Starchild Fene
Starchild Fene
Kosmische Healings - ET Healing
Inhoud blog
  • Healing Klanken
  • 19 Fantastisch artikel 2
  • 18 - Fantastisch artikel 1
  • Email voor afspraken
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Zoeken in blog

    starchild.fene@gmail.com
    08-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Witte Broederschap
    Nadat ik mijn brief had geschreven om toch maar een oplossing te zoeken, zocht ik ondertussen allerlei advertenties af om iets bij te verdienen/verkopen en dat gerelateerd zou zijn aan mijn praktijk.
    Ik was ondertussen ook gestart met het geven van cursussen en spirituele coaching. Dit liep ook heel vlot.
    Op een dag vond ik een advertentie die me aantrok, kreeg ook onmiddellijk reactie en ik zou de personen 3 dagen later ontmoeten.
    Vrijdagavond, koffie klaar, koekjes en andere versnaperingen.
    Het begon te schemeren en ik zag een wagen op de oprit rijden, keek even aan het venster en zag 2 personen uitstappen die een bruine kapmantel droegen. Vond dit toch maar rare figuren, net alsof 2 paters aan mijn deur gingen bellen.
    Daar ging de bel, deed de deur met een klein hartje open en zag een dame en een heer, normaal gekleed!!
    Dacht bij mezelf: nu zie ik ze vliegen.
    Een goede babbel gehad en ok ik zou als eerste in België verdeler worden van de producten.
    Maar om alles te regelen kwamen ze liever volgende week terug. Ok in kannen en kruiken dus, zou extra inkomen hebben.
    De volgende vrijdag -zelfde scenario: wagen komt op de oprit en " 2 paters " stappen uit. GGrrr ik word gek dacht ik bij mezelf.
    Ik deed de deur open en weer zag ik het lieve koppel, alle documenten tekenen en uitleggen hoe alles in zijn werk zou gaan. Ik dacht dat er al uren voorbij gegaan waren, maar in feite was het nog maar een kwartiertje. Hoe dit kon dat weet ik nog steeds niet.
    Vroegen ze mij (ik vernoem hier op deze blog bewust geen namen, gemeente, steden enz. dit om de privacy van iedereen te vrijwaren) en wat doe jij zo allemaal?
    Heel de uitleg over mijn gaven enz enz en wat ik allemaal doe, zie, hoor, voel....

    Zeggen ze plots: ja wij komen ook naar hier met een speciale opdracht!
    De opdracht om je dit te zeggen: dat je brief goed ontvangen is, dat je steeds je begeleiders bij jou hebt, dat de engelen er steeds zijn, dat wij er zijn voor je, dat Vader er steeds is. dat je gave wordt verder ontwikkeld, dat je je meer moet toe richten op multinationals, bedrijven, politiekers, artiesten enz. En dat je naarmate je groeit en ontwikkelt je volledige toegang hebt en die je in feite steeds had in de Akasha kronieken. Dat al wat je weet en te zien krijgt ook effectief zal gebeuren. Dat je niet altijd iedereen kan helpen en verwittigen maar dat we soms gewoon toekomstbeelden laten zien zodat je weet dat datgene wat je doorkrijgt of moet vertellen aan de mensen  ook steeds het juiste is.
    Je zal zien dat je contact zal maken met Opgevaren Meesters en andere Kosmische wezens, net alsof je je familie dan pas herinnert, net alsof je nooit iets anders hebt gekend.
    Er zullen nog veel leermeesters op je pad komen. Wij begeleiden je een jaar en wat je nu gaat promoten onder de vorm van schoonheidsproducten en juwelen is maar bijzaak, je gaat dit niet lang doen. Als onze begeleiding klaar is en je weer voldoende gegroeid bent zal ook dit bijberoep zijn nut niet meer hebben.
    Het is onze dekmantel geweest om tot bij jou te komen. Je bent niet gek als je ons zag uitstappen met onze bruine mantels.
    Wij zijn van de Witte Broederschap!!!

    Daar zat ik dan, voor de eerste keer sprakeloos.

    In totaal zijn zij nog 10 keer gekomen, heb veel geleerd, dingen die ik al kon meedelen aan anderen en zaken die ik nog niet mocht onthullen.
    Ik voelde dat mijn paranormale gaven zich meer en meer ontwikkelde, net alsof ik plots een extra harde schijf had om alles op te slaan.
    Dromen, visioenen, het doorkrijgen van informatie, de stroom stopte gewoon niet. Ik "zag" Opgevaren Meesters, praatte luidop met hen, kreeg zo dikwijls de boodschap om mij te profileren en dit was iets wat ik niet kon. Ik dacht steeds dat een ander "beter" was, een ander medium komt op TV, geeft interviews, schrijft boeken.
    Ik zei aan mijn vrienden van de Witte Broederschap, ben bezig met een boek te schrijven en dit is de titel: ...
    Neen zeiden ze, wij schrijven dit boek al..... je moet nog wachten hiermee, jij brengt ooit wel een ander boek uit. Later.... veel later..... wanneer de tijd rijp is dat je alles mag vertellen. Nu komen er nog teveel gebeurtenissen op je pad. Sommige moeten in je boek staat, maar deze gebeurtenissen gaan pas plaatsvinden binnen 10 à 12 jaar en dan nog is de tijd niet rijp, pas als wij het je zeggen mag de publicatie komen.

    Binnenkort sturen we ook 2 andere mensen op je pad, met uiteenlopende ervaringen en lessen die ze je gaan meedelen, die je moet leren, die je ook moet leren ervaren, die je mag doorgeven.
    Plak geen tijd op iets, tijd bestaat hier niet.

    De 2 personen kwamen ook op mijn pad, terug te vinden in de verhalen over "leerling van Tenhaeff "en "Afrika"

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    08-09-2015, 11:45 geschreven door Starchild Fene  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De ommekeer in 2000
    Wie geeft nu een topfunctie op? dat was de eerste vraag die iedereen me stelde toen ik mijn ontslag gaf bij de EC....de val van dit "imperium" veroorzaakt door fraude, ik had het allemaal wel gehad. Kwam er bovenop dat er bij mij kanker vastgesteld werd. En volgens de dokters was alles zo ver gevorderd dat 3 maanden de maximum tijd zou zijn die ik nog had!!!Het doet een mens nadenken.
    Ik bad om hulp,tierde,weende maar met alleen woede in mijn lichaam zou ik er niet geraken.
    Ging huilend naar "mijn kerk" in het dorp waar ik een heel gelukkige jeugd had, waar mijn spiritualiteit en paranormale gave vanaf mijn 7 jaar echt tot uiting kwamen.

    De kerk waar ik mijn 1ste communie deed,mijn plechtige communie en die mijn toevluchtsoord was in minder goede dagen.
    Bijna mocht ik mijn 1ste communie niet doen van "meneer pastoor" Waarom? Tijdens de godsdienstlessen leerde hij ons: als het lichtje brand dan is Jezus thuis. (rare gedachte nu, maar ja destijds - ik spreek hier van meer dan 50 jaar geleden). Ik woonde op een paar stappen van de kerk en die lag op weg naar school. Dus ik elke morgen "crossen" door de kerk, achter het altaar en roepen. Dag "Jezeke", "ik ga nu naar school,ik kom straks terug." Dit deed ik 3 keer per dag. Tot "meneer pastoor" op een woensdag in de keuken stond bij mijn grootmoeder. Ik was een onhandelbaar kind en had geen respect voor God en liep zomaar zijn kerk binnen om te roepen en te praten met Jezus. Dit kon niet, nog 1 keer en ik mocht mijn 1ste communie niet doen.
    Mijn grootmoeder die zelf paranormaal begaafd was glimlachte en zei : "wel wat heb je te vertellen, waarom doe je dit?"
    Ja "meneer pastoor "zei dat als het lichtje brandde, "Jezeke" thuis is, dus ga ik elke dag met hem praten en hem goededag zeggen."
    "Jij kunt dit niet zomaar" riep hij. Ik dacht: "help Jezeke wa nu, nu mag ik niet meer komen" En plots zeg ik: "meneer pastoor gij moogt zo'n dingen niet zeggen,ik mag Jezeke groeten wanneer IK wil en daarbij gij blijft hier toch gene pastoor want gij gaat trouwen met mijn juffrouw" (mijn juf van het 1ste leerjaar). De pastoor zei niks meer, groette mijn grootmoeder en was weg.
    "Waarom heb je dit gezegd? vroeg mijn grootmoeder "het is zo" zei ik.
    Het begin van alles..... want ik begon meer en meer te zien, zag engelen, praatte met Jezus, kende zijn parabels alsof ik ze zelf gehoord had en erbij was geweest in die tijd.
    Effectief toen ik in het 6de leerjaar zat, trouwde die pastoor met de juf van het eerste en ze vertrokken naar Afrika. groot schandaal destijds in ons dorp. Maar ik was van de pastoor vanaf die me in de kerk weigerde!


    En dus ging ik om hulp vragen, op de plaats waar alles begon. Ik kreeg hele mooie beelden te zien, en de muren binnen in de kerk openden zich, het was een prachtig tafereel, ik had het al eens in mijn dromen gezien,maar hier was het zalig vertoeven. Ik zag Jezus afkomen, gekleed in een purper gewaad en met een brede glimlach. Hij reikte me de hand en zei: het komt goed! Maar luister naar wat We je zeggen, je doet het wel voor de anderen allemaal, zeggen wat ze moeten doen, de boodschappen doorgeven, luister nu ook es als het om jou draait. Vannacht in je droom zal duidelijk worden wat er gebeurt en je ziekte zal verdwijnen.
    Je moet wel je taak, je gave beter aanvaarden en er iets meedoen. meer dan dat je nu doet!

    Daar zat ik dus, mijn tranen vloeiden niet meer, ik reed naar huis met zo'n warm en goed gevoel en wist Alles Komt Goed!!
    Ik droomde die nacht en zag wat er zou gebeuren. 2 weken verder was het zover,ik kon mijn bed niet meer uit, heb gedurende 7 dagen en nachten bloed verloren, denkend, dit is het einde. Maar ik wist dat het zo moest gebeuren. Effectief toen ik naar de dokter terug ging zei ik dat ik alle medische onderzoeken terug wou ondergaan. Normaal doen ze dit niet, neen mevrouw wat vastgesteld is blijft zo en spijtig genoeg u wilt geen chemo,u wilt geen behandeling, dan kunnen we niets meer doen voor u. Ik zei dat ik de onderzoeken zelf zou bekostigen maar hen wou aantonen dat mijn kanker verdwenen was. Mevrouw dat zou een mirakel zijn. Ik zei dat is het ook. Eindelijk gaf de dokter toe en groot was de verwondering, de 2 andere artsen die erbij kwamen konden het ook niet geloven. Dit kan echt niet en ik zei heel blij: "zie je wel, mirakels bestaan!!!"

    Nu mijn belofte nog houden: mij volledig toewijden aan mijn spiritualiteit, mijn paranormale gave," medium zijn" en mijn praktijk.
    Alles ging redelijk goed, maar ik kreeg ook mensen over de vloer die het zo breed niet hadden en toch om hulp vroegen. Uiteraard resulteert dit dat als zelfstandige je op de duur zelf de eindjes aan elkaar moest knopen. En het moeilijke tijden werden.
    Dus weer op zoek naar een vaste job en weer mijn praktijk in bijberoep.
     Weer ééntje waar ik van 9 tot 21 zou werken.... maar met plezier. Had ondertussen ook nog mijn praktijk te runnen en mezelf te verzorgen. En een huishouden. Alles verliep wel vlot.
    Na 2 jaar zou mijn baas naar Amerika verhuizen, het filiaal overnemen mocht ik van hem gratis,maar het hoofdkantoor plakte er een onhaalbaar bedrag op voor de overname. Ik heb hem dan maar bedankt.

    Smeekte weer om hulp, dit keer onder de vorm van een lange brief aan Vader, Jezus, mijn engelen.
    Wat er 2 weken nadien gebeurde lees je in het volgende artikel: Witte broederschap

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Tags:jezus,visoenen,medium,paranormaal
    08-09-2015, 11:00 geschreven door Starchild Fene  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afrika
    Reeds enkele jaren zijn voorbij gegaan/gevlogen als het ware. Nieuwe dingen op mijn pad, nieuwe cursussen, nieuwe mensen, en elk met een eigen verhaal, achtergrond, bedoeling... heb nog een paar keer bezoek gehad van de Witte broederschap.... zo maar, om te vragen hoe het ging. Ik vertelde over de cursussen, over een sjamaan die op mijn pad was gekomen, het healingssysteem Ama Deus, hoe ik White Time Universal cursussen gaf, maar dat ik voelde dat "de mensheid" nog niet klaar was. Net alsof ik "futuristische" cursussen gaf.
    Ondertussen was ik zelf gestart met de cursus Klinische Psychologie te volgen, wou ook nog criminologie doen. Maar het zou teveel worden.
    Om te ontspannen zag ik de meest uiteenlopende feuilletons en documentaires over buitenaards leven.
    Sommige verhalen herkende ik, andere "wetenschappelijke" onderzoeken deden me lachen en ik wist ergens dat het niet strookte met hoe ik het "doorkreeg". Maar ach wie ben ik dacht ik dan bij mezelf.
    Vond de "buitenaardsen" lief en sommige films waren "er echt over". Stond er verder niet bij stil.

    Was nog steeds aan het wachten op de 2de belangrijke persoon op mijn pad die me iets belangrijks zou leren!

    Via via kwam ik in contact met een heuse Marabout, ik ging hem opwachten aan de luchthaven, met een groot bord met zijn naam erop. Voelde me net een airhostess. Zie ik plots een immens grote neger verschijnen, gevorderde leeftijd, statig, volledig in het wit gekleed.Hij omhelsde mij en ik voelde dat deze man positief was.
    Ik bracht hem bij de personen die hem ontboden hadden.
    Ergens voelde dit niet goed aan, net alsof zij van hem profiteerden.
    2 dagen later reed ik terug naar de luchthaven met hem, hij zei dat ik absoluut naar zijn land moest komen. We hadden elkaar nodig! Dit riep zeker vraagtekens op.
    Had elke maand telefonisch contact met hem, maar het kwam er nooit van om naar zijn land te gaan.

    Augustus 2005
    ik zou voor mezelf eens kaartjes leggen: wat komt er op mijn pad?
    Mmmm een reis tegen het eind van het jaar, ja zal wel, had al zoveel meegemaakt en een reis kon er financieel zeker niet af.
    Och misschien vergis ik me ............
    November 2005
    Ik zou toch een ticket moeten boeken, het is dringend zei de Marabout mij aan de telefoon! Ik keek eens op goedkope tickets en ja hoor, voor 300 € zou ik heen en weer kunnen vliegen en 3 weken in Afrika kunnen verblijven, het was toch gratis en ik zou klanten ook hebben.....vroeg me af hoe dat in zijn werk zou gaan.
    De reis zou ik alleen ondernemen.... een Afrikaans avontuur, niet nadenken dacht ik bij mezelf
    Heel druk op de luchthaven en zo vroeg, aangezien het daar zomer was had ik geen grote valies mee te sleuren en was ik een beetje zomers gekleed. Ik merkte dat op het vliegtuig heel veel zakenmannen zaten. raar rond deze periode. Vond dat ze een beetje "dikke nek" aan het uithangen waren. 1 die naast me zat vroeg wat ik ging doen: ik zei doodleuk: voor zaken. Oh zei hij: wij zijn allemaal financieel adviseurs en hebben een incentive gewonnen. alles erop en eraan. Dacht bij mezelf zou moeten lukken, jaren geleden had ik financiële adviseurs opgeleid,had een call-center uit de grond gestampt, onze groep was zo geslaagd dat wij een incentive wonnen met een cruiseschip naar de Caraïben en een paar dagen in Miami vertoeven.

    Na uren op het vliegtuig vertoefd te hebben tussen allerlei financieel gepraat zagen we eindelijk de luchthaven. Klein, net zoals ik al op TV gezien had.
    Te voet over een deel van de landingsbaan. Typisch dacht ik, ik zag de adviseurs zwoegen met hun valiezen en met hun maatpakken aan pasten ze echt niet in het plaatje.
    Zwaar bewapende agenten, geen verkeerd woord zeggen, dacht ik.
    Amaai er waren nog vluchten toegekomen, ellenlange file aan de paspoortcontrole. De adviseurs werden onbeleefder met de minuut. Ik zei hen: "hou jullie es rustig, je bent toch met vakantie,pas je aan en vooral aan de cultuur van dit land!! " "Wie ben jij om ons te bekritiseren???"..... net toen ik een antwoord wou geven, stapte er een politieagent en een douanier op me af. die vroeg m'n paspoort, oei even slikken nu, ik gaf mijn documenten en ik moest hen volgen, er werd een 2de controleband geopend - alleen voor mij. Iemand droeg mijn valies en 4 veiligheidsagenten kwamen af, door het tweede gedeelte naar buiten, en daar zag ik "mijn Marabout" ondertussen waren de adviseurs ook al de controle gepasseerd. En daar stond mijn vervoer dan... een presidentiële wagen en 2 extra wagens die voor de veiligheid zorgden.Ik keek naar de adviseurs en glimlachte en zei...."nog vragen???"
    Maar het was net alsof ik mijn land had gevonden, ik herkende de plekken, ik voelde er me thuis.

    Gedurende de periode die ik er verbleef leerde ik Afrikaanse rituelen, leerde ik hoe zwarte magie te lijf te gaan. Leerde ik dat gedurende de periode dat je rituelen deed niet mocht eten,drinken, zelfs slapen mocht niet. Ik leerde in de"kalebassen" te zien. Blijkbaar moest ik dit leren omdat, zo zei mijn Marabout, er ook veel klanten zouden komen die hulp op deze manier nodig zouden hebben. 
    's Avonds toonde ik "mijn kunsten", de president luisterde aandachtig naar wat ik vertelde en wat ik zag, hooggeplaatste ambtenaren kwamen ook langs, CEO's van buitenlandse bedrijven die gevestigd waren in het land vroegen mij eveneens om hulp en inzichten.
    Het was voor mij een prachtige ervaring.
    Ik ben nog 3 keer terug gegaan naar "mijn"land, om verder opgeleid te worden en zelf inzichten te geven, ik voelde er me echt thuis. Het enige wat me tegenhield om er niet te blijven? Mijn kinderen en kleinkinderen.

    Maar mijn Marabout had gelijk, ik kreeg zoveel mensen over de vloer die niet voor een kaartlegging of een healing kwamen.

    Nadien heb ik nog via Brazilianen, Portugezen en via mensen uit Haïti geleerd hoe je hun rituelen kon verbreken.
    Uiteraard heb ik steeds tegen de mensen die kwamen gezegd dat angst een grote boosdoener is. Heb hen diverse technieken aangeleerd om zich te verzetten met hun eigen innerlijke kracht die ze hadden.

    Maar in feite had ik mijn 2de belangrijke persoon gevonden die me dingen had aangeleerd en inzichten had gegeven.
    Ik heb nog steeds contact met mijn Marabout en vind het een hele eer dat ik was "uitgekozen", want zeg nu zelf: een blanke vrouw en met een andere geloofsovertuiging die het voorrecht kreeg om ingewijd te worden






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    08-09-2015, 00:00 geschreven door Starchild Fene  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tenhaeff
    Na de boodschappen en inzichten en lessen van mijn vrienden van de Witte Broederschap en hun raad om mijn boek pas veeeel later te publiceren wachtte ik vol ongeduld op de 2 andere onbekenden.
    In feite loste alles vanzelf op, had ik nood aan een extra inkomen dan kwamen er tijdelijke jobs "uit de lucht vallen".
    In feite had ik er nooit bij stilgestaan, maar ik kon elke job die op mijn pad kwam echt uitvoeren.
    Moet wel zeggen dat mijn gave mij uitstekend hielp, die gave die er voor gezorgd had dat ik tijdens de lagere school maar 1 keer een 8 behaalde en 1 keer een 9 (waar ik doodziek van was) en voor de rest van het 1ste tot het 6de leerjaar steeds op alles 10 had. (nooit bij stilgestaan hoe dit kwam)
    Mijn middelbare net hetzelfde, ik sprak vloeiend de talen die we leerden:Frans,Engels,Duits, Nederlands en Geschiedenis en Tekenen waren mijn lievelingsvakken, Turnen een beetje een ramp, zwemmen bbrrr -kan het nog steeds niet) De enige waar ik het steeds aan de stok mee had was mijn leraar boekhouding, vooral omdat ik zei dat binnen enkele jaren de boekhoudingen er niet meer zou zouden uitzien. Maar kom heb toch mijn diploma's behaald en heb nadien nog in versneld tempo 2 uniefs bijgenomen.
    Alles wat ik deed lukte. Ik kon elke uitdaging aan, in mijn "toekomstig" boek zal ik hier meer over uit wijden. Nu draait het om het verhaal van: " de leerling van Tenhaeff" ook dit verhaal zal uitgebreider terug te vinden zijn in mijn boek, net als andere avonturen en ontmoetingen.

    Augustus 2002

    Kreeg dus op een namiddag telefoon: ik ben Leo...en ik heb je iets te zeggen, kunnen wij elkaar ontmoeten....
    Dacht bij mezelf, zal weer wat worden, maar nam mijn agenda en boekte de afspraak.
    Verscheen die dag een man op leeftijd, met spierwit haar, niet groot, nogal mankend met een paar boeken onder zijn arm.
    Hij zei dat hij gestuurd was..... ik vroeg ah en door wie? zal je wel zien was het antwoord.
    "Ken jij Tenhaeff???"
     "euh niet zo waarom? Weet dat hij boeken schreef en parapsycholoog was. "

    "Wel ik zou willen dat je deze boeken las, het zijn de laatste, ze zijn moeilijk te vinden."
    Ik zei beleefd dat ik niet de dame was van veel boeken te lezen, dat ik de dingen die ik moest weten en kennen wel op mijn pad kreeg."
    Lees ze, in kom binnen een maand terug.
    En weg was hij, zat ik daar met boeken en wist niet waarom.
    Ben beginnen lezen, ok dat wist ik dan ook weer allemaal.

    O
    naangekondigd stond een maand later mijn vreemde figuur weer aan de deur. Ik zei maar zo gaat dit niet hé, je moet een afspraak maken en ik weet nog steeds niet wat je bedoeling is.
    "Ik zou willen dat je me vanaf nu Michaël noemt" En ik kom echt niet ongelegen, vandaag heb je geen afspraken."
    ???? Waarom??? ik zie niet in waarom ik je Michaël moet noemen.
    " Heb ik niet hetzelfde haar?"
    "Ja da's ook al.... (vooral omdat bij de naam Michaël ik automatisch de AE Michaël zie) want als iemand vraagt om hem Michaël te noemen, dan doe ik dit niet zomaar.
    Vooral omdat hij eerst zijn naam had gezegd: Leo
    "Je denkt nu toch aan je engel?"
    (HELP)  euh ja.... hoe weet jij dat?? Wel ik ben Michaël.
    Ik zei waarom heb je dan geen ander uitzicht zoals in mijn dromen?
    "Zou echt niet goed komen" lachtte hij. Beter een oude man met mankementen en die niet lang meer gaat leven dan een "blonde adonis".
    Daar zat ik dan. Dacht onmiddellijk aan de Witte Broederschap; ja hier hebben we het al, wat ga ik nu beleven.

    Bleek dat Leo een leerling was geweest bij professor Tenhaeff. Dat ook hij paranormaal was, boeken had geschreven en een bepaalde formule had en een revolutionair product dat ziekte kon genezen. Maar dat door de moderne tijden het verwerkingsproces van de grondstof niet kon gebeuren. Ik zou de formule en de verwerking van de grondstof op papier krijgen. Misschien zou het ooit van pas komen.
    Maar hier komt het: professor Tenhaeff had aan hem een relikwie gegeven en na zijn dood zou hij de persoon moeten opzoeken aan wie het relikwie zou moeten overhandigd worden.
    Het was een relikwie afkomstig van Franciscus van Assisi en via Pater Pio en dan via via bij Tenhaeff terecht gekomen was om aan de juiste persoon te overhandigen. En een volgende boodschap te vertellen....
    Michaël zou weten aan wie het te overhandigen, nadat hij de persoon 3 keer na elkaar op TV gezien had en een teken ontving dat dit de juiste persoon was.
    Het teken zou komen van de AE Michaël en om mij te overtuigen dat hij de waarheid sprak zou hij

    In die tijd kwam ik dikwijls op radio en TV, niet omwille van mijn praktijk, maar omwille van een job waar ik weer eens insprong als crisis-management.

    Ik kreeg een prachtig relikwie, zo krachtig, het opende net als toen in mijn kerk de muren, deze keer die van mijn huis. Ik zag weer het prachtig landschap, zag engelen die dansten, zag 7 dansende dames, elk met een ander kleurlint, de linten strengelde in elkaar en vormden nadien een prachtige regenboog. zag een landschap over de regenboog en voelde de kracht die mij gegeven werd.
    Ik kreeg ook de laatste rozenblaadjes van de rozenstruik
    Waw wat was dit.
    Je hebt je boodschap nog niet zei de man: je gaat het nooit geloven,maar neem het van mij aan, ik moet het je zeggen: Je bent verbonden met Franciscus van Assisi, de dag dat je kan aanvaarden dat je de reïncarnatie bent van hem, dan pas zal je werkelijke kracht naar boven komen. Net als ik de reïncarnatie ben van  Leo (???)
    Ook zal je binnen enkele jaren iemand ontmoeten die zijn naam zal dragen. Een belangrijk persoon en met een zware taak, het is je taak zijn voorganger en hemzelf boodschappen over te brengen die van groot belang zijn.

    Ik sprak nog meerdere keren af met Leo, zei hem dat ik hem echt niet Michaël kon noemen, vertelde hem dat ik niet zo maar kon aanvaarden wat hij me vertelde over mijn reïncarnatie. Maar hij zei met de tijd komt het wel, ooit, maak je geen zorgen.
    Draag zorg voor het relikwie het zal je helpen, steunen, de kracht is enorm, het geneest en je zal steeds weten wanneer je het relikwie moet gebruiken, wanneer je er met iemand moet over vertellen, wanneer je het mag laten zien aan anderen. Bewaar het, het is een enorm geschenk.

    Nog geen jaar later kreeg ik een telefoontje dat Leo overleden was en dat er een hele doos voor mij klaarstond met boeken, manuscripten en vele brieven.

    Alhoewel het maar papier was, de inhoud van de doos was "goud" waard.
    Ben steeds op zoek gegaan naar verhalen over Franciscus, ik sloot mijn ogen als ik contact wou maken en zag waar hij had gewoond, ik kende de streek..... doch tot op heden heb ik het er moeilijk mee om te aanvaarden wat men mij dit dag zei.
    Misschien is dit niet goed?
    Ik weet het niet?
    Eerlijk gezegd: mij profileren en naar voren komen, heb het er nog steeds moeilijk mee!

    Maar de waarheid is dat ik de 2 belangrijke personen ontmoet heb waar Leo/Michaël over sprak (10 jaar later in 2012 en nog es in 2013 en 2014), de boodschappen overgebracht heb, dat er veel veranderd is sindsdien, dat ik van deze belangrijke "figuren" 3 extra cadeaus gekregen heb voor mijn hulp en boodschappen.
    En dat hierdoor mijn boek nu nog niet mag geschreven worden,omdat er nog te veel belangrijke gebeurtenissen zullen komen.

    Hier een link naar info over Franciscus, diegene die me kennen zullen als ze de tekst goed lezen, herkennen over welke 2 belangrijke personen ik spreek.

    http://www.heiligen.net/heiligen/10/04/10-04-1226-franciscus.php

    Op naar Afrika....................

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    08-09-2015, 00:00 geschreven door Starchild Fene  
    Reacties (0)
    27-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom

    Het besef te weten dat je paranormaal begaafd bent. Niet handig:soms een last, soms een voordeel.

    Ik wil ervaringen met jullie delen, dingen vertellen die jullie zullen herkennen, dingen die je zelf ook meemaakte zullen jullie doen beseffen dat " je niet gek bent!"

    Er is meer.... geloof me vrij..... heb veel "gezien","gehoord", "gevoeld" en ervaren. En de laatste jaren kwam er "van alles" nieuw op mijn pad, ik kon het echt niet plaatsen voor mezelf.

    Maar sinds augustus 2015 zijn alle puzzelstukken uiteindelijk allemaal gelegd en in elkaar geschoven.

    En het is tijd om het nu te verwoorden, wat heus niet makkelijk is.

    Bovendien ben ik "geen krak" in blogs schrijven, dus ook dit is iets nieuws voor me.

    Ben er wel van overtuigd dat ik jullie verder kan helpen op jullie spirituele zoektocht en daar draait het tenslotte om.

    Het zal jullie duidelijker worden naarmate er meer en meer info verschijnt op deze blog, waarom ik plots mijn sterrenkind-naam FENE gebruik.


    Starchild Fene Het Sterrenkind


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    27-08-2015, 11:48 geschreven door Starchild Fene  
    Reacties (0)
    ET HEALINGS
    Archief per week
  • 01/02-07/02 2016
  • 30/11-06/12 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek
  • Karma
  • healing
  • Healing

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Paragnoste Medium
  • Kaartleggingen
  • Voel wat ik Voel
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs