Inhoud blog
  • honden
  • oltaimers
  • bosklas die ik heb meegemaakt
  • mijn blog
  • de 9 snelste auto's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Hoofdpunten blog christopheje
  • Goedendag!
    Laatste commentaren
    Welkom op mijn blog!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    sorelex
    www.bloggen.be/sorelex
    Rondvraag / Poll
    welke auto zou jij graag willen
    citroen
    ferari
    ford
    honda
    cabrio
    siat
    kaprie
    Bekijk resultaat

    Startpagina !
    Blog als favoriet !
    Zoeken met Google


    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    mijn favoriete auto's
    zeker komen kijken
    14-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oltaimers
    zie je dit zijn oltimaers ze zijn zeker 49 jaar oud

    dit is nu de vroegere bus groot verschil tussen een bus van nu he

    vroeger had mijn papa zo een auto zoals jullie hier kunnen zien

    hahaha een driewieler dit was nu tiepisch iemland die aleen is handig wel voor naar je werk te gaan






    14-04-2008 om 00:00 geschreven door christophe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (9 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bosklas die ik heb meegemaakt
    hoi idereen wij zijn juist op bosklas geweest het was wel leuk maar dat even achter ons nu even nog wat over auto´s wist je dat er nog oude auto´s rijden mijn papa heeft een triumpf spitfire hij rijd nog goed en er zijn er nog veel meer en op blosklas heb ik er ook zo 1 zien rijden


    14-04-2008 om 00:00 geschreven door christophe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    10-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn blog
    hoi iedereen ik heb deel hier ook soms mijn dagboek met jullie dus nu doe ik da vandaag ben ik op gastaan en gegeten toen ben ik naar school gegaan en dan hebben we over het weekend gepraat dan hebben we aan babal gewerkt en nu nog sebiet doen wij bosklasse en dan nog computerles ...xxxx

    10-03-2008 om 13:12 geschreven door christophe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de 9 snelste auto's
    super cooooooooooooooooooooooooool

















    03-03-2008 om 00:00 geschreven door christophe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    26-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn coolste auto's

    mijn favoriete auto

    kijk dit is  nu de film cars


    26-02-2008 om 11:11 geschreven door christophe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.auto
    hoi iedereen ik  ben christophe ik zou graag willen dat jullie veel naar mijn site komen doei en veel plezier







    26-02-2008 om 11:01 geschreven door christophe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (16 Stemmen)

    Archief per week
  • 26/05-01/06 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per dag
  • 26-05-2008
  • 14-04-2008
  • 10-03-2008
  • 03-03-2008
  • 26-02-2008

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • blog
  • OMFG !
  • Hallo

    typ hier veel berichten he mensen


    Inhoud blog
  • honden
  • oltaimers
  • bosklas die ik heb meegemaakt
  • mijn blog
  • de 9 snelste auto's
  • mijn coolste auto's
  • auto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be


  • Over mijzelf
    Ik ben christophe van leeuwen, en gebruik soms ook wel de schuilnaam pluisje christien of chriskip.
    Ik ben een man en woon in sint-niklaas (belgië) en mijn beroep is nog geen maar kom dicht in de buurt.
    Ik ben geboren op 06/09/1996 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: chatten.
    kom veel op deze site plss
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Een interessant adres?

    Zoeken in blog





    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Een interessant adres?


    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs