slaapproblemen
Inhoud blog
  • slaapproblemen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    slaapproblemen
    17-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slaapproblemen

    Je hoeft niet te pillen om te slapen te nemen. Zelfs als u lijdt aan slaapproblemen slapeloosheid of hebben milde moeite om te slapen, er zijn veel effectieve slaap technieken waarbij geen medicatie. Eenvoudige aanpassing van een aantal van uw gewoonten en routines kan het verschil maken. Of er kan een aantal wijzigingen te maken in je kamer thuis. Maar wat je ook doet, doe het snel, want een goede kwaliteit van de slaap is belangrijk voor uw gezondheid.

    Een goede nachtrust houdt mentale slapeloosheid voorbereiding. Je hebt te slaapproblemen verwijderen en alle spanningen die zijn opgebouwd tijdens de dag vrij te geven. Dit kan zo simpel zijn als een overname een warm bad of het beoefenen van een aantal fundamentele meditatie stappen. Rustgevende, ontspannende muziek kan u helpen de juiste gemoedstoestand te slaapproblemen bereiken om te slapen. Neem niet de gebeurtenissen van de dag naar bed met je mee. Proberen te "laten" hen aan de deur. Als uw gewicht zal toelaten, kan een koolhydraatrijke snack voor bedtijd u helpen te ontspannen. Maar overdrijf het niet de hoeveelheid, en blijf weg van extra kruiden.

    Steken met een regelmatig slaap-schema is een slaapproblemen effectieve slaap techniek. Een werkbaar voor het slapen gaan en ontwaken tijd. Probeer dit schema te houden, ongeacht de dag van de week. Uw interne biologische klok past zich aan deze routine en samenwerken in het proces slaapproblemen van in slaap vallen en wakker worden.

    Waar slaap je kunt maken als groot verschil als wanneer je slaapt. Het maken van uw slaapkamer in ergens dat comfortabel en ontspannen zal helpen. Elimineer zoveel mogelijk herrie. Als het nog te druk slaapproblemen voor een diepe slaap, ga dan voor sommige oordopjes.

    Slapen en het licht niet goed met elkaar spelen. Dat komt omdat je lichaam gebruikt licht als cues om hormonen te reguleren in de hersenen. U bent fysiek ontworpen om te slapen als het donker is en wakker als er licht moet worden. Nogmaals, als je niet kunt maken in het donker genoeg is, slaapproblemen dan een slaapmasker toe te voegen aan uw toolkit.

    De temperatuur van uw slaapkamer is een andere belangrijke factor in uw vermogen om te slapen. Probeer om de nachttemperatuur koel te houden, maar niet te koud. In het algemeen gematigde temperaturen werken goed.

    Schop de hond uit. Niet alleen zal slapen met uw huisdier ertoe leiden dat u meer onrustig, uiteindelijk zal leiden tot slaapproblemen gedragsproblemen problemen met het huisdier. Het maken van uw hond slaapt in zijn eigen bed is niet wreedheid. Nadelige gevolgen voor uw eigen lichaam in het belang van het comfort van uw hond is wreed en ongebruikelijk.

    Als je slaapt met een partner, dan zal de kwaliteit van je slaap te worden maar zo goed als de hunne. Als ze zijn geneigd te snurken, slaapwandelen, praten, woelen en draaien, of je krijgt veel 's nachts, dan kun je wilt slapen in een andere slaapkamer. Als het geluid is het enige probleem is, dan zouden oordoppen doen de truc. Voor partners die behoefte hebben aan slaapproblemen regelmatig opstaan, zet ze op de zijkant van het bed het dichtst bij de deur. Je bent niet een verklaring te maken, je bent gewoon het minimaliseren van de nachtelijke onderbrekingen die ze veroorzaken.

    Wat als je moet werken aan een schema afwijkt van de beoogde een natuur? Hier zijn enkele tips voor het helpen je wat overdag shuteye. Houd uw werkgebied helverlichte tijdens de nacht. Dan kun slaapproblemen je truc je hersenen (net een klein trucje) naar het verkrijgen van suf door het verlaten van lichte werk en naar huis gaan om een donkere kamer. De verschuiving in het licht niveaus moeten helpen je gaat slapen.

    17-10-2010, 15:09 Geschreven door slaapproblemen  
    Reageren (0)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    Tags:slaapproblemen
    Archief per week
  • 11/10-17/10 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!