Starlight
Foto
Foto
Pagina Zoom
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
..

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

een ster
deel van
het heelal

maar toch
zo apart

net zoals de mens
lid van
de mensheid

maar toch
vaak alleen

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Ik reik niet
meer naar de sterren
brand me er steeds aan

Ik kijk ernaar
van verre
Hoe zij me lonken
met hun kristallen
schittering

Laat mij
niet meer verleiden
ik kom
er niet meer aan

 

Foto

 Iedere Ster
geeft met zijn
licht

Voor ons

 alle hoop

 

En voor

 iedere mens

De gedachten 
aan een wens
...

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Kleine sterretjes
als lichtpuntjes
tussen
donkere
wolken
in
werden
overschaduwd
door wanhoop
niet wetend
hier mee om te gaan
Ze blijven
gewoon
kleine sterretjes

Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto

Foto
..

Wist je dat ...???



..
Foto

Een hemel
vol sterren

In een donkere lucht

Ze schitteren
van verre

Je wilt ze
 plukken
heel vlug

 

Dan maak je
 een boeketje

Voor de mensen
van wie je houdt

Wil daarmee vertellen,

Dat je op hun
 liefde en vriendschap
bouwt

 

Je wilt ze
 omarmen

Met dat
schitterend licht

Hun harten
verwarmen

Vertellen
dat alles op
liefde en vriendschap
is gericht

 

Het zijn
mooie dromen

Die sterren,
ik kan er niet bij

Maar in gedachten

Krijgt
eenieder
 een heel groot boeket
van mij


Henny Doest

Foto

Wandelend,

wij,

 helder de hemel,

wemelend.

Vraagt zij

 onverholen,

"mama,

heb je al

een vallende ster

gezien,

misschien,

 toen je in dit huis

kwam wonen,

 ben ik

dan de wens

 die naar

de aarde

 is toegekomen ?"

 

In het schitteren

 Van

 driekoningen

was zij,

 inderdaad,

een engel

 zonder meer

sprekend

 een kind

 

veel zachter

 dan de winter

hard is,

 veel meer

sneeuwend,

 een tapijt als

wolken

veel meer stralend

dan de winter

koud is,

veel meer

 

Foto
Foto
Foto

Voor het slapen gaan
kijk ik uit mijn raam
Ik zie ontelbare sterren staan
zo dichtbij....
Ik voel me warm en blij
Eén van die sterren dat ben jij.

Dan verstoort een wolkenpartij
onverwacht
deze nacht
Schijnbaar verder dan ik dacht
zie ik nog net
een stervende ster

Ver, heel ver
fluistert de wind je naam
Ik sluit mijn raam
Een traan...
Ik moet je laten gaan.

Nancy

 

Foto
Foto

title>


28-05-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.*

..


25-05-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn feestdagen startjes















..

....

03-04-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zakelijk
.







..

....

01-04-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oeps

Oeps

Ik ben de link kwijt
Kan jij me helpen?

….
.


16-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrienden

...

15-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tranen....
Klik op de afbeelding om de link te volgen





















Tranen zoeken een weg,

vriendschap die verloren is gegaan

Zo onverwacht als je was gekomen,

had je ook weer afstand genomen.

 

Tranen zoeken een weg,

Verder met slechts de herinnering.

Zo vaak denkend aan..

Hoe zou het met je gaan?
.


 


14-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen












Langzaam glij je weg
….

in je eigen wereldje

Waar zijn de momenten,

die we samen hadden ?

We maakte tijd voor elkaar.

Maar nu zou er een leugen komen

Een uitvlucht

Om maar niet uit je wereldje

te moeten komen.

Langzaam glij je weg

…

...
.
 


13-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen........
.....

12-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.halloween



 





***
*


11-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.--*

..


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.*-*
-*-

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.....
....

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen












                   Elk afscheid betekent
          de geboorte van een herinnering.
.
                                ….

                                                    (S.Dali)


10-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oeps

Oeps

De link kwijt
kan jij me helpen?

…


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oeps

Oeps,
Kben de link kwijt
kan jij me helpen?

...


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tijd

....

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen
















Vriendschap geeft,

ogen aan de afstand

En een stem

aan de stilte

…



 


09-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Beweeg de muis over de lege ruimte ....

 

              


Kleine simpele dingen

kunnen grote wonderen verrichten

Maar

je moet ze willen zien….

Zoek ze,

ook jij vind er!!!

 

Starlights

 

Nogmaals dank aan Pinokio voor deze effecten!


08-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen









































Mensen
zouden 't geluk niet appreciëren,
als ze 't ongeluk niet kenden.
Ze zouden hun vrienden niet vereren,
als vriendschap zich niet kon afwenden.
Ze zouden de liefde niet waarderen,
als ze geen eenzaamheid kon zenden.
En zouden zelfs 't leven niet eren,
als de dood het niet kon schenden..

…...


 


07-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonnestraal...




Soms als de wereld heel donker lijkt,

is er opeens een zonnestraaltje dat prijkt

Pak die zonnestraal met beide handen aan,

dan kun je verder met je leven gaan.
....

 

...



Foto

ACHTERGROND MUZIEK
duw op muzieknoot


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

laat je ogen lachen en ik lach mee.....
Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto


Foto

Foto

Foto

Foto

Een sterretje
aan de hemel
is verlicht.

Het sterretje is
alleen op jou
gericht.

Heb je pijn of
verdriet,

kijk dan naar boven
want verdwijnen
doe ik niet.

Ik fonkel je
s' avonds tegemoet
en geef je voor
 het slapen gaan
een
lieve groet
...


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto





Foto



Foto

De hemel
bezaait met
gouden sterren,

Die blinken
in het licht
van de maan

Maar het mooiste
van die lichtjes

Zie ik
nog altijd
in jou ogen
staan

 ..


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Belangrijkste
droomproces
van de hemel

De zon voor de aarde
De aarde voor de zon

Lichtzinnig dromen
De sterren
geven straling
, kracht
aan de bomen
en de bomen
geven kracht
als een magneet
aan de mensen

Maar waarom
negeren wij mensen
dat zo vaak

Toenadering leeft in....

Een zielenprikkeling
word pas echt geboren
als het naturel is
of zijn wij z
elf van materie soms!!

Ivan Jacobs

 


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Twee sterren aan de
hemel
vervlochten in het
 zwart,
zo ijl en mat de
glinstering
getroffen in het
hart.

Twee donkerrode
sterren
je kijkt, je hebt
geen keus,
je voelt een vaag
verlangen
heel vreemd en
mysterieus

Twee sterren aan
de hemel
koel de weidsheid
an het land,
daar stromen tranen
in je ogen
heel plots door
liefde vermand


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Dit sterretje
schijnt helder en klaar
Dat het jullie

de weg mag wijzen,
het hele jaar.

 


Foto



Foto

Foto

Foto

Foto


Foto

Foto

Foto

Foto


Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs