Sport & Voeding

18-04-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lage en hoge rugpijn laten zich voelen

als het eens begint lost het je niet

op een leeftijd kan je beter alles negeren maar wat als alles erger wordt ?

Zo ben ik nu beland jarenlang volhouden toch sporten in mijn geval joggen wat ik doodgraag doe maar ...

alles heeft gevolgen nu geraak ik niet van deze last af mss in het weekend toch wat forceren het is al om zeep dan liever

doen wat ik graag doe en als het niet meer gaat dan heb ik grotere zorgen aan mijn hoofd want joggen

laat mij goed voelen

hij laad mij op met positieve gedachten en laat mijn innerlijke ik meer dan lief zijn tegenover andere mensen hahaha

nee echt ik wil dit blijven doen maar ik vrees ervoor ...

ik ben naar de dokter geweest en vandaag mijn laatste pilletje  nemen deze avond en daarna hopen dat het weggaat ...

Profiteer van de zomer jongens en meisjes leef en geniet ;-)

See you soon

Sara.

18-04-2018 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
06-01-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie heeft er nieuwe voornemens genomen voor 2018?

Ik ben al blij als ik kan blijven doen wat ik al deed

af en toe een loopje doen met mezelf

je wordt ouder en alles doet pijn

is het ingebeeld of niet maar 1 ding weet ik het doet soms zo pijn dat ik niet kan lopen of staan

dus ik ben relatief bewust wat ik nog kan doen of blijven doen

ik wil wel vaker gaan sporten maar het moet fysiek kunnen

jezelf meeslepen en jezelf opjagen heeft totaal geen zin

als je achteraf moet bekopen en dagen moet rusten omdat je pijn hebt en over de streef bent gegaan

dus voor mij wat extra mss maar afwisselend met kracht training mss is beter om je spieren te ontwikkelen

goed eten , gezond eten maar lekker daar gaan we voor in 2018

ik maak al altijd wel vers eten want eten uit een pakje of klaargemaakt voor u zit teveel zouten in en is zeker ongezond

dus we gaan voor sporten en goed eten in 2018


Mijn beste wensen hier aan iedereen die dit wil lezen en een goede gezondheid

ik wens je ook veel plezier in je sport vergeet dit nooit het moet leuk blijven ;-)

goed eten want het is benzine voor ons lichaam en goed rusten want is even belangrijk als bewegen !

Verzorg jullie en tot vlug op mijn blogje x

Sara.

06-01-2018 om 09:13 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
05-11-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het is even geleden maar ik ben er nog steeds ;-)

het lang geleden dat ik nog hier ben geweest hé maar ik werk heel hard aan mijn conditie

het is heel moeilijk om met pijn iedere dag een goede dag van te maken

vandaag nog 10 km volbracht en vorige week 2x 10 km gelopen maar ik heb steeds meer tijd nodig om te recupereren

jullie mogen altijd iets laten weten als jullie ook met pijn te maken hebben er wordt niet veel gezegd over dit thema

zo laat jullie gaan en laat mij weten wat jullie zoal doen om met pijn om te gaan

ik luister naar mijn huisdokter die zegt als het toch geen verschil maakt of je nu sport of niet zou ik blijven bewegen en hij heeft gelijk

want wanneer ik ga joggen gaan al de pijn weg mijn focus op pijn valt als het ware weg en geniet ik van de omgeving en mijn prestatie die ik kan neerzetten

wanneer ik afkoel begint pijn weer de bovenhand te nemen

ik neem zo weinig mogelijk pijnstillers want daar is niks goeds aan

verzorg jullie en tot vlug !

Sara.x

05-11-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
02-09-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sporten met pijnen

wie kent het niet pijnen waar het ook mag zijn ..

ik heb sinds jaren te kampen met zulke pijnen

ik kan je zeggen ik laat er letterlijk mijn slaap voor

is zeker niet leuk maar het mag je leven niet bezitten en beheersen

het doet het toch een beetje maar zoals alles is een beetje niet altijd slecht

positief zijn en blijven is een kunst in deze categorie

wat doe je eraan ? wat doe ik eraan ...

ik kan je enkel vertellen wat ik doe of wat ik niet doe of moet laten gaan soms

pijnstillers nemen is niet altijd een optie met pijn soms moet je het ook anders aanpakken en als het niet anders kan

neem je eentje in maar dat is het dan ook

pijnstillers hebben ook een negatieve kant en alle soorten bijwerkingen om te laten dat ze verslavend werken

daarom heb ik besloten om pijnstillers te bannen en het een tijdje lang zonder te doen tenzij het niet anders kan en de pijn zo erg is dat ik geen keuze meer heb

dus soms is blijven bewegen beter dan rust en een pilletje

soms is bezig blijven een van de wonderen in de wereld die onderschat word

neem je krijgt hoofdpijn wat doe je ? Het voelt zwaar aan en je voelt het wordt een zware neem een pilletje in dan

je voelt je niet lekker en er komt en voelt het hoofdpijn opkomen maar je denkt ach wat het kan ook voorbij gaan

ga een wandeling maken in een winkel maakt niet uit ga je focussen op iets anders en merk je hoofdpijn is ineens weggetrokken

omdat je op iets anders focust dan je hoofdpijn

laten we iets anders nemen nek of rugpijn iets waar velen onder ons vlug gaat liggen met alle resultaten van dien

ga sporten als het te erg is ga wandelen of fietsen neem een springtouw en ga springen dat is geen zever ga bewegen of zelfs sporten

voel je lichaam totaal loskomen omdat je je focust gewoon op andere dingen

ik zeg niet dat het totaal weg ga zijn maar het is beter je voelt je beter de pijn ga niet totaal weg zijn maar je bent niet vastgeklampt

in je pijn en je voelt je losser in je bewegingen en frisser in je hoofd

wie het niet weet kan het niet voelen hoe het voelt om met pijn te leven

ik ken er alles van want fibromyalgie is niet mals

ik kan je vertellen dat ik vandaag pijn heb onder mijn voet en aan de zijkant -pijn aan mijn heupen aan beide kanten -aan mijn nek aan 1kant-

midden in mijn rug schouder en arm - ik heb al weken dat de helft van mijn gezicht pijn doet en zelfs mijn tanden aan 1kant

mijn polsen doen zeer en vingers -ik heb jaren geleden mijn ribben gekneusd aan ene kant en enkele maanden geleden de andere kant dus soms

krijg ik gewoon geen lucht dat het zo pijn doet - mijn maag en darmen raken van slag zomaar zonder reden -pijn aan mijn buik dat ze niks vinden wat het kan zijn -

mijn hiel en tenen doen ook pijn en soms doen mijn lange haren pijn ze noemen het haarpijnen ....mijn lage rugpijn is er ook en nog ergens iets dat ik niet kan opkomen op het moment

soms ben ik zo vergeetachtig en verstrooid en kan ik niet eens een zin zeggen dat zinnig klinkt :-/ zeg ik woorden die niet een samenhangen ...

pijn is geen grapje maar je moet het meemaken om te begrijpen maar 1 ding is zeker

dat ik morgen voor 10 km mijn zorgen ga vergeten met dit alles kan ik nog de 10 km uitlopen

ik ben doodop daarna maar zo voldaan dat het mij nog lukt

ik vergeet echt mijn pijn als ik ga joggen je moet het proberen echt waar

vergeet je pijn en ga bewegen want als jij het niet doet ga niemand het voor je kunnen doen

ga naar buiten en vergeet je pijn wees gelukkig wat je nog kan doen en vergeet wat je niet meer kunt doen

vergeet wat je eerst deed vind nieuwe dingen die je wel kan doen maar nieuwe herinneringen

maak er goeie waar je plezier aan hebt achteraf

ik ben blij dat ik dit gedeeld heb in mijn blog

soms kan ik zelfs niet schrijven want dat is mijn hoofd blank geen enkele positieve gedachten komt in mij op om te delen met anderen

en dan kan ik zelfs niet schrijven

maar vandaag is een goede dag dus daar gaan we

vergeet het dus niet een ander kan je niet helpen je moet het zelf doen

hou van jezelf wees een beetje egoïstisch en denk aan jezelf

daar is niks mis mee

Wees moedig wees sportief wees lief maar alles ook voor jezelf .

love you x


02-09-2017 om 09:04 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
13-08-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.platte rust

deze week platte rust door pijn

overal doet het zeer

is het dat ik nu teveel hooi op mijn vork de laatste weken heb genomen of dat ik gewoon ouder ben aan het worden

dat laatste negeer ik echt

wie wil dat nu maar...

ik moet luisteren naar mijn lichaam en dat is nu een feit !

al wil ik het niet weten moet ik wel rusten zo is het op iedere leeftijd wel hoor

ik heb een plusdochter dat enkel bij mij rust voor de rest is ze nooit thuis en is ze al overal geweest en heeft ze al alles gedaan

ze wilt niks missen maar ze sukkelt ook met haar gezondheid ze is trouwens 17jaar

ik zeg het u ze heeft zoveel gezondheidsproblemen dat ze niet weten wat ze mankeert maar ik zeg het u ze moet rusten

haar lichaam is op 

haar lichaam is uitgeput zo erg dat ze zich niet uit ons zetel wilt doet bij ons niks mee wilt maar slapen

maar wie niet wilt luisteren moet het maar voelen?

zo is het maar ik ben al een oudje dus ik moet zeker rusten haha

hou de fun erin want iedereen wordt oud !!

maar ik ga nu lekker genieten om nu even niks te doen .

love you x

see you next time x

13-08-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
11-08-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.is superfood gezond ?

ja is die zaad gezond ?

hoeveel bestaan ervan ?

gojibessen tarwegras chiazaad hennepzaad cocosvet allemaal superfoods

tja meegaand volk koop het en geloof alles wat ze maar lezen

maar lezen jullie ook de nadelen ervan?

ja ik moet niks hebben van zaden maar cocosvet wordt terug hard in je darmen en zorgt voor grotere problemen dan lekker eten

serieus wil ik dit wel ik wacht nog een beetje af

wel straks zingen we nog als de vogeltjes

wij hebben geen veren of vacht wij hebben een huid die verzorgt word door ons voeding

ik geloof er niet in dat al die nieuwe zaden gezond zijn

jawel mss voor gevogelte en knaagdieren maar wij zijn mensen met andere noden dan die beestjes

wie geloof hierin?

wie doet moeite om zo gezond mogelijk te leven dat ze alles geloven wat de media zegt ?

ik wil ook gezond leven maar ik geloof niet in fabeltjes en het is ook niet goedkoop hé

weet je hoeveel da kost zo een zakje van 150gr? wel heel veel geld 8 of 9 euro dan heb je maar 1 soort

ik geloof er niet in maar ieder zijn mening hé


11-08-2017 om 10:57 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
07-08-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9km

vandaag 9km gelopen

moeilijke 1ste km daarna ging het wel beter

ik heb het de laatste tijd zo moeilijk de eerste kilometers wanneer ik loop

dan kijk ik op mijn horloge dan ga ik te hard en dan vertraag ik

maar traag lopen is moeilijker vind ik

maar met 23 graden en het zonnetje in de rug kon ik het wel verdragen

daarom vandaag een zonnebrilletje aangedaan

felle kleuren komen  ook op zonnige dagen van pas

leef je leven

doe wat je gelukkig maakt

en maak je geen zorgen wie wat zegt

want ik doe het ook niet haha

...


07-08-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
30-07-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.regen of wind ?

zomermaanden lastige weeromstandigheden

regen en regen

regen en wind

regen en wind en zon en nog eens regen

zijn dit de dingen die je tegenhouden om te sporten ?

sissy !!

dat is geen rede om bang te zijn van regen

ik ben ook tegen regen maar verdraag wel een spatje hier en daar

ik loop ook graag droog en daarom gebruik ik deze trucks om droog te lopen

ik kijk  op de buienradar van Hoeselt als het droog blijft en als ik daar 30min droog blijft trek ik erop uit zonder pardon

ja ik loop ook graag windvrij maar daar heb je echt geen keus in ofwel of bestaat er een windradar ?

ik denk het niet of wel maakt bij mij niet echt uit

de wind waaide stevig vandaag op moment dat ik moest overgaan tot wandelen

maar dan doe je het toch of niet ?

ik laat mij niet ontmoedigen door weeromstandigheden maar ik kijk er wel naar uit en kies de beste dagen om te gaan joggen

vandaag goed voor ongeveer 10km mijn horloge was niet opgeladen dus weet ik niet exact hoeveel km ik gedaan heb maar dat geef ook niet

het belangrijkste is dat ik geweest ben

ik ben nogaltijd bezig om mijn vetpercentage te laten zakken en het gaat goed geloof ik

het zakt tot 25% en dan stijgt het tot 27% maar blijf stabiel rond deze getallen

en ik ben tevreden

op mijn leeftijd mag ik mijzelf gelukkig prijzen haha



30-07-2017 om 13:50 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
10-06-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat heb je gedaan vandaag ?
85-tal deelnemers vanmorgen op de try out van Den Hoeselèr Run waaronder ikzelf de parcour was geheuveld en moeilijker dan verwacht ik ben trots dat ik het helemaal uitgelopen heb maar ik ben voldaan want ik heb het niet opgegeven volhouden is moeilijk als je in een groep meeloopt ik heb dit voor het eerst vandaag gedaan een fijne ervaring maar ik heb het gevoel gehad dat alles in groepjes bestaat maar ik ben fier op mezelf ik was niet super fit ik heb 1week en half pijnstiller moeten nemen ik heb vorige week donderdag een van mijn laatste wijsheidstanden laten trekken en verdomme ik heb afgezien ik dacht fit genoeg te zijn maar alles is toch goed gekomen . De run was tof en als ik mij beter voel doe ik het op mijn gemak eens over ! Enkele foto's toegevoegd als bijlage !









10-06-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
25-05-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat te eten ?
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Vind je het ook moeilijk om iets te eten wat je echt lekker vind ?

Ik wel , vandaag heb ik een grijs broodje met geplet banaan gegeten , wat blijkt is nog lekker ook

ik ben geen charcuterie girl soms wel en is totaal hormonaal swat maar wat eten bij je brood

ja dan heb ik zin in brood ook al geen broodeter maar soms wel haha hormonaal kan zijn maar ja wat eten ?

vandaag in de keuken was ik na mijn 10km en na mijn was uit te hangen een kleine honger

ja ik had zin in brood maar wat erbij

toen rook ik de bananen die met dit warme weer snel rijpen en toen dacht ik hoe zou het smaken

niet al te veel nagedacht heb ik een rijpe banaan geplet op een grijs broodje ...njam lekker veel beter dan wat dan ook

kan het hormonaal zijn is goed mogelijk maar heeft toch gesmaakt en dit wou ik toch delen aan wie er iets aan heeft weet ik niet maar ziezo

voor mijn blog voor mezelf heb ik een goede daad gedaan

zo kan je ook rijpe aardbeien en eigenlijk alle rijpe fruit pletten en op je brood smeren

leef gelukkig

leef gezond

laat je hormonen een beetje de baas spelen en fop ze met gezonde dingen

want echt het oog wil ook wat zelfs in het eten als het er goed uitziet is het lekker ,Toch?

have fun en vergeet niet te genieten met dit mooie weer

Dat ik het gezegd heb

Love you all

Sara x

25-05-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
09-05-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leve de zonnige dagen !

Wees positief ingesteld

is normaal wanneer het zonnetje schijnt dan lachen mensen meer en voelen zich gelukkig

teveel zon is weer niet goed voor je huid maar daar ga ik niet over uitbreiden

maar het heeft veel goede eigenschappen zoals vitamine D die je enkel van de zon krijgt

versterkt je botten helpt bij astma en nog veel meer ...

dus urenlang zonnen heeft ook geen enkele nut 15 min is voldoende om de nodige vitamine op te slaan

dus geniet van de zon

Sara x

09-05-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
07-05-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vroeg weg op zondag ? Ik niet ...

ga de weg is van u

iedereen is al vroeg weg om te gaan sporten iedereen

iedereen spreekt vroeg af zodat ze nog met hun gezin iets op zondag achteraf kunnen doen !

ik niet ik slaap uit want je moet al de hele week je wekker horen

wekker af zaterdag , ik ga ook wat later slapen

dus zondag is uitslapen

koffie ...chillen rustig wakker worden nog een koffie

bekijk het weer met de koffiekop in je hand ga naar de raam bekijk het weer

vandaag was het maar doffe wolken maar ik had geen haast

het trekt open na een half uurtje en ik maak me rustig klaar

tanden poetsen ...haren bijeen doen zorgen dat ze niet los komen dus een paardenstaart

aankleden , horloge aan check

muziek -check

schoenen -check

en go ...check

ga want het doet deugd

ik vlieg ik ben rustig ik voel me leven

ik voel mijn hart kloppen

ik vergeet niet te ontspannen af en toe ga terug nemen en kijk rond je heen

lach

groet mensen die binnen zitten en ja ik heb die dame boven op de appartement gezien en zij mij en ik groet en zij lacht en groet terug

kijk om je heen het is zo leuk

op mijn muziek lopen is de max het is ontspannend en tegelijk kikkert het mij op

raak de natuur aan , spring raak een tak raak een blaadje besef dat je leef

besef dat je dat nog kan

vergeet je motor de nodige drank te geven achteraf en dat is water bij deze ga even dat halen want ik schrijf erover en ik heb het nog niet gehad haha ...

Dus bij deze bijgetankt haha

wel vergeet niet te genieten hé , love ya


Sarax

07-05-2017 om 12:05 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mentale slankheid

Oké er is een tijd aangekomen bij mij dat ik niet zomaar kan afvallen een probleem bij sommigen en vooral bij mij tegenwoordig

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dit ervaart als een groot probleem

ik moet maar naar eten kijken of denken en ik krijg er 1 of 2 kilo bij zomaar voor niks

herken je het probleem en wat ik ook doe helpt niks meer sporten meer drinken geen gram ervanaf

de hele week hard werken helpt niet echt

ik kijk naar ik eten

ik verlang naar een lekkere patteke naar een lekker stukje taart met slagroom en bam kilo's komen erbij zonder dat ik het zelf gegeten heb

kan dit wel

maar ik moet zeggen dat alles zo lekker smaakt en nee ik eet niet echt ongezond

maar ergens doe ik iets verkeerd

eet minder chips dan vroeger eet zo nu en dan een stukje chocolade maar ik kom bij zonder dat ik extreem eet

ik denk dat het bij mijn hormonale huis de schuld moet geven maar ik vecht ertegen

ik heb mijn beweging wat veranderd ben nu 2weken bezig en het werkt

doe meer aan gewicht heffen ik heb mij zo een baar gekocht die je achter je nek zet om squats te doen met 7kilo

doe meer aan pilates oefeningen met een bal

en doe ook arm en rug oefeningen

voor mij buik doe ik vooral squats oefeningen

rug oefeningen helpen je zelfs met een strakkere buik te krijgen

been oefeningen

en natuurlijk buikoefeningen

voor ik aan dit ben begonnen kon ik zelfs 100 buikspieren per dag doen er kwam maar geen beweging in voor een strakkere buik maar nu dus wel

denk dus slank

geef je routine een boost

kleine veranderingen maken een verschil

eet kleinere porties eet meer een appel tussendoor en drink water dat blijf ik ook doen

wees rustig een probleem voor mij want ik ben een stresskieken dus een groot probleem

Sara x




07-05-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Go for a run today !

Ga,  vergeet niet te gaan sporten

 wat je maar ook graag doet doe het nu vandaag

beweeg

sta zeker niet stil

u gezondheid moet je ook onderhouden zoals een auto

de juiste voeding de juiste drank

en de juiste handelingen

anders gaat je auto kapot zo is ons lichaam ook

foute voeding

foute drank

ons lichaam gaat ook stuk wees er zeker van

vergeet dus ook niet te gaan bewegen hoort bij dit pakket ;-)

Sara x

07-05-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
30-04-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fibromyalgie en sporten
fibromyalgie en sproten gaat niet samen hoor ik zeggen euh jewel hoor levend bewijs dat doorzettingsvermogen beloond word met beter slapen en rustiger leven alleen kom ik niet weg met maagpijn ik heb er een lange tijd al en ik weet niet meer wat doen ! Naar de dokter gaan mss maar niet altijd is het een oplossing

30-04-2017 om 13:46 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fibromyalgie en sporten
fibromyalgie en sproten gaat niet samen hoor ik zeggen euh jewel hoor levend bewijs dat doorzettingsvermogen beloond word met beter slapen en rustiger leven alleen kom ik niet weg met maagpijn ik heb er een lange tijd al en ik weet niet meer wat doen ! Naar de dokter gaan mss maar niet altijd is het een oplossing

30-04-2017 om 13:19 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Log out , Shut down ...Go run !
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Veels te mooi om dit te laten schieten , log uit al je sociaal leven en trek erop uit alleen of met vrienden !

Spreek af of niet ...

profiteer van dit weer

ik heb er alvast 10km opzitten ;-)

Sara xx

30-04-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
14-04-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fysiotherapeutisch tape weghalen
fysiotherapeutisch tape is makkelijk af te halen in bad wacht 5minuten tot de tape de warmte van het water heeft genomen en is makkelijk zonder enige pijn af te halen ;-) Sara x

14-04-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
09-04-2017
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.@Laat de zon maar schijnen

Zalig weertje wie niet profiteert van dit weer is ofwel ziek ofwel gek haha

Na mijn koffie zeg ik thuis ..ja ik ga wel weg subiet en waar denk je dan dat ik ga gaan ?

Jawel hoor ik ga effe mijn benen strekken +-10km vandaag

in de week ben ik voor 4of 5 km gegaan juist om te zeggen dat ik ben gaan joggen

maar het is beter dan niks ..toch?

Effe zag het eruit dat ik niet kon verder gaan dan de 400 eerste meters ik kreeg pijn in mijn onderbeen en ik moest effe mijn

houding corrigeren en dan ging het weer ...

dan was het goed voor de andere 9.5kilometers haha gelukkig seg ...

als ik niet meer zal kunnen gaan joggen dan denk ik dat mijn wereld gaat instorten want wie zegt dat ik het nog lang kan doen !

Maar dat is voor later en ik ga het mij niet aan mijn hart laten komen want nu is het genieten .

Hier in Hoeselt  hebben we bij de looppiste een ruimte ik noem het de grote mensen speeltuin en ik ben er graag

je kan buikpieren en armoefeningen je kan fietsten en beenoefeningen doen wel de volledige workout doen in het buitenlucht

zaaalig gewoon en dan heb je aan de andere kant verweg een speeltuin voor kleine kindjes

geen verkeer alleen zachte geluiden en soms hier en daar een gluurder haha want ik dans en zing als ik mijn oefeningen doe

met dit weer kom terug naar huis zonder de stress in mijn lichaam die ik de hele week heb bijgehouden

zaterdag of zondag loop ik de stress van mij af echt wel ...zo kan ik de week terug aan en kan de emmer terug gevuld worden !

Lekker ontbijten zondag mag het ietsje meer of ietsje minder het is hoe je de week heb gedaan dus voor mij ik ben flink geweest mag het ietsje meer zijn

en het smaakt .

Mijn vet percentage is onder de 26 % gegaan ik ben enkele kilo's kwijt van 57kilo ben ik nu 54 kilo en ik moet zeggen het gaat langzaam maar goed.

Ik kan niet ontbijten en doe ik nog steeds niet maar op het werk in de plaats van een koek eet ik nu fruit en een handje vol noten mengeling .

Na het werk had ik vroeger altijd zo een grote honger en zodra ik thuis kwam at ik van alles wat soms niet goed was gelijk veel brood en zoete dingen

Nu met de noten en fruit hou ik het langer vol en zorg dat ik fruit bij de hand heb als ik grote honger heb .

Resultaat is er wel ik heb minder honger en ik eet meer bewuster gezonde dingen zoals fruit en zeker appels doen het .

Mijn pasta  heb ik geruild met volkoren pasta en soms drink ik een glaasje wijn met achteraf water .

Water is noodzakelijk om je gifstoffen uit je lichaam te halen en enkel zo kom je van die vervelende kilo's af die moeilijk weg te werken zijn .

Draag zorg voor je lichaam , draag zorg voor je eigen leven , draag zorg voor je hart , draag zorg voor je benen want niemand gaat het voor u doen !

Ik hou van mijn blog en van hier en daar iemand die hallo komt zeggen ...

Tot op de weg waar ik je hand kan tikken want waar je geweest ben neem ik het over ....en ik beloof het je ...ik zal het van u  overnemen en  het goed doen ...

Sara x


09-04-2017 om 13:22 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Handje tikken

Weet je dat ik graag iemand tegen kom in de tegenover gestelde richting want dan reik ik mijn hand naar de jogger uit en ik wil handje tikken

Waarom ? Wel ik wil de weg overnemen waar iemand al geweest is zo is het dat ik de uwe overneem en jij de mijne

het is leuk want niemand heeft dit geweigerd tot nu toe .

Je ziet ze denken en fronsen maar uiteindelijk tikken ze mijn hand ik weet niet of ze het beseffen dat ik hun weg overneem

met veel goesting en zin jog ik verder ..

Joggers zijn meestal niet zo sociaal ze zijn gefocust op hun weg en inspanning dat ze de rest rondom hun buiten sluiten .

IK niet , ik kijk graag rond ik heb ook alles gezien al is het subtiel onder mijn zonnebril haha maar ik heb alles gespot !

Ik tik je graag met mijn hand aan wanneer ik je al joggend tegen kom en lach naar u want amai ik heb al norse mensen tegengekomen

HEY Hallo ge gaat joggen om je stress te verzetten niet om je stress te voeden pff seg mensen zo doe je het niet

Dus lach naar een andere joggen lach naar wandelende mensen doe in handje tikken ook met fietsers want ik doe het en zelfs de

coureurs doen mee en lachen en krijg ik duimen omhoog haha is heel leuk om te doen .

Wel ik hoop dat ik je tegen kom want als er een dame haar hand reikt om te tikken doe het met een glimlach

want de wereld is klein en hoop je tegen te komen

Met mijn lange haren in een staart herken je mij in de wegen van Hoeselt Bilzen Werm Hern Romershoven

Hou van sport hou van lachen en van handje tikken

Sara x ik heb het gezegd en leef !


09-04-2017 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)


Gastenboek
  • leuke site
  • Fijne Feestdagen Sara!
  • Hallo Sara
  • kont????
  • Hallo Sara

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Over mijzelf
    Ik ben sara
    Ik ben een vrouw en woon in hoeselt (België) en mijn beroep is bediende.
    Ik ben geboren op 01/01/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: sport-tuinieren-klussen-en nog veel meer!.
    Deze blog is niet zo dat ik een schrijfster ben of zo maar voor wie het gewoon wil weten !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fictiereeksen
    www.bloggen.be/fictier
    Mijn favorieten
  • Inhoud blog
  • wekelijkse toer
  • Het leven vliegt voorbij
  • wat met vegan food
  • Het weer !
  • Regenweer van gisteren !
    Archief per week
  • 11/07-17/07 2022
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 30/10-05/11 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 25/04-01/05 2016
  • 07/12-13/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 12/11-18/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Zoeken met Google



    Laatste commentaren
  • even geleden (marc lenarts)
        op Gisteren- na zo lang gaan joggen
  • kiekjes... (marc)
        op Sicilië
  • aja...... (marc lenaerts)
        op Zorg voor jezelf!
  • In sport is voorzichtigheid geboden! (Eef Hübbers)
        op Antidepressiva??Pijnstiller??Wat heeft dit met sport te maken?
  • endorfines (lenaerts marc)
        op Antidepressiva??Pijnstiller??Wat heeft dit met sport te maken?
  • aja...... (marc lenaerts)
        op Wat doen als je problemen hebt met opvliegers na u 40ste?
  • Meer over sport (Peter Motte)
        op Sportbril van de Aldi .
  • rust (juf Kris)
        op Rust =vermageren.
  • afvallen ()
        op Zwaarlijvig en vermageren !©
  • Tja..... (marc lenaerts)
        op sporten moet plezierig blijven ...©
  • wil wel die recepten (sonja)
        op Recepten met weinig calorieën
  • joggers (marc lenaerts)
        op Mijn nieuwe joggers !!!
  • ... (natalie)
        op Gelukkig Nieuwjaar !
  • 2010 (marc)
        op
  • hallo (marc lenaerts)
        op Prettige Feestdagen.
  • lekker (natalie)
        op oktober -Maand van de bloemkool
  • ... (natalie)
        op Het weer.
  • jammer... (marc lenaerts)
        op Het weer.
  • canicross (Steven)
        op Canicross.
  • OEI (marc lenaerts)
        op De 15 KM ...
  • CANICROSS (marc lenaerts)
        op Canicross.
  • ... (natalie)
        op Loophouding en schoenen.
  • Doe zo verder (marc)
        op Lekkere BBQ Rijstsalade ..
  • hoi. (sara)
        op Verlof !
  • :-) (Bjorn Paree)
        op Verlof !
  • . (sara)
        op Stevig ontbijt.(tje)
  • 100 km. (sara)
        op Stevig ontbijt.(tje)
  • 666. (sara)
        op Alcohol en sport !!
  • . (natalie)
        op Stevig ontbijt.(tje)
  • 100km (stefaan)
        op Stevig ontbijt.(tje)

  • Zoeken in blog


    Een interessant adres?


    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs