Inhoud blog
  • 3 jaar geleden...
  • Nachtmerrie over Snowy
  • Groene diertjes
  • Droom over kaaps viooltje
  • Sproetje in droom
    Mijn website
  • Spiritualiteit
  • Zoeken in blog

    Mijn spirituele ervaringen, dromen en bedenkingen

    25-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Droom over Mika en bestelling/levering
    Deze nacht heb ik gedroomd dat Mika stierf voor mijn ogen en op een dramatische manier. Haar oogjes puilden uit, haar tong stak wat uit en ze strekte haar armpjes uit naar mij, alsof ze hulp vroeg. In mijn droom was ze wel crèmekleurig, maar ik noemde haar Mika. Dit is uiteraard een droom over mijn angst. Op dit moment is ze aan het aftakelen en kan het einde elk moment komen Sad.
    Edit: Op 5 maart heb ik haar moeten laten inslapen: http://www.knagers.net/rip.htm#Mika en http://www.bloggen.be/knagers/archief.php?ID=2162367

    In de andere droom stopten er 3 of 4 bestelwagens en allemaal hadden ze bestellingen bij voor mij. Maar ik had helemaal niks besteld en had de grootste moeite om ze af te wimpelen. Ik dacht dat het betekende dat andere mensen mij van alles proberen te verplichten door manipulatie. Zoals die cursus in Antwerpen enz. Maar op internet vond ik dit: Droom je dat er een levering binnenkomt, dan staat dit voor een nieuwe kans of uitdaging in je leven. Toch heb ik het gevoel dat mijn idee beter klopt, omdat ik de bestelling afwimpelde. Ofwel maakt mijn onderbewustzijn duidelijk dat ik positiever moet zijn omdat ik anders goede kansen laat liggen. Ik weet het niet.

    25-02-2013 om 00:00 geschreven door Corina  


    >> Reageer (0)
    23-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Droom van vriendin
    Een vriendin mailde me onlangs dat ze over mij gedroomd had! Met haar toestemming plaats ik de droom hier maar zonder haar naam Wink. Ik weet het en dat is voldoende.
     
    "Wij zaten in een huis, jouw thuis, maar het zag er anders uit en er kwam een jong meisje dat helderziend was je helpen. Maar ze zei algemene dingen, ik zei tegen jou dat iedereen dat kon. Toen ze dat hoorde kwam ze bij ons staan en zei tegen je dat ze het volgende keer over het geweerschot zou hebben met jou. Toen rende jij naar je kamer al huilend en toen ik jou volgde om erover te babbelen, zei je dat je graag even met rust wou gelaten worden, maar je was heel fel aan het huilen en het was blijkbaar iets uit jouw verleden. 

    En dan daarna droom ik dat ik in een huis zit met iemand die allemaal spinnen kweekte. Een soort hooiwagens, maar hij noemde ze bergspinnen. Zijn heel huis vol met zelfs in de deuropening een web waardoor ge moest bukken om binnen te gaan. En schrik dat ik had! Maar ik ging toch niet weg want er was iemand bij me, maar ik weet niet wie."

    Tot zo ver haar dromen, hier volgen de verklaringen.

    Geweer:
    Droom je over een geweer, dan voel je je onder druk gezet door een man (pa? L?). Dit symbool kan ook staan voor onderdrukte angst en de behoefte aan bescherming. Als je droomt dat je op iemand schiet met een geweer, dan staat dit voor grote boosheid die je tegenover iemand voelt (ook weer pa, L?). Schiet er iemand op jou, dan voel je je door iemand aangevallen. Hoor je dat er geschoten wordt, dan voel je je onveilig. Je hebt het gevoel dat er gevaar dreigt, maar je weet niet waar vandaan. 
    Alles kan eigenlijk wel kloppen, alle gevoelens die hier staan, heb ik wel in meer of mindere mate.

    Spinnen:
    Dromen over een spin voorspelt dat u energie en voorzichtigheid bij uw werkzaamheden hanteert en dat u zich gelukkig zult voelen. Een spin zien die een web maakt voorspelt dat u zich gelukkig en veilig zult voelen binnen de muren van uw eigen huis. Een droom over vele spinnen die hun web rond u hebben gemaakt is een gunstig voorteken; dit voorspelt geluk, een goede gezondheid en vele vrienden. Dromen over een grote spin die een confrontatie met u aangaat voorspelt dat u snel het geluk zult vinden. Wanneer u in een droom een grote en een kleine spin ziet die op u afkomen wijst dit op voorspoed en dat u gedurende een tijd bijzonder succesvol zult zijn. Als de grote spin u bijt zullen tegenstanders uw geluk wegnemen. Als de kleine spin u bijt betekent het dat u zich zult ergeren en last zult hebben van jaloezie. Dromen dat u wegvlucht van een grote spin wijst erop dat u het geluk zult kwijtraken door ongunstige omstandigheden.

    23-02-2013 om 00:00 geschreven door Corina  


    >> Reageer (0)
    22-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snowy in mijn droom
    Ik heb enorm vast geslapen (wellicht door de vermoeidheid) en daarom herinner ik me bitter weinig van de droom.
    Het speelde zich af aan de rand van het bos. Dit bos werd gescheiden door een weg, een 2-vak-rijbaan. Het leek alsof ik aan het kamperen was. Maar om de een of andere reden moest ik telkens weer de weg oversteken. Een weg waar continu auto's aankwamen. Snowy was bij me en volgde me overal. Ook als ik de gevaarlijke weg overstak, waarbij ik me heel onrustig voelde.
    Hieronder staat wat ik op internet als uitleg vond, de spijker op de kop volgens mij! Ik zei laatst nog tegen mijn vriendin dat ik me geleefd voelde, dat anderen continu beslissingen in mijn plaats nemen. Het groen aan weerskanten van de weg heeft wel een positieve betekenis, dat is een opsteker!

    Dromen dat je de weg oversteekt wil zeggen dat, je om een of ander reden je levensweg niet verder zet. Wanneer je bijvoorbeeld je weg niet verderzet omdat je op dat moment geleefd wordt door anderen. Of dat je de weg niet verder kan zetten omdat andere mensen je tegenhouden, of dat ze je de verkeerde weg aangeven. Dit zijn verwerkingsdromen. Is de kant van de weg begroeid met groene gewassen, dan wil dat zeggen dat je op korte tijd groeit in je bewustzijn.

    Op een andere site vond ik dit: Dromen over konijnen hebben veelal een positieve betekenis. Een droom over een konijn zegt je dat succes op zakelijk vlak bijna onvermijdelijk is. Ook op andere gebieden lacht het geluk je toe. Dromen over witte konijnen voorspellen trouw van een geliefde.

    Hm, ik heb geen geliefde meer, maar mijn ex blijft wel nog in mijn leven omdat we samen het huis blijven betalen waar ik in woon. Of gaat het hier over de toekomst en een andere geliefde? Spannend! Cool

    22-02-2013 om 22:33 geschreven door Corina  


    >> Reageer (0)
    13-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Droom over Fluffy
    Ik vind het zo fijn dat Fluffy blijft opduiken in mijn dromen. Op die manier is ze nog altijd bij mij én kan ik haar nog aanraken.
    In deze droom woonde ze in zo een klein, standaard houten hok wat je in de dierenwinkels kunt vinden. Dit hok stond op de slaapkamer van mijn broers in het ouderlijk huis. Geen idee waarom dit hok en juist deze plaats, misschien kom ik er ooit wel achter.
    Ze was in deze droom ook al bejaard en kon niet meer zelf in haar hok. Om de één of andere reden kon ik die dag niet bij haar zijn en had ik een oppas (mijn ex) gevraagd. Toen ik echter bij haar ging kijken, liep ze nog altijd los op de kamer. Maar daar was geen hooi, voer of water aanwezig. Ik werd heel boos en begon te tieren waarom hij haar niet in de kooi had gezet enz. Nu had ze zich moeten redden met de sprietjes hooi die toevallig uit het hok waren gevallen. Zijzelf scheen het zich niet echt aan te trekken. Ik ging bij haar op de grond zitten, nam haar in mijn armen zoals ik dat altijd deed en gaf haar een kusje op haar lieve dikke wangen. 

    13-02-2013 om 00:00 geschreven door Corina  


    >> Reageer (0)
    01-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fluffy droom en nakend afscheid Mika
    Ik herinner me maar een seconde uit deze droom maar het was een mooie! Ik gaf Fluffy een kusje op haar rechterwang, dichtbij haar neusje en voelde haar snorharen in mijn huid prikken Very Happy.

    Momenteel bereid ik me voor om afscheid te nemen van Mika Sad. Mijn beertje wordt heel plots heel oud en dat is hartverscheurend om te zien. Bovendien heb ik nog altijd het verlies van Fluffy en mijn relatiebreuk niet verwerkt. Het lijkt alsof ik steeds dieper in een put zak. 
    Als ik Snowy en Chica niet meer zou hebben... Mika is er natuurlijk nog en iedere dag is er eentje, probeer ik te denken. Ik probeer nu nog zoveel mogelijk herinneringen vast te leggen op foto en film.

    Met Snowy gaat het momenteel weer ietsje beter, nadat ik hem flink geplukt heb. Als hij haartjes verliest, likt hij die op maar ze blijven blijkbaar kleven in zijn mondje. Daardoor niest hij en smakt hij om ze te kunnen doorslikken. En dat is dan weer de reden dat hij stopt met eten. Tot nu toe krijg ik hem er steeds weer door, hopelijk blijft dat zo.
    Hij botst ook minder vaak ergens tegenaan, dus ik hoop dat de panacur weer zijn werk doet en de EC-parasiet in slaap brengt.

    01-02-2013 om 10:58 geschreven door Corina  


    >> Reageer (0)

    Archief per maand
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 12-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 07-2012
  • 04-2010
  • 02-2010
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs