doen.
Hun mooie nieuwjaarsbrief staat thuis bij je foto want dat hadden ze liever. Het is voor hun al zo ontzettend moeilijk om één te maken en een daarbij horende tekst te schrijven want wat wens je elkaar bij het begin van het nieuwe jaar. een gelukkig 2011 , maar wat is gelukkig zijn, ben je dat wel waar je ook bent . Op deze en zoveel ander vragen weten we jammer genoeg geen antwoord.
Nu nog beetje moed vind wil ik je alvast beste wensen zondag , want dat wordt je 38 jaar oud, probeer toch samen hierboven met alle lieve sterretjes er het beste van te maken.
En jou kennende weet ik wel dat je ons laat weten hoe ging
We missen je nog steeds ontzettend maar weet we moeten sterk zijn dat heb ik van jou geleerd
vele xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tot later
bedankt lieve mensen voor alles

06-01-2011 om 15:15 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
16-09-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedankt iedereen
Ik wil langs deze weg iedereen bedanken die ons op welke manier ook gesteund hebben de laatste tijd. Helaas kan ik iedereen niet persoonlijk bedanken want dit is onbegonnen werk want het waren er zoveel. Zoveel die onze Stef niet vergeten zijn en die dat ook nooit zullen doen.
Ondertussen is het schoolse leven terug volop aan de gang. Nieuwe juf, nieuwe regeling maar het lukt ons allemaal wel.

Dank u wel iedereen en tot binnenkort

16-09-2010 om 15:47 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
19-08-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weet je nog ?
Zoetje,
Weet je nog dat ik jou vandaag juist 2 jaar geleden liet weten dat Emily-Grace * een sterretje was geworden ? We waren er allebei het hart van in , zo klein meisje dat we niet persoonlijk kenden maar toch liet het ons niet los de komende dagen. Ik weet nog heel goed hoe we elkaar steunend. Jij had zo graag gekomen om naar de uitvaartplechtigheid te gaan maar helaas kon dit niet. De zaterdag was je waarschijnlijk daar in libanon een hoopje ellende want alles deed ons terug denken aan ons gevecht tegen het K-monster bij Sarah en het besef hoe goed en hoeveel geluk wij hebben gehad. Ikzelf ben wel geweest naar de uitvaartplechtigheid en had toen geen enkel vermoeden dat geen 14dagen later hetzelfde zou mee maken , mijn grootste steun en toeverlaat op dat moment zou ik dan verliezen voorgoed en voor altijd.
Ik ga nooit vergeten hoe je mij deze dagen steunde.
Misschien ben jij het lieve kleine prinsesje daarboven al tegen gekomen ?
Helaas kunnen wij alleen maar hopen dat het hierboven waar dat ook is ontzettend goed gaat. Jullie niet geconfronteerd worden met dergelijk leed en verdriet maar helaas ken ik je beter en vrees ik dat je ons ook ontzettend mis.
Deze week vond ik tijdens het opruimen onze brieven die we schrijven tijdens jou wekelijkse opleiding als ontmijner , alsook onze huwelijksuitnodiging. Gelukkig heb ik 2 exemplaren bewaard en de kids zullen ze bijhouden .
Zoetje toch waarom moet ik jou ontzettend missen ?
We gaan moeilijke tijd tegemoet , een geladen periode vol met herinneringen jammer genoeg niet zo een leuke .
Wil je de kids extra knuffelen want zij kunnen het gebruiken
vele lieve zoentjes en kusjes
je drie allergrootste schatjes

19-08-2010 om 15:44 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
11-08-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleine kindjes worden groot
Zoet,
Alweer een eind geleden dat nog iets schreef en ondertussen is er veel gebeurd. De kinderen hebben met glans hun derde en vierde leerjaar beëindigd . Onze 2 allergrootste schatten waar we ontzettend voor altijd trots op zullen zijn. Vandaag zijn ze naar de kapper geweest en hebben een jonge meisje kopje gekregen . Zo merk je dat ze ontzettend rap groot worden . 
Samen slaan we er ons wel door zo goed en zo kwaad als het moet. Toch doet ontzettend veel pijn als ze zeggen mama ik mis papa want ik mis je ook ontzettend veel. Ik zou je nog zoveel willen zeggen jou hun kapsel tonen en horen dat je ook mooi vind maar helaas daar beslisten ze bijna 2 jaar geleden anders over. 
Ondertussen besloot ik om lisa te laten deelnemen aan wedstrijd dansen want onze meid werd derde in de categorie leerjaar 3-4 en het talent heeft ze daarom wil ik haar die kans geven . Het eerste jaar is ze reserve maar we zien wel wat het wordt en ze wil het zo ontzettend graag. Ik weet ze hebben en druk sociaal leven maar zolang school er niet onderlijdt kan dit allemaal geen kwaad. 
Sarah is geslaagd voor haar dwarsfluit en begint aan haar tweede jaar instrument en derde jaar notenleer. 
2 prachtmeiden om ontzettend trots op te zijn en die hun mama en papa enorm graag zien .
Zo weet je een beetje hoe het hier bij ons aan toe gaat al vraag ik me veel af hoe gaat daar bij jullie ??????? Jammer genoeg krijg ik hierop geen antwoord op de vele vragen die steeds beginnen met waarom ???????
Waarom besliste ze hierboven om jou te roepen onze allerliefste schat die we zo missen 
Zou je zo graag nog eens knuffelen , zo graag zeggen dat je graag zie, zo graag om raad vragen zoet toch waarom ?
Waarom kwam aan al het mooie dat we samen hadden bijna 2 jaar geleden een einde ???????????????
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 

Bijlagen:
IMGP0283.JPG (1.6 MB)   

11-08-2010 om 15:29 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
11-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefste zoetje papa
Liefste schat,
Ik ging vandaag iets schrijven want wil je zoveel vertellen maar de moed ontbreekt mij . De afgelopen week was zo emotioneel geladen en jij weet ook wel waarom . Toch wil ik jou alvast een fantatische vaderdag toewensen en probeer er het beste van te maken he ventje . wij gaan dit ook doen en blij zijn als deze dag gepasseerd is .
Daarnaast wil ik jou nog vragen om extra te waken over bepaalde personen zoet en jij weet wel waarover ik het heb. Hopelijk verloopt alles goed.
Ik kom je zeker geregeld op de hoogte brengen


vele dikke kusjes en tot later he
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11-06-2010 om 09:15 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
23-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moederdag ...... Vaderdag
Liefste schat,
Er komt terug een tijd van het jaar aan moederdag en natuurlijk vaderdag.
Vandaag werken de meisjes volop aan hun moederdag cadeau maar natuurlijk wordt hierbij automatisch gedacht aan vaderdag begin juni. Sarah haar klas maakt een muismatje maar ze stelde zich al de vraag wat moet ik hiermee in godsnaam aanvangen. Hierop kan ik alleen haar proberen zo goed mogelijk te helpen maar verdorie in mijn achterhoofd moet ik ze gelijk geven. Een muismatje op jou zerkje dat heeft weinig nut want we weten tenslotte niet waar je bent, heb je daar ook een pc ofzo. Denk het niet anders zou  je wel chatten zoals we de laatste maanden urenlang hebben gedaan. Urenlang vertelt over het reilen en zeilen maar ook hoe graag we elkaar zagen en hoe erg we elkaar misten. We waren zeker dat we elkaar nooit zouden kunnen missen. Ik mis je nu al zoveel maanden , de ene dag lukt het ons beter dan de andere maar het doet enorm veel zeer. Je bent mijn ventje , mijn allergrootste schat en bij zoveel dingen worden we constant geconfronteerd met jou. Als verdriet in de meisjes hun ogen zie, als ik zie dat ze jou nog een keer ook iets wil vertellen, jou willen knuffelen, hun papa hun held maar tegelijkertijd groeit ook bij hun het besef dat je nooit meer terug komt.  

De volgende 2 maanden worden opnieuw drukke maanden door allerhande activiteiten op school zoals schoolreis, sportklas, enz.
Drukke maanden waar we ons zo goed en zo slecht mogelijk proberen door te slaan maar op zo momenten missen we ons vierde stukje van ons gezin. Graag zouden we zo graag hebben dat je toch een beetje kan meegenieten. Echt zoet uit diepste van mijn hart hoop ik dat je ons reilen en zeilen kan volgen.
Een hele dikke knuffel en vele lieve zoenen van je drie allergrootste schatjes
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

23-04-2010 om 09:02 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
08-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

The one I love
The one I thrust
The one I need
The one I never forget
The one I lost
but the one still lifes always in our heart


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

08-04-2010 om 09:30 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
29-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aan de liefste papa van heeel de wereld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefste papa
we missen je heel erg 
maar we kunnen je niet zien
op school hebben we de staartdeling geleerd
morgen gaan we iets maken voor pasen
we leren nu op school dat de wereld ronddraait en de maan ook
morgen heb ik een proef van wiool over de koningen en koniginen
de goede week is begonnen op schoool hebben we vandaag naar de kerk geweest
van je liefste schat lisa

29-03-2010 om 20:32 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
04-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Zoet, hier ben ik eventjes terug zoals beloofd. Ik heb zoveel te vertellen maar vraag me gewoon af of je dit allemaal kan lezen. Hebben jullie daarboven ook een laptop of pc waarop je kan kijken op de blog.
Bij ons schijnt volop de zon en gelukkig maar want momenteel zitten we met niet minder dan 5 kleine geitjes. Een hele drukke bedoening en natuurlijk vraagt dit een beetje verzorging maar gelukkig kan ik daarvoor op mijn prinsesjes rekenen. Kan je hierboven een beetje het gure weer van afgelopen weekend weg blazen want onze kleintjes kunnen niet zo goed tegen de natte he. Onze meisjes hebben al veel verdriet gekent door het verliezen van een geitje dat moet ik jou niet vertellen en nu hoop ik echt uit de grond van mijn hart dat het lukt om ze alle 5  succesvol groot te brengen. De eerste dagen was het natuurlijk bang afwachten want bruintje had namelijk 3 kleintjes wat op zich al heel veel is. De kleinste genaamd Yasmine ( zou dat een verwijzing zijn naar de zangeres die afgelopen jaar zelfmoord pleegde en die tevens meter is van Make a Wish ons ook niet onbekend) was veel kleiner en magerder dan de andere , daarom besloten we om deze kunstmelk bij te geven, nu is ze nog steeds beetje kleiner en magerder maar springt vrolijk rond gelijk haar zusje en broertje.

Nog een paar weken school en dan is het terug paasvakantie. En zo merkte ik vanmorgen aan de ontbijttafel dat kleine meisjes groot worden en de paasklokken voortaan geen geheimen meer hebben voor onze girls. Met een ondeugende blik en lachje vertelden ze wat mama al eindje vermoedde maar dat zij verbergden uit angst om de chocolade te moeten missen. Dat is nu wel laatste wat ik zou doen, want zij verdienen dit want ze zijn een enorme steun voor mij. Drie handen op één buik wat niemand kan verbreken want onze band is sterk en uniek.
Natuurlijk hoort jou vierde hand daar voor altijd bij, want voor eeuwig en altijd leven we verder in verbondenheid.
Morgen gaan we zwemmen en natuurlijk mag deze keer Juliette mee een vriendin uit Sarah haar klas.
Tot binnenkort
Dikke kus en megaknuffel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

04-03-2010 om 10:40 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
26-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op algemeen verzoek zijn we back
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ja schatje, op algemeen verzoek zijn we terug op jou blogje en zijn van plan om het dit keer terug vol te houden. Het was gewoon eventjes moeilijk te blijven schrijven zonder reactie van mijn ventje. Graag zouden wij iets van jou horen, hoe het gaat met jou , waar je bent maar helaas vele vragen blijven onbeantwoord .
De laatste tijd had ik ook enorm veel internet problemen waaronder een virus maar met een hele propere pc kunnen we er terug tegenaan. Mama werkt voortaan op papa zijn laptop wat een heel moeilijke stap was maar we hebben ze gezet en moeten vooruit in het leven want een weg terug is er jammer genoeg niet.

Met de kids gaat alles goed hoor . Lisa heeft haar zwembrevet na lang aandringen van mama. ANders was het gedaan om wekelijks op vrijdag te gaan zwemmen en je ziet een beetje driegen dat helpt soms he want mama wist dat ze het kon . Ze sprong van de springplank en zwom anders wel zonder problemen een paar lengtes alleen onder druk ging dat niet .
Deze week werd onze oudste meid 10 jaar en ja voortaan hebben we een heuse tiener in ons huis. Ze worden echt al hele grote meisjes en wat gaat de tijd toch rap. De zelfde dag waren we ook 14 jaar getrouwd he ventje.
Laat ons nu alleen hopen op een zonnige zomer en deze koude grillige winterdagen achter ons laten he.
De problemen van de afgelopen weken en het verdriet om verschillende redenen laten we nu achter ons en hopen er terug met volle moed tegen aan te gaan.
Ga jullie nu laten en beloofd heel binnenkort terug te komen .
Zoetje wil je toch nog iets vragen hoor . Wil je waken over de sterretjes die de afgelopen week bijgekomen zijn en op de eerste plaats op onze vrienden die deze week vertrokken zijn op zending. We hopen op een veilig verloop van hun missie en wensen ze alvast het beste toe.
Tot later
vele kusjes van je drie musjes

26-02-2010 om 09:23 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (20 Stemmen)
08-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morgen 9 januari .....
Schatje,

Het spookt al enkele dagen door ons hoofd , zaterdag 9 januari , jou verjaardag.
Hoe moeten we deze dag doorbrengen ?
Enkele weken geleden op 9 december precies vroeg Lisa hoe gaan we dit keer papa zijn verjaardag vieren ?
Eerlijk gezegd hierop kon ik geen antwoord verzinnen. Want eigenlijk weet ik het ook allemaal niet.
We zouden graag voor jou een cadeautje kopen alleen blijft het uitgepakt en weet ik echt niet wat geven.
Liefst van al zou ik vanavond gaan slapen en pas zondagmorgen opstaan . Maar vrees dat dit onrealiseerbaar is.
Liefste schat,
Reeds maanden na elkaar missen we jou ontzettend
Hopelijk kan je hierboven morgen een goeie lap geven op je 37 ste verjaardag.
Geniet ervan en drink maar een goeie
Wij proberen hier het beste ervan te maken.

EEN DIKKE PROFICIAT ZOETJE VAN ONS ALLE DRIE
37 GROTE KUSSEN

08-01-2010 om 11:02 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
02-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel gelukkig 2010 aan iedereen
Ik vond 'n sterretje voor de deur, 't had 'n glinsterend gele kleur.
Ik nam 't voorzichtig op en zei: ' dit jaar krijg jij dit sterretje van mij"!.
Ik wens iedereen een jaar vol vreugde en zonneschijn. een jaar waarin verdriet en zorgen 2 vreemden zijn.
Een jaar waarin vrienden komen en nooit meer gaan en waarin er geen plaats is voor een traan.
Wij wensen jullie een gelukkig nieuwjaar en een mooi en gezond 2010 toe.

Ook in 2010 zullen onze sterretjes blijven schitteren en ons steunen in alles wat we doen.
Ik weet dat ik op mijn lieve ster kan rekenen , hij zal altijd blijven schitteren in mijn hart
Schatje, ik zal je in 2010 ook ontzettend missen.
Dikke kus en mega knuffel


02-01-2010 om 10:50 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
23-12-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....
Schatje,
ik heb de moed terug bij elkaar gerapt om op deze koude kille eindejaarsdagen mij te richten tot jou en alle lieve mensen die ons het afgelopen jaar hebben gesteund en bijgestaan in goede en minder goede dagen.
Vrienden die ons nauw aan het hart liggen, eerst en vooral bedankt lieve mensen .
Vele onder jullie vragen zich natuurlijk af hoe onze schatjes hun resultaten waren op school. Sarah eindigde met 88,5 % en Lisa had 89,2 % , de mama en papa zijn heel tevreden met hun knappe resultaten. Voor hen was het natuurlijk geen gemakkelijke periode met kerst en nieuwjaar in het vooruitzicht. TIjdens de proeven werden er ook de gekende nieuwjaarsbrieven gemaakt voor mama en papa. Daarbij werden ze opnieuw geconfronteerd met hun groot verlies , het feit dat papa niet meer bij hen is maar zoals zij het verwoorden: papa woont in de hemel. Wisten we maar waar dat is , dan vlogen we er direct naartoe en dan kon ik onze grootste wens vervullen.
Ondertussen liggen de kaartjes klaar om op 1 januari bij hun papa te leggen, mooi geplastificeerd waarvoor onze speciale dank aan juliette.
Zij heeft verschillende keren komen vragen om het te mogen doen en ik denk dat het voor haar een manier is om nog iets te kunnen doen voor jou. Wekelijks tijdens mijn hulp aan het kinderkoor wordt ik geregeld geconfronteerd met het grote verdriet dat leeft onder de kinderen van sarah en lisa hun school. Vele kinderen zijn er heel veel mee bezig en spreken er soms zelf over . Het bewijst opnieuw hoe groot je geliefd bent onder de mensen.
Nu proberen we er de komende weken het beste ervan te maken, gewoon de dagen laten voorbij gaan volgens de wensen van onze meisjes. Ik laat het vooral op hun manier passeren en hopelijk lukt het jou hierboven ook een beetje.
Zoetje, ik ga je nu stilletjes laten en laat je na deze dagen wel nog iets weten
AL besef ik dat terug een heel moeilijk dag in zicht is want de kinderen hebben al meermaals aangehaald . Op 9 januari wordt Papa 37 jaar.
We blijven jou ontzettend missen maar je woont voorgoed in ons hart , heel dicht bij ons.

Lieve mensen, geniet ook in 2010 van de kleine dingen want het leven is te kort.
Onze beste wensen voor 2010 en hopelijk gaat het jullie allemaal heel goed en bedankt voor alles
Petie, Frieda , Sarah en Lisa

23-12-2009 om 20:57 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
30-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back ...
Schatje,

Neen ik was en ben je nog steeds niet vergeten.
Alleen voel ik me zo onzettend eenzaam, ondanks mijn vele vrienden.
Vrienden die me dag na dag  steunen om door te gaan.
Maar ik zie ook steeds weer het verdriet in hun ogen, verdriet om jou, verdriet om hun geliefde sterretje.
Zoveel jonge mensen elke dag opnieuw en het blijft zo onaanvaardbaar.
Ik weet zoals je altijd zei je kan je niet alle verdriet van de wereld aantrekken maar nu besef ik meer dan ooit hoe voelt iemand te verliezen die je ontzettend graag ziet.
Ventje , wat zou ik nog zo graag samen zoveel doen , je zoveel zeggen , je spookt constant in mijn hoofd want je weet jij blijft altijd in mijn leven verder leven.
Ventje, waar je ook bent, wat je ook doet,
we missen je verschrikkelijk en zullen je nooit vergeten
ik hou van jou nu en tot in de eeuwigheid
want mijn liefde voor jou neemt niemand mij af zoals je jou afnamen van mij en mijn schatjes
Waarom moest die ene domme bom van de meer dan 13.000 reeds gevonden bommen ontploffen in jou handen.
Waarom mochten we gewoon niet samen verder gelukkig zijn,als een hecht gezin
Waarom toch ..... ?




30-11-2009 om 19:32 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
28-10-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een weekend

We hebben weer een paar bewogen dagen achter de rug. Vrijdag trok Lisa op bosdag en savonds traden ze op tijdens de Klanketappers van het Davidsfonds. Ze hebben allemaal hun beste beentje voorgezet en het was een heel mooi optreden. Een dikke pluim voor de deelnemers.
Zaterdag gingen de kids zwemmen en savonds terug optreden voor de Klanketappers.
Zondag was een dag waarop veel gebeurd is wat we niet hadden verwacht. 's Morgens wandelden mama en Sarah mee met AC Guynemer onder een stralende zon. In de namiddag kwamen we per toeval een koppel tegen en wat bleek toen ik die man zag wist ik direct wie hij was. Hij was vorige jaar dezelfde periode in Libanon toen mijn ventje verongelukte. We bleven nog een beetje praten over alles wat er juist was gebeurd de 3 de september. Hoe ik het nieuws van het ongeval vernam, hoe zij alles ervaren als echtgenote thuis en als militair in het buitenland die een collega en vriend verloor. Diezelfde persoon was ook aanwezig toen het ongeval zich voordeed in maart 2007 toen 3 collega's het leven verloren bij het ongeval met het pantservoertuig. Ik vond heel spijtig te horen hoe graag deze persoon jou kist had gedraagd maar hier echter geen kans toe kreeg. Als je verdriet na 14 maand nog altijd kan zien in de mensen hun ogen dan weet ik dat wat er zich allemaal afspeelde moet afgespeeld hebben daar in het verre libanon immens moet zijn geweest. Wij voelen enkel ons eigen verdriet en missen jou ontzettend maar ik weet en ervaar dat er verschrikkelijk veel mensen nog altijd heel diep geraakt zijn door wat er zich allemaal afspeelde begin september .
Eerlijk gezegd was ik blij iemand te ontmoeten met wie je de laatste maanden van je leven deelde maar langs de andere kant kreeg ik savonds mij klop. Het masker dat ik in de namiddag opzette viel thuis af en daar speelde zich de hele film zich terug af. Ik nam de laptop jou laptop en begon terug naar alle foto's te kijken, onze gesprekken via chat,... Uit dit alles kan ik naar 1 ding vaststellen we zagen elkaar supergraag en missen elkaar meer dan ooit .
Gelukkig heb ik fantatische mensen die mij bijstaan en er terug bovenop hebben geholpen.
Schatje,
Ik mis je ontzettend en zal je zeker nooit vergeten
Tot morgen lieveke
Waren onze laaste woorden tegen elkaar , alleen blijft morgen zo lang weg.


 

28-10-2009 om 11:03 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
23-10-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lisa op bosdag

Schatje,

De week is normaal verlopen met de gewone drukte. Kids naar school, mama gaan werken, daarnaast hun gewone activiteiten.
Vandaag is Lisa op bosdag naar Houthulst. Jij kent dat bos daar heel goed he want je ging geregeld alleen of met een collega gaan lopen. Zondag zijn we ook opnieuw gestart met de wandelclub AC Guynemer, vooral op vraag van de kindjes hoor. Het lukt allemaal wel hoor alleen het uitslapen blijft echter uit, want met de muziekschool op zaterdagmorgen om 8 u 30 en wandelen op zondag om 8 u 45 moeten we er ook in het weekend vroeg uit . Nog een weekje school en dan hebben de kids een weekje verdiende rust , mama zal ook kijken om nog een dagje verlof te plannen zodat we toch eens een beetje slaap kunnen inhalen he. Maar ventje je weet waarom ik je dat vertel en weet alles komt in orde hoor. We hebben het terug alleen te ver laten komen weet het maar we zijn terug op de goeie weg.
Alle dit gezegd zijnde nu over iets anders het komende weekend.
De kids nemen deel aan klanketappers vandaag en morgenavond. Talent uit eigen gemeente tonen hun muzikaal talent op een avond georganiseerd door het Davidsfonds. De kinderen nemen deel met hun muziekleraar van de muziekschool waar ze enkel liedjes zullen zingen. Morgen namiddag gaan ze zwemmen voor een verjaardagsfeestje.
Zo zie je maar het weekend zit weer goed vol hoor. En tussen door zorgen ze voor de diertjes, onze Fluffy die zondag 1 jaar oud wordt. Dat wordt een feestje want een jarige moet je vieren he Papa. Amaai de jaren gaan rap he. Maar het is een schatje van een hondje die we niet meer kunnen missen.

Ik hou je op de hoogte hoe het was deze avond want ik ga deze avond gaan kijken naar optreden van de kinderen.
Tot volgende keer
Dikke kus
Mis je
Speciaal voor jou het is en blijft een heel mooi liedje maar naar de video kan ik voorlopig niet kijken teveel mooie en pijnlijke herinneringen

http://www.youtube.com/watch?v=ZiCc5OXrGic

23-10-2009 om 11:43 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
16-10-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosdag

Schatje,
Oktobermaand is typisch bosmaand. Daarom trekken L4,5,6 vandaag met de fiets naar het Vijverbos te Westrozbeke. Straks om 10 u vertrekken ze , hopelijk wordt het droger anders valt hun bosdag letterlijk in het water. Zoetje wil je enkele zonnige wolkjes sturen van hier boven?
Volgende week vrijdag trekken L1,2,3 naar Houthulst voor hun bosdag. Het is voor de kinderen even wennen om apart op bosdag, schoolreis enz te gaan omdat de splitsing gebeurt tussen L3 en L4 maar vanaf volgend jaar vallen de activiteiten weer samen. En mama moet eerlijk bekennen dat voor haar wennen is.Toen ik het briefje voor de schoolreis van Sarah invulde had ik nooit rekening gehouden dat Lisa mee was met mijn in de wagen zodat er een plaatsje minder was om te voeren.
Schat, zo zie je maar we proberen er zo goed en zo slecht er het beste van te maken. De kids doen enorm hun best op school en dat vertaalt zich in goeie resultaten. Sarah is verder het zonnetje in de klas en Lisa heeft zich op gebied van orde en netheid volledig herpakt. Zo zie je maar met geduld en doorzetting kan men veel bereiken.
Beide gaan heel graag naar de muziekschool, alleen is Lisa nog volop aan denken welk instrument ze volgend jaar zal kiezen. Ze twijfelt tussen viool en klarinet maar ik denk dat ze vooral afvraagt wat haar papa graag hoort. Wil je haar eventjes helpen bij het kiezen van het instrument ?
Verder blijven ze zich 100 % inzetten tijdens de dansles en het koor.
We hebben schatten van prinsesjes he, helemaal de papa

Lieve zoen en tot volgende keer zoet

 

16-10-2009 om 09:35 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
12-10-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....
Schatje,

Ik dacht toen 3 september voorbij was dat ik me terug iets beter zou voelen maar niks is minder waar.
Met 14 oktober in zicht voel ik me de laatste tijd enorm slecht, bij iedere confrontatie met verleden vloeien er tranen. ik wil en kan ze niet meer bedwingen. Het is juist of ik nu definitief besef dat dit het einde is. Want nieuwe herinneringen blijven weg, zoveel dingen aan jou missen we, al jou spullen blijven onaangeroerd. 
Twee weken terug dacht ik sterk genoeg te zijn om je spullen op te ruimen zodat we konden beginnen aan jou beloofde kamer. Vooral op verzoek van de kids , een plek waar ze samen kunnen zijn met jou. Het bleef echter beperkt tot een voet in de kamer te zetten en 1 krant vast te pakken met als opschrift Adjudant verongelukt in Libanon. Toen dwarrele mij gedachten af naar jou en blijf ik versteend achter , het enige dat vloeit zijn tranen. Misschien heb ik me te lang sterker voorgedaan dan ik eigenlijk wel ben, maar dicht vanbinnen doet het pijn ontzettend veel pijn. Gelukkig heb ik twee schatten van kids , waar ik voortdurend jou in terugzie, zij knuffelen mij en helpen mij zoveel ze kunnen. Onze band is enorm sterk en uniek en je kan je maar voorstellen als je zelf meemaakt. Daarnaast kan ik natuurlijk op veel steun en begrip rekenen van zoveel lieve mensen die ons na 13 maand nog altijd enorm steunen, lieve woordjes, lieve mails, lieve smsen , bedankt iedereen het doet echt deugd. Ik weet dat ik moet doorgaan op de eerste plaats voor onze lieve prinsesjes. 
Niemand hoeft zich echter zorgen te maken we komen er wel , maar af en toe eens je hart luchten dat doet deugd.
En als ik echt geen raad weet of geen antwoord op een vraag dan kan ik nog altijd bij mijn grootste schat terecht. Die blijft ons natuurlijk helpen en zal ons altijd steunen. 
Vele mensen zeggen de laatste dagen hopelijk blijf je van alle verder ellende gespaard, en eerlijk ik hoop het ook voor mezelf maar vooral voor mijn schatjes. Zij verdienen beter dan dat, ze hebben al genoeg leed gekend. Voor de rest pakken we iedere dag zoals die komt en proberen we zoveel mogelijk te genieten. 
Slaapwel zoeteke en tot volgende keer 
Vele dikke knuffel van ons drie ( vier zou kids zeggen want Fluffy moet er natuurlijk bij)
En zoals jij schreef op ieder kaartje het is nergens beter dan thuis, dat we maar weer rap samen zijn.
 

12-10-2009 om 20:04 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
08-10-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 jaar geleden
Schatje,
Vandaag een jaar geleden vlogen wij naar Libanon om te zien waar je de laatste drie maanden van je leven verbleef. Ergens met de hoop misschien om jou daar terug te zien maar helaas jij was daar ook niet. Ik weet nog goed die blik van jou vele collega's , voor mij allemaal bijna onbekend maar nu 1 jaar zijn er echte vrienden uit ontstaan. Mensen die jou nog ontzettend missen en zich heel goed herinneren wat er zich heeft afgespeeld de 3 de en de 4 de september 2008.

08-10-2009 om 20:09 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
05-10-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even terug
Schatje,
Wat een weertje vandaag zoveel regen en zo koud dat het stilaan wordt.
Ondertussen zijn we weer een paar dagen verder , september is afgesloten en we zijn stilletjes de maand oktober binnengeglipt. Blij dat de eerste maand van het schooljaar voorbij is maar oktober levert evenveel herinneringen op dan de vorige maand. Vorig jaar kwam je in deze maand normaal naar huis en zijn wij helemaal onverwachts naar Libanon geweest , op 8 en 9 oktober meer bepaald. Zo zie je maar elke dag , elke week, elke maand levert een pijnlijke herinnering op. Helaas , deze herinneringen worden niet aangevuld met nieuwe , leuke dingen aan ons gezin. En dat doet de laatste weken enorm veel pijn. Het gevoel dat we verder van elkaar groeien, nu moet je niet denken dat ik je daarom minder graag zie of je vergeet. Zeker niet , maar er komt gewoon niks meer bij en alles vervaagt en behoort tot een verdere verleden. Dit gevoel doet nu juist zo pijn want we beseffen maar al te goed dat verleden nooit meer toekomst kan worden. Het verleden is voorbij en we kunnen er alleen maar proberen het beste van te maken onze toekomst. Hopelijk begrijpen je dat beetje want het is moeilijk te verwoorden, het gevoel van de toekomst dat steeds vervaagt en verder af lijkt, maar een verleden dat we eeuwig zullen koesteren en nooit zullen vergeten. Daarvoor was je een te grote schat en je zal altijd als mijn grote schat in mijn hartje blijven wonen.

Wij kijken naar jou en vragen ons af hoe het is aan de overkant. Jij kijkt naar ons en vraagt je af hoe wij het hier vanaf brengen. Maar de overkant voor ons beiden komt steeds dichterbij , iedere dag een stukje dichter bij elkaar. Alleen weet niemand op welke dag de kloof helemaal dicht is, nu kunnen we alleen maar afwachten en hoopvol uitkijken naar dat ene moment waarbij we terug eeuwig samen zijn.
Ik mis je ontzettend en zou je nog een keer zo graag vastpakken en zeggen dat ik je ongelooflijk graag zie, keppe.
Dikke zoen en mega dikke knuffel van je drie kapoenen

05-10-2009 om 18:48 geschreven door je drie schatjes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)


Foto

rekeningnummer UZ Gent kinderkankerfonds
285-0305382-55 met als mededeling nagedachtenis Stefaan Vanpeteghem


Foto

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Onze vrienden
  • Seppe*
  • Lotte*
  • ontmijner Johan
  • ons ashley
  • Jonas
  • Emily-Grace*
  • Ines
  • Robin en Anouk
  • Eline
  • Kyano

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs