Foto
Inhoud blog
  • rararara
  • rararara
  • Moppen jantje
  • mijn juf
  • stemmen stemmen
    Welkom op mijn blog!
    Foto
    Rondvraag / Poll
    wat vinden jullie het liefste dier
    een kat
    een hond
    een dolfijn
    een canarievogel
    een kip
    een cavia
    een paard
    een ezel
    een paard
    een eend
    Bekijk resultaat

    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben sien, en gebruik soms ook wel de schuilnaam sieneke / sientje.
    Ik ben een vrouw en woon in / (belegie) en mijn beroep is studente op de middelbare school .
    Ik ben geboren op 16/02/1994 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: chatten, lachen , babbelen,.
    Foto
    de katjes
    liefste diertjes ter wereld
    27-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn juf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dag beste bezoekers


    dit is mijn juf
    ze is kei tof jong

    zei is juf wendy !!!!


    stemmen stemmen stemmen !!!!

    27-03-2006 om 00:00 geschreven door sieneke

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stemmen stemmen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    dag beste bezoekers



    sorry dat ik zo aandring maar ik zou graag hebben dat jullie stemmen hoe mijn blog is
    maar eerlijk zijn ok !!!!






    stemmen stemmen stemmen !!!!!!!

    27-03-2006 om 00:00 geschreven door sieneke

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    25-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT IS DIT ???
    Klik op de afbeelding om de link te volgen lalalalallalalalalalallala
    hahahahahahahahah
    hohohohhohohohoho
    boeboeboeboe
    ****************

    25-03-2006 om 00:00 geschreven door sieneke

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    31-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.muziek en hobby's
    dag bezoekers

    ik ga je wat vertellen over mijn dingen die ik leuk vindt !

    ik hou van muziek ;
    die van clousau.gene thomas en van katerine
    en nog veel meer 

    ik hoe ook nog van dansen mijn huisdieren en zwemmen !!!





    xxxxxxxx sieneke

    31-01-2006 om 16:50 geschreven door sieneke

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn huisdieren

    dag beste bezoekers
    ik zal u voorstellen aan mijn huisdieren !!


    ten eerste heb ik 2 katten

    ze noemen
    trippel,vlekje
    2 kippen marie en fred

    en er zijn ook nog straatkatten die bij ons buiten lopen
    wij noemen ze zo

    witteke,sajet;flipo,eenoog

    goed nu weten jullie wat meer van mij



    xxx  sieneke

    29-01-2006 om 16:11 geschreven door sieneke

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     




    Inhoud blog
  • rararara
  • rararara
  • Moppen jantje
  • mijn juf
  • stemmen stemmen

    Foto

    Een interessant adres?

    Foto

    Foto


    Welkom op mijn blog!
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs